PDA

Bekijk Volledige Versie : Fietsen is slecht voor seksleven mannen



IbnRushd
30-08-05, 10:09
'Fietsen is slecht voor seksleven mannen'

LONDEN (ANP) - Fietsen is gezond. Maar het kan wel een slechte invloed hebben op het seksleven van mannen. Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat mannen die veel fietsen, vaker last hebben van erectiestoornissen. Dat berichtte de Britse krant The Independent dinsdag.


De wetenschappers deden onder anderen onderzoek bij Amerikaanse politiemannen die op de fiets patrouilleren. Ze ontdekten dat deze 'helden van het smalle zadel' minder vaak een erectie krijgen en dat die ook nog eens van kortere duur is dan bij mannen die zelden of nooit op de fiets stappen.

Volgens de onderzoekers komt dat omdat het zadel, dat bij herenfietsen meestal smal en langwerpig is, de bloedtoevoer naar de 'edele delen' tegenhoudt. Zij publiceren hun bevindingen volgende maand in het Amerikaanse vakblad Journal of Sexual Medicine.

www.spits.nl

delirious
30-08-05, 10:10
Wat te denken van de Pro-wielrenners.
Zullen wel niets meer over houden.
:cheefbek:

IbnRushd
30-08-05, 10:21
Geplaatst door delirious
Wat te denken van de Pro-wielrenners.
Zullen wel niets meer over houden.
:cheefbek:

Ieder voordeel heeft zijn nadeel

Tomas
30-08-05, 10:25
Daarom wil ik ook zoiets:

http://www.bikemagic.com/news/images/girls_bike_saddle.jpg

vlegeltje
30-08-05, 10:26
http://www.strangecosmos.com/images/content/103639.jpg

delirious
30-08-05, 10:28
Geplaatst door vlegeltje
http://www.strangecosmos.com/images/content/103639.jpg

:hihi:

Elsschot
30-08-05, 10:43
Het is inderdaad waar, als je op je racefiets een tocht gaat maken krijg je na 20-30 kilometer een soort īslapendī gevoel tussen je scrotum en anus. Het zal wel iets te maken hebben met verminderde bloedtoevoer naar je testes.

Het is trouwens erg oud nieuws: eind jaren 80 was dit reeds onderwerp in het NOS-Journaal. Een beroemde scene waarbij Harmen Siezen (nieuwslezer en amateurwielrenner) bij het voorlezen de slappe lach kreeg

Rudy
30-08-05, 11:19
Oharme die wielrenners. Ze mogen al niet vrijen voor de wedstrijd, nu worden ze nog impotent tijdens de wedstrijd.

Een slaperig gevoel? Je krijgt alleen een slaperig gevoel als je te veel stopt onderweg om een pint te pakken.

Wide-O
30-08-05, 11:24
Met wat die profs slikken mogen ze al blij zijn dat ze geen melk geven en naar stoomtreinen staan te staren :hihi:

~Panthera~
30-08-05, 11:29
Erg lullig allemaal. :hihi:

Elsschot
30-08-05, 13:09
het zadel kan er ook altijd nog af...

MaRiaH
30-08-05, 13:19
tja, daarom val ik ook niet op wielrenners..
inderdaad erg lullig... :wtf:

waterfiets
30-08-05, 19:36
Het probleem heeft dus met het zadel te maken en niks met het fietsen zelf. Want dat laatste stimuleert juist de bloedsomloop. Een ERECTIEVRIENDELIJK ZADEL lijkt mij een gat in de markt.

Elsschot
30-08-05, 23:01
Geplaatst door waterfiets
Het probleem heeft dus met het zadel te maken en niks met het fietsen zelf. Want dat laatste stimuleert juist de bloedsomloop. Een ERECTIEVRIENDELIJK ZADEL lijkt mij een gat in de markt.

en toch lijkt het mij moeilijk fietsen met een banketletter in je broek

ronald
30-08-05, 23:09
Geplaatst door waterfiets
Het probleem heeft dus met het zadel te maken en niks met het fietsen zelf. Want dat laatste stimuleert juist de bloedsomloop. Een ERECTIEVRIENDELIJK ZADEL lijkt mij een gat in de markt.


Zijn die niet al op de markt als dameszadels?

Elsschot
30-08-05, 23:15
Geplaatst door ronald
Zijn die niet al op de markt als dameszadels?

ja, dat is van die oude grap: dames, anders gaan de zadels er weer op

Orakel
31-08-05, 07:49
Geplaatst door Wide-O
Met wat die profs slikken mogen ze al blij zijn dat ze geen melk geven en naar stoomtreinen staan te staren :hihi:

:haha:

Maar wat een bogus-artikel. Back in the days toen ik nog wel es fietste (tegenwoordig krijg ik die veiligheidssloten niet meer open), zat ik met me reet op het zadel en niet met me kinderbijslagfabriek.
Dus waar die impotentie dan vandaan komt?