PDA

Bekijk Volledige Versie : leuk meisje gezocht

hilversum27
26-08-05, 20:45
ben een leuke nederlandse jongen (27) en zou graag een keer wat dieper in de ogen van een mooi leuk lief marrokaans meisje (18-26) willen kijken. lijkt me leuk je een keer mee te nemen voor wat eten/drinken ergens en te horen wat jou nou bezighoudt in je leven. serieus geinteresseerd

hilversum27
01-09-05, 13:45
Hmmmm :o overweldigende respons...... Ik geloof niet dat er echt geen arabische meisjes zijn die op z'n minst gewoon doodnormaal geinteresseerd zijn in nederlandse jongens. Kan gewoon niet. Ik zit elke ochtend met een leuk marrokaans meisje (met hoofddoek, jaja) in de trein. En elke ochtend kijken we naar elkaar als ze binnenkomt. Toch loopt ze altijd door. Vind ik jammer want volgens mij is dat niet omdat ze me niet leuk genoeg vind. Kijk, ik begrijp en respecteer het hele cultuurverschil enzo dus ik ga me verder niet opdringen, maar toch zie ik iedere keer weer als een gemiste kans. Want eigenlijk zou het twee mensen die elkaar leuk vinden nix moeten schelen toch? En daarom ben ik hier dus. Op zoek naar het meisje die het nix kan schelen. Wie weet heb ik jou wel een heleboel te bieden.

Pusher
01-09-05, 15:01
Om te beginnen ben ik niet op zoek. Ik ben uiterlijk gezien een moderne marokaanse vrouw. Ik vind de Nederlandse man zeker interessant alleen krijg ik niet echt contact met hem. Dat vind ik jammer. Ik denk dat de "Nederlandse"man bang is.

hilversum27
03-09-05, 13:34
leuke dames die wel geinteresseerd zijn stuur me ff een PM

:duim:

Fatima80
06-09-05, 18:47
Het zal wel moeilijk worden!
Succes!

hilversum27
06-09-05, 19:47
Nee, dat schiet lekker op zo.... Al twee reacties van vrouwen die alleen ff willen schrijven dat ze niet geinteresseerd zijn! :haha:

Dan ga ik m'n tactieken veranderen. Waar gaan d'r veel marrokkaanse meisjes uit in het weekend? Kom ik ff de player uithangen, kijken of dat werkt.... :fpimp:

Iemand suggesties?

hilversum27
07-09-05, 21:23
hey leuk meisje uit trein, als je volgende keer weer loopt te geinen met je vriendin dan geef ik je dus inderdaad m'n nummer :wink: