PDA

Bekijk Volledige Versie : Hirshi Ali van de VS verdedigt Bush...



Wizdom
04-09-05, 21:07
Rice verdedigt Bush bij bezoek aan Alabama
Uitgegeven op 04 september 2005 om 20:52 uur

(Novum/AP) - De Amerikaanse minister van buitenlandse zaken Condoleezza Rice is zondag afgereisd naar haar geboortestaat Alabama om de kritiek van sommige zwarte leiders te weerleggen dat de traagheid waarmee de federale hulp na de orkaan Katrina op gang kwam, een racistische grondslag heeft. Veel van de slachtoffers die Katrina heeft gemaakt zijn arme zwarten.

Rice vroeg zich hardop af hoe mensen kunnen denken dat de regering-Bush zich schuldig heeft gemaakt aan racisme. Amerikanen willen immers niet dat andere Amerikanen lijden en niemand, zeker de president niet, laat mensen stikken vanwege hun ras, zei Rice.

Rice woonde een kerkdienst bij in de buurt van de stad Mobile en bezocht een gemeenschapscentrum in het zwaar getroffen Bayou La Batre. De dochter van leraren en de kleindochter van een katoenboer bracht een deel van haar jeugd door in het destijds bijzonder racistische Birmingham in Alabama, voordat haar familie naar Denver verhuisde.

Kal-El B.V
05-09-05, 01:53
Weet je wat die troela aan het doen was daags na de ramp ??


Winkelen voor schoenen in de sjieke winkels van New York !!!


As South drowns, Rice soaks in N.Y. (http://www.nydailynews.com/front/story/342712p-292600c.html)


Heeft er iemand een gebedje toepasseelijk voor dit soort mensen bij de hand ? Dan zal ik voor deze keer mijn ongeloof in god in de kast zetten en met je meebidden.

Joesoef
05-09-05, 07:20
Geplaatst door Kal-El B.V
Weet je wat die troela aan het doen was daags na de ramp ??


Winkelen voor schoenen in de sjieke winkels van New York !!!


As South drowns, Rice soaks in N.Y. (http://www.nydailynews.com/front/story/342712p-292600c.html)


Heeft er iemand een gebedje toepasseelijk voor dit soort mensen bij de hand ? Dan zal ik voor deze keer mijn ongeloof in god in de kast zetten en met je meebidden.


Ja, ze was bijpassende laarsjes aan het kopen.

Tomas
05-09-05, 07:44
Geplaatst door Kal-El B.V
Weet je wat die troela aan het doen was daags na de ramp ??


Winkelen voor schoenen in de sjieke winkels van New York !!!



Volgens wizdom is zij ook helemaal niet gestraft. Zijn god heeft een hekel aan de zwarte mensen in de zuideijke staten. Waarom weet ik niet. Moet je hem vragen.

Mark
05-09-05, 08:45
Geplaatst door Tomas
Volgens wizdom is zij ook helemaal niet gestraft. Zijn god heeft een hekel aan de zwarte mensen in de zuideijke staten. Waarom weet ik niet. Moet je hem vragen.

simpel, hij had negers in afrika gezet en nu is zijn hele opstelling verpest... dat gaat ie nu terugdraaien

Tomas
05-09-05, 09:01
Geplaatst door Mark
simpel, hij had negers in afrika gezet en nu is zijn hele opstelling verpest... dat gaat ie nu terugdraaien

Dat wordt dan weer wat als ie de roodfhuiden gaat terugzetten.

IbnRushd
05-09-05, 10:53
Geplaatst door Tomas
Volgens wizdom is zij ook helemaal niet gestraft. Zijn god heeft een hekel aan de zwarte mensen in de zuideijke staten. Waarom weet ik niet. Moet je hem vragen.

Geduld is een schone zaak. :)