PDA

Bekijk Volledige Versie : Lieve vrouw, zoekt lieve man om mij oud te worden!

El Maraksia25
04-09-05, 11:58
Een lieve man om mee oud te worden!

Je bent tussen de 28 en de 34!
Werk je nu al een paar jaar! Vanaf maandag t/m vrijdag!
Je werk zo nu en dan over en je pakt zelfs soms de weekends mee!
Dit heb je gedaan om je doel te bereiken!

Je hebt alles wat je hartje begeerd! Je eigen huis, je eigen auto!
Je gaat 2 a 3 keer per jaar op vakantie ( of je bent dat van plan).
Je bent gelukkig en toch knaagt er zo nu en dan iets aan je.
Je hebt dat gevoel steeds vaker..............

Dat je thuis komt en je hebt een propvolle koelkast met alles wat hartje begeerd. Je pakt een glas redbull of cola!
En je ploft neer op je bank. Je kijkt zo om je heen.
Alles strak! je bankstel, je tv. je magazine's op de tafel. Je kijkt naar buiten. Je loopt naar de raam. Je ziet de zonsondergang, mooi oranje. Je doet je cd speler aan en je draait een rustig muziek. En luistert. Ineens belt er iemand. Je pakt je mobiel op en je vriend vraagt je of je mee uitgaat. Je zegt nee je hebt geen zin. Je draait je om en kijkt naar die zonsondergang.
En je denk : "ja dat is het wat ik mis.........

Een hardwerkende midcareer 27 jarige marokkaanse lieve dame!
Die met met mij oud wil worden!
Een onafhankelijke marokkaanse vrouw, 1 die ook 5 dagen per week werkt. Maar absoluut niet erg vind om 3 dagen per week te werken om voor mij te zorgen( en de kids). Niet omdat het moet maar omdat ze het wil. Eentje die respect en vertrouwen erg hoog heeft staan in haar verlang lijstje! Een die elke dag met liefde een warme maaltijd voor me wil koken. Eentje die wat er ook dan gebeurd! Mij op nr. 1 zet omdat ik haar ook op nr. 1 zet! 100% achter mijn staat en de keuzes die wij weloverwegen maken!

Dit omdat ik ook zo nu en dan een belletje pleeg om te zeggen dat ik haar waardeer en om haar geef. Of af en toe een geurtje meeneem.
Of een plant. Of gewoon door attent te zijn!! Het zijn de kleine dingen die het leven intressant maken!
Uiterraard ben ik ook iemand die haar verras of zij mij door een weekend te boeken en samen er tussen uit te gaan.

Kortom, geen saaie boel. maar wel een man open staat voor nieuwe ideeen. Spreekt dit je aan, mail je bedenkingen en ik mail je terug!

modan2005
08-12-05, 18:27
``dream on dream away``
als ik dit lees dan verlang ik steeds meer naar een bescheiden normale leuke Hollandse meid.
``ach gesek el3eryan gesni legwatem amoulay``

Spitsboef
08-12-05, 18:30
je vraagt te veel en die leeftijd ligt hoog enzo!
:nijn:

Hay Jouhara
12-12-05, 19:32
Geplaatst door Spitsboef
je vraagt te veel en die leeftijd ligt hoog enzo!
:nijn:

Misschien komt het omdat ze uit Marakkech komt :hihi: