PDA

Bekijk Volledige Versie : Duitse kindervrienden



Joesoef
25-08-05, 20:17
Te luide crèche moet dicht
HAMBURG - Een crèche in het Duitse Hamburg moet sluiten, omdat de kinderen te veel lawaai maken. Een rechtbank erkende de klachten van twee buren van het kinderdagverblijf.


De juridische strijd duurde zeven jaar, meldden Duitse media donderdag. De klagers voelden niets voor de compromisvoorstellen zoals geluidswanden, beperking van het aantal kinderen en kortere openingstijden.

De ouders van de kinderen die de crèche bezoeken, gaan in beroep. Linkse politici laakten het vonnis als onbegrijpelijk. Langs het stuk grond met het dagverblijf en de huizen van de klagende buren ligt een van de drukste straten van Hamburg.

~Panthera~
25-08-05, 20:21
:rolleyes: :moe: zijkerds.

kaassieforreal
25-08-05, 20:32
Doet me denken aan die oudjes vroeger in het openbaar vervoer. Die moesten boven het lawaai van de busmotor uitschreeuwen om me duidelijk te maken dat ze zo'n last hadden van mijn walkman.

Cherry Bo
25-08-05, 20:36
Geplaatst door Joesoef
Te luide crèche moet dicht
HAMBURG - Een crèche in het Duitse Hamburg moet sluiten, omdat de kinderen te veel lawaai maken. Een rechtbank erkende de klachten van twee buren van het kinderdagverblijf.

Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen die kleine mofjes stil te krijgen :ego: