PDA

Bekijk Volledige Versie : msn messenger moet verboden worden



Mark
26-08-05, 21:30
Man opgelicht door MSN-vriend
Gepost door Peter (oldenzaaltjuh) - Bron: Omroep Zeeland
Gepubliceerd: vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:54
hbuurt had ons via de nieuws-submit te melden:

Een 45-jarige man uit 's-Gravenpolder heeft wel een erg domme fout gemaakt. Daardoor is hij 20.000 euro armer geworden. Hij leende geld uit aan een zogenaamde MSN-vriend.

Hij leerde de man half juli kennen via internet. Ze bleven met elkaar praten via MSN-messenger. Na een aantal keer had de oplichter geld nodig. De man was wel bereid om hem geld te geven want hij vertrouwde hem. Het begon bij 170 euro maar de bedragen werden steeds groter. De man uit 's-Gravenpolder heeft uiteraard zijn geld nooit weer gezien.

Commeilfaut
26-08-05, 21:45
Geplaatst door Mark
Man opgelicht door MSN-vriend
Gepost door Peter (oldenzaaltjuh) - Bron: Omroep Zeeland
Gepubliceerd: vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:54
hbuurt had ons via de nieuws-submit te melden:

Een 45-jarige man uit 's-Gravenpolder heeft wel een erg domme fout gemaakt. Daardoor is hij 20.000 euro armer geworden. Hij leende geld uit aan een zogenaamde MSN-vriend.

Hij leerde de man half juli kennen via internet. Ze bleven met elkaar praten via MSN-messenger. Na een aantal keer had de oplichter geld nodig. De man was wel bereid om hem geld te geven want hij vertrouwde hem. Het begon bij 170 euro maar de bedragen werden steeds groter. De man uit 's-Gravenpolder heeft uiteraard zijn geld nooit weer gezien.


Wat een loser!

Oeroeboeroe
26-08-05, 21:50
:cola:

Hardcoremanga!

Oeroeboeroe
26-08-05, 21:52
:haha:



En dan ook nog Moerasduitsers! :haha:

Waar haal je het vandaan.

Oeroeboeroe
26-08-05, 21:53
Geplaatst door Commeilfaut
Wat een loser!

Tsja...typisch geval van flitskapitaal. :mrt2:

Mark
26-08-05, 21:54
Geplaatst door Commeilfaut
Wat een loser!

het is de schuld van messenger, zo zie je maar weer... je moet mensen tegen zichzelf beschermen daarom pleit ik voor een verbod op msn en later ook op internet.

Commeilfaut
26-08-05, 22:00
Geplaatst door Mark
het is de schuld van messenger, zo zie je maar weer... je moet mensen tegen zichzelf beschermen daarom pleit ik voor een verbod op msn en later ook op internet.

Nee, het is helemaal niet de schuld van MSN of Internet. De verantwoordelijkheid in deze ligt nog altijd bij de mensen zelf. Zij bepalen in hoeverre ze een ander vertrouwen, dat kan MSN niet voor je beslissen. mensen moeten gewoon onred...ek...ehm...wacht...ik val weg....ben ik er weer?....hallo?....hallo?...hallo?...is daar iemand?....volgens mij is er niemand hoor...wacht...hallo?...haaaaaaalloooooo...fucking kutding...staat-ie wel aan?...hallo?...hallo?...heb je er wel genoeg geld in gestopt?...ja natuurlijk...wacht laat mij het proberen...hallo?...testing testing one-two-three...hallo?....hallooooo-oooooo-ooooo....

Mark
26-08-05, 22:05
Geplaatst door Commeilfaut
Nee, het is helemaal niet de schuld van MSN of Internet. De verantwoordelijkheid in deze ligt nog altijd bij de mensen zelf. Zij bepalen in hoeverre ze een ander vertrouwen, dat kan MSN niet voor je beslissen. mensen moeten gewoon onred...ek...ehm...wacht...ik val weg....ben ik er weer?....hallo?....hallo?...hallo?...is daar iemand?....volgens mij is er niemand hoor...wacht...hallo?...haaaaaaalloooooo...fucking kutding...staat-ie wel aan?...hallo?...hallo?...heb je er wel genoeg geld in gestopt?...ja natuurlijk...wacht laat mij het proberen...hallo?...testing testing one-two-three...hallo?....hallooooo-oooooo-ooooo....

:verward:

mensen een eigen verantwoordelijkheid? wat zijn dat voor oude ideeen, mensen moeten overal voor beschermd worden.

Oeroeboeroe
26-08-05, 22:09
Geplaatst door Mark
het is de schuld van messenger, zo zie je maar weer... je moet mensen tegen zichzelf beschermen daarom pleit ik voor een verbod op msn en later ook op internet.

Hoezo ook op internet? En hoezo op messenger? :confused:

Mark
26-08-05, 22:12
Geplaatst door Oeroeboeroe
Hoezo ook op internet? En hoezo op messenger? :confused:

als er geen internet was geweest was dit niet gebeurd, simpel

morgen ga ik rap videos onder de loep nemen, en ook auto's en water.

Oeroeboeroe
26-08-05, 22:12
Een goed reisverhaal beschrijft waarom het beter is om thuis te blijven. :D

(Cees Nootenboom, als ik me niet vergis...)

Commeilfaut
26-08-05, 22:12
Geplaatst door Mark
:verward:

mensen een eigen verantwoordelijkheid? wat zijn dat voor oude ideeen, mensen moeten overal voor beschermd worden.


Zei de swampgerman.


Bedenk me trouwens dat het één héél groot voordeel heeft om op het moment in Doha te zitten. Je zult daar in ieder geval nooit last hebben van Jorgen Rayman op je tv.

Oeroeboeroe
26-08-05, 22:14
Geplaatst door Mark
als er geen internet was geweest was dit niet gebeurd, simpel

morgen ga ik rap videos onder de loep nemen, en ook auto's en water.

(proest)

Jij verwacht nog meer water? :cola:

Oeroeboeroe
26-08-05, 22:17
Geplaatst door Commeilfaut
Zei de swampgerman.


Bedenk me trouwens dat het één héél groot voordeel heeft om op het moment in Doha te zitten. Je zult daar in ieder geval nooit last hebben van Jorgen Rayman op je tv.

Daar heeft Mark volkomen gelijk in, in dat van die Swampgermans.

Geen Europeaan die zoveel op de Nederlander lijkt als de Duitser.

:engel:

Mark
26-08-05, 22:24
Geplaatst door Commeilfaut
Zei de swampgerman.


Bedenk me trouwens dat het één héél groot voordeel heeft om op het moment in Doha te zitten. Je zult daar in ieder geval nooit last hebben van Jorgen Rayman op je tv.

ik ben een echte allochtoon en heb een satelietontvanger die rayman gewoon uitzend

Mark
26-08-05, 22:26
Geplaatst door Oeroeboeroe
(proest)

Jij verwacht nog meer water? :cola:

elk jaar verdrinken allemaal mensen, dat zou niet gebeuren als we alle sloten zouden droogleggen

Commeilfaut
26-08-05, 22:26
Geplaatst door Mark
ik ben een echte allochtoon en heb een satelietontvanger die rayman gewoon uitzend

Geez...how sad.

Mark
26-08-05, 22:27
Geplaatst door Commeilfaut
Geez...how sad.

heb je wat tegen negers?

Commeilfaut
26-08-05, 22:29
Geplaatst door Mark
heb je wat tegen negers?

Niet per sé. Maar ik mag ze veel meer als het echt grappige negers zijn, zoals daar zijn een Eddy Murphy. Dat is nou nog eens een ouderwets grappige negert, ik bedoel neger, zwarte, gekleurde, whatever.

Mark
26-08-05, 22:31
Geplaatst door Commeilfaut
Niet per sé. Maar ik mag ze veel meer als het echt grappige negers zijn, zoals daar zijn een Eddy Murphy. Dat is nou nog eens een ouderwets grappige negert, ik bedoel neger, zwarte, gekleurde, whatever.

er zijn hier in qatar niet genoeg negers vind ik! en teveel filipinos

Oeroeboeroe
27-08-05, 06:57
Geplaatst door Commeilfaut
Zei de swampgerman.


Bedenk me trouwens dat het één héél groot voordeel heeft om op het moment in Doha te zitten. Je zult daar in ieder geval nooit last hebben van Jorgen Rayman op je tv.


:haha:

Aicha1976
28-08-05, 03:10
Geplaatst door Mark
ik ben een echte allochtoon en heb een satelietontvanger die rayman gewoon uitzend



>>Lang leve BVN :nl:

ejsuocsuoC
28-08-05, 10:37
Mark, ik was dus wel eerder met dat bericht! :kwaad:

cC

Spoetnik
28-08-05, 11:17
Geplaatst door Mark
ik ben een echte allochtoon en heb een satelietontvanger die rayman gewoon uitzend

Ik moet ook een schotel :(

Mark
28-08-05, 11:33
Geplaatst door ejsuocsuoC
Mark, ik was dus wel eerder met dat bericht! :kwaad:

cC

misschien kan beheer ze samen voegen? (wel met mijn leuke titel uiteraard :hihi: )

Mark
28-08-05, 11:34
Geplaatst door Spoetnik
Ik moet ook een schotel :(

je moet de hotbird sateliet hebben als je bvn wilt ontvangen in het midden oosten. Kanaal 522.

Cherry Bo
28-08-05, 12:09
Geplaatst door Mark
het is de schuld van messenger, zo zie je maar weer... je moet mensen tegen zichzelf beschermen daarom pleit ik voor een verbod op msn en later ook op internet.

:haha:

Mee eens.

Ik vind dat we nog een stap verder moeten gaan. We moeten ook Duitsers gaan verbieden, dan kunnen we ze beschermen tegen zichzelf.

ZwYgStErr
28-08-05, 12:38
Geplaatst door Cherry Bo
:haha:

Mee eens.

Ik vind dat we nog een stap verder moeten gaan. We moeten ook Duitsers gaan verbieden, dan kunnen we ze beschermen tegen zichzelf.

Ja daag! Als we zo beginnen...

Eindigen we met apen aan de m8.




Spannuuuuuuund!

Spoetnik
28-08-05, 13:14
Nog een reden om het internet te verbieden:

SPANIARD KILLS WIFE FOR CHATTING WITH MEN

Spain: A Spanish man told Police he strangled his wife to death because she had been chatting over the net with men. The 45-year-old suspect was arrested on Thursday night in the Spanish Mediterranean island of Mallorca after calling Police to tell them he had argued with his wife. The man gave Police a belt with which he is presumed to have killed his wife.
http://www.starofmysore.com/main.asp?type=sparklers&item=2932

Commeilfaut
28-08-05, 13:25
Geplaatst door Spoetnik
http://www.starofmysore.com/main.asp?type=sparklers&item=2932[/url]

Old skool style.... Zo zie je ze tegenwoordig niet meer.

Cherry Bo
28-08-05, 13:42
Geplaatst door Spoetnik
Nog een reden om het internet te verbieden:

SPANIARD KILLS WIFE FOR CHATTING WITH MEN

Spain: A Spanish man told Police he strangled his wife to death because she had been chatting over the net with men. The 45-year-old suspect was arrested on Thursday night in the Spanish Mediterranean island of Mallorca after calling Police to tell them he had argued with his wife. The man gave Police a belt with which he is presumed to have killed his wife.
http://www.starofmysore.com/main.asp?type=sparklers&item=2932

Ik denk dat het zo ging:
Hij ging voetbal op TV kijken. Barcelona speelde, zijn favoriete club. Al zijn sokken en ondergoed had hij in die kleuren. En ook zijn autobekleding. En d'r hing een Barcelona vlaggetje aan de auto-spiegel.
2 Voeten omhoog, zapper in de hand, krat bier en tapas binnen handbereik. Het zou een leuke avond worden...

Zij hoorde de TV, het "plop" van de bierdop en stapte zuchtend maar weer uit bed, trok haar nieuwe verleidelijke, 3 maanden oude -nog steeds ongebruikte- donkerrode lingeriesetje maar weer uit en verruilde het voor makkelijk zittend joggingpak. Dat oude grijze.
Wat nu? Het "olé olé" ging over in "porca madonna"..(hij was kwart Italiaans)..."wavankoelo" en nog zo wat bozigheid. De tegenpartij stond voor, wist ze.
Ze ging achter de computer zitten. Logde zuchtend in op een chatbox.

Barcelona verloor.
Vloekend wilde hij het haar vertellen (maar ze wist het al, de man met wie ze chatte keek ook met een schuin oog).
Haar man liep naar de computer en zag haar nieuwe donkerrode stringetje op de scanner liggen.
De rest is bekend.

~Panthera~
28-08-05, 13:51
Tja, dat krijg je, als mensen denken dat ze elkaars eigendom zijn. :moe:

Commeilfaut
28-08-05, 13:51
Geplaatst door Cherry Bo
Ik denk dat het zo ging:
Hij ging voetbal op TV kijken. Barcelona speelde, zijn favoriete club. Al zijn sokken en ondergoed had hij in die kleuren. En ook zijn autobekleding. En d'r hing een Barcelona vlaggetje aan de auto-spiegel.
2 Voeten omhoog, zapper in de hand, krat bier en tapas binnen handbereik en olé olé, het zou een leuke avond worden...

Zij hoorde de TV, het "plop" van de bierdop en stapte zuchtend maar weer uit bed, trok haar nieuwe verleidelijke, 3 maanden oude -nog steeds ongebruikte- donkerrode lingeriesetje maar weer uit en verruilde het voor makkelijk zittend joggingpak. Dat oude grijze.
Wat nu? Het "olé olé" ging over in "porca madonna"..(hij was kwart Italiaans)..."wavankoelo" en nog zo wat bozigheid. De tegenpartij stond voor, wist ze.
Ze ging achter de computer zitten. Logde zuchtend in op een chatbox.

Barcelona verloor.
Vloekend wilde hij het haar vertellen (maar ze wist het al, de man met wie ze chatte keek ook, alleen had hij ook wat aandacht voor haar).
Haar man liep naar de computer en zag haar nieuwe donkerrode stringetje op de scanner liggen.
De rest is bekend.


Je kunt duidelijk merken dat jij een mannenhaatster bent.

MaRiaH
28-08-05, 13:55
Geplaatst door ~Panthera~
Tja, dat krijg je, als mensen denken dat ze elkaars eigendom zijn. :moe:

meestal een mannenkwaal. bezitsdrag en territorium afbakenen; veroorzaakt door testosteron.. vrouwen hebben daar nu eenmaal minder van.. :knipoog:

ben ik nu ook een mannenhaatster?

~Panthera~
28-08-05, 13:58
Geplaatst door MaRiaH
meestal een mannenkwaal. bezitsdrag en territorium afbakenen; veroorzaakt door testosteron.. vrouwen hebben daar nu eenmaal minder van.. :knipoog:

ben ik nu ook een mannenhaatster?

O nee hoor, vrouwen worden ook aardig "bitchy" als een man naar een ander kijkt. :moe:
Dolle pret alom. :hihi:

MaRiaH
28-08-05, 14:03
Geplaatst door ~Panthera~
O nee hoor, vrouwen worden ook aardig "bitchy" als een man naar een ander kijkt. :moe:
Dolle pret alom. :hihi:

Grappig daar had ik het net over... :melig:

Hmmz bij vrouwen is het dan het lage testosteron gehalte??

damnz alles is ook biologisch te verklaren!!
Zelfs verliefdheid is niks meer dan een chemisch proces..
wat een desillusie..

moeten we Freya niet inlichten? :corcky:

Cherry Bo
28-08-05, 14:05
Geplaatst door Commeilfaut
Je kunt duidelijk merken dat jij een mannenhaatster bent.

En dat zegt iemand die zélf zo reageert op onderstaand bericht:


Geplaatst door Spoetnik
The man gave Police a belt with which he is presumed to have killed his wife.



Geplaatst door Commeilfaut

Old skool style.... Zo zie je ze tegenwoordig niet meer.

Sick. :moe:

Ergo, je projecteert, je bent een vrouwenhater.

Commeilfaut
28-08-05, 14:14
Geplaatst door Cherry Bo


Ergo, je projecteert, je bent een vrouwenhater.


Helemaal niet. Ik ben gewoon iemand die oude methodes weet te apprecieren. Als het een vrouw was die haar man met een riem had omgebracht, had ik hetzelfde gezegd.

Cherry Bo
28-08-05, 14:22
Geplaatst door Commeilfaut
Helemaal niet. Ik ben gewoon iemand die oude methodes weet te apprecieren. Als het een vrouw was die haar man met een riem had omgebracht, had ik hetzelfde gezegd.

:hihi: Ah, een ambachtsman.

Misschien iets voor jou? Een leuke ambachtelijke demonstratie op een braderie: Het Oud-Hollands riem-wurgen. (Nemen we de redactie van Opzij als demonstratie-materiaal.) :D

~Panthera~
28-08-05, 14:28
Geplaatst door MaRiaH
Grappig daar had ik het net over... :melig:

Hmmz bij vrouwen is het dan het lage testosteron gehalte??

damnz alles is ook biologisch te verklaren!!
Zelfs verliefdheid is niks meer dan een chemisch proces..
wat een desillusie..

moeten we Freya niet inlichten? :corcky:


Yep, verliefdheid is een chemisch proces in je knar.
Duurt een jaar of 2, dan is het bye bye. :hihi:

Commeilfaut
28-08-05, 23:00
Geplaatst door Cherry Bo
:hihi: Ah, een ambachtsman.

Misschien iets voor jou? Een leuke ambachtelijke demonstratie op een braderie: Het Oud-Hollands riem-wurgen. (Nemen we de redactie van Opzij als demonstratie-materiaal.) :D

Had er graag bij willen zijn? Zijn ze met die rooie Dresselhuys begonnen of hebben ze die voor het eind bewaard?