PDA

Bekijk Volledige Versie : An en Eefje tien jaar geleden ontvoerd



Ins
24-08-05, 11:35
Het is precies tien jaar geleden dat An
Marchal en Eefje Lambrecks ontvoerd
werden door Marc Dutroux en zijn
kompanen.

Ze werden overmeesterd aan de kust en
meegenomen naar het huis van Dutroux in
Marcinelle. Korte tijd later werden ze
vermoord.

Hun lichamen zijn teruggevonden in de
tuin van Bernard Weinstein, de ver-
moorde kompaan van Dutroux.

De omstandigheden rond de ontvoering en
de dood van de meisjes zijn nooit
helemaal opgehelderd. Dutroux en zijn
kompaan Michel Lelièvre hebben altijd
een ander verhaal verteld.

VRT




Geen woord over de vermoorde Loubna. :cheefbek: Are we surprised...

~Panthera~
24-08-05, 11:41
:droef: R.I.P. Alle meisjes.

I hope Dutroux burns in hell.

Wide-O
24-08-05, 11:45
Geplaatst door Ins
Geen woord over de vermoorde Loubna. :cheefbek: Are we surprised...

En ook niet over Julie en Melissa. Vast een complot.

Ins
24-08-05, 11:46
Geplaatst door ~Panthera~
:droef: R.I.P. Alle 3 de meisjes.

I hope Dutroux burns in hell.

Toen, in de tijd van Dutroux, wist ik nog niet dat seksueel misbruik ook al met eenjarigen voorkwam....Juk zeg, dat kan toch niet?

David
24-08-05, 11:46
Geplaatst door Wide-O
En ook niet over Julie en Melissa. Vast een complot.


De joden hielden die dag waarschijnlijk hun dochters binnen. :moe:

Ins
24-08-05, 11:47
Geplaatst door Wide-O
En ook niet over Julie en Melissa. Vast een complot.

Hoe heet die andere: Sabine toch. Zou het iets met Walen versus Vlamingen te maken hebben? Die Loubna zat toch ook aan de Franse kant?

Ins
24-08-05, 11:48
Geplaatst door David
De joden hielden die dag waarschijnlijk hun dochters binnen. :moe:

Don't they immer :stout:

~Panthera~
24-08-05, 11:48
Geplaatst door Ins
Toen, in de tijd van Dutroux, wist ik nog niet dat seksueel misbruik ook al met eenjarigen voorkwam....Juk zeg, dat kan toch niet?


O ja hoor, ik ken iemand die was 3. :moe:
Gewoon kapot scheuren. :kotsen: zieke geesten doen alles.

Ins
24-08-05, 11:49
Geplaatst door ~Panthera~
O ja hoor, ik ken iemand die was 3. :moe:
Gewoon kapot scheuren. :kotsen: zieke geesten doen alles. :loog: :loog: :loog: :fpotver: :fpotver: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2:

~Panthera~
24-08-05, 11:50
Geplaatst door Ins
:loog: :loog: :loog: :fpotver: :fpotver: :kotsen2: :kotsen2: :kotsen2:


Ja, precies. :kotsen:

Wide-O
24-08-05, 11:51
Ik denk dat het bericht gewoon betekent wat het betekent: namelijk dat dag op dag 10 jaar geleden die 2 meisjes werden ontvoerd.

Verder moet je er niets achter zoeken.

Sabine Dardenne leeft nog, en heeft een boek geschreven over die periode.

Loubna Benaissa woonde in Brussel. Ze is verdwenen in 1992, en pas gevonden in 1997.

Ins
24-08-05, 11:52
Geplaatst door Wide-O
Ik denk dat het bericht gewoon betekent wat het betekent: namelijk dat dag op dag 10 jaar geleden die 2 meisjes werden ontvoerd.

Verder moet je er niets achter zoeken.

Sabine Dardenne leeft nog, en heeft een boek geschreven over die periode.

Loubna Benaissa woonde in Brussel. Ze is verdwenen in 1992, en pas gevonden in 1997.

En toch denk ik dat het Vlaamse wrok is... :moe: VRT is Vlaamsch.

David
24-08-05, 11:56
Geplaatst door Ins
En toch denk ik dat het Vlaamse wrok is... :moe: VRT is Vlaamsch.


Precies. Die fascistische Valmingen kunnen het niet verkroppen dat die Loubna niet precies 10 jaar geleden is ontvoerd. Het is een complot, ik zweer het je. Betaald door Amerikkka, uitgevoerd door de Mossad.

Ins
24-08-05, 11:58
Geplaatst door David
Precies. Die fascistische Valmingen kunnen het niet verkroppen dat die Loubna niet precies 10 jaar geleden is ontvoerd. Het is een complot, ik zweer het je. Betaald door Amerikkka, uitgevoerd door de Mossad.

:gniffel: Hi-faaijv

Goodnight
24-08-05, 11:58
Julie en Melissa waren die ook vermoord?

Ziek gasten!!

Wide-O
24-08-05, 12:01
Geplaatst door Goodnight
Julie en Melissa waren die ook vermoord?

Ziek gasten!!

Die zijn wellicht de hongerdood gestorven toen Dutroux in de cel zat en zijn vrouw hen geen eten meer gaf...

Een goed overzicht van de hele zaak Dutroux vind je hier: http://www.standaard.be/extra/dutroux/index.asp?dosID=83

Goodnight
24-08-05, 12:03
Geplaatst door Wide-O
Die zijn wellicht de hongerdood gestorven toen Dutroux in de cel zat en zijn vrouw hen geen eten meer gaf...

Een goed overzicht van de hele zaak Dutroux vind je hier: http://www.standaard.be/extra/dutroux/index.asp?dosID=83

:jammer:

Wide-O
24-08-05, 12:03
Geplaatst door David
Precies. Die fascistische Valmingen kunnen het niet verkroppen dat die Loubna niet precies 10 jaar geleden is ontvoerd. Het is een complot, ik zweer het je. Betaald door Amerikkka, uitgevoerd door de Mossad.

Dat jij dat weet ! :lachu:

Tomas
24-08-05, 12:09
Geplaatst door Wide-O
Dat jij dat weet ! :lachu:

Daar gaat weer een complot. Nu Wide-O het ook weet.

Wide-O
24-08-05, 12:14
Geplaatst door Tomas
Daar gaat weer een complot. Nu Wide-O het ook weet.

Ik ga het bekend maken op radio & tv :fplet:

Over complotten gesproken: de zaak Dutroux was de aanleiding tot de meest wilde complot-theorieën die ik ooit gehoord heb.

Tomas
24-08-05, 12:16
Geplaatst door Wide-O
Ik ga het bekend maken op radio & tv :fplet:

Over complotten gesproken: de zaak Dutroux was de aanleiding tot de meest wilde complot-theorieën die ik ooit gehoord heb.

Ik heb het vermoeden dat je dit schrijft om er meer over te willen vertellen. OK. Kom maar op. Maar geen links. Je eigen woorden en maximaal 100 woorden per complot.

Wide-O
24-08-05, 12:22
Geplaatst door Tomas
Ik heb het vermoeden dat je dit schrijft om er meer over te willen vertellen. OK. Kom maar op. Maar geen links. Je eigen woorden en maximaal 100 woorden per complot.

Verzin er zelf maar een paar :ego:

David
24-08-05, 12:23
Geplaatst door Wide-O
Verzin er zelf maar een paar :ego:


De ergste was die hilarisch slechte film "Blue Belgium".

Rabi'ah.
24-08-05, 12:25
Geplaatst door David
De ergste was die hilarisch slechte film "Blue Belgium".

Vertel.

Wide-O
24-08-05, 12:27
Geplaatst door David
De ergste was die hilarisch slechte film "Blue Belgium".

Heb ik nooit gezien, maar die moet wel erg goed zijn ja :hihi:

Rob Van Eyck gaat blijkbaar nu een film maken over ome Osama, met een belgiese cafébaas in de hoofdrol :verward:

David
24-08-05, 12:27
Geplaatst door Rabi'ah.
Vertel.


Is bijna niet te vertellen. Die film koppelt de gebeurtenissen van de Bende van Nijvel aan de Dutroux Affaire, en zoekt er een ultra-rechts complot achter. Echter, niemand kan Engels (de film is in het Engels), niemand kan acteren, het licht deed het niet, de kostuums waren niet op tijd en het script was zoek - kortom, de meest domme, amateuristische film aller tijden. Gemaakt in een middag in iemands garage.

Tomas
24-08-05, 12:31
Geplaatst door David
Is bijna niet te vertellen. Die film koppelt de gebeurtenissen van de Bende van Nijvel aan de Dutroux Affaire, en zoekt er een ultra-rechts complot achter. Echter, niemand kan Engels (de film is in het Engels), niemand kan acteren, het licht deed het niet, de kostuums waren niet op tijd en het script was zoek - kortom, de meest domme, amateuristische film aller tijden. Gemaakt in een middag in iemands garage.

Dat doen de joden altijd om de mensen die het complot naar buiten willen brengen in discrediet te brengen. Altijd maar weer.

mark61
24-08-05, 16:35
Geplaatst door Ins
Toen, in de tijd van Dutroux, wist ik nog niet dat seksueel misbruik ook al met eenjarigen voorkwam....Juk zeg, dat kan toch niet?

Moet je toch s een krant gaan lezen. Zuid-Afrika regelmatig; NL bible belt wat minder vaak.

mark61
24-08-05, 16:36
Geplaatst door ~Panthera~
Gewoon kapot scheuren. :kotsen: zieke geesten doen alles.

Dat gebeurt ook met de honderden miljoenen volwassen besneden en geïnfibuleerde vrouwen in heden en verleden, dus leeftijd is het criterium niet.

mark61
24-08-05, 16:39
Starting with an image of the Atomium in Brussels, "Blue Belgium" intends to give the watcher a possible explanation for what went wrong in Belgium during the last two decades, going from the raids of the "gang of Nijvel", over "pink ballets" and "virgin hunting parties", to the Dutroux-affair. The story connects all this events - made up or real - in a plot-theory being a right-wing attempt to evoke agitation in the country and seize power. Up to that point, I have no complaints. Where things really go wrong is in how this is done. First of all, none of the "actors" seem to be bothered by any acting qualities nor decent knowledge of the English pronunciation, the story is sewed together by the one improbable event after the other, the sound track is purely imbecile ("On the road again" when they are driving a car), and there is not the least attempt to sustain any internal logic, not to mention the technical "qualities" of this creation. In other words: Ed Wood would have done better !

It is clear that this is a very cheap attempt to earn some quick money on an international eager-for-sensation video-watching audience. In principle there is nothing wrong with that as long as they would keep it away from real movie houses and as long as the director and his crew would not be that conceited (or simply naive ?) to expect some applause for "daring to treat this national taboo" (his words !). Ashamed to be a Belgian !

http://www.imdb.com/title/tt0230049/#comment

~Panthera~
24-08-05, 16:43
Geplaatst door mark61
Dat gebeurt ook met de honderden miljoenen volwassen besneden en geïnfibuleerde vrouwen in heden en verleden, dus leeftijd is het criterium niet.

Alhoewel net zo ziek, is de binnenkant van volwassenen in ieder geval nog wel volgroeit.
Kan je van een 3 jarige niet zeggen, dat scheurt ook.

:kotsen:

mark61
24-08-05, 16:48
Geplaatst door ~Panthera~
Alhoewel net zo ziek, is de binnenkant van volwassenen in ieder geval nog wel volgroeit.
Kan je van een 3 jarige niet zeggen, dat scheurt ook.

:kotsen:

Huwelijken worden vaak nogal jong gesloten, althans, de vrouw in kwestie is nogal jong. Zie dat verhaaltje over Niger laatst. 3-jarigen hier is een smerige misdaad, 12-jarigen daar is legaal.