PDA

Bekijk Volledige Versie : HOPELOOS gevallen die nederlanders toch!!

knappe_girl
18-08-05, 09:03
Hhahahahah echt grappig.

Als ik dat hier allemaal lees wat hier verzonden wordt op deze forum pffff ik schaam me in jullie plaats!! "Dat er zo hopeloze mensen bestaan" je kunt je amuseren maar toch niet zo uit de hoek komen hey waar ligt de grens? Hebben jullie dan geen trots!? Elhachma...

Mohim ik wil gewoon mijn mening hier kwijt, want ik ben er persoonlijk nooit op tenzij ik op kantoor ben en niks te doen heb! "zoals nu"

Groetjes van knappe girl ...... wie in mij geÓntersserd is laat maar iets weten hahahahahahah klinkt zo hopeloos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! grapje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Patsy
18-08-05, 09:34
Leer eens spellen kind voordat je een oordeel geeft over een ander.
Je spelling is al net zo hopeloos als jij.
Sterkte :wohaa:

knappe_girl
18-08-05, 12:12
Ik weet dat de waarheid kwets!! Maar niet aan doen, je moet het gewoon aanvaarden!!! Wat bertreft mijn spelling: heb ik geleerd op een hollandse school...

KNAPPE MORAD
19-08-05, 00:49
ik wil zeker niet onbeleefd zijn, maar ik zit met een vraag, en ik vind eigenlijk ook iets raar.
ik begrijp niet waarom je hier een advertentie plaatst omdat je zelf zegt dat de mensen die dat doen hopeloos zijn. hiermee bevestig je eigenijk dat jij dan hopeloos bent, want jij doet hetzelfde, weliswaar op een andere manier, een andere vorm van advertentie, maar bottom line, je plaatst hier ook een advertentie dus behoor je ook zeker tot de groep mensen die je als 'hopeloos' beschouwt. als je iemand of meerdere personen hopeloos vindt door een bepaalde handeling die zij verrichten, dan doe je toch niet zelf hetzelfde?
Ikzelf heb daar ook een advertentie geplaatst hoor, en al zeg ik het zelf, ik ben een persoon die zeer tevreden is met zijn voorkomen en ben alles behalve hopeloos, want ik heb relatief veel succes bij het vrouwelijk geslacht.
moet ik eerlijk zijn? ik denk dat je... hoe moet ik het zeggen.... tja, je bent eigenlijk zelf verlegen om een advertentie te plaatsten omdat je zo diep in je eigen denkt (voelt) dat dat voor mensen zijn die niemand kunnen krijgen, maar eigenlijk wil je het wel doen...om misschien gewoon iemand nieuw te leren kennen...
dat is toch tenminste wat ik daarover denk, dit kan wel misschien niet zo zijn, maar ja dit is gewoon mijn mening, en mag zeker ook door jou betwist worden.
En ja, waarom moet iemand hopeloos zijn om iemand te leren kennen eigenlijk, dat is toch niet waar... als je bijvoorbeeld je vriendenkring wilt uitbreiden, wat is daar dan mis mee, naar mijn mening niets hoor...
er rijst de vraag in me op, wie is er dan niet hopeloos? de jongen die buiten je nr komt vragen? iemand die je leert kennen op de chat? een persoon die je vriendin aan je voorstelt? ik vind dit allemaal gelijkaardige gevallen hoor...

ik wil wel graag je reactie terug lezen...
p.s. wat ik zeg is niet beledigend bedoeld ofzo, ik begrijp je gewoon niet

Al3arbi
19-08-05, 00:51
Battle van de Belgen.

knappe_girl
19-08-05, 12:38
Eerst en vooral mourad: mijn laaste zin van de vorige bericht wil leterlijk zeggen dat ik jullie uitlach!! Wanneer ik dingen op deze forum lees denk ik bij mijn eigen: moslimjeugd!!!! waarmee zijn jullie toch bezig?
weten jullie wel hoeveel zonden, jullie verrichten door die vieze woorden? Maar wie ben ik om jullie te berordelen...

Maar iemand leren kennen kan nieuwe perpectieven bieden voor de toekomst. Maar het ligt niet in mijn bevoegdheid dat ik hier reclame maak voor mezelf. Alhoewel ik heel veel aandacht en vooral succes heb bij de mannelijke geslacht! Aan de ene kant is er een groep die weinig tot niets moet hebben van man/vrouw zoekt... via internet en die zich vaak in de publieke of alternatieve hoek bevindt. Voor hen is internet dating "als ik het zo mag noemen" een creativiteitsloze hangplek waar "deftige" mensen geregeerd worden door geestdodende formats. Dat denken zij teminste

De andere groep bevindt zich vaak in de commerciŽle hoek en ziet man/vrouw zoek...amateuristische hobbyclubjes waar geen hond op zit te wachten.

Al3arbi
19-08-05, 13:53
:D :D

:hihi:

:fucyc:

:D

KNAPPE MORAD
19-08-05, 13:57
Eerst en vooral, het is morad, ik heb het niet graag dat iemand mijn naam fout spelt.
je verwijst naar nederlanders, ik ben zelf van belgiŽ, tussen haakjes...
Inderdaad je mag zeker en vast niemand beoordelen, daar heb je dus zeker gelijk in, want ja wie ben jij om te beoordelen... god?
Het feit dat je schrijft: wie ben ik om daarover te oordelen, komt niet overeen met wat je ervoor hebt gedaan. Eerlijk gezegd naar mijn mening, sla je gewoon wartaal. Je zegt wie ben ik om te beoordelen, terwijl je deze forum zelf bent begonnen met mensen uit te lachen... sorry maar dat klopt dus echt niet...en DIT is dus echt niet betwistbaar.
Wat ook niet klopt, is dat je 'zahma' er noooooit op bent, dat kan niet... het feit dat je zo snel antwoordt (nu ben je zelfs ook online), getuigt dat je er degelijk veel op bent. Natuurlijk ga je nu gewoon zeggen enkel op mijn werk he, maar ja maakt niet uit, je bent erop, waar dat je nu ook zit: thuis, werk, vriendin, internetcafť, etc.
Waarom heb je als nick: KNAPPE_GIRL? Je bent toch niet op zoek naar iemand via het net, waarom gebruik je dan een nick die mensen 'aantrekt'. citaat: "Maar het ligt niet in mijn bevoegdheid dat ik hier reclame maak voor mezelf." Sorry meid, maar met die nick te kiezen maak je feitelijk wel reclame voor jezelf. Je hebt chocolade, en je hebt LEKKERE chocolade, wat ga ik (of jij) kiezen, de lekkere chocolade he, ik neem geen genoegen met gewone chocolade, als ik weet dat het andere lekker is. Sorry, hier moet je me eigenlijk gelijk in geven, kan niet anders...

Nog altijd beleefd he, wil zeker een discussie niet laten uitlopen in een ruzie ofzo
Morad

Al3arbi
19-08-05, 17:06
:haha:!!!

Cherry Bo
20-08-05, 18:06
Ah toe, gaan jullie nog door?

Cherry Bo
20-08-05, 21:44

Cherry Bo
20-08-05, 23:01

BerberseParel
21-08-05, 12:35
:hihi:

knappe_girl
22-08-05, 09:00
Ik heb het momenteel druk hier op kantoor, maar eenmaal als ik wat tijd heb antwoord ik terug. Maar ik kan je niks beloven... Ik geraak maar niet uit het dal...

Ins
22-08-05, 09:17
Geplaatst door knappe_girl
Eerst en vooral mourad: mijn laaste zin van de vorige bericht wil leterlijk zeggen dat ik jullie uitlach!! Wanneer ik dingen op deze forum lees denk ik bij mijn eigen: moslimjeugd!!!! waarmee zijn jullie toch bezig?
weten jullie wel hoeveel zonden, jullie verrichten door die vieze woorden? Maar wie ben ik om jullie te berordelen...

Maar iemand leren kennen kan nieuwe perpectieven bieden voor de toekomst. Maar het ligt niet in mijn bevoegdheid dat ik hier reclame maak voor mezelf. Alhoewel ik heel veel aandacht en vooral succes heb bij de mannelijke geslacht! Aan de ene kant is er een groep die weinig tot niets moet hebben van man/vrouw zoekt... via internet en die zich vaak in de publieke of alternatieve hoek bevindt. Voor hen is internet dating "als ik het zo mag noemen" een creativiteitsloze hangplek waar "deftige" mensen geregeerd worden door geestdodende formats. Dat denken zij teminste

De andere groep bevindt zich vaak in de commerciŽle hoek en ziet man/vrouw zoek...amateuristische hobbyclubjes waar geen hond op zit te wachten.

Jeezes meid...Wat probeer jij hier nu mee te bereiken? Zelfs de profeet (v) had een meer bezonnen aanpak. Denk jij echt dat jij hier met een amateurpreek mensen op het goede pad gaat krijgen? ...Not.

Ok, iedereen weet fasad dit en dat...is niet goed, maar vertel mij a.u.b. waar gaat dit naartoe?

Trouwens gewoon al het feit dat jij jezelf hier profileert als iemand die heel veel aandacht en succes heeft bij mannen is een vorm van zondigen. Op die manier wek je indirect lusten op bij de man die zich afvraagt hoe jij er dan wel uitziet en wat voor soort successen jij dan wel geboekt hebt bij die mannen.

KNAPPE MORAD
22-08-05, 13:19
Ik denk eerder dat ik je geblokkeerd heb, knappe girl... daarom dat je niet antwoord, je hebt geen inspiratie meer, je weet niet meer wat te zeggen... wat ik heb gezegd is allemaal juist en je weet dat...
moehim in het vervolg zie dat je je argumenten kan staven, want je springt van de hak op de tak. Alles wat je schreef was niet logisch en er was geen samenhang.
p.s. je moet wel dringend iets aan je grammatica doen, want de mensen op het kantoor zullen er niet zo blij mee zijn. Dit is gewoon een tip: je maakt echt veel fouten...

knappe_girl
24-08-05, 14:22
Hey ins ik zeg niet dat ik hier de heilige ben. Ik zeg alleen maar mijn mening ik denk dat het mijn volste recht is.

Om eindelijk tot de kern van je breuk te kunnen komen, heb je natuurlijk recht om je mening te uiten En het recht tot spreken hierover.(zoals ik). Maar niet om MIJ te comanderen. Wat me wel enigzins teleurstelde is het feit dat jij een bepaalde gedachten over mij kweekt! Dat jij mijn mening associeert. Denk jij nou werkelijk waar, dat ik dit zou doen als het puur zever is? Geloof me ins, dat zou ik niet doen. En al helemaal niet op zo'n intensieve diepgaande manier. "Maar no haerd feelings" van mij kant ghair inschallah.

Ik heb tevens een (negatieve) bepaalde gedachtegang noch een oordeel over je. Dat is niet mijn stoel maar ALLAH'S

Voor de zoveelste keer ik zeg alleen maar mijn mening...En vooral als ik niks te doen heb. Zoals nu want mij werk is weer gedaan voor vandaag joepi ik mag naar huis!!

knappe_girl
24-08-05, 14:26
Hey ins ik zeg niet dat ik hier de heilige ben. Ik zeg alleen maar mijn mening ik denk dat het mijn volste recht is.

Om eindelijk tot de kern van je breuk te kunnen komen, heb je natuurlijk recht om je mening te uiten En het recht tot spreken hierover.(zoals ik). Maar niet om MIJ te comanderen. Wat me wel enigzins teleurstelde is het feit dat jij een bepaalde gedachten over mij kweekt! Dat jij mijn mening associeert. Denk jij nou werkelijk waar, dat ik dit zou doen als het puur zever is? Geloof me ins, dat zou ik niet doen. En al helemaal niet op zo'n intensieve diepgaande manier. "Maar no haerd feelings" van mij kant ghair inschallah.

Ik heb tevens een (negatieve) bepaalde gedachtegang noch een oordeel over je. Dat is niet mijn stoel maar ALLAH'S

Voor de zoveelste keer ik zeg alleen maar mijn mening...En vooral als ik niks te doen heb. Zoals nu want mij werk is weer gedaan voor vandaag joepi ik mag naar huis!!

knappe_girl
24-08-05, 14:39
Dit is voor onze knappe mourad

Jij hebt blijkbaar niet alleen mijn punt begrepen, je hebt het zelfs verkeerd geinterperteerd. Dit gezien je opmerking over mijn zinsopbouw (sorry ik typ dat hier allemaal in 5 seconden wat denk jij dat ik niks anders te doen heb). Maar dit terzijde, Wat betreft blokkeren hahahh doe me niet lachen. Niemand kan dat!!

Patsy
24-08-05, 16:20
Doe eens iets aan je spelling kind, het barst van de spelfouten, en dat zit op kantoor?

Anyway; de pot verwijt de ketel................
Jij velt een oordeel over een hele groep mensen dus wie is hier nu hopeloos, ik noem jou kortzichtig :handbang:

knappe_girl
25-08-05, 06:57
Ik moet echt lachen met de preek die ik van jullie mee krijg hahah. je maakt je druk voor niks. Hebben jullie dan niks beters
te doen. Nu zullen jullie zeggen wat doe jij hier? Ik wil gewoon kijken wat voor mensen er eigenlijk op deze forum reageren.
Ik had het toch juist HOPELOZE GEVALLEN

iK maak hier een einde aan. Omdat ik tot conclusie ben gekomen dat het niks uitmaak. Echt schamelijke mensen die erop
reageren...

beslama en bedankt om me tijd te geven voor deze onzin!! Want ik ga lekker op zakenreis :strik: :slapen: :lekpuh: :hihi:

Patsy
25-08-05, 14:12
Stoer zeg, mijn complimenten; je hebt het echt gemaakt in je leven!

Shalom :zwaai:

Che3bia
30-08-05, 00:42
jij altijd met je kantooor dit kantoor dat

JA WE WETE DAT JE STAGE LOOOPT

mense ga door dit is egt leuk al die ze3ma abn woorden maken het nog spannender wuahhaha

FATIMA0626
13-09-05, 22:27
HE KNAPPE GIRL ALS JIJ DIT HOPELOOS VINDT, WAT DOE JE HIER DAN. ROT DAN GEWOON OP EN JAH IK VIND JOU HIER ZIELIG.TFOE ZE3MA JIJ BENT PERFECT...

EN JAH DIT IS EEN BELEDIDING GA MAAR DOOD
IK MOET GEWOON :kotsen2: VAN JOU WOORDEN

FATIMA0626
13-09-05, 22:29
EN HET ERGST IS JE KOMT UIT BELGIE HAHAHAH
GA GA A ZOT HAHAHHA :wtf:

Diarasong27
10-10-05, 15:34
hahahahahahahahahahahahahahahaha

ik hoor wel is die blgen zijn dom.
maar zo dom had ik het nooit verwaht.

brick top
10-10-05, 19:18
hey

Ja wat zal ik zeggen ben er weer op sinds dat ik me hier heb ingeschreven.
Leuke opmerkingen heb je allemaal maar het lijkt erop dat jij ook naar wat aandacht snakt, prettygirl.Iemand die zich zo noemt en toch wel het internet afzoekt naar een datingsite. En zo hopeloos is het ook nie allemaal, mensen hebben tegenwoordig nou eenmaal nie veel te doen en dus kan dit er ook wel bij.

nou ben wel nieuwsgierig naar hoe leuk jij bent.

laterzzz

ps. en als je dit berichje leest, ben je der weer op en dat wil zeggen dat jij ook bij de hopelozen hoort, die stiekem toch hopen op een reactie.

elmachier
22-07-06, 18:47
misschien ontvang je nu wel een bericht

johnnynightwalk
12-08-06, 17:16
mensen mensen, aub, waarom deze diskussie, punt 1: jufrouw laat de mensen toch hun ding doen hier, als het u stoort lees het dan niet, met deze berichtjes is niets verkeerd, ze doen niemand kwaad en kunnen enkel mensen samenbrengen, das toch een + punt niet?!
punt2: reageer er nie op mensen, zij is onwetend en onverdraagzaam!!! zonder verder kritiek op haar persoon te willen geven want ik ken haar niet.