PDA

Bekijk Volledige Versie : Was aanslag Londen false flag operation?



IbnRushd
22-08-05, 11:45
Was aanslag Londen false flag operation?

zie: http://www.daanspeak.com/LondonAttack02.html

Prlwytzkofski
22-08-05, 12:24
The expert on this since 1978 has been Webster Tarpley, who shows in his latest book, 9/11 Synthetic Terror, how the bombing of Bologna Stazione Centrale in 1980 by the so-called Red Brigades is of one cloth with the Madrid bombings
Ik was op 2 augustus in 1980 in Bologna. Het was half elf 'sochtends, één bom; in de stationsrestauratie. Het gebouw is gedeeltelijk ingestort, wat mede een oorzaak is voor het grote aantal slachtoffers. Andere aanpak als Madrid dus. Geen hond heeft bovendien ooit in ernst beweerd, dat de Brigate Rosse achter deze aanslag zaten. Daans expert is niet helemaal op de hoogte.


DaanSpeak
Meld je aan voor de gratis mailing list.

Nee dank u, laat maar.

IbnRushd
22-08-05, 12:36
Geplaatst door Prlwytzkofski
Ik was op 2 augustus in 1980 in Bologna. Het was half elf 'sochtends, één bom; in de stationsrestauratie. Het gebouw is gedeeltelijk ingestort, wat mede een oorzaak is voor het grote aantal slachtoffers. Andere aanpak als Madrid dus. Geen hond heeft bovendien ooit in ernst beweerd, dat de Brigate Rosse achter deze aanslag zaten. Daans expert is niet helemaal op de hoogte.





Heb je ook kritiek op zijn artikel van 7/7? Of zoek je meestal naar irrelevante stukje teksten, waarvan je probely zelf weinig over weet. Maar dan zeg ik ook 'misschien' voordat je daar hele tijd op in gaat

Tomas
22-08-05, 12:56
Geplaatst door Prlwytzkofski
Ik was op 2 augustus in 1980 in Bologna. Het was half elf 'sochtends, één bom; in de stationsrestauratie. Het gebouw is gedeeltelijk ingestort, wat mede een oorzaak is voor het grote aantal slachtoffers. Andere aanpak als Madrid dus. Geen hond heeft bovendien ooit in ernst beweerd, dat de Brigate Rosse achter deze aanslag zaten. Daans expert is niet helemaal op de hoogte.



Nee dank u, laat maar.

Was je toen toevallig ook nog in de buurt?

mark61
22-08-05, 12:59
Geplaatst door Tomas
Was je toen toevallig ook nog in de buurt?

Nee, hij zat in Grand Hotel Baglione (http://astor.hotel-bologna.net/) een campari te nippen.

Tomas
22-08-05, 13:01
Geplaatst door mark61
Nee, hij zat in Grand Hotel Baglione (http://astor.hotel-bologna.net/) een campari te nippen.

En het speculeren bijft maar doorgaan...

Prlwytzkofski
22-08-05, 13:02
Geplaatst door IbnRushd
Heb je ook kritiek op zijn artikel van 7/7? Of zoek je meestal naar irrelevante stukje teksten, waarvan je probely zelf weinig over weet. Maar dan zeg ik ook 'misschien' voordat je daar hele tijd op in gaat

Het stukje dat ik kan controleren bevat onzin. Wat ik niet kan controleren, kan ik niet controleren. Ik wil niet op de de mailing list. Wat is je probleem ?

mark61
22-08-05, 13:04
Geplaatst door Tomas
En het speculeren bijft maar doorgaan...

Dankzij maroc.nl ben ik intussen een volleerd mystificator.

Tomas
22-08-05, 13:08
Geplaatst door mark61
Dankzij maroc.nl ben ik intussen een volleerd mystificator.

Heeft maroc.nl eigenlijk wel eens positieve effecten op iemand?

Prlwytzkofski
22-08-05, 13:12
Geplaatst door Tomas
Was je toen toevallig ook nog in de buurt?

Ik heb scheikunde gestudeerd. :roker:

mark61
22-08-05, 13:16
Geplaatst door Tomas
Heeft maroc.nl eigenlijk wel eens positieve effecten op iemand?

Je weet niet hoeveel aanslagen, lustmoorden en echtscheidingen ermee voorkomen worden.

mark61
22-08-05, 13:16
Geplaatst door Prlwytzkofski
Ik heb scheikunde gestudeerd. :roker:

Daar hoef je waarachtig niet voor naar Bologna.

Prlwytzkofski
22-08-05, 13:24
In Delft.

mark61
22-08-05, 13:32
Geplaatst door Prlwytzkofski
In Delft.

Daar heb je het al. Hebben ze daar niet ook Campari? :)