PDA

Bekijk Volledige Versie : Rusland en China werken samen om een Nieuwe Wereld Orde te vestigen



Spoetnik
16-08-05, 18:21
Russia, China work together to form of new world order in 21st century

Russia and China are working together to help form of a new world order in the 21st century that will be based on multipolarity, respect for international law and a leading role for the UN, Deputy Foreign Minister Alexander Alexeyev said on Monday.

The Russian diplomat said it at the Chinese embassy in Moscow during an official function devoted to the 60th anniversary of the country's liberation from the Japanese occupation.

Alexeyev highlighted Russia's deep knowledge and appreciation of the contribution the Chinese people did to the victory in the World War II.

Chinese Ambassador in Moscow Liu Guchang said in his turn that the Chinese people would never forget the feat of the Soviet Army in the liberation of China from Japanese militarism.

He also expressed profound gratitude to all the Russian veterans who took part in the liberation of his country.

The ambassador said that China would follow the way of peaceful development of good-neighborly relations with Russia, a most plausible factor behind maintaining the cause of peace and stability.

Liu Guchang underlined that Moscow and Beijing should work jointly within the framework of the United Nations Security Council.

At present, the Russian-Chinese relations are the highest point they have ever gotten to during the entire history of the bilateral contacts, the diplomat added.

Source: Agencies
http://english.people.com.cn/200508/16/eng20050816_202747.html

Woordvoerder van het Amerikaanse Imperium: "Niet als het aan ons ligt!"

MaRiaH
16-08-05, 21:23
aha een nieuwe vijand??? het gele gevaar...?
nieuwe zondebokken? :denk:
Klinkt gunstig.. kan Wilders zich voortaan op de chinezen in nederland richten.. :D

Eke
16-08-05, 22:06
Geplaatst door Spoetnik
Russia, China work together to form of new world order in 21st century

Russia and China are working together to help form of a new world order in the 21st century that will be based on multipolarity, respect for international law and a leading role for the UN, Deputy Foreign Minister Alexander Alexeyev said on Monday.


als ik dit goed begrijp is het een blijde boodschap : multi-polariteit ,en een opknapbeurt voor de VN die ondermeer zorgt dat het internationale recht gerespekteerd gaat worden .
Een vredesboodschap in principe.

observer
16-08-05, 22:11
hmmm china houdt tibet bezet
rusland moord op grote schaal in de kaukasus

wat is er dan nieuw? ze doen het al langer dan welke amerikaan dan ook

Wizdom
16-08-05, 22:29
De nieuwe wereldorde na de oude wereld orde zal hoogst waarschijnlijk gevormd worden door HET KALIFAAT... De gebeurtenissen van nu zijn de bouwstenen voor het KALIFAAT...

Eke
16-08-05, 22:33
Geplaatst door observer
hmmm china houdt tibet bezet
rusland moord op grote schaal in de kaukasus

wat is er dan nieuw? ze doen het al langer dan welke amerikaan dan ook

zucht..weer een illusie armer vanavond :) het houdt ook niet op...

Eke
16-08-05, 22:41
Geplaatst door Wizdom
De nieuwe wereldorde na de oude wereld orde zal hoogst waarschijnlijk gevormd worden door HET KALIFAAT... De gebeurtenissen van nu zijn de bouwstenen voor het KALIFAAT...

Ha Wizdom ! Zou je dat graag willen ? Dat betekent dan wel dat iedereen dezelfde Godsdienst moet bezitten, he ? Of mag iedereen zijn eigen overtuigingen behouden ?

Serieus, het lijkt me al heel moeilijk om in 1 provincie alle neuzen dezelfde kant op te laten staan.

Je weet hoeveel kerksplitsingen we hier in Nederland achter de rug hebben,he? Allemaal mensen van hetzelfde geloof.

Zoveel mensen, zoveel zinnen.

En de laatste splitsing was nog heel recent. Veel verdriet in de families die niet meer tot dezelfde richting behoren .Die komen nooit meer bij elkaar op bezoek (voorlopig :wink: )

mark61
17-08-05, 01:37
Het wordt nog een druk gedoe met al die wereldordes. Begint me te duizelen.

Iglo
17-08-05, 16:51
Geplaatst door Wizdom
De nieuwe wereldorde na de oude wereld orde zal hoogst waarschijnlijk gevormd worden door HET KALIFAAT... De gebeurtenissen van nu zijn de bouwstenen voor het KALIFAAT... Inderdaad! En als het Kalifaat eenmaal een feit is, dan wordt alles goed!

Spoetnik
17-08-05, 16:52
Geplaatst door mark61
Het wordt nog een druk gedoe met al die wereldordes. Begint me te duizelen.

De Sino-Russische alliantie zal het Westen de pan in hakken! Ik denk dat ik alvast maar Russisch ga leren.

Soldim
17-08-05, 16:56
Geplaatst door Spoetnik
De Sino-Russische alliantie zal het Westen de pan in hakken! Ik denk dat ik alvast maar Russisch ga leren.

Och, met hakken schieten ze zo weinig op. Ze willen de bende graag intact over nemen. Als hakken de oplossing zou zijn dat hadden de Chinezen al lang in Taiwan gezeten. Maar Taiwan met geweld veroveren laat weinig heel van de infrastructuur etc.