PDA

Bekijk Volledige Versie : De tiefus honden van de NMO



vgeld
31-08-05, 18:55
Bij de introductie van de tweede Islamitisch zender vroeg iemand van het journaal aan iemand van de NMO: Wat vindt u van de nieuwe zender ....blabalaaaa:
Het antwoord van de woordvoerder van de NMO (ik schat hem als een Ahmadia aanhanger) was helder en duidelijk:
Het is een intolerante groep, respecteren niet blalalalala.
Als je nog geen uitzending hebt gezien en je probeert je concurrenten zo zwart te maken dan vind ik dat die tiefus honden van de NMO maar eens een cursus moeten krijgen over hoe je je concurenten/ andersdenkenden moet bestrijden.
De NMO bestaat uit (zege en schrijf 15 Ahmadi's ). Ik vraag me af op basis waarvan de NMO subsidie krijgt.

Niet dat ik iets heb met de nieuwe zender of überhaupt met een moskee maar wat die tiefus honden van de NMO doen is niet pluis.
Denken jullie dat de NMO nog een bestaansrecht heeft ?

freya
31-08-05, 19:10
Geplaatst door vgeld
Bij de introductie van de tweede Islamitisch zender vroeg iemand van het journaal aan iemand van de NMO: Wat vindt u van de nieuwe zender ....blabalaaaa:
Het antwoord van de woordvoerder van de NMO (ik schat hem als een Ahmadia aanhanger) was helder en duidelijk:
Het is een intolerante groep, respecteren niet blalalalala.
Als je nog geen uitzending hebt gezien en je probeert je concurrenten zo zwart te maken dan vind ik dat die tiefus honden van de NMO maar eens een cursus moeten krijgen over hoe je je concurenten/ andersdenkenden moet bestrijden.
De NMO bestaat uit (zege en schrijf 15 Ahmadi's ). Ik vraag me af op basis waarvan de NMO subsidie krijgt.

Niet dat ik iets heb met de nieuwe zender of überhaupt met een moskee maar wat die tiefus honden van de NMO doen is niet pluis.
Denken jullie dat de NMO nog een bestaansrecht heeft ?

Je vergeet dat die "tyfushonden" :moe: ik weet niet hoe lang zeer moeizame onderhandelingen hebben gevoerd met die nieuwe club. Die op niets zijn uitgelopen vanwege gebrek aan medewerking van die nieuwe club.
De "tyfushonden" :moe: van de NMO hoeven geen uitzending van ze te zien om te weten wat voor vlees ze in de kuip hebben.

Hoezo ben jij zo geobsedeerd met Ahmadi's?
Er werkt nu geen enkele Ahmadi meer bij de NMO btw.

vgeld
31-08-05, 19:18
Geplaatst door Alcibiades
Te oordelen naar jouw bijdrage hebben ze gelijk ook.

Ik vergat te zeggen dat beide clubs de tiefus krijgen wat mij betreft

vgeld
31-08-05, 19:23
Op hun site http://nmo.omroep.nl (http://nmo.omroep.nl) wordt nergens melding gemaakt van de komst van de concurent. Stel je voor dat alle com. zenders Talpa haden doodgezwegen.

delirious
31-08-05, 19:40
Geplaatst door vgeld
Bij de introductie van de tweede Islamitisch zender vroeg iemand van het journaal aan iemand van de NMO: Wat vindt u van de nieuwe zender ....blabalaaaa:
Het antwoord van de woordvoerder van de NMO (ik schat hem als een Ahmadia aanhanger) was helder en duidelijk:
Het is een intolerante groep, respecteren niet blalalalala.
Als je nog geen uitzending hebt gezien en je probeert je concurrenten zo zwart te maken dan vind ik dat die tiefus honden van de NMO maar eens een cursus moeten krijgen over hoe je je concurenten/ andersdenkenden moet bestrijden.
De NMO bestaat uit (zege en schrijf 15 Ahmadi's ). Ik vraag me af op basis waarvan de NMO subsidie krijgt.

Niet dat ik iets heb met de nieuwe zender of überhaupt met een moskee maar wat die tiefus honden van de NMO doen is niet pluis.
Denken jullie dat de NMO nog een bestaansrecht heeft ?

:haha:

Joesoef
31-08-05, 20:15
Geplaatst door Ronald36
Als ik je zo hoor twijfel ik meer aan jouw bestaansrecht

komma s.

MaRiaH
01-09-05, 00:11
Geplaatst door vgeld
Stel je voor dat alle com. zenders Talpa haden doodgezwegen.

Talpa is ook een tiefus zender.. :hihi:

Sin City
01-09-05, 08:11
Als die nieuwe zender maar beter gaat scoren dan Talpa ;)

PS De Ahmadiya stempel op de NMO is overduidelijk. Ondanks dat ze er wellicht niet (meer?) zitten kun je stellen dat de zieke gedachtegoed van Mirza Ghulam (moge Allah hem vervloeken en hem in het heetste gedeelte van de Hel mag plaatsen) voort leeft via de NMO.

Goodnight
01-09-05, 08:46
Welke nieuwe zender??

NMO heeft af en toe interessante docu's en de schone namen van Allah vind ik ook altijd heel mooi om naar te luisteren.

Maar de items: Drive en Meeting point zijn echt prut!

Verder interesseert het mij niet zoveel eigenlijk.

Sin City
01-09-05, 08:49
Geplaatst door Alcibiades
Nog een aanhanger van de nieuwe zender.

Kheb nimmer gehoord van die nieuwe zender (wat ik eigenlijk wel vreemd vind want ik volg het nieuws op de voet). Ik kan je ook garanderen dat die nieuwe zender aan mij een slechte kijker heeft. Ik hou niet zo van dat Nederlands Islamitisch mumbo jumbo. Doe mij maar het lekker fundamentalistische Iqra en Al Majd ;).

sjaen
01-09-05, 08:57
Geplaatst door Sin City
Als die nieuwe zender maar beter gaat scoren dan Talpa ;)

PS De Ahmadiya stempel op de NMO is overduidelijk. Ondanks dat ze er wellicht niet (meer?) zitten kun je stellen dat de zieke gedachtegoed van Mirza Ghulam (moge Allah hem vervloeken en hem in het heetste gedeelte van de Hel mag plaatsen) voort leeft via de NMO.

Zo hé, mooi visitekaartje laat jij achter............

Sin City
01-09-05, 09:06
Geplaatst door sjaen
Zo hé, mooi visitekaartje laat jij achter............

Ze zijn gratis te krijgen via vistaprint.nl...

Elsschot
01-09-05, 09:07
Ik wil helemaal geen nieuwe zender, je kunt er donder op zeggen dat deze verantwoorde gesubsidieerde zender in plaast zal komen van mijn geliefde Rai Uno (ook als je niet zo goed italiaans spreekt een genot om naar te kijken)

Goodnight
01-09-05, 09:08
Geplaatst door Elsschot
Ik wil helemaal geen nieuwe zender, je kunt er donder op zeggen dat deze verantwoorde gesubsidieerde zender in plaast zal komen van mijn geliefde Rai Uno (ook als je niet zo goed italiaans spreekt een genot om naar te kijken)

Get used to it.De Mol is bezig met een nieuwe zender.

Aha...je hebt het plaatjes boek verruild voor de bewegende plaatjes.

Mark
01-09-05, 09:18
Geplaatst door Alcibiades
Je hebt gelijk. Ik kan sinds kort ook Rai Uno zien en zit vaak geboeid te kijken.

ja ja :cool:

MaRiaH
01-09-05, 09:22
Geplaatst door Mark
ja ja :cool:

Ik kijk ook vaak Rai Uno..
leuk hoor! echt waar

maar het lijkt me enigzins handig als je de taal verstaat.. :hihi:

Turkish_boy
01-09-05, 11:16
Ik vind jouw echt zielig, wat voor een titel is dat....
Weetje hoe erg t ziekte tyfus is...Ikke wel.. Ik heb het zelf ook gehad toen ik klein was... Ik vind je maar een sukkeltje...

Sin City
01-09-05, 12:36
Geplaatst door Turkish_boy
Ik vind jouw echt zielig, wat voor een titel is dat....
Weetje hoe erg t ziekte tyfus is...Ikke wel.. Ik heb het zelf ook gehad toen ik klein was... Ik vind je maar een sukkeltje...

Try slachtofferhulp :D

sjaen
01-09-05, 14:52
Geplaatst door Sin City
Ze zijn gratis te krijgen via vistaprint.nl...

Wat ik zeg; CHEAP!

Onbek_01
01-09-05, 15:40
Deze zender mogen ze van mij in de prullenbak dumpen.
Ik vond het toch niks aan.
Ze besteden slechts 5minuten aandacht aan de koran terwijl ze 55minuten dingen uitzenden die echt onzin zijn,ze hebben totaal niets met de islam te maken.

mark61
01-09-05, 15:48
Geplaatst door Elsschot
Ik wil helemaal geen nieuwe zender, je kunt er donder op zeggen dat deze verantwoorde gesubsidieerde zender in plaast zal komen van mijn geliefde Rai Uno (ook als je niet zo goed italiaans spreekt een genot om naar te kijken)

Het gaat hier over 1 uur zendtijd per 2 weken op Ned 1. Voorwaar, het hele omroepbestel staat op zijn kop.

~Panthera~
01-09-05, 15:52
Geplaatst door mark61
Het gaat hier over 1 uur zendtijd per 2 weken op Ned 1. Voorwaar, het hele omroepbestel staat op zijn kop.


:hihi:

delirious
01-09-05, 15:55
Geplaatst door mark61
Het gaat hier over 1 uur zendtijd per 2 weken op Ned 1. Voorwaar, het hele omroepbestel staat op zijn kop.


me 2 :hihi:

~Panthera~
01-09-05, 15:57
Geplaatst door delirious
me 2 :hihi:

:zweep: :hihi:

delirious
01-09-05, 16:00
Geplaatst door ~Panthera~
:zweep: :hihi:


Ik wil geen nieuwe zender, 1 uur zendtijd. :haha:
Life is good.

~Panthera~
01-09-05, 16:03
Geplaatst door delirious
Ik wil geen nieuwe zender, 1 uur zendtijd. :haha:
Life is good.


:giechel:

MaRiaH
01-09-05, 19:59
Geplaatst door Onbek_01
Deze zender mogen ze van mij in de prullenbak dumpen.
Ik vond het toch niks aan.
Ze besteden slechts 5minuten aandacht aan de koran terwijl ze 55minuten dingen uitzenden die echt onzin zijn,ze hebben totaal niets met de islam te maken.

Er is nog meer in het leven van een moslim dan alleen de Koran.

De KRO of EO zzendt tovh ook niet de hele avond bijbelvoorlezingen uit.
Juist goed dat andere zaken aan de orde komen.

Joesoef
01-09-05, 20:03
Hoeveel leden heeft de NMO dan?

MaRiaH
01-09-05, 20:10
Dat vraag je toch niet aan mij he?

Heb geen idee namelijk..
hebben ze wel leden? :maf2:

DEMOcraat
01-09-05, 20:11
Geplaatst door vgeld
Bij de introductie van de tweede Islamitisch zender vroeg iemand van het journaal aan iemand van de NMO: Wat vindt u van de nieuwe zender ....blabalaaaa:
Het antwoord van de woordvoerder van de NMO (ik schat hem als een Ahmadia aanhanger) was helder en duidelijk:
Het is een intolerante groep, respecteren niet blalalalala.
Als je nog geen uitzending hebt gezien en je probeert je concurrenten zo zwart te maken dan vind ik dat die tiefus honden van de NMO maar eens een cursus moeten krijgen over hoe je je concurenten/ andersdenkenden moet bestrijden.
De NMO bestaat uit (zege en schrijf 15 Ahmadi's ). Ik vraag me af op basis waarvan de NMO subsidie krijgt.

Niet dat ik iets heb met de nieuwe zender of überhaupt met een moskee maar wat die tiefus honden van de NMO doen is niet pluis.
Denken jullie dat de NMO nog een bestaansrecht heeft ?

ik heb gehoord (betrouwbare bronnen)dat nmo gerund wordt door ahmadi's en CIDI..

vgeld
01-09-05, 20:11
Geplaatst door Joesoef
Hoeveel leden heeft de NMO dan?
We kunnen die vraag aan [email protected] stellen of desnoods het bestuur van de omroep dwingen (wet openbaarheid van bestuur) om ons te updaten. V:geld:

freya
01-09-05, 20:47
Geplaatst door DEMOcraat
ik heb gehoord (betrouwbare bronnen)dat nmo gerund wordt door ahmadi's en CIDI..

Het roddelcircuit draait op volle toeren blijkbaar.

Laat mij je dan uit betrouwbare bron vertellen dat jouw bron niet zo betrouwbaar is.

mark61
01-09-05, 21:02
Geplaatst door MaRiaH
Dat vraag je toch niet aan mij he?

Heb geen idee namelijk..
hebben ze wel leden? :maf2:

Nee.

In zijn goedertierenheid heeft de overheid bedacht dat levensbeschouwingen die niet 'uit zichzelf' (door een omroep op te richten) aan bod komen op tv, gratis zendtijd behoren te krijgen, en een zak geld, naar rato van het aantal vermeende aanhangers van die levensbeschouwing. Dat die 10.000 boeddhisten geen omroep kunnen oprichten lijkt me duidelijk; dat dat 1 miljoen moslims niet lukt vind ik onbegrijpelijk.

En maar klagen over de gekleurde berichtgeving in de NL media, terwijl niets, maar dan ook NIETS den moslim in de weg staat zijn eigen Telemekka te beginnen, de krant van wakker moeslimland dan wel de A-omroep met zedelijk verantwoorde spelshows waar korans worden verloot, en een hajj in de finale.

Maar nee. Veel geschreeuw en weinig wol.

mark61
01-09-05, 21:04
Geplaatst door vgeld
We kunnen die vraag aan [email protected] stellen of desnoods het bestuur van de omroep dwingen (wet openbaarheid van bestuur) om ons te updaten. V:geld:

Je kan je ook wat beter informeren voordat je weer begint te blaten.

mark61
01-09-05, 21:07
Geplaatst door DEMOcraat
ik heb gehoord (betrouwbare bronnen)dat nmo gerund wordt door ahmadi's en CIDI..

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat je uit je nek kletst.

Het zit zo: behalve enkele Surinaamse moslims van Ahmadi-smaak zijn er verder geen gesprekspartners te vinden voor Hilversum die niet al scheldend binnen komen rollen en vechtend het pand weer verlaten.

Zelfde verhaal als een eigen omroep, een aalmoezeniersdienst, een krant, een politieke partij, een vertegenwoordigend lichaam to. de overheid.

Begint je iets te dagen?

Zwarte Schaap
01-09-05, 21:13
Geplaatst door DEMOcraat
ik heb gehoord (betrouwbare bronnen)dat nmo gerund wordt door ahmadi's en CIDI..

Bedoel je dit met het CIDI?

Moslims helpen joden bij omroep

door Perdiep Ramesar

HILVERSUM | De Nederlandse Moslim Omroep (NMO) biedt de joodse omroepstichting NIK Media de helpende hand in de bezuinigingen bij de publieke omroep. De directeuren van beide landelijke publieke omroepen hebben dat bevestigd.

De directie en het bestuur van de NMO vinden dat naast de moslims ook de joden het bestaansrecht hebben in het publieke omroepbestel. "Op die manier kunnen we de dialoog tussen de moslims en joden via de omroepen in stand houden", zegt NMO-directeur Frank William.
Bovendien zegt hij dat het met de moslimomroep goed gaat en moeten de joden het met een veel kleiner budget redden, waardoor de moslims hen hierdoor wat lucht kunnen geven, zonder dat de moslims er financieel door geschaad worden.

De joodse omroep moest in vijf jaar 70.000 euro bezuinigen. Dat bedrag is uit de verdeelsleutel gekomen die de publieke omroep heeft vastgesteld. Hoe kleiner de omroep, hoe kleiner het bedrag dat moet worden bezuinigd. De moslimomroep heeft voor dit eerste jaar de toezegging gedaan om een vijfde deel van het totaalbedrag over te maken. "Dan gaat het om ongeveer 14.000 euro in het eerste jaar. De rest van de 70.000 euro moet nog worden goedgekeurd door de raad van bestuur van de NMO, maar de intentie is er wel om ons te steunen met het gehele bedrag", vertelt Annet Betsalel, directeur van NIK Media. Zij is ontzettend blij met het gebaar van de moslims. "Dit is het bewijs dat we op de werkvloer totaal geen problemen ondervinden wat betreft de zogenaamde spanningen tussen moslims en joden."

Volgens Betsalel en William worden de problemen tussen de moslims en joden uitvergroot in de media. Volgens de directeuren heeft dat vooral te maken met politieke machtsspelletjes. NIK Media is de landelijke publieke omroep, die programma's uitzendt over de joodse cultuur. De zendgemachtigde is het Nederlandse Israëlitische Kerkgenootschap en NIK Media is de uitvoerende stichting.

De joodse omroep heeft tien uur zendtijd per jaar en is daarmee de kleinste levensbeschouwelijke omroep in Nederland.

Bron: Haagsche Courant 20/02/04

Het ziet er wel naar uit dat die NMO veel geld uit te geven had. Van sponsoren van soap series, het ondersteunen van het NIK, samenwerking met van Gogh. Het zal wel leuk zijn om zoveel geld te mogen beheren en sinterklaasje spelen achter de rug om van mensen die je zogenaamd vertegenwoordigt. Schijnt ook dat een bepaalde familie bij het NMO goed ervan profiteert.

mark61
01-09-05, 21:24
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het ziet er wel naar uit dat die NMO veel geld uit te geven had. Van sponsoren van soap series, het ondersteunen van het NIK, samenwerking met van Gogh. Het zal wel leuk zijn om zoveel geld te mogen beheren en sinterklaasje spelen achter de rug om van mensen die je zogenaamd vertegenwoordigt. Schijnt ook dat een bepaalde familie bij het NMO goed ervan profiteert.

Het NIK heeft geen fuck met het CIDI te maken. Oh ja, tzijn allemaal joden. Als er iemand iemand runt is het dus de NMO het NIK en niet andersom. En als moslims het goed kunnen vinden met joden kan dat niet goed zijn, natuurlijk.

Die bepaalde familie levert 2 bestuursleden, that's all. De rest is verdachtmaking & suggestie. Lekker fris, Schaap. Ga zo door. Insinueren maar!

Als er iemand is die dat geld beter had kunnen besteden had die maar moeten aantreden. Maar er was dus niemand. Tot dit jaar.

MaRiaH
01-09-05, 21:27
Geplaatst door mark61
Nee.

In zijn goedertierenheid heeft de overheid bedacht dat levensbeschouwingen die niet 'uit zichzelf' (door een omroep op te richten) aan bod komen op tv, gratis zendtijd behoren te krijgen, en een zak geld, naar rato van het aantal vermeende aanhangers van die levensbeschouwing. Dat die 10.000 boeddhisten geen omroep kunnen oprichten lijkt me duidelijk; dat dat 1 miljoen moslims niet lukt vind ik onbegrijpelijk.

En maar klagen over de gekleurde berichtgeving in de NL media, terwijl niets, maar dan ook NIETS den moslim in de weg staat zijn eigen Telemekka te beginnen, de krant van wakker moeslimland dan wel de A-omroep met zedelijk verantwoorde spelshows waar korans worden verloot, en een hajj in de finale.

Maar nee. Veel geschreeuw en weinig wol.

Voor de verandering ben ik het over dit onderwerp met je eens.. :melig2:

freya
01-09-05, 21:33
Geplaatst door mark61


Die bepaalde familie levert 2 bestuursleden, that's all.

Mwa, Schaap zou iets anders met dat familieverhaal kunnen bedoelen.

mark61
01-09-05, 21:37
Geplaatst door freya
Mwa, Schaap zou iets anders met dat familieverhaal kunnen bedoelen.

Wat nou weer? Ahmadi-incest?

freya
01-09-05, 21:45
Geplaatst door mark61
Wat nou weer? Ahmadi-incest?

Neuh.

Volgens mij zit er maar Ahmedia in het bestuur en is de enige Ahmedia werknemer ontslagen. :jammer:

Verder is er een onfrisse uitbesteding van een eerdere reorganisatie aan de broer van een bestuurslid. :moe:

En dan gaan er verhalen over een hele familie die op kosten van de NMO jarenlang getankt heeft :hihi:



En dit was dan weer tante freya's roddelrbriek van deze week :zwaai:

mark61
01-09-05, 21:53
Geplaatst door freya
En dan gaan er verhalen over een hele familie die op kosten van de NMO jarenlang getankt heeft :hihi:

En dit was dan weer tante freya's roddelrbriek van deze week :zwaai:

Huh? De Nederlandse Moeslim Oil Company?

Roddeltante.

Zwarte Schaap
01-09-05, 23:00
Geplaatst door mark61
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat je uit je nek kletst.

Het zit zo: behalve enkele Surinaamse moslims van Ahmadi-smaak zijn er verder geen gesprekspartners te vinden voor Hilversum die niet al scheldend binnen komen rollen en vechtend het pand weer verlaten.

Zelfde verhaal als een eigen omroep, een aalmoezeniersdienst, een krant, een politieke partij, een vertegenwoordigend lichaam to. de overheid.

Begint je iets te dagen?


Hirsi Ali doet mee aan campagne emancipatie moslimvrouwen

De Telegraaf

DEN HAAG - Het VVD-Tweede-Kamerlid Hirsi Ali gaat meewerken aan een campagne van de Contact Groep Islam (CGI) voor de emancipatie van vrouwen. Die zal onder meer de seksuele moraal aan de orde stellen.

Dat zei de politica woensdag in het gebouw van de Tweede Kamer na afloop van een gesprek met vertegenwoordigers van de CGI, een van de twee officiële islamitische gesprekspartners van de overheid. De precieze invulling van de campagne komt aan de orde in een volgend gesprek, zei Hirsi Ali. Ook zullen ze dan spreken over de radicalisering van moslims.

De CGI had Hirsi Ali begin februari in een open brief uitgenodigd voor een ontmoeting. Aanleiding daarvoor was de terugkeer twee weken eerder van de ernstig bedreigde politica in de Tweede Kamer.

Daarbij kondigde ze aan door te gaan met haar strijd tegen bepaalde beginselen van de islam, zoals de onderdrukking van vrouwen en het ontbreken van de scheiding tussen kerk en staat. De CGI wilde van Hirsi Ali weten waarom ze geen onderscheid maakt tussen uitwassen bij individuele moslims en de islam in het algemeen.

Volgens Hirsi Ali was dat een verkeerde voorstelling van zaken. Woordvoerder H. Mahawat Khan van de CGI heeft dat erkend en heeft beloofd Hirsi Ali niet meer neer te zetten als iemand die alle moslims over een kam scheert, aldus het tevreden Tweede-Kamerlid. Ze ziet de CGI als "liberale moslims" die tegen intoleratie zijn en geweld afwijzen.

De CGI verzet zich tegen de wens van het Contactorgaan Moslims en Overheid (CMO), de andere grotere gesprekspartner van de overheid, voor zendtijd op de televisie. Khan wil niet dat het CMO subsidie hiervoor krijgt. Nu nog heeft de Nederlandse Moslim Omroep , die aan het CGI is gelieerd , zendtijd. Khan wil de zendtijd wel delen en zal daar bij de de Tweede Kamer op aandringen.


24/03/05


Het Centrum Informatie en Documentatie Israel (CIDI) en de Unie van Lahore Ahmadiyya Moslimorganisatie in Nederland (ULAMON) bieden u gezamenlijk een cursus Islam voor Joodse belangstellenden en Jodendom voor Moslims aan. Middels dit unieke project willen CIDI en ULAMON op praktische wijze bijdragen aan de dialoog tussen beide bevolkingsgroepen.

Opening door Mr. B. Dittrich, fractievoorzitter van D66
Lezingen door Prof.dr. J. Frishman (Bijzonder hoogleraar in de geschiedenis van de relatie tussen jodendom en christendom in de nieuwere tijd, Universiteit Leiden) en Prof. Dr. N. Abu Zayd (Hoogleraar Humanistiek Universiteit Utrecht) over de wederzijdse beeldvorming van Jodendom en Islam Welkomstwoord van Drs. R. Naftaniel (directeur CIDI) en Ir. H. Mahawat Khan (voorzitter ULAMON)

http://www.cidi.nl/info/bk2005-03-08.html

Zwarte Schaap
01-09-05, 23:08
Geplaatst door mark61
Het NIK heeft geen fuck met het CIDI te maken. Oh ja, tzijn allemaal joden. Als er iemand iemand runt is het dus de NMO het NIK en niet andersom. En als moslims het goed kunnen vinden met joden kan dat niet goed zijn, natuurlijk.

IK stelde een vraag of hij zijn bewering op dat artikel basseerde. De rest van je shit schaar ik onder slip of the tongue


Die bepaalde familie levert 2 bestuursleden, that's all. De rest is verdachtmaking & suggestie. Lekker fris, Schaap. Ga zo door. Insinueren maar! Ik meen in een artikel van indymedia gelezen te hebben dat een groot aantal familieleden van iemand daar allerlei banden met elkaar hebben die verdacht zijn.


Als er iemand is die dat geld beter had kunnen besteden had die maar moeten aantreden. Maar er was dus niemand. Tot dit jaar. Het geld moet gewoon terug naar de staatskas als het niet gebruikt wordt waarvoor het gegeven wordt. Dat er een pot subsidie is wil niet zeggen dat je er maar sinterklaasje mee mag spelen.