PDA

Bekijk Volledige Versie : Verdonk gaat bekende/beroepsmoslims inzetten om te waarschuwen tegen extremisme



Zwarte Schaap
19-08-05, 17:10
Bekende moslims waarschuwen tegen extremisme

DEN HAAG - Bekende allochtone Nederlanders gaan jongeren waarschuwen voor de gevaren van religieus extremisme en de mogelijkheden om hun toekomst op een andere manier in te vullen. Dat is een van de plannen waarmee minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie) radicalisering onder moslimjongeren wil voorkomen.

Ook komen er initiatieven om vooroordelen en negatieve beeldvorming aan te pakken, zoals het wekelijks uitzenden in de media van preken die in moskeeën worden gehouden. Ook is het de bedoeling dat gezaghebbende Nederlandse islamitisch geestelijk leiders weerwoord gaan bieden aan radicale interpretaties van de maatschappelijke discussies in chatrooms en op internetpagina's.

Verdonk heeft haar nota met in totaal ruim dertig acties voor de komende drie jaar vrijdag naar de Tweede Kamer gestuurd

Bron: De Telegraaf 19/08/05


Verdonk 1 van de grootste bronnen van extremisme schakelt bekende moslims in om haar schadelijke gedrag en plannen te verzachten.

Verdonk is de ziekte die haar eigen medicijn ook meteen toedient zodat er aan je gevreten kan blijven worden zonder dat je een afweerreactie gaat vertonen. Een soort verdoving. De parasiet vreet aan je been maar je wordt verdoofd zodat je er niets van voelt.

vgeld
19-08-05, 19:57
Geplaatst door Zwarte Schaap
Bekende moslims waarschuwen tegen extremisme

DEN HAAG - Bekende allochtone Nederlanders gaan jongeren waarschuwen voor de gevaren van religieus extremisme en de mogelijkheden om hun toekomst op een andere manier in te vullen. Dat is een van de plannen waarmee minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie) radicalisering onder moslimjongeren wil voorkomen.

Ook komen er initiatieven om vooroordelen en negatieve beeldvorming aan te pakken, zoals het wekelijks uitzenden in de media van preken die in moskeeën worden gehouden. Ook is het de bedoeling dat gezaghebbende Nederlandse islamitisch geestelijk leiders weerwoord gaan bieden aan radicale interpretaties van de maatschappelijke discussies in chatrooms en op internetpagina's.

Verdonk heeft haar nota met in totaal ruim dertig acties voor de komende drie jaar vrijdag naar de Tweede Kamer gestuurd

Bron: De Telegraaf 19/08/05


Verdonk 1 van de grootste bronnen van extremisme schakelt bekende moslims in om haar schadelijke gedrag en plannen te verzachten.

Verdonk is de ziekte die haar eigen medicijn ook meteen toedient zodat er aan je gevreten kan blijven worden zonder dat je een afweerreactie gaat vertonen. Een soort verdoving. De parasiet vreet aan je been maar je wordt verdoofd zodat je er niets van voelt.

Ik zal mijn schoenen opvreten als een Mocro zich laat misbruiken door Verdonk en CO.

kaassieforreal
19-08-05, 21:41
Geplaatst door vgeld
Ik zal mijn schoenen opvreten als een Mocro zich laat misbruiken door Verdonk en CO.

sambal bij?

Marsipulami
19-08-05, 21:45
Ik krijg steeds meer sympathie voor extremisten.

Cherry Bo
19-08-05, 21:53
Geplaatst door Zwarte Schaap
Bekende moslims waarschuwen tegen extremisme

DEN HAAG - Bekende allochtone Nederlanders gaan jongeren waarschuwen voor de gevaren van religieus extremisme en de mogelijkheden om hun toekomst op een andere manier in te vullen. Dat is een van de plannen waarmee minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie) radicalisering onder moslimjongeren wil voorkomen.
........

Verdonk is de ziekte die haar eigen medicijn ook meteen toedient zodat er aan je gevreten kan blijven worden zonder dat je een afweerreactie gaat vertonen. Een soort verdoving. De parasiet vreet aan je been maar je wordt verdoofd zodat je er niets van voelt.

En zélfs de aan je been vretende parasiet is verdoofd zodat hij onvermoeibaar kan doorvreten...

Sjonge...

Mark
19-08-05, 22:01
Geplaatst door vgeld
Ik zal mijn schoenen opvreten als een Mocro zich laat misbruiken door Verdonk en CO.

:lachu:

Cherry Bo
19-08-05, 22:02
Vraag officiëel landelijke bekendheid aan jij.

Die 13.700 en zoveel posts dragen daar niet echt toe bij.

gh.wille
19-08-05, 22:48
Geplaatst door kaassieforreal
sambal bij?

Mieriks wortel schijnt ook gezond te zijn , met kaas .

gh.wille
19-08-05, 22:50
Geplaatst door Mark
:lachu:

Lust je ook soms MOBIELTJES ?
:rolleyes:

vgeld
19-08-05, 22:53
Geplaatst door Marsipulami
Ik krijg steeds meer sympathie voor extremisten.
'k lust geen eten waarop tiefus chinezen (=illegalen en onder dwang aan het werk ) spugen en pissen.
Vraag 's iemand die bij die tiefus hondenlusters heeft gewerkt en je zult voor je leven geen sambal (over nasi en bami niet gesproken) lusten. Sambal wordt gebruikt om de peukengeur te maskeren.

Marsipulami
19-08-05, 23:24
Geplaatst door vgeld
'k lust geen eten waarop tiefus chinezen (=illegalen en onder dwang aan het werk ) spugen en pissen.
Vraag 's iemand die bij die tiefus hondenlusters heeft gewerkt en je zult voor je leven geen sambal (over nasi en bami niet gesproken) lusten. Sambal wordt gebruikt om de peukengeur te maskeren.

Wat bedoel je nou precies ? :stout:

gh.wille
20-08-05, 00:07
Geplaatst door vgeld
'k lust geen eten waarop tiefus chinezen (=illegalen en onder dwang aan het werk ) spugen en pissen.
Vraag 's iemand die bij die tiefus hondenlusters heeft gewerkt en je zult voor je leven geen sambal (over nasi en bami niet gesproken) lusten. Sambal wordt gebruikt om de peukengeur te maskeren.

Ooit wel eens van een CHINEES gehoort dat ie van de bijstand leeft ?
Nou ,en wat illegaliteit betreft hebben ze meer redenen als de doorsnee Marokkaan die kost wat het kost hier graag naar toe wil komen , kijk maar naar de topic overde Marokkaanse meisjes !
Bah haal eerst de BALK uit je eigen ogen voor dat je anderen ergens mee gaat beschuldigen !
Trouwens de HARD werkende CHINESEN waren hier al ver voor de komst van de anderen o.a Turken, Marokkanen enz enz .
Dus ga deze groep mensen niet nodeloos AFKRAKEN , een ding kunnen ze beter dan wie ook en dat is HARD werken , en ook lossen ze evt geschillen onderling op , en jatten en roven niet ,en zeker geen gemakkelijke prooi als ouderen en zwakkeren mensen ,integendeel daar word uitstekend voor gezorgd !

Je bent niet alleen ZIEK in je kop maar zelfs verrot om er ff mensen bij te betrekken die jou nog nooit een strobreed in de weg hebben gelegen .
Om te :kotsen2:

vlegeltje
20-08-05, 00:53
Geplaatst door Marsipulami
Ik krijg steeds meer sympathie voor extremisten.

Sympathie voor Verdonk? :confused:

Al3arbi
20-08-05, 00:57
Geplaatst door gh.wille
en ook lossen ze evt geschillen onderling op ,

Hoe moet ik dit voor me zien? Chinese vaders die hun dochters afknallen omdat ze met `n Taiwanees zijn thuisgekomen. Besides, 2 blokken achtermij woont `t lief klein mevrouwtje uit China, met drie kindjes. Die, tot haar spijt, in de bijstand zit. Ook niet lief hoor.

vlegeltje
20-08-05, 01:05
Geplaatst door Al3arbi
Hoe moet ik dit voor me zien? Chinese vaders die hun dochters afknallen omdat ze met `n Taiwanees zijn thuisgekomen. Besides, 2 blokken achtermij woont `t lief klein mevrouwtje uit China, met drie kindjes. Die, tot haar spijt, in de bijstand zit. Ook niet lief hoor.



Ey man, zit je weer in de nachtdienst :)

Al3arbi
20-08-05, 01:15
Geplaatst door vlegeltje
Ey man, zit je weer in de nachtdienst :)


Al geruime tijd, mijn grote vriend. De bijstand is niets voor mij.

vlegeltje
20-08-05, 01:28
Geplaatst door Al3arbi
Al geruime tijd, mijn grote vriend. De bijstand is niets voor mij.

Nachtdienst betaald goed. En is lekker rustig ;)

Dus je hebt het weer goed voor mekaar?

MaRiaH
20-08-05, 14:07
Geplaatst door Zwarte Schaap
Bekende moslims waarschuwen tegen extremisme

DEN HAAG - Bekende allochtone Nederlanders gaan jongeren waarschuwen voor de gevaren van religieus extremisme en de mogelijkheden om hun toekomst op een andere manier in te vullen.

Hey ik hoop dat ze Najib nemen.. :maf2:

en Raymann.. :p

gh.wille
20-08-05, 15:05
Geplaatst door Al3arbi
Hoe moet ik dit voor me zien? Chinese vaders die hun dochters afknallen omdat ze met `n Taiwanees zijn thuisgekomen. Besides, 2 blokken achtermij woont `t lief klein mevrouwtje uit China, met drie kindjes. Die, tot haar spijt, in de bijstand zit. Ook niet lief hoor.



Ook jij pakt hier weer het uiterste aan , er Sterven jaarlijks meer MOSLIMA,S die door broers of zelfs neven worden vermoord !
We hebben het trouwens over de Chinezen hier in Nederland (geld voor de MOSLIMS ook ) Dit is weer typisch een voorbeeld van de boel Verdraaien en alles aandikken ,dat is nu PRECIES wat ik bestrijd zonder aanzien des persoons of geloof ,kijk m,n Citaten maar na ! Maar een eerlijken NEUTRAAL commentaar word blijkbaar niet op prijs gesteld ,en wie mij onnodig belachelijk maakt ,
of althans dat probeerd, word zelf verbaal voor schut gezet ,en wel open en eerlijk iets wat de meesten niet kunnen,willen of zelfs durven te zijn !
En wat die Chinese dame betreft ,daar zal wel wat meer achter zitten:
niet ten kwade maar ik bedoel hiermee ( is zij zelf volbloed chinese en / of haar kinderen ) ,dat zijn wel factoren die een grote rol spelen ,en wat de moord op dochters die met een ( in de ogen van de meeste Chinezen) gehate Taiwanees thuis komen , Dat is in de ogen van sommige FANATIEKE Chinezen NOG erger dan, als JOU dochter met een JOOD omgang zou hebben ! Dat moet toch kunnen in deze moderne Wereld zou je haast zeggen ,leuk he !

:duim:

Zwarte Schaap
20-08-05, 15:15
Geplaatst door gh.wille
Ook jij pakt hier weer het uiterste aan , er Sterven jaarlijks meer MOSLIMA,S die door broers of zelfs neven worden vermoord !


In Nederland sterven er meer nederlandse vrouwen en kinderen die door hun man of vriend vermoord worden.

gh.wille
20-08-05, 15:40
Geplaatst door Zwarte Schaap
In Nederland sterven er meer nederlandse vrouwen en kinderen die door hun man of vriend vermoord worden.

Gelukkig voor Nederland valt het in het niet t.ov. van de vermoorde ,
Moslima ,s !

V.G.G,

Zwarte Schaap
20-08-05, 15:55
Geplaatst door gh.wille
Gelukkig voor Nederland valt het in het niet t.ov. van de vermoorde ,
Moslima ,s !

V.G.G,

Dan droom jij nog, de feiten hebben jouw leugen allang ingehaald. Ben benieuwd waar jij je leugen op basseert. Wedden dat het een vooroordeel is die jou door de media en politiek is aangepraat.

Cherry Bo
20-08-05, 16:08
Geplaatst door gh.wille
Ook jij pakt hier weer het uiterste aan , er Sterven jaarlijks meer MOSLIMA,S die door broers of zelfs neven worden vermoord !



Geplaatst door Zwarte Schaap
In Nederland sterven er meer nederlandse vrouwen en kinderen die door hun man of vriend vermoord worden.

Zeg, ga je nu ook al zélf meedoen aan de stigmatisering van de Nederlandse man?

Je probeerde daar nu juist een stokje voor te steken:
Stop stigmatisering van de Nederlandse man in campagne huiselijk geweld (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=149505) (geopend door ZS.)

Ergo, Nederlandse vrouwen behoren tot de meest gewelddadige groepen binnen de Nederlandse samenleving. :o

We komme d'r wel.

:hihi:

Zwarte Schaap
20-08-05, 16:44
Geplaatst door Cherry Bo
Zeg, ga je nu ook al zélf meedoen aan de stigmatisering van de Nederlandse man?

Je probeerde daar nu juist een stokje voor te steken:
Stop stigmatisering van de Nederlandse man in campagne huiselijk geweld (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=149505) (door ZS.)

Ergo, de meest gewelddadige groep binnen de Nederlandse samenleving zijn Nederlandse vrouwen. :o

:hihi:

1) Ik heb nergens in deze topic de Nederlandse man genoemd.
2) Je reaktie zou oprecht zijn als je Gh Willieboy, de starter van dit wissewasje, wees op zijn eerste stigmatiserende en leugenachtige reaktie waarop ik reageer.

gh.wille
20-08-05, 16:45
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dan droom jij nog, de feiten hebben jouw leugen allang ingehaald. Ben benieuwd waar jij je leugen op basseert. Wedden dat het een vooroordeel is die jou door de media en politiek is aangepraat.

Over dromen gesproken ! ik heb het hier over de Duizenden Onschuldigen vaak kinderen nog die vermoord zijn !
Vaak alleen al om het feit dat ze niet TEGEN HUN WIL AAN IEMAND GEKOPPELD WILDEN WORDEN.
En dat weet jij donders goed !
En dan de zgn ,,Eerwraak ", nu nog worden ze daarom vermoord!
Dat het hier niet in Nederland plaats vind is logisch ,als WESTERS land zijn dergelijke praktijken ongelaakbaar !
Vergeet niet dat nog geen 90 jaar geleden de laatste ,,Vrome Sultan'' (Abdoel Hamid )
werd afgezet .Hij kwam net de MOSKEE uit van zijn gebed ! n.b
Deze Vrome man had maar 900 Harem vrouwen ,odalisken en tientallen
jeugdige onvolwassen meisjes tot zijn,,beschikking " !!! (en niet om een potje te kaarten naar ik aan neem )
Overigens,, kattepis "vergeleken met sommige van zijn voorgangers ,
zoals Sultan IBRAHIM , deze schoft kon zich zelfs permiteren om welgeteld Zegge: 280 (TWEEHONDERDENTACHTIG)van z,n harem meisjes waarvan de meesten Kinderen ,na eerst vakkundig gemarteld te zijn door zijn Kislar Aga ,uiteindelijk LEVEND VERZOPEN werden in de BOSPORUS ! (uiteraard na eerst nog ff ontmaagd te zijn door deze intens vrome BRUUT ) hun misdaad ? een had iets naar binnen laten smokkelen , waarmee je evt overspel kunt spelen( wortel ?)
Nog meer ?
Indien jij met je schapenkeutels gaat gooien ,dan ben je bij mij aan de beurt ,want ik kan het ook zo als je ziet !

:zwaai:

Zwarte Schaap
20-08-05, 16:48
Geplaatst door gh.wille
Over dromen gesproken ! ik heb het hier over de Duizenden Onschuldigen vaak kinderen nog die vermoord zijn !
Vaak alleen al om het feit dat ze niet TEGEN HUN WIL AAN IEMAND GEKOPPELD WILDEN WORDEN.
En dat weet jij donders goed !
En dan de zgn ,,Eerwraak ", nu nog worden ze daarom vermoord!
Dat het hier niet in Nederland plaats vind is logisch ,als WESTERS land zijn dergelijke praktijken ongelaakbaar !
Vergeet niet dat nog geen 90 jaar geleden de laatste ,,Vrome Sultan'' (Abdoel Hamid )
werd afgezet .Hij kwam net de MOSKEE uit van zijn gebed ! n.b
Deze Vrome man had maar 900 Harem vrouwen ,odalisken en tientallen
jeugdige onvolwassen meisjes tot zijn,,beschikking " !!! (en niet om een potje te kaarten naar ik aan neem )
Overigens,, kattepis "vergeleken met sommige van zijn voorgangers ,
zoals Sultan IBRAHIM , deze schoft kon zich zelfs permiteren om welgeteld Zegge: 280 (TWEEHONDERDENTACHTIG)van z,n harem meisjes waarvan de meesten Kinderen ,na eerst vakkundig gemarteld te zijn door zijn Kislar Aga ,uiteindelijk LEVEND VERZOPEN werden in de BOSPORUS ! (uiteraard na eerst nog ff ontmaagd te zijn door deze intens vrome BRUUT ) hun misdaad ? een had iets naar binnen laten smokkelen , waarmee je evt overspel kunt spelen( wortel ?)
Nog meer ?
Indien jij met je schapenkeutels gaat gooien ,dan ben je bij mij aan de beurt ,want ik kan het ook zo als je ziet !

:zwaai:

Sukkeltje ga nou maar eerst je huiswerk doen voordat je hier als een ''kip'' zonder ballen komt kukelen. Ga nou niet nog meer zuigen terwijl het niets met het onderwerp te maken heeft.

vlegeltje
20-08-05, 18:06
Geplaatst door gh.wille
LEVEND VERZOPEN

:verrassin

Orakel
20-08-05, 19:00
Geplaatst door vlegeltje
:verrassin

Ongelaakbaar, niet? Zeker van zo'n intens vrome bruut die overspel speelt met een wortel. Tis die verrekte globalisering, wat ik je brom.

vlegeltje
20-08-05, 19:22
Geplaatst door Orakel
Ongelaakbaar, niet? Zeker van zo'n intens vrome bruut die overspel speelt met een wortel. Tis die verrekte globalisering, wat ik je brom.

Onze wortel zou zoiets nooit doen :mad:

gh.wille
20-08-05, 19:54
Geplaatst door vlegeltje
:verrassin

Wat mij verbaast is dat de meeste mensen hier op de side ,niets weten of willen weten van de GESCHIEDENIS,* niet dat de dat de doorsnee Nederlander ook daarvan op de hoogte is , maar het was vroeger een verplicht vak , althans wat de Vaderlandse geschiedenis betreft !
Maar ik heb toevallig een uitgebreide belangstelling (zie ook m,n profiel)
en als je dan wat boekwerk er op na gaat slaan ,dan kom je ook dit soort dingen tegen !
* Ik bedoel hier mee ook de NEGATIEVE KANTEN , waar sommige landen als overwegend aanhangers van de ISLAAM ,bekend om stonden .
En dat geld voor veel landen en geloven ook daar valt veel op aan te merken, want ook de Christelijke vorsten hielden er buiten hun eigen vrouw als regel nog wel een paar minnaresen op na !

vlegeltje
20-08-05, 20:08
Geplaatst door gh.wille
Wat mij verbaast is dat de meeste mensen hier op de side ,niets weten of willen weten van de GESCHIEDENIS,* niet dat de dat de doorsnee Nederlander ook daarvan op de hoogte is , maar het was vroeger een verplicht vak , althans wat de Vaderlandse geschiedenis betreft !
Maar ik heb toevallig een uitgebreide belangstelling (zie ook m,n profiel)
en als je dan wat boekwerk er op na gaat slaan ,dan kom je ook dit soort dingen tegen !
* Ik bedoel hier mee ook de NEGATIEVE KANTEN , waar sommige landen als overwegend aanhangers van de ISLAAM ,bekend om stonden .
En dat geld voor veel landen en geloven ook daar valt veel op aan te merken, want ook de Christelijke vorsten hielden er buiten hun eigen vrouw als regel nog wel een paar minnaresen op na !

Tsja, de geschiedenis.
Er is in het verleden meer gebeurd dan dat er in het heden gebeurd.
Dat is toch wel iets om even stil bij te staan.
En dan heb ik het nog niet over wat ons nog allemaal te wachten staat!

Maar ik keek even verbaasd op over de uitdrukking "levend verzopen", en vroeg me af of je mensen ook dood kunt verzuipen. ;)

DeStorthoop
20-08-05, 20:18
Geplaatst door Zwarte Schaap
Sukkeltje ga nou maar eerst je huiswerk doen voordat je hier als een ''kip'' zonder ballen komt kukelen. Ga nou niet nog meer zuigen terwijl het niets met het onderwerp te maken heeft.

Mijn oma zegt nog veel ergere dingen over wat zij "buitenlanders" noemt, maar als je het ooit in je kop zou halen zo'n toon tegen haar aan te slaan...

Je punt maken kan ook anders, denk je dat hij nu genuanceerder is gaan denken?

Zwarte Schaap
20-08-05, 20:34
Geplaatst door DeStorthoop
Mijn oma zegt nog veel ergere dingen over wat zij "buitenlanders" noemt, maar als je het ooit in je kop zou halen zo'n toon tegen haar aan te slaan...

Je punt maken kan ook anders, denk je dat hij nu genuanceerder is gaan denken?

Ik heb niks met je oma te schaften en ik ben ook geen kleuterleider. Het wordt tijd dat er aan mij wordt gedacht als men bepaalde uitlatingen doet. Denk je dat ik mijn hele leven lang de goed-heiligman kan blijven spelen? Pleurt effe gauw op.

gh.wille
20-08-05, 20:38
Geplaatst door Zwarte Schaap
Sukkeltje ga nou maar eerst je huiswerk doen voordat je hier als een ''kip'' zonder ballen komt kukelen. Ga nou niet nog meer zuigen terwijl het niets met het onderwerp te maken heeft.

Blijkbaar volg je je Eigen topic niet !
Ik reageerde op .V.GELD , die zo nodig geheel off topic de Chinezen zonodig door de slijk moest halen ,TOTAAL OVERBODIGE en SCHANDALIGE opmerkingen plaatste ! Aan mensen de zich niet verdedigen kunnen ,en op die manier totaal overbodig een veeg uit de pan krijgen , die hun biuten hun weten om kan schaden,ik heb bij mijn weten ook nooit een Chinees een KWAAD woord horen zeggen over een Marokkaan ,laat staan over de ISLAM .
Daarom reageerde ik als normaal denkend mens , en dan komen de voorbeelden die ik met een tegen voorbeeld probeer te beantwoorden opeen mijn inziens nette en op waarheid berustende wijze, die door jou als Onwaarheid word betiteld , zou eigenlijk in jou straatje moeten passen ,want het betreft tot nu toe nog maar de OSMAANSE SULTANS,
dus Turken waar je blijkbaar als het zo uit komt ook al een hekel aan hebt .
Overigens ,ik heb nog nooit een kip met ballen gezien, dus dat is op zich al een ,,soepkip'' OPMERKING WAARDIG .
Nogmaals in jou brein komt alleen maar HAAT voor ,en dat probeer je maar al te duidelijk inal je topic ,s naar buiten te brengen,en de manier waarop intresseert je niet ,alles word daarvoor uit de kast getrokken ,
EN DAAR BEN IK TEGEN , maar ook tegen de verdraaiingen van de feiten .
Nogmaals ik ben hier gekomen bij Maroc om de MENSEN beter te leren kennen en begrip op te brengen voor dit deel van mijn landgenoten,
maar zoals jij alles torpedeerd , ben je nog ZOTTER als WILDERS en consorten !
En ik wil ook best oprotten zoals al gesuggererd is ,dan blijven er voor jou Hopelijk alleen maar mensen over die het wel is waar met je eens zijn ,op een enkeling na die toch niks durft of kan zeggen .

V.G.G.

DeStorthoop
20-08-05, 21:03
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb niks met je oma te schaften en ik ben ook geen kleuterleider. Het wordt tijd dat er aan mij wordt gedacht als men bepaalde uitlatingen doet. Denk je dat ik mijn hele leven lang de goed-heiligman kan blijven spelen? Pleurt effe gauw op.

Nou goed dan. Ga maar lekker op oude mensen schelden en kijk maar hoeveel respect het je oplevert.

Zwarte Schaap
20-08-05, 21:53
Geplaatst door DeStorthoop
Nou goed dan. Ga maar lekker op oude mensen schelden en kijk maar hoeveel respect het je oplevert.

1) Ik kan niet ruiken hoe oud of jong iemand is.
2) Ik doe niet aan leeftijdsdiscriminatie
3) Het zwaarste woord wat ik gebruikt heb is sukkel.
4) Als je de topic lees mag jij gaan kijken wie zogenaamd als eerste begint.

En voor jou speciaal: opzouten naar je modderpoel !

MaRiaH
20-08-05, 22:16
Tjemig.. je gedraagt je echt als een zwart schaap.. :duizelig:

Zwarte Schaap
20-08-05, 22:23
Geplaatst door MaRiaH
Tjemig.. je gedraagt je echt als een zwart schaap.. :duizelig:

5) Ik was nog vergeten erbij te zetten dat geen behoefte heb om vrienden te maken. Dus als je wilt mag je mij gerust uitschelden en tegen me te keer gaan, alleen niet klagen als ik wat terug zeg.

gh.wille
20-08-05, 22:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
1) Ik kan niet ruiken hoe oud of jong iemand is.
2) Ik doe niet aan leeftijdsdiscriminatie
3) Het zwaarste woord wat ik gebruikt heb is sukkel.
4) Als je de topic lees mag jij gaan kijken wie zogenaamd als eerste begint.

En voor jou speciaal: opzouten naar je modderpoel !

Ik heb me al vaker afgevraagd waar de profielschets ,dan wel voor is bestemd, blijkbaar ben je zo gewend dat er als regel (ANGST ?)
de gekste en uitenlopende gegevens woorden opgegeven ,
Ik heb van het begin af aan alles naar waarheid over mijn zelf in gevuld!
Ook m,n leeftijd (heb ik onlangs nog aangepast ), zelfs mijn telefoon n.r moet voor de oplettende lezer bekend zijn (mag niet van Maroc) , en mijn adres mag je ook weten ,ik heb niets te verbergen , en ben altijd nog : Recht Door Zee geweest , wat dat betekend dat heb je al veel eerder kunnen konstateren . Ik verdraai geen FEITEN ,maar weer leg ze
en wat ik beweer haal ik uit de boeken en zelfs hier op internet ,veelal op dezelfde side die de meesten ook gebruiken !
Maar dat word dan gemakshalve ff ,overgeslagen" en alleen het bruikbare , word dan er uit gevist .
En dan nog ff het volgende ,zelf zal ik NOOIT met het degenereren van mensen of schelden beginnen , maar wie kaatst kan bij mij de bal terug verwachten.
En mocht ik een fout maken , hoe dan ook ,dan herstel ik hem of zeg altijd dat IK fout ben.
Kijk m,n citaten maar na !
V.G.G.

MaRiaH
20-08-05, 22:35
Geplaatst door Zwarte Schaap
5) Ik was nog vergeten erbij te zetten dat geen behoefte heb om vrienden te maken. Dus als je wilt mag je mij gerust uitschelden en tegen me te keer gaan, alleen niet klagen als ik wat terug zeg.

Dan heb je een goede nick gekozen.. past bij je
:zozo:

Zwarte Schaap
20-08-05, 23:01
Geplaatst door gh.wille
Ik heb me al vaker afgevraagd waar de profielschets ,dan wel voor is bestemd, blijkbaar ben je zo gewend dat er als regel (ANGST ?)
de gekste en uitenlopende gegevens woorden opgegeven ,
Ik heb van het begin af aan alles naar waarheid over mijn zelf in gevuld!
Ook m,n leeftijd (heb ik onlangs nog aangepast ), zelfs mijn telefoon n.r moet voor de oplettende lezer bekend zijn (mag niet van Maroc) , en mijn adres mag je ook weten ,ik heb niets te verbergen , en ben altijd nog : Recht Door Zee geweest , wat dat betekend dat heb je al veel eerder kunnen konstateren . Ik verdraai geen FEITEN ,maar weer leg ze
en wat ik beweer haal ik uit de boeken en zelfs hier op internet ,veelal op dezelfde side die de meesten ook gebruiken !
Maar dat word dan gemakshalve ff ,overgeslagen" en alleen het bruikbare , word dan er uit gevist .
En dan nog ff het volgende ,zelf zal ik NOOIT met het degenereren van mensen of schelden beginnen , maar wie kaatst kan bij mij de bal terug verwachten.
En mocht ik een fout maken , hoe dan ook ,dan herstel ik hem of zeg altijd dat IK fout ben.
Kijk m,n citaten maar na !
V.G.G.

Voorlopig kun je niet bewijzen wat je beweert. En hou alsfjeblieft op met dat gezeur en gezeik. Ik ben niet gek hoor ik weet precies wat ik doe en wat ik schrijf. Ja lees het maar na !

Zwarte Schaap
20-08-05, 23:03
Geplaatst door MaRiaH
Dan heb je een goede nick gekozen.. past bij je
:zozo:

I know !

gh.wille
20-08-05, 23:25
Geplaatst door vlegeltje
Tsja, de geschiedenis.
Er is in het verleden meer gebeurd dan dat er in het heden gebeurd.
Dat is toch wel iets om even stil bij te staan.
En dan heb ik het nog niet over wat ons nog allemaal te wachten staat!

Maar ik keek even verbaasd op over de uitdrukking "levend verzopen", en vroeg me af of je mensen ook dood kunt verzuipen. ;)

Indien je het zo stelt ,dan heb je gelijk maar ik doelde op de ,,gruwlijke details '' **ik citeer uit het boek : Lords of the Golden Horn !
DE schrijver is Noel BARBER.
Deze heeft het boek geschreven met medewerking van :
Haldun Dimavi ,IILban Oz ,Halusi Ozso dat zijn allemaal mensen die voor hem de geschriften hebben vertaald en ook de div Musea , maar ook de archieven uit het GROOT SERAIL voor hem hebben vertaald en inzicht hebben gegeven.
Het boek bevat nauw keurige beschrijvingen hoe het er destijds aan toe ging in de met pracht en praal omgeven verblijven van de SULTANS ,maar ook het leven van de ,,gewone mensen" die toen als regel geen notie hadden hoe en wat zich afspeelde achter de muren van de Serails !

De meisje werden levend in zakken genaaid ,na dat sommige gemarteld waren, vervolgens met bootjes door de Eneugen onder toezicht van de Kislar AGA , een stuk van de wal af gedumpt , al spartelend en krijsend van angst en wanhoop moeten de stakkers ,langzaam naar de bodem gezonken zijn , slechts een meisje overleefde de moord en werd door een schip met bestemming Frankrijk gered en is in Parijs terecht gekomen .
Duikers op zoek naar sponsen , zagen dagen later de bijna rechtopstaande zakken (door het vergaan van de lichamen) als poppen op de bodem staan !
Maar dit is slecht een klein detail van de gruwelijkheden die de mensen elkaar hebben aangedaan ,als je er boeken op na slaat over de Franse Revolutie ,dan word je ook stil , ik bedoel maar .
En waar zijn we nu mee bezig vraag ik me af , niet eens meer voor me zelf , maar voor de generatie van nu en die nog komen gaat .

:moe:

DeStorthoop
21-08-05, 05:12
Geplaatst door Zwarte Schaap
1) Ik kan niet ruiken hoe oud of jong iemand is.
2) Ik doe niet aan leeftijdsdiscriminatie
3) Het zwaarste woord wat ik gebruikt heb is sukkel.
4) Als je de topic lees mag jij gaan kijken wie zogenaamd als eerste begint.

En voor jou speciaal: opzouten naar je modderpoel !
1 In het geval van GH Wille, ik wel.
2 Dat is te specifiek voor je?
3 Werkwoorden tellen niet?
4 Wie het eerste begint? Als jij (even voor het argument) A: slimmer bent en B: beter geinformeerd, is het dan niet aan jou om je de wijste te tonen? De man lijkt me oprecht geinteresseerd en in principe van goede wil. Wat heeft het in hemelsnaam voor zin om hem tegen je in het harnas te jagen? Wil je dan zo graag bewijzen dat alle "ollanders" rotzakken zijn dat je zelfs mensen van goede wil zo in de hoek drijft dat ze rottige racistische dingen gaan zeggen, zodat jij je punt weer gemaakt hebt? In tegenstelling tot wat jij schijnt te denken hebben Marokkanen wel degelijk vrienden onder de "autochtonen", jammer dat je dat niet wil zien.


En voor jou speciaal: opzouten naar je modderpoel !

:moe:

DeStorthoop
21-08-05, 05:59
...

Zwarte Schaap
23-08-05, 13:51
Tegengeluid voor google-moslim

Van onze verslaggevers Menno van Dongen, Janny Groen

AMSTERDAM - De gemeente Amsterdam gaat gematigde islamitische publicaties subsidiëren. Maar wie bepaalt wat dat zijn? Moslimorganisaties vrezen bemoeienis van de overheid.

De strategie van de gemeente Amsterdam om een ideologische strijd aan te gaan met de radicale islam en gematigde publicaties te subsidiëren, roept vragen op. Het principe van de scheiding van kerk en staat wordt geschonden. De gemeente moet immers op een of andere manier bepalen wat gematigde islamitische lectuur is.

Loco-burgemeester Mark van der Horst (VVD) zegt ‘hartstikke’ voor de scheiding van kerk en staat te zijn, maar wijst erop dat het in de praktijk soms moeilijk is daarmee om te gaan. ‘De overheid is niet waardenvrij’, zegt hij. ‘De EO draait ook niet zonder subsidie.’ Hij zegt dat een inspraakavond probleemloos in een kerkgebouw kan worden gehouden, maar dat ‘iedereen in de stress schiet als de locatie een moskee is’. Het Amsterdamse plan vergelijkt hij met het overheidsbeleid in de kunst- en mediasector. ‘De overheid ondersteunt musea, theaters, universiteiten, omroepen, maar moet zich verre van de inhoud houden.’

Het plan krijgt de steun van de fractievoorzitters van PvdA en GroenLinks. Lodewijk Asscher (PvdA) vindt het belangrijk dat gematigde geluiden worden gesteund. ‘Het is niet verkeerd google-moslims, degenen die op internet naar informatie over de islam zoeken en dan op radicale sites stuiten, te laten kennisnemen van pro-westerse informatie. Maarten van Poelgeest (GroenLinks) verwelkomt de bevordering van de pluriformiteit: ‘Als er nu drie islamitische boeken in de bibliotheek staan en straks zeven, kunnen we daar niet tegen zijn.’

De voorstanders benadrukken de passieve houding van de gemeente in het plan. Het is niet de bedoeling dat de gemeente zelf informatie gaat publiceren. Islamitische organisaties kunnen subsidie aanvragen voor de vertaling van boeken over de islam of het opzetten van alternatieve websites.

Alleen CDA-fractievoorzitter Lucy Spee heeft principiële bezwaren. ‘De gemeente begeeft zich op glad ijs als zij zich inhoudelijk bemoeit met geloof. Stel je voor dat de overheid gaat stimuleren dat ze in Staphorst gematigd worden.’

In moslimkringen wordt subsidie voor islamitische publicaties toegejuicht , maar is men toch benauwd voor inhoudelijke bemoeienis van de overheid. Haci Karacaer, directeur van de Turkse organisatie Milli Görüs, denkt dat de politiek vooral wil scoren met dit ‘slecht doordachte antiradicaliseringsplan’. Overheidssteun om tegenwicht te bieden aan de stroom met Saudische oliedollars gefinancierde radicale informatie, heeft de moslimgemeenschap broodnodig, zegt Karacaer. Maar hij hekelt het feit dat de overheid helemaal niet met de moslimgemeenschap heeft overlegd en vraagt zich af wie de voorstellen gaat toetsen. Hij stelt een fonds voor met een onafhankelijk bestuur, waarin islamologen en vertegenwoordigers van moslimorganisaties zitting hebben.

Voorzitter Ayhan Tonca van het Contactorgaan Moslims en Overheid (CMO) accepteert ‘een faciliterende rol’ van de overheid, maar vreest dat die zal uitmonden in de eis ‘louter vrijzinnige boeken te vertalen’. Tonca: ‘Die zullen niet worden geaccepteerd.’

Hikmat Mahawat Khan, directeur van de koepel Contactgroep Islam (CGI) pleit voor de oprichting van een nationaal islamitisch kenniscentrum waarin alle stromingen vertegenwoordigd zijn. Dat centrum zou de subsidieaanvragen moeten beoordelen. Volgens hem leert de praktijk echter dat de groeperingen onderling hopeloos verdeeld zijn over wat gematigde boeken en documenten zijn.

Critici wijzen ten slotte op het mogelijk averechts effect. Als bekend wordt dat de overheid stuurt, selecteert en financiert, zullen de boeken en documenten door de doelgroep worden gewantrouwd.

Bron: De Volkskrant 25/05/05


Het is dus een Amsterdams grachtengordel plannetje

David
23-08-05, 13:53
Geplaatst door Zwarte Schaap
[B]Het is dus een Amsterdams grachtengordel plannetje


Van homo's. :)

Zwarte Schaap
23-08-05, 13:59
Geplaatst door David
Van homo's. :)

..Later vertelde hij onder meer dat hij een homoseksuele Duitse boerenzoon was..

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?postid=2224330#post2224330

Gelieve daar uw homo-aandacht op te vestigen.

David
23-08-05, 14:10
Geplaatst door Zwarte Schaap
..Later vertelde hij onder meer dat hij een homoseksuele Duitse boerenzoon was..

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?postid=2224330#post2224330

Gelieve daar uw homo-aandacht op te vestigen.


Nee, die is niet stiekem meer. Geen bal aan.