PDA

Bekijk Volledige Versie : Weinig kansen voor islamitische partij



barfly
29-08-05, 22:11
Weinig kansen voor islamitische partij

http://stopera2004.at5.nl/img/blobs/73/11026730960.199628658754573D__INBOX_aboutaleb.jpg
is dit de nieuwe voorzitter?

AMSTERDAM - De komst van een islamitische partij is volgens de in Nederland wonende moslims wenselijk, maar heeft weinig kans van slagen. Veel moslims zullen niet op de partij stemmen en er is verdeeldheid over de te volgen koers.

Dit blijkt uit de maandag verschenen resultaten van een onderzoek dat TNS NIPO heeft uitgevoerd onder ruim vijfhonderd Nederlandse moslims. Bijna de helft van de moslims (45 procent) noemt de komst van een islamitische partij wenselijk, 30 procent zou dat initiatief niet toejuichen.

Volgens het onderzoek zijn momenteel 475.000 Nederlandse moslims stmgerechtigd. Van hen geeft 18 procent aan zeker op een islamitische partij te stemmen. 29 procent acht dat waarschijnlijk.

Zetel

Bij Turken en Marokkanen is enig enthousiasme voor een moslimpartij waar te nemen. Bij andere groepen is er geen potentiële aanhang. De onderzoekers concluderen dat grofweg een op de vijf moslims op een islamitische partij zou stemen. Als ze dat daadwerkelijk doen, betekent dat bij verkiezingen voor de Tweede Kamer één zetel.

Als het gaat om het lijsttrekkerschap van de partij gaat, is de Amsterdamse wethouder Aboutaleb de eerste keus. Twaalf procent van de ondervraagden ziet hem graag een islamitische partij leiden. Op de tweede plaats eindigt de rapper Ali B.

Bron: nu.nl (http://www.nu.nl/news/581854/11/Weinig_kansen_voor_islamitische_partij.html)

Ik heb het altijd gezegd, die verdeeldheid doet moslims de das om. Wees nu eens één!

Als er een moslimpartij zou komen die iets te zeggen had dan kon de hele schemerdiscussie van het internet naar het politieke podium. Met alle, in mijn ogen, positieve gevolgen van dien.

mark61
30-08-05, 01:47
Geplaatst door barfly
AMSTERDAM - De komst van een islamitische partij is volgens de in Nederland wonende moslims wenselijk, maar heeft weinig kans van slagen. Veel moslims zullen niet op de partij stemmen en er is verdeeldheid over de te volgen koers.

Een verwarrende alinea.


Als het gaat om het lijsttrekkerschap van de partij gaat, is de Amsterdamse wethouder Aboutaleb de eerste keus. Twaalf procent van de ondervraagden ziet hem graag een islamitische partij leiden. Op de tweede plaats eindigt de rapper Ali B.

Wat een rare modelmoslims. Zouden ze toch niet gewoon Marokkanen bedoelen?


Ik heb het altijd gezegd, die verdeeldheid doet moslims de das om. Wees nu eens één!

Goed zo! Roep nog maar eens!

Een schemerdiscussie blijft een schemerdiscussie, ook als de spotlights erop staan.

Ron Haleber
30-08-05, 10:56
Geplaatst door mark61


Wat een rare modelmoslims. Zouden ze toch niet gewoon Marokkanen bedoelen?



Mark, je weet toch dat de Marokkanen het meest representatiefst zijn voor de NL-moslims? Turken zijn maar meelopers!

Wie halen de kooltjes voor de andere moslms uit het vuur? Wie durven de daad bij het woord voegen? :student:

oorlam
30-08-05, 11:01
Op de tweede plaats eindigt de rapper Ali B.

:fpimp: zeer representatief als politieke figuur!

Elsschot
30-08-05, 11:50
Geplaatst door Ron Haleber
Mark, je weet toch dat de Marokkanen het meest representatiefst zijn voor de NL-moslims? Turken zijn maar meelopers!


Zolang zulke gedachten heersen (de ene moslim is beter dan de andere) zullen moslims nooit een eenheid vormen die echt een stem heeft.

freya
30-08-05, 12:27
Geplaatst door barfly


Volgens het onderzoek zijn momenteel 475.000 Nederlandse moslims stmgerechtigd. Van hen geeft 18 procent aan zeker op een islamitische partij te stemmen. 29 procent acht dat waarschijnlijk.


De onderzoekers concluderen dat grofweg een op de vijf moslims op een islamitische partij zou stemen

Dit volg ik ff niet 18% zeker en 29% waarschijnlijk is toch 47% potentiele kiezers? :confused:

Mijn conlussie zou zijn: bijna de helft van de moslims zou op zo'n partij stemmen, maar dat zal wel weer aan mij liggen :verward:

oorlam
30-08-05, 12:37
Geplaatst door freya
Dit volg ik ff niet 18% zeker en 29% waarschijnlijk is toch 47% potentiele kiezers? :confused:

Mijn conlussie zou zijn: bijna de helft van de moslims zou op zo'n partij stemmen, maar dat zal wel weer aan mij liggen :verward:

Waarschijnlijk is niet "met zekerheid".

Met zekerheid zal er nu 1 op vijf voor een moslimpartij stemmen.
Waarschijnlijk zou er maximum 47% op een moslimpartij stemmen.

zo moeilijk is dat toch niet?

freya
30-08-05, 13:18
Geplaatst door oorlam
Waarschijnlijk is niet "met zekerheid".

Met zekerheid zal er nu 1 op vijf voor een moslimpartij stemmen.


Dat is iets heel anders dan: De onderzoekers concluderen dat grofweg een op de vijf moslims op een islamitische partij zou stemen.



Waarschijnlijk zou er maximum 47% op een moslimpartij stemmen.

Niks maximum van 47%, er is altijd ook nog een percentage "weet nog niet"


zo moeilijk is dat toch niet?

Dat noem ik goochelen met cijfertjes om een gewenste conclussie te kunnen trekken :strik:

oorlam
30-08-05, 13:44
nou, je goochelt er zelf ook niet naast.


Niks maximum van 47%, er is altijd ook nog een percentage "weet nog niet"

18% met zekerheid
29% waarschijnlijk

hoeveel "weet niets" zie jij staan?

freya
30-08-05, 13:57
Geplaatst door oorlam
nou, je goochelt er zelf ook niet naast.



18% met zekerheid
29% waarschijnlijk

hoeveel "weet niets" zie jij staan?

Zo zie je maar weer hoe de uitslag van een enguette naar je eigen hand gezet kan worden :)

mark61
30-08-05, 14:00
Geplaatst door Ron Haleber
Mark, je weet toch dat de Marokkanen het meest representatiefst zijn voor de NL-moslims? Turken zijn maar meelopers!

Wie halen de kooltjes voor de andere moslms uit het vuur? Wie durven de daad bij het woord voegen? :student:

Turken zijn heidense seculiere ketters, lees ik hier altijd.

mark61
30-08-05, 14:02
Geplaatst door freya
Dit volg ik ff niet 18% zeker en 29% waarschijnlijk is toch 47% potentiele kiezers? :confused:

Dat dacht ik eerst ook. Maar bedenk dat een deel van de moslims geen stemrecht heeft, en een groot deel nog geen 18 is. De leeftijdsopbouw van 'allo's' is oha natuurlijk heel anders dan die van hollo's.

Elsschot
30-08-05, 14:04
Geplaatst door mark61
Turken zijn heidense seculiere ketters, lees ik hier altijd.


Het is een moeilijk uit te bannen eigenschap om niet een ander de stront in te trappen om er zo zelf weer uit te komen...

freya
30-08-05, 14:13
Geplaatst door mark61
Dat dacht ik eerst ook. Maar bedenk dat een deel van de moslims geen stemrecht heeft, en een groot deel nog geen 18 is. De leeftijdsopbouw van 'allo's' is oha natuurlijk heel anders dan die van hollo's.

Ah op die fiets.

Er wordt idd naadloos overgeschakeld van stemgerechtigde moslims naar moslims in het algemeen.
Zou wel aardig zijn als er ook bijstond welk percentage moslims stemgerechtigd is, dan konden we gezellig meerekenen.

oorlam
30-08-05, 14:38
In feite hoef je niet zover te zoeken.
In Belgie bestaan al lang een paar islamitische partijen. Die haalden zo'n 0.1% (zijnde 278 stemmen) in Brussel.

_h4T3D_sE7eN
30-08-05, 17:18
Nou, het hek is van de dam, hoor. Amper een licentie en nu al de eerste negatieve berichtgeving. Leuke propaganda.

freya
30-08-05, 18:24
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Nou, het hek is van de dam, hoor. Amper een licentie en nu al de eerste negatieve berichtgeving. Leuke propaganda.

Wou je zeggen dat je daar niet op was voorbereid? :verward:

_h4T3D_sE7eN
30-08-05, 19:03
Geplaatst door freya
Wou je zeggen dat je daar niet op was voorbereid? :verward:


Volgens mij heeft die partij op dit moment wel andere zaken aan haar hoofd dan een bepaalde soort van propaganda.

Ron Haleber
30-08-05, 21:06
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Nou, het hek is van de dam, hoor. Amper een licentie en nu al de eerste negatieve berichtgeving. Leuke propaganda.

Met Ahmed Aboutaleb als lijsttrekker kom je in elk geval een heel eind!

Suggestie voor een naam in jouw lijn aansluitend op de NCPN: De NNSB... Ach er zijn genoeg autochtone landverraders in Nederland die dan ook op je zullen stemmen...! Dus 2 zetels zit er dan dik in! :wow:

De affiche voor Ahmed heb je toch al klaar liggen - werd enkel hier verwijderd - dus lekker goedkoop!


En het grote doel - ook van Ahmed - blijft toch altijd:
Hou de herinnering van WO II levend onder de allochtonen! :ninja2:

_h4T3D_sE7eN
30-08-05, 21:32
Geplaatst door Ron Haleber
Met Ahmed Aboutaleb als lijsttrekker kom je in elk geval een heel eind!

Suggestie voor een naam in jouw lijn aansluitend op de NCPN: De NNSB... Ach er zijn genoeg autochtone landverraders in Nederland die dan ook op je zullen stemmen...! Dus 2 zetels zit er dan dik in! :wow:

De affiche voor Ahmed heb je toch al klaar liggen - werd enkel hier verwijderd - dus lekker goedkoop!


En het grote doel - ook van Ahmed - blijft toch altijd:
Hou de herinnering van WO II levend onder de allochtonen! :ninja2:


Voor jouw info:

Achie heeft maanden geleden al min of meer gesolliciteerd naar een positie binnen de MDP en er werd niet echt hartelijk op gereageerd. Misschien omdat Achie in het echt voor hele andere dingen staat dan dat hij op TV doet overkomen. Maar dat weet de massa natuurlijk niet. Achie is niet het antwoord. Net zo min als de MDP zelf. Probeer dat laatste maar eens te snappen.

mark61
30-08-05, 21:41
Geplaatst door freya
Ah op die fiets.

Er wordt idd naadloos overgeschakeld van stemgerechtigde moslims naar moslims in het algemeen.
Zou wel aardig zijn als er ook bijstond welk percentage moslims stemgerechtigd is, dan konden we gezellig meerekenen.

Volgens het artikel 475.000 is ca. 50%. Maar waar ze dat vandaan hebben...

Vervolgens vergeten ze altijd het onderscheid te maken tussen procent en procentpunt. Het eerst is relatief, bijv 19% van die 50% = 9,5%, het tweede relatief, dus bijv. 19% tov de overige 31% die wat anders vindt. Snappu?

mark61
30-08-05, 21:42
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Nou, het hek is van de dam, hoor. Amper een licentie en nu al de eerste negatieve berichtgeving. Leuke propaganda.

Licentie? Je doet een franchise?

Je lijkt Peter R. de Vries wel. Wanneer komt die partij nou s?

Ron Haleber
30-08-05, 21:46
Geplaatst door Alcibiades
Maar de Marokkanen zullen in meerderheid niet op hem stemmen. Oom Tom etc..

Maar samen met de andere moslims bleek hij toch de topper!

Wizdom
30-08-05, 21:48
Mag je in dit land als Moslimpartij verkondigen dat je HOMOFILIE ZONDIG vindt en eigenlijk niet vind kunnen...?

Ron Haleber
30-08-05, 21:50
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Voor jouw info:

Achie heeft maanden geleden al min of meer gesolliciteerd naar een positie binnen de MDP en er werd niet echt hartelijk op gereageerd. Misschien omdat Achie in het echt voor hele andere dingen staat dan dat hij op TV doet overkomen. Maar dat weet de massa natuurlijk niet. Achie is niet het antwoord. Net zo min als de MDP zelf. Probeer dat laatste maar eens te snappen.

Mo, meer nog dan autochtonen stemmen de mar. & turken op het poppetje. De naam is bijzaak.

Men moet met aantrekkelijke figuren komen die een goede babbel hebben! Ali B. maakt echt kans!

Wizdom
30-08-05, 21:52
Geplaatst door Ron Haleber
Mo, meer nog dan autochtonen stemmen de mar. & turken op het poppetje. De naam is bijzaak.

Men moet aantrekkelijke figuren komen die een goede babel hebben! Ali B. maakt echt kans!

Wat zijn de karakteristieke Moslim trekken van Ali B....

_h4T3D_sE7eN
30-08-05, 21:57
Geplaatst door mark61
Licentie? Je doet een franchise?

Je lijkt Peter R. de Vries wel. Wanneer komt die partij nou s?


Dat hangt van die partij af. Het gaat om meer dan een babbel in een talkshow. Eerst de inhoud, dan het verkooppraatje. En ik ben net zo nieuwsgierig als jij.


Licentie was het verkeerde woord. Partijvergunning is het juiste woord.



Geplaatst door Ron Haleber
Mo, meer nog dan autochtonen stemmen de mar. & turken op het poppetje. De naam is bijzaak.

Men moet aantrekkelijke figuren komen die een goede babel hebben! Ali B. maakt echt kans!

Voor populisten zoals jijzelf gaat dat misschien op. Ik zal mijn rechterschoen opeten als ze met een soortgelijke clown op de proppen komen.

Het gaat hier om een serieuze zaak, dan moet je niet met de Marokkaanse Vanilla Ice aan komen als lijsttrekker. Maar zoals ik al zei, ik ben net zo nieuwsgierig als de rest. Mijn werk voor hen zat er al een tijd geleden op, namelijk. Ik hoop dat ze waarmaken wat ze destijds hebben beloofd. Ik heb goede hoop, want hun intenties zijn echt niet verkeerd.

Rudy
30-08-05, 22:16
Geplaatst door oorlam
In feite hoef je niet zover te zoeken.
In Belgie bestaan al lang een paar islamitische partijen. Die haalden zo'n 0.1% (zijnde 278 stemmen) in Brussel.

Moslim Democratische Partij (MDP), de politieke vleugel van AEL.

Volgens mij bestond die partij eerst in Nederland en dan pas in België. Heeft een drietal jaren geleden inderdaad weinig succes gekend maar als ik AEL moet geloven zal er tegen de volgende gemeenteraadsverkiezingen (volgend jaar) een serieuze campagne worden gevoerd.

Voor de geïnteresseerde, hierbij het voorlopig manifest van de MDP.
http://www.ael-nl.org/pdf/mdp.pdf

_h4T3D_sE7eN
30-08-05, 22:20
Geplaatst door Rudy
Moslim Democratische Partij (MDP), de politieke vleugel van AEL.

Volgens mij bestond die partij eerst in Nederland en dan pas in België. Heeft een drietal jaren geleden inderdaad weinig succes gekend maar als ik AEL moet geloven zal er tegen de volgende gemeenteraadsverkiezingen (volgend jaar) een serieuze campagne worden gevoerd.

Voor de geïnteresseerde, hierbij het voorlopig manifest van de MDP.
http://www.ael-nl.org/pdf/mdp.pdf



Niks AEL. Misschien in Belgié maar in Nederland zijn ze niet meer dan 1 van de ondersteunende organisaties. Het staat verder los van waar de AEL voor staat. Dat het manifest op hun site staat zegt verder niks. Maar ik snap de verwarring. Minpuntje.

Ron Haleber
30-08-05, 22:25
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Dat hangt van die partij af. Het gaat om meer dan een babbel in een talkshow. Eerst de inhoud, dan het verkooppraatje. En ik ben net zo nieuwsgierig als jij.

Voor populisten zoals jijzelf gaat dat misschien op. Ik zal mijn rechterschoen opeten als ze met een soortgelijke clown op de proppen komen.

Het gaat hier om een serieuze zaak, dan moet je niet met de Marokkaanse Vanilla Ice aan komen als lijsttrekker. Maar zoals ik al zei, ik ben net zo nieuwsgierig als de rest. Mijn werk voor hen zat er al een tijd geleden op, namelijk. Ik hoop dat ze waarmaken wat ze destijds hebben beloofd. Ik heb goede hoop, want hun intenties zijn echt niet verkeerd.

Mo verslik je niet in je schoen! Die chirurgen van vandaag zijn ook niet meer wat ze geweest zijn!

Ali B. is natuurlijk wel shit. Tante Verdonk wil ook al met hem gaan stunten tegen het radicaliseren. Ze kan hem beter tegen kiespijn inzetten!


Maar toch moet een vrouw met charisma de lijst trekken...!

Elatik is niks voor jou, maar Abbos daar heb je wel interesse an - zag ik stiekum... Alleen die schat moet je wel een zoen geven hoor. Zelfs als Cohen erbij staat!

Maar ja je hebt nu eenmaal van die verlegen Marokkanen als jij - die leren het nooit!



p.s. pardon voor de taalfout - ik werd gebeld door iemand die naar maroc ging en dan moet je ze weer overal voor waarschuwen - je weet wel, anders komen ze in hun slippie terug...

_h4T3D_sE7eN
30-08-05, 22:32
Geplaatst door Ron Haleber
Elatik is niks voor jou, maar Abbos daar heb je wel interesse an - zag ik stiekum... Alleen die schat moet je wel een zoen geven hoor. Zelfs als Cohen erbij staat!

Maar ja je hebt nu eenmaal van die verlegen Marokkanen als jij - die leren het nooit!

Abbos is een getalenteerde dame ... in hetgeen zij doet. En dat is niet in de politiek. Je moet ook niet zozeer uitgaan van namen en persoonlijkheden maar gewoon van technocraten, en die hoeven niet per sé al in the public eye te staan.

Toen niemand keek, heb ik stiekum Cohen wel gepolst. Zou wat zijn, een joodse burgemeester als lijsttrekker voor de MDP. Hij begon er trouwens zelf over maar ik ben niet zo van dat politieke netwerken. Heb 'm doorverwezen naar de sales afdeling. :hihi:

En Abbos een kus geven, nou nee. Mijn betere helft liep er ook nog eens rond. Zou wat zijn geweest, diezelfde avond.

Rudy
30-08-05, 22:46
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Niks AEL. Misschien in Belgié maar in Nederland zijn ze niet meer dan 1 van de ondersteunende organisaties. Het staat verder los van waar de AEL voor staat. Dat het manifest op hun site staat zegt verder niks. Maar ik snap de verwarring. Minpuntje.

Voor wat België betreft:

De AEL deed op 18 mei 2003 samen met de Belgische PVDA mee aan de Belgische Federale parlementsverkiezingen onder de naam RESIST, die minder stemmen kreeg dat de lijsten van de PVDA op vorige senaatsverkiezingen, maar meer in de Antwerpse kieskantons, wat meent dat de (etnische, allochtone) kiespubliek van de AEL in Antwerpen de lijst steunde, maar niet de traditionele (extreem-linkse) kiespubliek van de PVDA.

In juni 2003 richtte de AEL de Moslim Democratische Partij (MDP) op, ter gevolge van de nederlaag van RESIST. Een jaar later, de MDP stelde voor lijsten voor de Vlaamse gewestelijke verkiezingen in de provinciale kieskringen Antwerpen en Oost-Vlaanderen. De resultaten waren niet beter dan in 2003: 2.882 stemmen (0,27%) in Antwerpen, 1.305 stemmen (0,14%) in Oost-Vlaanderen.

De volgende doelwit van de AEL/MDP zijn de gemeentelijke en provinciale verkiezingen van oktober 2006, meestal in Antwerpen (gemeente en district). Dyab Abou Jahjah verhuisde naar Schaarbeek (de tweede grootste gemeente van de Brussels Hoofdstedelijk Gewest) in de zomer 2004 en sindsdien heerst er speculatie over een deelname van de MDP aan gemeenteraadsverkiezingen in Brusselse gemeenten.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Arabisch-Europese_Liga

Voor wat Nederland betreft zal MDP inderdaad een nieuwe partij zijn

(...)Korte tijd geleden stonden een aantal assertieve moslim-democraten op en riepen dat het tijd is voor een MDP, een Moslim Democratische Partij. Aangezien wij in een democratisch land leven en er grote onvrede heerst over de gevestigde politiek was dit natuurlijk een kwestie van tijd. Nederland telt ondertussen 1 miljoen moslims en een groot deel daarvan voelt zich onheus bejegend. En terecht, als je ziet hoe de afgelopen jaren moslims in het verdomhoekje zijn gezet en voor alles en nog wat zijn uitgemaakt. Natuurlijk, er zijn problemen in de moslimgemeenschap die aandacht verdienen en opgelost moeten worden. Maar wie beter om dit op te lossen dan een platform dat alle moslims in Nederland zou kunnen binden en op een politiek niveau druk zou kunnen uitoefenen op de eigen gemeenschap om deze problemen ook daadwerkelijk te verwijderen uit de samenleving, een politieke partij die vanuit een Islamitische ideologie handelt. Inderdaad, de MDP komt als geroepen. En het is niet eens verbazingwekkend dat dit uitgerekend nu gebeurt. De moord op Theo van Gogh heeft het hele proces alleen maar in stroomversnelling gebracht maar het idee leefde al veel langer en zou op een gegeven moment toch wel worden gerealiseerd.(...)

http://www.ael-nl.org/column_jabri_feb_05.php

_h4T3D_sE7eN
30-08-05, 23:04
Leuke column ... :hihi:

Ron Haleber
31-08-05, 00:14
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Abbos is een getalenteerde dame ... in hetgeen zij doet. En dat is niet in de politiek.

Je moet ook niet zozeer uitgaan van namen en persoonlijkheden maar gewoon van technocraten, en die hoeven niet per sé al in the public eye te staan.



Waarom denk je dat de Cons in GB - na twee keer met een technocraat aan het roer, een grote sof behaald te hebben -, nu hun ogen richten op Ken Clarke...

De man is een communicator en geen ideoloog - eindelijk begrijpen ze dat zo iemand nodig is om tegenover Tony een kans te maken. Nu jij nog...


Leren jullie dan niks van de mislukking van DAJJ in de politiek. Fantastische vent, maar 100% een ideoloog...! En dat is echt uit de tijd.

Hoe anders verklaar jij zn afgang?

Elsschot
31-08-05, 00:26
Geplaatst door Ron Haleber
Waarom denk je dat de Cons in GB - na twee keer met een technocraat aan het roer, een grote sof behaald te hebben -, nu hun ogen richten op Ken Clarke...

De man is een communicator en geen ideoloog - eindelijk begrijpen ze dat zo iemand nodig is om tegenover Tony een kans te maken. Nu jij nog...


Leren jullie dan niks van de mislukking van DAJJ in de politiek. Fantastische vent, maar 100% een ideoloog...! En dat is echt uit de tijd.

Hoe anders verklaar jij zn afgang?

Inderdaad, de marketing is 10x belangrijker dan het product

gh.wille
31-08-05, 00:55
Geplaatst door Ron Haleber
Mark, je weet toch dat de Marokkanen het meest representatiefst zijn voor de NL-moslims? Turken zijn maar meelopers!

Wie halen de kooltjes voor de andere moslms uit het vuur? Wie durven de daad bij het woord voegen? :student:

Dat mag dan wel zo wezen , maar als ik jou zo hoor dan zijn met name de TURKEN slechte Moslims .
Gek he het logische gevolg is dat de meeste reprensentative ( ook in de criminaliteit ) daden ,dan ook op het conto komen van de Marokkanen.
Het is maar hoe je het bekijkt .
Rest de vraag ,wie heeft er nu gelijk ?

V.G.G.

Ron Haleber
31-08-05, 01:24
Geplaatst door gh.wille
Dat mag dan wel zo wezen , maar als ik jou zo hoor dan zijn met name de TURKEN slechte Moslims .
Gek he het logische gevolg is dat de meeste reprensentative ( ook in de criminaliteit ) daden ,dan ook op het conto komen van de Marokkanen.
Het is maar hoe je het bekijkt .
Rest de vraag ,wie heeft er nu gelijk ?

V.G.G.

Jammer dat je nooit van ironie of sarcasme hebt gehoord... Maar ja, dat heb je nu eenmaal met Telegraaflezers. Dat is niet aan ze besteed.

gh.wille
31-08-05, 02:42
Geplaatst door Ron Haleber
Jammer dat je nooit van ironie of sarcasme hebt gehoord... Maar ja, dat heb je nu eenmaal met Telegraaflezers. Dat is niet aan ze besteed.

Als ik het goed begrijp houd het volgens jou in dat ongeveer 4a5 miljoen mensen die dagelijks de T.G lezen ,allemaal op z,n minst van ,,LOTJE GETIKT '' zijn !
Uiteraard behoor jij dan van zelf sprekend tot het elite clubje dat er ver bovenstaat .
Die zich zelf zo wijs en interssant vinden dat ze het verschil niet eens weten tussen het oor en het strottenhoofd !
Zo steek dit maar ff in je MOND want dan heb ik nog kans dat het op de plaats terecht komt die ik eigenlijk bedoel !

Sarcasme ? wat is dat ook weer ,of is het nou toch ironie ?

V.G.G.

Ron Haleber
31-08-05, 03:06
Geplaatst door gh.wille
Als ik het goed begrijp houd het volgens jou in dat ongeveer 4a5 miljoen mensen die dagelijks de T.G lezen ,allemaal op z,n minst van ,,LOTJE GETIKT '' zijn !
V.G.G.

Deze discussie hebben we hier al een keer gevoerd. En lijkt me dus niet voor herhaling vatbaar... :zwaai:

Orakel
31-08-05, 08:04
Geplaatst door Ron Haleber

Leren jullie dan niks van de mislukking van DAJJ in de politiek. Fantastische vent, maar 100% een ideoloog...! En dat is echt uit de tijd.

Hoe anders verklaar jij zn afgang?

Lag aan de entourage van de man, niet aan de man zelf.
Ideologische bevlogenheid kon in deze tijd juist wel es aanstekelijk werken.

Ik weet trouwens niet wat ik moet denken van zo'n MDP. Als belangenorganisatie, ok.
Maar als politieke partij?

Laat ze bij hun eerste optreden in ieder geval voorbereid zijn op de gebruikelijke moerasvragen: alcohol, drugs, sharia, homosexualiteit, lijfstraffen. Na dat nivo komen pas de groene velden, als die al komen.

oorlam
31-08-05, 09:02
Geplaatst door Rudy
Moslim Democratische Partij (MDP), de politieke vleugel van AEL.

Volgens mij bestond die partij eerst in Nederland en dan pas in België. Heeft een drietal jaren geleden inderdaad weinig succes gekend maar als ik AEL moet geloven zal er tegen de volgende gemeenteraadsverkiezingen (volgend jaar) een serieuze campagne worden gevoerd.

Voor de geïnteresseerde, hierbij het voorlopig manifest van de MDP.
http://www.ael-nl.org/pdf/mdp.pdf

Ik had het over de partij N.O.O.R.

Zie: http://noor.ovh.org/

freya
31-08-05, 10:10
Geplaatst door Ron Haleber

Hoe anders verklaar jij zn afgang?

Er zijn m.i. een paar foute keuzes gemaakt, waardoor DAJJ zaken (islam) moest gaan zitten verdedigen waar hij niet achter stond en te weinig van af wist.
En dat dan gesplitst over 2 landen, waar een ander verhaal verteld moest worden. In Nederland flirten met iemand als Cheppih en tegelijkertijd in Belgie samenwerken met extreem links.

Dat kan niet goed gaan.

Maar goed ik zou niet weten wie het in die omstandigheden beter had kunnen doen. Het is echt niet normaal in wat voor negatieve maalstroom die club terecht is gekomen en niemand had ervaring in de politiek. Dat ze nog steeds bestaan vind ik op zich al :duim:

Ron Haleber
31-08-05, 11:33
Geplaatst door Orakel
Lag aan de entourage van de man, niet aan de man zelf.
Ideologische bevlogenheid kon in deze tijd juist wel es aanstekelijk werken.



Voor het geval van Geert Wilders en zijn Burke-stichting heb je idd gelijk voor wat de uiterlijke schijn betreft...

Toch betwijfel ik of boer Gait door zijn ideologische bevlogenheid en rauw op hoofddoekjes inhappen, zo populair is geworden.

Sinds de moord op Pim voelt de bevolking zich extra verweesd - zie Pims boek daarover. En daarnaast bedreigd door een tot mythische proporties opgeblazen Gevaar dat Islam zou heten...

Men ziet daarbij boer Gait als ridder die voor het volk ten strijde trekt. Dat het in werkelijkheid om een Don Quichote gaat, hebben de mensen niet in de gaten of willen ze niet zien...

Er biedt zich namelijk geen 'redelijk alternatief' aan. D66 wat daar voor door wilde gaan, ligt allang bij de vuilcontainer...




Laat ze bij hun eerste optreden in ieder geval voorbereid zijn op de gebruikelijke moerasvragen: alcohol, drugs, sharia, homosexualiteit, lijfstraffen. Na dat nivo komen pas de groene velden, als die al komen.

Daar heb je dus een 'communicator' voor nodig. Dus niet iemand die marketing vooropstelt zoals Elsschot denkt...


Maar iemand die met de man op straat of met de boeren en buitenlui op jouw dorp aan de praat raakt over hun echte problemen en vandaaruit een pragmatisch aantal punten op een rijtje zet.

De hemel beware ons voor jouw "ideologische bevlogenheid" à la DAJJ...! Die heeft het zelf heus wel begrepen dat hij met Resist de mist inging! :handbang:

_h4T3D_sE7eN
31-08-05, 13:02
Geplaatst door Ron Haleber


Je moet niet zoveel aannames doen en gewoon afwachten. Er is niks DAJJ-achtig aan die partij. Voor duidelijkheid is een Voorlopig Manifest beschikbaar gesteld, dus speculeren heeft geen zin. Ga gewoon lezen.

Rudy
31-08-05, 13:18
Geplaatst door freya
Maar goed ik zou niet weten wie het in die omstandigheden beter had kunnen doen. Het is echt niet normaal in wat voor negatieve maalstroom die club terecht is gekomen en niemand had ervaring in de politiek. Dat ze nog steeds bestaan vind ik op zich al :duim:

Het is geen kwestie van te weten wie het beter zou kunnen doen. Het gaat erom iemand te vinden die bereid is AEL/MDP-ideeën te verkondigen.
De aanhangers van AEL zijn jong. Een groot gedeelte is zelfs nog niet stemgerechtigd. DAJJ vergat dat de manier waarop hij de jongeren op zijn handen kreeg niet opging voor gezinnen. Zijn radicale aanpak krijg je niet verkocht aan een vader of moeder waarvan de kinderen Nederlandstalig onderwijs volgen. Tussen haakjes, 39 % van de schoolgaande kinderen binnen de Antwerpse ring spreken thuis geen Nederlands (DS van vandaag). Ieder ouder denkt aan de toekomst van zijn kinderen en niet iedere moslimouder is gediend met een dweper die eist dat Arabisch een van de nationale talen wordt in België. Dit is maar een voorbeeld.
Als het de bedoeling is de AEL-ideologie te verdedigen dan zal het inderdaad moeilijk zijn iemand binnen de landsgrenzen te vinden, zeker met ervaring in de politiek. Ik vraag mij trouwens af of AEL/MDP zou gediend zijn met een in Nederland of België opgegroeide woordvoerder.

Ik denk dat het goed zou zijn voor iedereen dat er een moslimpartij bestaat, maar dan wel met politici die tenminste in staat zijn te debatteren, te onderhandelen, kortweg, op een normale menselijke manier te communiceren en niet door radicale eisen te stellen en op tafel te kloppen (stijl DAJJ).

_h4T3D_sE7eN
31-08-05, 13:21
Geplaatst door Rudy
Het is geen kwestie van te weten wie het beter zou kunnen doen. Het gaat erom iemand te vinden die bereid is AEL/MDP-ideeën te verkondigen.
De aanhangers van AEL zijn jong. Een groot gedeelte is zelfs nog niet stemgerechtigd. DAJJ vergat dat de manier waarop hij de jongeren op zijn handen kreeg niet opging voor gezinnen. Zijn radicale aanpak krijg je niet verkocht aan een vader of moeder waarvan de kinderen Nederlandstalig onderwijs volgen. Tussen haakjes, 39 % van de schoolgaande kinderen binnen de Antwerpse ring spreken thuis geen Nederlands (DS van vandaag). Ieder ouder denkt aan de toekomst van zijn kinderen en niet iedere moslimouder is gediend met een dweper die eist dat Arabisch een van de nationale talen wordt in België. Dit is maar een voorbeeld.
Als het de bedoeling is de AEL-ideologie te verdedigen dan zal het inderdaad moeilijk zijn iemand binnen de landsgrenzen te vinden, zeker met ervaring in de politiek. Ik vraag mij trouwens af of AEL/MDP zou gediend zijn met een in Nederland of België opgegroeide woordvoerder.

Ik denk dat het goed zou zijn voor iedereen dat er een moslimpartij bestaat, maar dan wel met politici die tenminste in staat zijn te debatteren, te onderhandelen, kortweg, op een normale menselijke manier te communiceren en niet door radicale eisen te stellen en op tafel te kloppen (stijl DAJJ).

Dat heb je heel goed verwoord.

Rudy
31-08-05, 13:25
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Dat heb je heel goed verwoord.
Merci

Ron Haleber
31-08-05, 13:43
Geplaatst door Rudy


Ik denk dat het goed zou zijn voor iedereen dat er een moslimpartij bestaat, maar dan wel met politici die tenminste in staat zijn te debatteren, te onderhandelen, kortweg, op een normale menselijke manier te communiceren en niet door radicale eisen te stellen en op tafel te kloppen (stijl DAJJ).

Daar kwam ook mijn voorstel voor een pragmatisch communicator op neer... :)

_h4T3D_sE7eN
31-08-05, 13:51
Geplaatst door Ron Haleber
Daar kwam ook mijn voorstel voor een pragmatisch communicator op neer... :)


Ja, maar jij brengt het alleen zodanig dat het geen compliment verdient.

delirious
31-08-05, 13:54
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Ja, maar jij brengt het alleen zodanig dat het geen compliment verdient.

:zegniets: :hihi:

Rourchid
31-08-05, 17:18
Geplaatst door Ron Haleber

Sinds de moord op Pim voelt de bevolking zich extra verweesd - zie Pims boek daarover.


De puinhopen van acht jaar Paars zijn relevanter voor een politiek partij.
In dit boek staan ideeën over de herindeling van Nederland.


(Langs waterschapsgrenzen)
1. De regio der drie noordelijke provincies: Friesland, Groningen en Drenthe (dun bevolkt en veel gemeenschappelijke (economische en sociale) belangen).
2. De regio Overijssel en Gelderland (historisch een samenhangend (feodaal) geheel).
3. De regio Brabant en Limburg ( de voormalige katholieke generaliteitslanden).
4. De provincie Utrecht (altijd al zelfstandig).
5. De regio Holland en Zeeland (het economische en politieke hart van de voormalige Republiek).


(6 kernministeries)
1.De minister -president. Cluster: Algemene Zaken, de Ministerraad, de Rijksvoorlichtingdienst, de Europese Unie, Koninksrijkzaken, de Nederlandse Antillen alsmede Suriname.
2.De minister van Buitenlandse Zaken en Defensie. Cluster: Buitenlandse Zaken maar niet de EU, Ontwikkelingssamenwerking en Defensie.
3.De minister van Binnenlandse Zaken en Justitie. Cluster: Binnnenlandse Zaken en Justitie. Cluster: Binnenlandse Zaken en Justitie en een geïntegreerd grote-stedenbeleid alsmede vreemdelingenbeleid.
4 De minister van Financiën , Sociale Zaken en Werkgelegenheid en Economische Zaken. Cluster: de huidige drie departementen.
5.De minster van Verkeer en Waterstaat, Ruimtelijke Ordening, Landbouw, Volkshuisvesting, Milieu en Natuurbeheer.Cluster: de huidige departementen van VROM, Landbouw en Verkeer en Waterstaat.
6.De minister van Zorg. Cluster: de huidige departementen van O(nderwijs), K(unsten), en W(etenschap) en van Volksgezondheid en Sport.

freya
31-08-05, 17:43
Geplaatst door Rudy
Het is geen kwestie van te weten wie het beter zou kunnen doen. Het gaat erom iemand te vinden die bereid is AEL/MDP-ideeën te verkondigen.
De aanhangers van AEL zijn jong. Een groot gedeelte is zelfs nog niet stemgerechtigd. DAJJ vergat dat de manier waarop hij de jongeren op zijn handen kreeg niet opging voor gezinnen. Zijn radicale aanpak krijg je niet verkocht aan een vader of moeder waarvan de kinderen Nederlandstalig onderwijs volgen. Tussen haakjes, 39 % van de schoolgaande kinderen binnen de Antwerpse ring spreken thuis geen Nederlands (DS van vandaag). Ieder ouder denkt aan de toekomst van zijn kinderen en niet iedere moslimouder is gediend met een dweper die eist dat Arabisch een van de nationale talen wordt in België. Dit is maar een voorbeeld.
Als het de bedoeling is de AEL-ideologie te verdedigen dan zal het inderdaad moeilijk zijn iemand binnen de landsgrenzen te vinden, zeker met ervaring in de politiek. Ik vraag mij trouwens af of AEL/MDP zou gediend zijn met een in Nederland of België opgegroeide woordvoerder.

Ik denk dat het goed zou zijn voor iedereen dat er een moslimpartij bestaat, maar dan wel met politici die tenminste in staat zijn te debatteren, te onderhandelen, kortweg, op een normale menselijke manier te communiceren en niet door radicale eisen te stellen en op tafel te kloppen (stijl DAJJ).

Een paar kanttekeningen:

De MDP is GEEN AEL

DAJJ heeft nooit geëist dat Arabisch een nationale taal zou worden. Dit is een goed voorbeeld van hoe hij in de media veel radicaler werd afgeschilderd dan hij ooit geweest is.

Je kan veel over DAJJ beweren, maar dat hij geen goed debater zou zijn is klinkklare nonsens :haha: Daar ligt nu juist zijn grootste talent!



Maar dat zowel de AEL als de MDP vooral een goede communicator nodig hebben staat als een paal boven water.

Ik heb DAJJ btw nog lang niet afgeschreven, als je in aanmerking neemt hoe van alle kanten werd geprobeerd om gehakt van hem te maken en hoe werkelijk alles wat hij zei werd verdaaid in de media, is het wonderbaarlijk en bewonderenswaardig hoe goed hij zich heeft weten stand te houden. :duim:

gh.wille
01-09-05, 00:34
Geplaatst door Ron Haleber
Deze discussie hebben we hier al een keer gevoerd. En lijkt me dus niet voor herhaling vatbaar... :zwaai:

Mag ik je er even op wijzen dat jij degene bent die het onderwerp er bij haalde niet IK ! En bovendien mij op een zodanige wijze bespottelijk denkt te maken ,dan moet je ondanks dat je denkt zoveel te weten ,ook weten dat je bij mij GEHEID op je bek gaat ,ondanks mijn povere opleiding !
Verder eindig ik dit citaat net zo als de voorgaande!
Dat lijkt me in dit geval wel voor herhaling vatbaar.
:zwaai:

peyote
01-09-05, 10:04
Geplaatst door Wizdom
Mag je in dit land als Moslimpartij verkondigen dat je HOMOFILIE ZONDIG vindt en eigenlijk niet vind kunnen...?
Natuurlijk is dat geen probleem, als je je tenminste op de Koran of Bijbel beroept. Dit valt onder godsdienstvrijheid.

Ongelovigen moeten wel hun kop wel houden, want zulke uitspraken zetten aan tot haat en discriminatie.

Ron Haleber
01-09-05, 13:30
Geplaatst door peyote
Natuurlijk is dat geen probleem, als je je tenminste op de Koran of Bijbel beroept. Dit valt onder godsdienstvrijheid.

Ongelovigen moeten wel hun kop wel houden, want zulke uitspraken zetten aan tot haat en discriminatie.

Het valt me wel mee dat - ondanks dat Mo van hierboven die er de hand in heeft gehad en die geciteerde mening is toegedaan - dergelijke onzinnige haatkreten niet in het voorl. program zijn terug te vinden...

Ron Haleber
01-09-05, 14:01
Geplaatst door gh.wille


Zo steek dit maar ff in je MOND want dan heb ik nog kans dat het op de plaats terecht komt die ik eigenlijk bedoel !

V.G.G.

Pas na het lezen van De Telegraaf van vandaag begrijp ik pas wat je met KONT bedoelt! Je doelt op het door jou dagelijks bezocht Telegraaf-restaurant:

Lekker eten uit de WC (rubriek: Eten en Genieten)

In een Taiwanees restaurant wordt al het eten opgediend in borden en schalen in de vorm van wc's. Foto: AP (niet te copieren)

Ook de stoelen in het kleurig ingerichte restaurant zijn vervangen door toiletpotten.

'Wij verkopen niet alleen goed eten, maar ook een lach', zegt de restaurateur. De meeste gasten voeren de grap zo ver mogelijk door en bestellen gerechten als bruine curry en chocolade-ijs. http://www.dekrant.nl/go.php3?url=http://www.telegraaf.nl&bc=&back=http://www.dekrant.nl/


Handig voor jou als lezer , kun je met je lijfblad De Telegraaf meteen je kont afvegen terwijl je nog aan tafel zit!

GH, wel de ober ff voor je laten doortrekken hoor!



Gelukkig vertoon ik me - net als onze moslims - niet in jouw ordinair soort kringen!

gh.wille
01-09-05, 18:26
Geplaatst door Ron Haleber
Pas na het lezen van De Telegraaf van vandaag begrijp ik pas wat je met KONT bedoelt! Je doelt op het door jou dagelijks bezocht Telegraaf-restaurant:

Lekker eten uit de WC (rubriek: Eten en Genieten)

In een Taiwanees restaurant wordt al het eten opgediend in borden en schalen in de vorm van wc's. Foto: AP (niet te copieren)

Ook de stoelen in het kleurig ingerichte restaurant zijn vervangen door toiletpotten.

'Wij verkopen niet alleen goed eten, maar ook een lach', zegt de restaurateur. De meeste gasten voeren de grap zo ver mogelijk door en bestellen gerechten als bruine curry en chocolade-ijs. http://www.dekrant.nl/go.php3?url=http://www.telegraaf.nl&bc=&back=http://www.dekrant.nl/


Handig voor jou als lezer , kun je met je lijfblad De Telegraaf meteen je kont afvegen terwijl je nog aan tafel zit!

GH, wel de ober ff voor je laten doortrekken hoor!



Gelukkig vertoon ik me - net als onze moslims - niet in jouw ordinair soort kringen!

Ik heb helaas de T.G van vandaag nog niet gelezen ! ( krijg hem straks pas , ben vandaag no 5 *) En daarna zal je nog ff moeten wachtten voor mijn evt reactie ,want ik moet helaas mijn levens wijze aanpassen !
Maar maak je geen zorgen , het antwoord komt en is als regel : Recht door zee!
Zonder onderscheid ten aan zien van de persoon , neutraal en eerlijk wel scherp van de tong en vast van hand ,nooit over de Regel maar wel op de Rand !
En ik weet haast wel zeker dat de lachers op mijn hand zijn ! Al durven ze daar misschien niet openlijk voor uit te komen .

Tot straks .

V.G.G.

* Dat wisselt elke week , en schuif je een plaatsje op en kom je van zelf
weer op een , want een krant is duur ! vandaar dat ik ,m vandaag wat later krijg en soms gaat ie ONGELEZEN naar de volgende , maar ik kan haast niet wachten ,en ga gauw met een medicijn ff liggen en dan beloof ik je echt een passend antwoord te geven , in de loop van de avond !
Goed lezen hoor kun je wat van leren !

:zwaai:

gh.wille
01-09-05, 22:57
Geplaatst door Ron Haleber
Pas na het lezen van De Telegraaf van vandaag begrijp ik pas wat je met KONT bedoelt! Je doelt op het door jou dagelijks bezocht Telegraaf-restaurant:

Lekker eten uit de WC (rubriek: Eten en Genieten)

In een Taiwanees restaurant wordt al het eten opgediend in borden en schalen in de vorm van wc's. Foto: AP (niet te copieren)

Ook de stoelen in het kleurig ingerichte restaurant zijn vervangen door toiletpotten.

'Wij verkopen niet alleen goed eten, maar ook een lach', zegt de restaurateur. De meeste gasten voeren de grap zo ver mogelijk door en bestellen gerechten als bruine curry en chocolade-ijs. http://www.dekrant.nl/go.php3?url=http://www.telegraaf.nl&bc=&back=http://www.dekrant.nl/


Handig voor jou als lezer , kun je met je lijfblad De Telegraaf meteen je kont afvegen terwijl je nog aan tafel zit!

GH, wel de ober ff voor je laten doortrekken hoor!



Gelukkig vertoon ik me - net als onze moslims - niet in jouw ordinair soort kringen!

In antwoord op jou P.M die je mij gestuurd hebt ,snap ik het verband niet met het heden geplaatste recept :Salade d' amour *en je bovenstaande url !
Waar mee ik je ook ff wil attenderen op het feit dat dergelijke onderwerpen , nou niet bepaald mijn voorkeur hebben !
Blijkbaar heb je dus toch na enig speurwerk de bekende Stok gevonden om de HOND (ikdus ) denkt te kunnen slaan , afgezien dat een zekere TOL HANSE al in de jaren 70 , in zijn liedje ,,Big City " tante JO al andijvie uit een PO liet eten , is het blijkbaar weer in de mode gekomen!
Hetgeen door de daar op beluste en (ATTENTE) lezers zoals JIJ in hoge mate gewaardeerd word, om de boel op de bekende manier alsnog te verdraaien !
Met u welnemen ,mijn intresse en medeleven gaat eerder uit naar de slachtoffers die helaas zowel in Bagdad als in New Orleans zijn gevallen .
Tevens wil ik je er op attenderen dat ik al enkele jaren niet in een restaurant ben geweest , en een ieder die een beetje ontwikkeld Mens is zal dat kunnen begrijpen !
Om je dan ook nog te verschuilen en TEVENS mij in kwaad dag licht te stellen alleen om het feit dat ik geen MOSLIM ben , hetgeen bij jou tevens impliceerd dat ik ook MOSLIMS haat ,getuigd voor mij dat je in jou Eenzijdige en bekrompen manier van denken vind ,dat je zo Hoog verheven bent om dergelijke uitlatingen te kunnen permitteren !
In mijn ogen zink je echter steeds dieper weg in het moeras van Hoogmoedswaanzin .
Enne nog ff dit je hebt in een ding gelijk hoor de T.G van j,l Zaterdag vond ik terug in een papegaaien kooi als strontvangertje voor ,,Lorre"
die in dit geval niet eens een ober hoefte te roepen !
Zo steek dit dan maar weer in je ..... ach laat maar zitten , anders moet je de door jou (gespelde krant ) er weer op na slaan om als nog een onderwerp te vinden , om deze ,,hond " te slaan .

* Voor de lezers, ik moest wel wachten op de T.G van vandaag , want daar stond het recept in dat dagelijks word geschreven door ene R.Beuk een donker getinte kok , maar wat dat ter zake doende is begrijp ik echt niet.
Misschien dat Dhr Haleber het een en ander uit kan leggen ,hetgeen hem toch duidelijk minder moeite zal gaan kosten als deze eenvoudige zeeman die uiteraard geen school heeft gehad voor journalistiek !

V.G.G.

_h4T3D_sE7eN
01-09-05, 23:39
Geplaatst door gh.wille
... deze eenvoudige zeeman die uiteraard geen school heeft gehad voor journalistiek !

V.G.G.


Dat is niet erg. Ron doet ook alleen maar alsof hij er kaas van gegeten heeft.



Geplaatst door Ron Haleber
Het valt me wel mee dat - ondanks dat Mo van hierboven die er de hand in heeft gehad en die geciteerde mening is toegedaan - dergelijke onzinnige haatkreten niet in het voorl. program zijn terug te vinden...

Dat soort kreten zijn natuurlijk ook alleen bedoeld voor de mocrofielen onder "ons".

gh.wille
02-09-05, 00:34
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Dat is niet erg. Ron doet ook alleen maar alsof hij er kaas van gegeten heeft.




Dat soort kreten zijn natuurlijk ook alleen bedoeld voor de mocrofielen onder "ons".

Eerlijk gezegd had ik , normaal gesproken niet aan deze topic **
deelgenomen , het is Dhr Haleber geweest die blijkbaar n.a.v een of andere vorige topic mij er zonodig bij betrekken moest ,om dat ie toen blijkbaar ook af ging als een gieter !
Zelf heb ik helaas NOG niet de kennis om m,n computer optimaal te gebruiken en kan deze ,door mij genoemde topic niet zo gauw plaatsen, hoop dat daar t.z.t nog verandering in zal komen .
** Zoals eerder vermeld doe ik niet mee aan topic ,s waar ik geen (verstand ) van heb , hoogstens in de vragende vorm .

V.G.G.

freya
02-09-05, 08:42
Geplaatst door gh.wille
Eerlijk gezegd had ik , normaal gesproken niet aan deze topic **
deelgenomen , het is Dhr Haleber geweest die blijkbaar n.a.v een of andere vorige topic mij er zonodig bij betrekken moest ,om dat ie toen blijkbaar ook af ging als een gieter !


Dat is typisch gedrag voor ronnieboy. :haha:

En dat ie je dan ook nog gaat PMmen :hihi:


Het beste is om te proberen hem zo veel mogelijk te negeren :rolleyes:

freya
02-09-05, 08:44
Geplaatst door freya
Dat is typisch gedrag voor ronnieboy. :haha:

En dat ie je dan ook nog gaat PMmen :hihi:

Ik heb het vermoeden dat zijn alcoholconsumptie regelmatig over een bepaalde grens heengaat :cola: en dat dit de oorzaak is van zijn vaak niet te volgen geraaskal. :duizelig:


Het beste is om te proberen hem zo veel mogelijk te negeren :rolleyes:

gh.wille
02-09-05, 19:01
Geplaatst door freya
Dat is typisch gedrag voor ronnieboy. :haha:

En dat ie je dan ook nog gaat PMmen :hihi:


Het beste is om te proberen hem zo veel mogelijk te negeren :rolleyes:

Dat is wellicht ook een optie , maar in dit geval lag het anders (zie topic geplaatst door Z.S :Groeiend aantal Ned. jongeren ,vooral meisjes, geloven in ALLAH ) alwaar R.HALEBER mij zonodig er op moest wijzen dat volgens ZIJN inziens ik een fervent Telegraaf lezer ben , en uiteraard niet op een manier die zonder sarcasme was!
Het enige wat ik gedaan heb is hem beantwoorden op zijn eigen manier , alleen iets beter hetgeen blijkbaar niet in dank aanvaard werd !
De P.M bestond overigens uit een Url met de verwijzing naar voorgenoemde topic ,vandaar dat ik zei dat HIJ mij er bij betrokken heeft .
Overigens ik amuseer me er kostelijk mee ; om op een redelijk nette manier met dergelijke ,,grootdoeners''** de draak te steken .
Volgens bekenden van mij is dat niet zonder gevaar ,maar ik ga geen storm uit de weg ,en zeker niet als ik er in terecht kom !
LAMAWAAIEN .

V.G.G.

** Overigens en dit is oprecht gemeend ,vind ik R.Haleber een uistekend kenner van de ISLAM en de Marokkanen in zijn algemeen heid , iets waar mijn kennis in te kortschiet ,maar daarvoor ben ik uiteindelijk lid geworden om de mensen beter te leren kennen.

Charlie
04-09-05, 01:25
Geplaatst door Ron Haleber
Mark, je weet toch dat de Marokkanen het meest representatiefst zijn voor de NL-moslims?

Wie halen de kooltjes voor de andere moslms uit het vuur? Wie durven de daad bij het woord voegen? :student:

En dat vind jij een compliment? :maf:

Ron Haleber
04-09-05, 08:17
Geplaatst door Charlie
En dat vind jij een compliment? :maf:

Op NVDD moet je nooit een welgemeend compliment van een autochtoon jegens onze Marokkaanse vrienden ter discussie stellen.

Dat roept de wraak van deze godenzonen over je af! :ego:

Hawa
04-09-05, 16:17
ZOALS DE WIND WAAIT..ZO WAAIT MIJN ROKJE...!! En Nu nog even de dijken ophogen,we wonen ook in deltha spons....EVEN LATER...NU HEB IK BOOT EN VISVLIESEN..EN EEN SNORKEL....MET EEN HEUS BEADEMINGSSYSTEEM...Vaarwel molens.moskeeen..heethoofden..gefrustreerden...all esweters...eN NU MAAR HOPEN.....(grapje)...

Rourchid
04-09-05, 23:24
Geplaatst door Ron Haleber
Op NVDD moet je nooit een welgemeend compliment van een autochtoon jegens onze Marokkaanse vrienden ter discussie stellen.

Dat roept de wraak van deze godenzonen over je af! :ego:
Zeker als je verzuimt de godendochters te vermelden.