PDA

Bekijk Volledige Versie : Seks en auto's



Elsschot
02-09-05, 07:54
vr 2 sep 2005, 08:17
Seks en auto's domineren mannenleven
AMSTERDAM -

Mannen denken voornamelijk aan drie dingen: seks, vrouwen en auto's. Eerlijk toegeven doen ze dat trouwens niet, volgens eigen zeggen denken ze vooral aan familie, partner en werk.

Doorvragen levert echter de harde waarheid op, aldus het mannenblad Men's Health dat een onderzoek door Trendbox liet uitvoeren onder 501 Nederlandse vrouwen en mannen. Vrouwen zijn beter in het benoemen van het werkelijke gedachtepatroon van mannen. Feilloos weten ze twee van de drie dingen in hun topdrie te noemen. Op de vraag: 'Waar denk je dat mannen het meest aan denken?' scoort seks het best. Auto's en werk komen beide op een goede tweede plaats.

Als mannen over hun eigen gedachten praten, komen auto's en vrouwen in de topvijf helemaal niet voor. Seks staat pas op de vierde plaats, onder de politiek correcte antwoorden als familie, partner en werk.

observer
02-09-05, 08:09
dus als ik het goed begrijp hebben ze aan mannen gevraagd waar ze aan denken en aan vrouwen waar zij denken dat mannen aan denken

en gelooft men de vrouwen

de krengen vandaar dat ze zovaak naar de hel gaan

Goodnight
02-09-05, 08:35
:haha:

Vrouwen doorzien jullie gewoon.

dat zijn de ervaringsdeskundigen want:

Als een vrouw een man leert kennen wil hij meteen samen met haar de lakens onderzoeken.

Hij besteed meer tijd en aandacht aan zijn auto dan aan haar.

Afspreken gaat heel moeilijk,er ligt wel altijd iets van zijn werk wat niet kan wachten.


:fpetaf:

Goodnight
02-09-05, 09:07
Geplaatst door Alcibiades
Het lijkt erop dat jij ook een ervaringsdeskundige bent. Maar je hebt toch niet zo veel ervaring dat je voor alle mannen kunt spreken? Voor mij een weet,voor jou een vraag....

nard
02-09-05, 09:12
Geplaatst door Goodnight
Voor mij een weet,voor jou een vraag....


Besef jij niet hoe moeilijk het voor ons is dat jij ons doorgrondt, terwijl je geen open kaart wilt spelen??

Goodnight
02-09-05, 09:16
Geplaatst door Alcibiades
Ik denk gewoon dat jij een braaf moslimmeisje bent.

Waar is je avatar?

Goed zo!

Die was ff moe, dus heb ik hem maar verwijderd.

Tot een andere avatar heb gevonden.

Goodnight
02-09-05, 09:17
Geplaatst door nard
Besef jij niet hoe moeilijk het voor ons is dat jij ons doorgrondt, terwijl je geen open kaart wilt spelen??

Sorry nard, je kan niet alles hebben.

Jullie hebben de gedachten over sex, auto's en vrouwen en wij doorgronden jullie.


Eerlijk verdeeld toch?

nard
02-09-05, 09:20
Geplaatst door Goodnight
Sorry nard, je kan niet alles hebben.

Jullie hebben de gedachten over sex, auto's en vrouwen en wij doorgronden jullie.


Eerlijk verdeeld toch?


Hierzo... weer dat "wij"-"jullie"- gedoe....

Wanneer leer je dat nou es af?

Goodnight
02-09-05, 09:26
Geplaatst door nard
Hierzo... weer dat "wij"-"jullie"- gedoe....

Wanneer leer je dat nou es af?

ow sorry hoor, ik wist niet dat wij een ouder/kind verhouding hadden :rolleyes:

nl-x
02-09-05, 09:27
Geplaatst door Elsschot
vr 2 sep 2005, 08:17
Seks en auto's domineren mannenleven
AMSTERDAM - Door onze gekwelde vrouwlijke correspondente


Wie heeft dat stukje er uit geknipt ?!

Elsschot
02-09-05, 09:32
Geplaatst door nl-x
Wie heeft dat stukje er uit geknipt ?!

Niets geknipt, rechtstreeks gekopieerd uit de Telegraaf

Goodnight
02-09-05, 09:34
Geplaatst door nl-x
Wie heeft dat stukje er uit geknipt ?!

:haha:

:zweep:

Wide-O
02-09-05, 09:34
http://www.txroadrunners.com/images/pics/funny3/coolcar.jpg

Zoiets ? :zozo:

nl-x
02-09-05, 10:01
Geplaatst door Wide-O

Zoiets ? :zozo:
Die Mini's zijn ook typische vrouwenauto's.

Joesoef
02-09-05, 10:21
Slapen, eten en sex. Wisselende volgorde.

assassijn
02-09-05, 11:45
Laat ze toch lekker in de waan.
Vrouwen denken dat ze weten hoe "de man" in elkaar zit, wij laten ze denken, maar weten ondertussen wel beter.
Vrouwen denken ook dat het begrip "vrouw" voor de man een groot mysterie is, en wij mannen niet weten waar we het over hebben, en dus daarom "de vrouw" nooit zullen begrijpen.

:haha: en dan noemen ze ons simpel.

~Panthera~
02-09-05, 11:48
Geplaatst door assassijn
Laat ze toch lekker in de waan.
Vrouwen denken dat ze weten hoe "de man" in elkaar zit.


Dat weten we ook. :hihi:

assassijn
02-09-05, 11:51
Geplaatst door ~Panthera~
Dat weten we ook. :hihi:

We love sex and cars:nerd:

~Panthera~
02-09-05, 11:53
Geplaatst door assassijn
We love sex and cars:nerd:

Nou, das toch niet zo moeilijk te begrijpen ? :stout:

:haha:

assassijn
02-09-05, 12:01
Geplaatst door ~Panthera~
Nou, das toch niet zo moeilijk te begrijpen ? :stout:

:haha:

Oproep aan alle mannen!!!
Print dit artikel uit, omlijst het, en hang het ergens thuis op.
Als je vrouw/vriendin de eerstvolgende keer weer vervelend vraagt "waar denk je aan", gewoon zeggen dat je aan een auto of aan seks denkt, en niet aan dat ene waar we altijd vaag over doen.

~Panthera~
02-09-05, 12:05
Geplaatst door assassijn
Oproep aan alle mannen!!!
Print dit artikel uit, omlijst het, en hang het ergens thuis op.
Als je vrouw/vriendin de eerstvolgende keer weer vervelend vraagt "waar denk je aan", gewoon zeggen dat je aan een auto of aan seks denkt, en niet aan dat ene waar we altijd vaag over doen.

:fplet: :haha:

Wide-O
02-09-05, 12:35
Geplaatst door nl-x
Die Mini's zijn ook typische vrouwenauto's.

U bent meer van het Hummer type ? :verward:

observer
02-09-05, 14:21
Geplaatst door Goodnight
:haha:

Vrouwen doorzien jullie gewoon.

dat zijn de ervaringsdeskundigen want:

Als een vrouw een man leert kennen wil hij meteen samen met haar de lakens onderzoeken.

Hij besteed meer tijd en aandacht aan zijn auto dan aan haar.

Afspreken gaat heel moeilijk,er ligt wel altijd iets van zijn werk wat niet kan wachten.


:fpetaf: mijn laatste vriendin werkte in een beddegoed zaak dus hoe kon ik anders :D

dat we meer tijd aan auto's besteden is omdat auto's rationeler zijn :student: ze doen ook meestal wat je wil :duim:

het werk punt komt echter pas kijken na de huwelijksdag(of bij bezoeken aan schoonmoeders)

Goodnight
02-09-05, 14:43
Geplaatst door observer
mijn laatste vriendin werkte in een beddegoed zaak dus hoe kon ik anders :D

dat we meer tijd aan auto's besteden is omdat auto's rationeler zijn :student: ze doen ook meestal wat je wil :duim:

het werk punt komt echter pas kijken na de huwelijksdag(of bij bezoeken aan schoonmoeders)

:moe:


Ach, jij geeft het tenminste eerlijk toe :hihi:

observer
02-09-05, 14:59
Geplaatst door Goodnight
:moe:


Ach, jij geeft het tenminste eerlijk toe :hihi: las laatst een interesant artikel over het verschil in hersenstructuur tussen mannen en vrouwen , bij mannen is die meer in compartimenten ingedeeld, wat het makkelijker maakt beslissingen die niet op emotie gebaseerd zijn te maken

bij vrouwen is de indeling flexibeler, wat als bonus heeft dat vrouwen een veel grotere kans hebben om van een beroerte te herstellen. Apart is dat vrouwen die in een typisch mannenberoep gaan werken dezelfde hersenstructuur ontwikkelen als mannen.

oh ja vrouwen overlijden veel vaker bij bypass operaties (kleiner hart?)

delirious
02-09-05, 15:04
Geplaatst door Wide-O
http://www.txroadrunners.com/images/pics/funny3/coolcar.jpg

Zoiets ? :zozo:

:hihi:

IbnRushd
02-09-05, 15:06
Geplaatst door observer
Apart is dat vrouwen die in een typisch mannenberoep gaan werken dezelfde hersenstructuur ontwikkelen als mannen.



Wat is 't gevolg daarvan? :D

Goodnight
02-09-05, 15:09
Geplaatst door observer
las laatst een interesant artikel over het verschil in hersenstructuur tussen mannen en vrouwen , bij mannen is die meer in compartimenten ingedeeld, wat het makkelijker maakt beslissingen die niet op emotie gebaseerd zijn te maken vandaar dat emotieloze bij mannen...


bij vrouwen is de indeling flexibeler, wat als bonus heeft dat vrouwen een veel grotere kans hebben om van een beroerte te herstellen. Apart is dat vrouwen die in een typisch mannenberoep gaan werken dezelfde hersenstructuur ontwikkelen als mannen. Is ff onderzoekje houden onder vriendinnen die een typisch mannenberoep uitoefenen :D



oh ja vrouwen overlijden veel vaker bij bypass operaties (kleiner hart?) Ach gewoon veel trainen ontwikkel je vanzelf een groot hart...

~Panthera~
02-09-05, 15:16
Geplaatst door IbnRushd
Wat is 't gevolg daarvan? :D


Niet wat JIJ denkt. :hihi:

Max Stirner
02-09-05, 15:19
Geplaatst door ~Panthera~
Niet wat JIJ denkt. :hihi:

:confused:




:(

~Panthera~
02-09-05, 15:22
Geplaatst door Max Stirner
:confused:




:(


:haha:

Bakra
02-09-05, 15:53
Geplaatst door Alcibiades
Ik heb een tijdje gewerkt onder een vrouwelijke leidinggevende. Het was een ramp. Zij wilde mij steeds vertellen wat ik moest doen en zag elk meningsverschil als een persoonlijke aanval.


Je moet ook geen plaatsnemen onder haar (of juist wel). Meestal is het zinvol een professionele afstand tot je collega's te behouden

Wide-O
02-09-05, 16:10
Geplaatst door Bakra
Je moet ook geen plaatsnemen onder haar (of juist wel).

Dat geldt ook voor auto's trouwens.