PDA

Bekijk Volledige Versie : Arjan van Erkel ontvoerd vanwege relatie met mooiste moslimmeisje van het dorp.



Zwarte Schaap
03-09-05, 01:01
Arjan van Erkel zou ontvoerd zijn vanwege het feit dat hij risico's nam door buiten de toegestane tijden die de werkgever AZG voor de werknemers had opgesteld om met het mooiste moslimmeisje van het dorp als een blonde god rond te paraderen. Dit schijnt nooit de kranten gehaald te hebben maar dat verklaarde dat mokkeltje met dat afschuwelijke kapsel bij Talpa. Zij was toendertijd in moskou waar ze optrok met een NRC en Trouw journalist die dat aan haar vertelden.

Bron: Talpa 02/09/05



Erkel voor CDA de politiek in

ROTTERDAM - Arjan Erkel gaat definitief de politiek in. Hij doet begin volgend jaar voor het CDA mee met de gemeenteraadsverkiezingen in Rotterdam.

De hulpverlener van Artsen zonder Grenzen (AzG), die bijna twee jaar werd gegijzeld in een kelder in Dagestan, was al maanden hardop aan het twijfelen of hij de politiek in zou gaan. In een interview met deze krant zegt hij morgen zich bij het CDA te hebben aangesloten omdat hij ’waarde hecht aan de christelijke tradities waarop de Nederlandse samenleving is gebouwd’.

,, Met die tradities, waarin respect voor elkaar centraal staat, in het achterhoofd kunnen mooie dingen worden bereikt." Daarnaast denkt Erkel dat zijn kennis over de islam kan helpen bij het oplossen van de problemen rond de integratie van moslims in de stad. Op welke plek op de lijst de Rotterdammer komt te staan, is nog onduidelijk. ,, Net als iedereen moet een commissie mij ’wegen’. Zij zullen uiteindelijk mijn plaats op de lijst bepalen, dus misschien kom ik wel onderaan te staan.’’
Morgen: interview Arjan Erkel


Bron: AD/Rotterdams Dagblad 02/09/05

mark61
03-09-05, 01:18
Geplaatst door Zwarte Schaap
Arjan van Erkel zou ontvoerd zijn vanwege het feit dat hij risico's nam door buiten de toegestane tijden die de werkgever AZG voor de werknemers had opgesteld om met het mooiste moslimmeisje van het dorp als een blonde god rond te paraderen. Dit schijnt nooit de kranten gehaald te hebben maar dat verklaarde dat mokkeltje met dat afschuwelijke kapsel bij Talpa. Zij was toendertijd in moskou waar ze optrok met een NRC en Trouw journalist die dat aan haar vertelden.

Destijds al uitgebreid aandacht aan besteed, inclusief theevisite bij de 'schoonouders'. Waarschijnlijker is dat hij is ontvoerd omdat hij had geluncht met twee CIA-agenten, de onschuldige ziel. :vreemd:

TonH
03-09-05, 01:45
Geplaatst door mark61
Destijds al uitgebreid aandacht aan besteed, inclusief theevisite bij de 'schoonouders'. Waarschijnlijker is dat hij is ontvoerd omdat hij had geluncht met twee CIA-agenten, de onschuldige ziel. :vreemd:

De onschuldige ziel? Lamenielache... Ik denk dat het laatste hier nog lang niet boven water is... Of eigenlijk weet ik dat wel zeker.

waterfiets
03-09-05, 09:10
Geplaatst door TonH
De onschuldige ziel? Lamenielache... Ik denk dat het laatste hier nog lang niet boven water is... Of eigenlijk weet ik dat wel zeker.

Er worden daar regelmatig mensen voor losgeld ontvoerd dus doe nu niet alsof hij dat zelf op zijn geweten heeft. Maar ik begrijp niet waarom hij de politiek in gaat want ik heb zelden zo'n weinig mediageniek persoon gezien. En wat weet hij van politiek?

freya
03-09-05, 10:16
Geplaatst door waterfiets
Maar ik begrijp niet waarom hij de politiek in gaat want ik heb zelden zo'n weinig mediageniek persoon gezien. En wat weet hij van politiek?

Hij weet dat je moet oppassen voor moslims :student:

Dat is tegenwoordig ruim voldoende voor een mooie politieke carierre :moe:

mark61
03-09-05, 10:26
Geplaatst door freya
Hij weet dat je moet oppassen voor moslims :student:


Al zitten er heel lekkere tussen. :rolleyes:

Mark
03-09-05, 11:31
dat zal die imperialistische artsen zonder grenzen leren om als blonde goden door rampgebieden te paraderen!

GiovanniHN
03-09-05, 19:16
Geplaatst door Zwarte Schaap


Bron: Talpa 02/09/05


Nuff said.