PDA

Bekijk Volledige Versie : Katholieke jeugd reageert agressief op propaganda gaykrant en condoomfabrikant.



Zwarte Schaap
20-08-05, 13:05
Katholieke jeugd gooit condooms agressief terug

Keulen - Ze krijgen de condooms die ze uitdelen soms terug in het gezicht gegooid, de vijf Nederlanders die sinds gisteren tijdens de rk-Wereldjongerendagen in Keulen met de verspreiding van de voorbehoedmiddelen campagne voeren voor veilig vrijen.

Menigmaal worden hun de tassen met voorbehoedmiddelen uit handen gerukt. Enkele Nederlandse uitdelers worden zodanig lastig gevallen dat de politie genoodzaakt is in te grijpen. Of het uitdelen van condooms vandaag nog verder gaat, is gezien de negatieve reacties nog onzeker. ,,Het is niet onze bedoeling om zwaar provocatief bezig te zijn,'' zegt Jeroen van Egmond, coördinator van de gezamenlijke actie van de Gay Krant en het condoommerk Dfy.

De campagnevoerders hadden de condooms op het plein voor de Dom willen uitdelen, maar werden daar weggestuurd door de politie en de organisatoren van de jongerendagen. De meeste jonge pelgrims konden de actie wel waarderen. Kardinaal Karl Lehmann, voorzitter van de Duitse bisschoppenconferentie, reageerde laconiek. 's Avonds werd er door de jonge pelgrims uitbundig geflirt en gevreeën, maar uiteindelijk bleef het toch vrij braaf.


Bron: Rotterdams Dagblad 20/08/05

Marsipulami
20-08-05, 13:18
Geplaatst door Zwarte Schaap
Katholieke jeugd gooit condooms agressief terug

Keulen - Ze krijgen de condooms die ze uitdelen soms terug in het gezicht gegooid, de vijf Nederlanders die sinds gisteren tijdens de rk-Wereldjongerendagen in Keulen met de verspreiding van de voorbehoedmiddelen campagne voeren voor veilig vrijen.

Menigmaal worden hun de tassen met voorbehoedmiddelen uit handen gerukt. Enkele Nederlandse uitdelers worden zodanig lastig gevallen dat de politie genoodzaakt is in te grijpen. Of het uitdelen van condooms vandaag nog verder gaat, is gezien de negatieve reacties nog onzeker. ,,Het is niet onze bedoeling om zwaar provocatief bezig te zijn,'' zegt Jeroen van Egmond, coördinator van de gezamenlijke actie van de Gay Krant en het condoommerk Dfy.

De campagnevoerders hadden de condooms op het plein voor de Dom willen uitdelen, maar werden daar weggestuurd door de politie en de organisatoren van de jongerendagen. De meeste jonge pelgrims konden de actie wel waarderen. Kardinaal Karl Lehmann, voorzitter van de Duitse bisschoppenconferentie, reageerde laconiek. 's Avonds werd er door de jonge pelgrims uitbundig geflirt en gevreeën, maar uiteindelijk bleef het toch vrij braaf.


Bron: Rotterdams Dagblad 20/08/05

:gniffel: Goed zo ! Gelukkig worden die arrogante Hollanders op de juiste manier aangepakt.

Dutsie
20-08-05, 13:24
Geplaatst door Zwarte Schaap
[B]De meeste jonge pelgrims konden de actie wel waarderen.

t'Is dus nog steeds komkommertijd. Ahum.

MaRiaH
20-08-05, 14:29
Geplaatst door Marsipulami
:gniffel: Goed zo ! Gelukkig worden die arrogante Hollanders op de juiste manier aangepakt.
Ik had niet anders verwacht uit de mond van een Belg.. :zwaai:

waterfiets
20-08-05, 14:36
Het is al langer bekend dat het Vaticaan bezwaar maakt als een homo-beweging demonstreert in de buurt van hun heiligdommen. Maar als een neo-nazi beweging daar demonstreert dan heeft men daar geen moeite mee.

Juliette
20-08-05, 15:01
Geplaatst door Zwarte Schaap
Katholieke jeugd gooit condooms agressief terug
.

Menigmaal worden hun de tassen met voorbehoedmiddelen uit handen gerukt. Enkele Nederlandse uitdelers worden zodanig lastig gevallen dat de politie genoodzaakt is in te grijpen.

Uit de handen gerukt. Tssk. Geile katholieken.

Juliette
20-08-05, 15:02
Geplaatst door MaRiaH
Ik had niet anders verwacht uit de mond van een Belg.. :zwaai:

Héé. Een beetje op je woorden letten he? :zweep:

MaRiaH
20-08-05, 15:03
Geplaatst door Juliette
Héé. Een beetje op je woorden letten he? :zweep:

Hey ben blij dat jij het ook zegt.. ik vond ook dat Mars te ver ging... :fplet:

Juliette
20-08-05, 15:05
Geplaatst door MaRiaH
Hey ben blij dat jij het ook zegt.. ik vond ook dat Mars te ver ging... :fplet:

Mars gaat altijd te ver. We accepteren hem alleen als Belg omdat niemand anders hem wil. :ego: :hihi:

MaRiaH
20-08-05, 15:10
Geplaatst door Juliette
Mars gaat altijd te ver. We accepteren hem alleen als Belg omdat niemand anders hem wil. :ego: :hihi:

:loog: :hihi:

ach gossie.. allez Marske Ge sijt een bofkont!! :gniffel:

Eke
20-08-05, 17:59
Nou, dan maar de knuppel in het hoenderhok : ik vind dat een condoomfabrikant smakeloos bezig is om tijdens een christelijke jongerendag condooms uit te delen. Dat gaat hem geen fuck aan hoe deze jongeren omgaan met hun relaties.

Ik denk dat bijna iedereen geen one-night-stand zal doen uit morele overwegingen en dat de mensen die een relatie hebben zelf wel beslissen wat ze doen en laten. :jumping:

Wel pleit ik uit realiteitszin voor een bescheiden plekje voor een automaat,want voorkomen is beter dan genezen (ik vind abortus een afschuwelijke ingreep).Bij alle jongeren.

Wat betreft het uitdelen van folders over homosexualiteit : dit is noch de plaats noch het moment.

~Panthera~
20-08-05, 18:03
Geplaatst door Eke
Nou, dan maar de knuppel in het hoenderhok : ik vind dat een condoomfabrikant smakeloos bezig is om tijdens een christelijke jongerendag condooms uit te delen. Dat gaat hem geen fuck aan hoe deze jongeren omgaan met hun relaties.

Ik denk dat bijna iedereen geen one-night-stand zal doen uit morele overwegingen en dat de mensen die een relatie hebben zelf wel beslissen wat ze doen en laten.

Wel pleit ik uit realiteitszin voor een bescheiden plekje voor een automaat,want voorkomen is beter dan genezen (ik vind abortus een afschuwelijke ingreep).Bij alle jongeren.

Wat betreft het uitdelen van folders over homosexualiteit : dit is noch de plaats noch het moment.


Ach, al die gassies op die meeting zullen hun nacht wel zeer "aangenaam" hebben doorgebracht. :stout:
Vandaar dat ze die condooms uit de handen rukten van de uitdelers. :hihi:

Zwarte Schaap
20-08-05, 18:09
Geplaatst door ~Panthera~
Ach, al die gassies op die meeting zullen hun nacht wel zeer "aangenaam" hebben doorgebracht. :stout:
Vandaar dat ze die condooms uit de handen rukten van de uitdelers. :hihi:

ik lees:

Katholieke jeugd gooit condooms agressief terug. Ze krijgen de condooms die ze uitdelen soms terug in het gezicht gegooid. :D

Mark
20-08-05, 18:10
Geplaatst door Eke
Nou, dan maar de knuppel in het hoenderhok : ik vind dat een condoomfabrikant smakeloos bezig is om tijdens een christelijke jongerendag condooms uit te delen. Dat gaat hem geen fuck aan hoe deze jongeren omgaan met hun relaties.

Ik denk dat bijna iedereen geen one-night-stand zal doen uit morele overwegingen en dat de mensen die een relatie hebben zelf wel beslissen wat ze doen en laten. :jumping:

Wel pleit ik uit realiteitszin voor een bescheiden plekje voor een automaat,want voorkomen is beter dan genezen (ik vind abortus een afschuwelijke ingreep).Bij alle jongeren.

Wat betreft het uitdelen van folders over homosexualiteit : dit is noch de plaats noch het moment.

vroeger stonden er altijd christen bij houseparties.... fruit uit te delen. Ik vond dat ook provocerend dus reken maar dat we ze hebben aangepakt.

~Panthera~
20-08-05, 18:12
Geplaatst door Zwarte Schaap
ik lees:

Katholieke jeugd gooit condooms agressief terug. Ze krijgen de condooms die ze uitdelen soms terug in het gezicht gegooid. :D


:haha: gelukkig nog ongebruikt dus.

Zwarte Schaap
20-08-05, 18:13
Geplaatst door Mark
vroeger stonden er altijd christen bij houseparties.... fruit uit te delen. Ik vond dat ook provocerend dus reken maar dat we ze hebben aangepakt.

Waar denk jij dan aan met dat fruit dat je het provocerend vindt?

Mark
20-08-05, 18:15
Geplaatst door Zwarte Schaap
Waar denk jij dan aan met dat fruit dat je het provocerend vindt?

het feit dat ze onschuldig fruit misbruikten om hun propaganda aan ons op te leggen.

Eke
20-08-05, 18:16
Geplaatst door ~Panthera~

Vandaar dat ze die condooms uit de handen rukten van de uitdelers. :hihi:

Dat waren de aanwezige Hollanders : koopmansgeest ...genetisch bepaald, samen met de domineesgen :confused: ..uh...hadden we het niet over Roomschen ????

~Panthera~
20-08-05, 18:19
Geplaatst door Eke
Dat waren de aanwezige Hollanders : koopmansgeest ...genetisch bepaald, samen met de domineesgen :confused: ..uh...hadden we het niet over Roomschen ????

Ja, die Roomschen kunnen er wat van. :hihi:

Eke
20-08-05, 18:22
Geplaatst door Mark
het feit dat ze onschuldig fruit misbruikten om hun propaganda aan ons op te leggen.

Onschuldig fruit ??? Daar is alle ellende meebegonnen. Verdrijving uit het paradijs :sniper:

Eke
20-08-05, 18:24
Geplaatst door ~Panthera~
Ja, die Roomschen kunnen er wat van. :hihi:

Ze rukken weer op . :lachu:

Mark
20-08-05, 18:28
Geplaatst door Eke
Onschuldig fruit ??? Daar is alle ellende meebegonnen. Verdrijving uit het paradijs :sniper:

ironisch dat een christen mij dan probeert te verleiden met een appel

Marsipulami
20-08-05, 18:39
Geplaatst door Mark
het feit dat ze onschuldig fruit misbruikten om hun propaganda aan ons op te leggen.


:D Dat waren geen katholieken hoor, die zal je niet betrappen op het verkondigen van hun geloof aan de ingang van housepartys. De katholieke jeugd kan je bij zo'n partys vinden op de dansvloer zelf. Die blijven niet buiten staan.

Julien
20-08-05, 18:54
Geplaatst door waterfiets
Het is al langer bekend dat het Vaticaan bezwaar maakt als een homo-beweging demonstreert in de buurt van hun heiligdommen. Maar als een neo-nazi beweging daar demonstreert dan heeft men daar geen moeite mee.

bron?

Julien
20-08-05, 18:55
lekker voor die provocateurs!

ik ben niet tegen condooms.. maar als zo'n homo mij een condoom zou geven omdat 'ie wil provoceren terwijl ik daar ben om naar de Paus te luisateren, dan zal ik die comdoom ook argressief teruggooien en kan hij nog een stomp verwachten ook.

Eke
20-08-05, 18:56
Geplaatst door Marsipulami
:D Dat waren geen katholieken hoor,


OOooooho! Schijnheilig, hoor ! :blij:


Mijn zoon, toen 5 jaar, werd door een pastoor de kerk ingelokt samen met zijn klasje en tekende toen een tijd alleen maar kerken en wilde subbiet pastoor worden..dat was al op kleuterleeftijd...

maar ja, je gaat geen appels uitdelen aan pubers voorafgaand aan een houseparty. Je haaaalt het niet bij Eva met haar paradijsappeltje.

~Panthera~
20-08-05, 19:00
Geplaatst door Eke

Mijn zoon, toen 5 jaar, werd door een pastoor de kerk ingelokt samen met zijn klasje en tekende toen een tijd alleen maar kerken en wilde subbiet pastoor worden..dat was al op kleuterleeftijd...



Hij is hopelijk genezen ? :hihi:

Eke
20-08-05, 19:28
Geplaatst door ~Panthera~
Hij is hopelijk genezen ? :hihi:

Toen er eerste communie was mocht hij niet meedoen als niet-katholiek, dus toen had ie het wel gezien!

~Panthera~
20-08-05, 19:54
Geplaatst door Eke
Toen er eerste communie was mocht hij niet meedoen als niet-katholiek, dus toen had ie het wel gezien!

:haha: