PDA

Bekijk Volledige Versie : Internationale aandacht voor spermashow



Commeilfaut
24-08-05, 22:26
Internationale aandacht voor spermashow


AMSTERDAM - De show rond een spermadonor, woensdagavond op Talpa, zorgt nu al voor internationale ophef. De Zwitserse en Canadese radio, de BBC en persbureau Reuters: alle besteden ze woensdag zendtijd aan de uitzending, die eerder in Nederland al tot Kamervragen heeft geleid.

In de show 'Ik wil een kind van jou.... en verder niets' zoeken twee vrouwen een spermadonor. Mannen kunnen zich per e-mail opgeven. Het programma krijgt meer afleveringen als kijkers daarvoor kiezen.

Talpa

De buitenlandse media noemen de show het vervolg van Big Brother, de aanvankelijk omstreden internationale tv-hit van Talpa-oprichter John de Mol. "Dat hij nu een spermashow uitzendt, verbaast me niet. Dit soort troep kan alleen uit Nederland komen, waar niemand opkijkt als je een moslim geitenneuker noemt", commentarieert Alain Franco, verslaggever van de Zwitserse publieke radio-omroep Radio Suisse Romande.

De oud-correspondent in Nederland verwacht toch dat het programma in andere landen gaat scoren. "Het flatteert de lage instincten: mensen willen weten: wie is die gekke Yessica die sperma wil?"

Rabi'ah.
24-08-05, 22:27
:moe:

Commeilfaut
24-08-05, 22:30
Geplaatst door Rabi'ah.
:moe:

What's up with the frown, chica? Heb je je aangemeld en werd je niet geaccepteerd voor het programma? Of ben je net als ik teleurgesteld in het verlies van fatsoen waarmee dit land te kampen heeft?

~Panthera~
24-08-05, 22:30
Tsum :kotsen:

Rabi'ah.
24-08-05, 22:31
Geplaatst door Commeilfaut
What's up with the frown, chica? Heb je je aangemeld en werd je niet geaccepteerd voor het programma? Of ben je net als ik teleurgesteld in het verlies van fatsoen waarmee dit land te kampen heeft?

Dat laatste. :moe:

Commeilfaut
24-08-05, 22:39
Geplaatst door Rabi'ah.
Dat laatste. :moe:

Ja, het is wat, hè? Ooit zal het Orwelliaanse vormen aannemen en zal John de Mol, als een soort redder des vaderlands, al zijn macht inzetten om van de politiek een soort sms spelletje te maken. SMS 1413 On als u Peter r de Vries als MP van Nederland wilt zien. of SMS 1414 On als u Rene Froger als MP wilt hebben.

Rabi'ah.
24-08-05, 22:42
Geplaatst door Commeilfaut
Ja, het is wat, hè? Ooit zal het Orwelliaanse vormen aannemen en zal John de Mol, als een soort redder des vaderlands, al zijn macht inzetten om van de politiek een soort sms spelletje te maken. SMS 1413 On als u Peter r de Vries als MP van Nederland wilt zien. of SMS 1414 On als u Rene Froger als MP wilt hebben.

Doe niet zo eng. :(

Commeilfaut
24-08-05, 22:46
Geplaatst door Rabi'ah.
Doe niet zo eng.

En toch is het iets waar je op moet voorbereiden, meid. De tekenen zijn duidelijk, de debilisering van Nederland schrijdt voort.... o wee....

Rabi'ah.
24-08-05, 22:49
Geplaatst door Commeilfaut
En toch is het iets waar je op moet voorbereiden, meid. De tekenen zijn duidelijk, de debilisering van Nederland schrijdt voort.... o wee....

Ik wil straks rustig gaan slapen. :mad:

Commeilfaut
24-08-05, 22:53
Geplaatst door Rabi'ah.
Ik wil straks rustig gaan slapen. :mad:

"Gaat u maar rustig slapen, de regering waakt over u", dixit MP Colijn aan de vooravond van de Tweede Wereldoorlog.

Rabi'ah.
24-08-05, 22:54
Geplaatst door Commeilfaut
"Gaat u maar rustig slapen, de regering waakt over u", dixit MP Colijn aan de vooravond van de Tweede Wereldoorlog.

Wrijf het er nog maar eens in. :jammer:


:hihi:

MaRiaH
24-08-05, 22:54
Geplaatst door Commeilfaut
Internationale aandacht voor spermashow


wie is die gekke Yessica die sperma wil?"

ik wil het niet weten..
tegenwoordig vliegt je overal de sperma om de oren.. :hihi:

Commeilfaut
24-08-05, 22:56
Geplaatst door Rabi'ah.
Wrijf het er nog maar eens in. :jammer:


:hihi:

Hey, ik ben slechts de boodschapper....

Rabi'ah.
24-08-05, 23:01
Geplaatst door Commeilfaut
Hey, ik ben slechts de boodschapper....

En je weet wat er vroeger met de boodschapper van slecht nieuws gebeurde? :duivels:

Commeilfaut
24-08-05, 23:05
Geplaatst door Rabi'ah.
En je weet wat er vroeger met de boodschapper van slecht nieuws gebeurde? :duivels:

Die werden verkettert, doodgeslagen, gemarteld, gestenigd, gekielhaald, ge.... kortom, al die geweldige dingen die een SM-liefhebber als ik wel weet te waarderen. :bril:

Elsschot
25-08-05, 08:03
Geplaatst door MaRiaH
ik wil het niet weten..
tegenwoordig vliegt je overal de sperma om de oren.. :hihi:

slecht gericht

waterfiets
25-08-05, 08:05
Nu nog de 'grote dood' show. Over terminale patienten die hun eigen dood willen regiseren. En Talpa die dat allemaal mogelijk gaat maken in ruil voor de uitzendrechten.

Elsschot
25-08-05, 08:24
Geplaatst door waterfiets
Nu nog de 'grote dood' show. Over terminale patienten die hun eigen dood willen regiseren. En Talpa die dat allemaal mogelijk gaat maken in ruil voor de uitzendrechten.

Er zijn al de nodige docu´s gemaakt over het naderende einde en de dood van mensen, stuk voor stuk de moeite van het uitzenden waard. Zolang de waardigheid van de mens niet aangetast wordt is geen enkele format taboe

~Panthera~
25-08-05, 08:24
Goh, wanneer komt Dutroux vrij ? kunnen ze die meteen ook een contract aanbieden: de grote verneukshow. :moe:

Tsum :kotsen: die Talpa.

Goodnight
25-08-05, 08:26
Geplaatst door ~Panthera~
Goh, wanneer komt Dutroux vrij ? kunnen ze die meteen ook een contract aanbieden: de grote verneukshow. :moe:

Tsum :kotsen: die Talpa.

De Great Pedofilie show!

~Panthera~
25-08-05, 08:29
Geplaatst door Goodnight
De Great Pedofilie show!

Ik snap ook niet, dat die vrouw zich er voor leent, voor die spermashow. Trut. :moe:

Goodnight
25-08-05, 08:34
Geplaatst door ~Panthera~
Ik snap ook niet, dat die vrouw zich er voor leent, voor die spermashow. Trut. :moe:

Volgens mij weet ze dat zelf niet eens...

Ze hadden het beter de ' zoontjesfabriek' kunnen noemen. :blij:

~Panthera~
25-08-05, 08:40
Geplaatst door Goodnight
Volgens mij weet ze dat zelf niet eens...

Ze hadden het beter de ' zoontjesfabriek' kunnen noemen. :blij:

Krijgt ze er voor betaald soms ? :moe:

Goodnight
25-08-05, 08:45
Geplaatst door ~Panthera~
Krijgt ze er voor betaald soms ? :moe:

Ook leuk voor dat kind later:

Ma, hoe heb je pa ontmoet ( who the hell is mijn pa overigens?)
Ja zoon/dochter, is een lang verhaal.Het begon met Talpa...
Talpa?
Ja zoon/dochter, Talpa..en de Grote spermashow :moe:

~Panthera~
25-08-05, 08:46
Geplaatst door Goodnight
Ook leuk voor dat kind later:

Ma, hoe heb je pa ontmoet ( who the hell is mijn pa overigens?)
Ja zoon/dochter, is een lang verhaal.Het begon met Talpa...
Talpa?
Ja zoon/dochter, Talpa..en de Grote spermashow :moe:


Gaaf. :moe:


k zou niet eens dood gezien willen worden met die Mol. :moe:

Goodnight
25-08-05, 09:01
Geplaatst door ~Panthera~
Gaaf. :moe:


k zou niet eens dood gezien willen worden met die Mol. :moe:

Ik vind het best een aantrekkelijke man voor zijn leeftijd.
Maar goed, dat is dan ook alles.Voor de rest produceert ie alleen amar shit.

Maar blijkbaar is daar een markt voor.

~Panthera~
25-08-05, 09:09
Geplaatst door Goodnight
Ik vind het best een aantrekkelijke man voor zijn leeftijd.



:schok: Even langs Hans Anders. :fplet:


:hihi:

Goodnight
25-08-05, 09:43
Geplaatst door ~Panthera~
:schok: Even langs Hans Anders. :fplet:


:hihi: hehehe...ik ben serieus.
Niet knap,maar hij heeft wel een bepaalde uitstraling.

http://img381.imageshack.us/img381/1060/mol8zf.jpg (http://imageshack.us)

~Panthera~
25-08-05, 10:00
Geplaatst door Goodnight
hehehe...ik ben serieus.
Niet knap,maar hij heeft wel een bepaalde uitstraling.

http://img381.imageshack.us/img381/1060/mol8zf.jpg (http://imageshack.us)


Ieder zijn smaak dus.

Vind het 3 x keer niks. :moe:

Elsschot
25-08-05, 10:00
Het programma biedt de kans de spermadonor te kiezen die het beste past bij de aanstaande moeder.

Tot noch toe is het bij spermadonatie slechts mogelijk de huidskleur en andere biologische kwaliteiten aan de duiden en een keuze te maken.

Bij dit tv programma zal ook gekeken worden naar intelligentie en sociale kwaliteiten van de donor om beter te kunnen matchen met de wens van de moeder.


Ik denk eerlijk gezegd dat het negatieve imago meer samenhangt met de seksuele geaardheid van de kandidates en hun burgerlijke staat.

De kritiek van de bekrompenheid ...

Ins
25-08-05, 10:19
Geplaatst door Commeilfaut
"Dat hij nu een spermashow uitzendt, verbaast me niet. Dit soort troep kan alleen uit Nederland komen, waar niemand opkijkt als je een moslim geitenneuker noemt", commentarieert Alain Franco, verslaggever van de Zwitserse publieke radio-omroep Radio Suisse Romande.

:gniffel:

Max Stirner
25-08-05, 11:34
Geplaatst door Commeilfaut
Internationale aandacht voor spermashow


AMSTERDAM - De show rond een spermadonor, woensdagavond op Talpa, zorgt nu al voor internationale ophef. De Zwitserse en Canadese radio, de BBC en persbureau Reuters: alle besteden ze woensdag zendtijd aan de uitzending, die eerder in Nederland al tot Kamervragen heeft geleid.

In de show 'Ik wil een kind van jou.... en verder niets' zoeken twee vrouwen een spermadonor. Mannen kunnen zich per e-mail opgeven. Het programma krijgt meer afleveringen als kijkers daarvoor kiezen.

Talpa

De buitenlandse media noemen de show het vervolg van Big Brother, de aanvankelijk omstreden internationale tv-hit van Talpa-oprichter John de Mol. "Dat hij nu een spermashow uitzendt, verbaast me niet. Dit soort troep kan alleen uit Nederland komen, waar niemand opkijkt als je een moslim geitenneuker noemt", commentarieert Alain Franco, verslaggever van de Zwitserse publieke radio-omroep Radio Suisse Romande.

De oud-correspondent in Nederland verwacht toch dat het programma in andere landen gaat scoren. "Het flatteert de lage instincten: mensen willen weten: wie is die gekke Yessica die sperma wil?"


Ik denk dat veel moraalridders stiekem best blij zijn met dit soort programma`s. Kunnen ze nog eens van de daken schreeuwen dat zij wel behept zijn met goede smaak, normen en waarden, intelligentie etc.

Over lage instincten gesproken. Bemoeials.

waterfiets
25-08-05, 11:49
Overigens, af en toe zappend langs Talpa valt mij op dat die presentatoren zo hijgerig hun best doen om maar leuk over te komen. Niet verbazingwekkend omdat de kijkcijfers behoorlijk tegenvallen en er koppen gaan rollen als dat niet snelt aantrekt. Maar je merkt het wel aan de wijze waarop ze daar bezig zijn. Erg ontspannen komt het niet op mij over.


Kijkcijfers Talpa ingezakt na droomstart


Door een onzer redacteuren


ROTTERDAM, 20 AUG. Na een droomstart is het marktaandeel van de nieuwe tv-zender Talpa in de eerste week snel gedaald. Talpa zegt zich geen zorgen te maken over de daling.


Afgelopen weekend was John de Mol's nieuwe kanaal nog de best bekeken zender van Nederland, donderdag kwam Talpa niet verder dan een elfde plaats. Het marktaandeel bedroeg donderdag 3,8 procent. Joling en Gordon over de vloer, dinsdagavond uitgezonden, was het best bekeken Talpa-programma (729.000 kijkers). De documentaire over Michael Jackson was wat betreft kijkcijfers het dieptepunt en trok donderdag op primetime 51.000 tv-kijkers.

Talpa maakt zich geen zorgen over de daling van het marktaandeel. ,,Het is te vroeg om op basis van zes avonden conclusies te trekken. Half Nederland is nog op vakantie en ons uitzendschema is pas over drie weken klaar'', zegt een woordvoerder. ,,Zelfs als we deze cijfers volgende maand nog hebben, maken we ons geen zorgen.''

Talpa scoorde in het weekend goed met voetbalsamenvattingen en heeft voor de doordeweekse dagen hoge verwachtingen van NSE, het entertainmentprogramma dat gepresenteerd wordt door Beau van Erven Dorens. NSE neemt het op tegen RTL Boulevard (van Van Erven Dorens vorige werkgever RTL4). In de eerste vier uitzendingen trok NSE gemiddeld 235.000 kijkers, tegenover 870.000 voor RTL Boulevard

bron: NRC

Wide-O
25-08-05, 11:58
"Pak je kwakje" hadden ze het moeten noemen :argwaan: