PDA

Bekijk Volledige Versie : Sandra K. wilde wel seks in hotel met Van Persie



waterfiets
25-08-05, 08:11
Doet wel erg veel denken aan die mogelijke verkrachting door Kluivert indertijd. Die voetballers delen ook alles met hun vrienden.

Sandra K. wilde wel seks in hotel met Van Persie
door John van den Heuvel

AMSTERDAM - Sandra K. wilde wel degelijk seks met Robin van Persie. Ook werd zij niet ontvoerd, zoals zij in eerdere verklaringen aangaf. Dat blijkt uit de politieverhoren die in het bezit zijn van De Telegraaf.

"Ik deed maar tegen hen of ik ermee akkoord ging, maar ik wou helemaal niet akkoord gaan", zegt de 21-jarige vrouw over de gebeurtenissen in het Tulip Inn-hotel in Rotterdam, waar zij in de nacht van 21 op 22 juni zou zijn verkracht door de voetballer. Over de autorit naar het hotel met Van Persie en zijn vrienden Youssef el Bahri en Reinhard Breinburg na een avondje stappen verklaart de mannequin: "Aan zijn manier van doen merkte ik dat Robin seksueel in mij was geïnteresseerd. Tot dat moment behoorde seks met hem zeker tot de mogelijkheden."

Volgens K. loopt het op de hotelkamer uit de hand als Van Persie haar vraagt seksuele handelingen bij zijn vriend te verrichten. "Dat was ik toch echt niet van plan. Seks met Robin behoorde wel tot de mogelijkheden, maar hij was echt de enige."

Dat het uiteindelijk toch tot seks komt in de badkamer, is volgens haar omdat Robin ondanks haar verzet toch doorzet. Ze ontkent de ontvoering: " Ik zei dat omdat ik wilde dat de politie snel zou komen."

Goodnight
25-08-05, 08:16
Ik vond het al verdacht stil rondom dat hele gebeuren.

Maar eh...wilde ze nou wel of niet?

Elsschot
25-08-05, 08:18
Geplaatst door waterfiets
[I]

"Ik deed maar tegen hen of ik ermee akkoord ging, maar ik wou helemaal niet akkoord gaan", zegt de 21-jarige vrouw over de gebeurtenissen in het Tulip Inn-hotel in Rotterdam, waar zij in de nacht van 21 op 22 juni zou zijn verkracht door de voetballer.



Je moet gewoon nee zeggen als het nee is, en ja wanneer je wel wat wil. Wees gewoon duidelijk.

waterfiets
25-08-05, 11:34
Overigens wel schandalig dat dit soort uitgeschreven verhoren bij de Telegraaf terecht komen!

Max Stirner
25-08-05, 11:51
Geplaatst door waterfiets
Volgens K. loopt het op de hotelkamer uit de hand als Van Persie haar vraagt seksuele handelingen bij zijn vriend te verrichten.


`Thaááts what friends are for.........` :boogie:







:zegniets:

Wassouf
25-08-05, 12:40
Feit blijft dat hij wel in ieder geval schuldig is aan overspel.....

Goodnight
25-08-05, 13:03
Geplaatst door Wassouf
Feit blijft dat hij wel in ieder geval schuldig is aan overspel.....

Schijnt zijn vrouw geen moeite mee te hebben :rolleyes:

Tomas
25-08-05, 13:24
Tja. Je kunt zeggen wat je wilt, maar het is blijkbaar wel een echte teamspeler.

Mark
25-08-05, 13:30
Omdat hij zo goed kan voetballen vergeef ik hem en vind ik haar maar een boterslet.