PDA

Bekijk Volledige Versie : Dit bezorgt je een brok in je keel



vgeld
06-09-05, 21:34
Ik kom eens in 5 a 6 maanden bij de buren (Marokko).
Mijn oog viel op een oproep.
HS kennend = was/is het terein van de tiefus Algerijnen/Marokkanen/Antilianen.

Dit is de oproep die werd geplaatst bij de Marokko.



Getuigen Gezocht Dringend !!! Omgeving Hollandse Spoor.

--------------------------------------------------------------------------------

GETUIGEN GEZOCHT!!!!!

Geachte leden / moderators, Wij zijn op zoek naar getuigen die op donderdag 01 september tussen 07.00 u en 07.30 uur op het Hollandse spoor in Denhaag aanwezig waren!!!

Een nicht van ons is daar op een vreselijke manier mishandeld. Dat alles terwijl ze gewoon onderweg was naar haar werk. Haar tasje is op een ruwe manier afgepakt en de inhoudt was : portemonnee, paspoort, en nog andere spullen van het merk : Mexx en de kleur was zwart. Haar paspoort was tevens Nederlandse! Mocht iemand deze spullen leeg of met inhoudt aantreffen wil men ze dan bij Politie Haaglanden afgeven!!!

Verder heeft ze goede klappen, vuisten in der gezicht gehad. En tevens kreeg ze ook nog eens harde schoppen tegen der aan. Na dit alles te hebben doorstaan is ze gewoon bij bewustzijn gebleven. Het waren jongens rond de leeftijd van 18 en/of 22 jaar! Ze waren in een groepje van 3 jongens.

Dit meisje heeft en had al zelf last van bloedarmoede & lage bloeddruk. Ze heeft er dus onder geleden! Als familie zijnde willen we natuurlijk graag dat deze daders worden opgepakt en dat kan op 1 manier met hulp Van Jullie!! De politie Haaglanden is een uitgebreid onderzoek begonnen. Maar tot heden ZONDER resultaat.

Dit alles is iets wat je, je familie, vrienden, kennissen en zelfs je ernstigste vijand gewoon niet toewenst. Ze is voor behandeling opgenomen. Haar toestand is niet goed. Aangezien haar bloeddruk sterk is gedaald! Maar ze verkeerd niet in levensgevaar!

Onze vraag is waarom? Waarom moesten ze haar hebben? Een meisje die straigt to the point is. Met plezier naar haar werk ging! Haar studie op een perfecte manier volgde. Geen gekke dingen deed. De islam volgde. Zich niet stoorde aan aandacht van jongens, mannen! ( hun dus gewoon negeerde op straat) Geen exacte ruzie’s had zo wel dan dat ze gelijk opgelost moesten worden! Waarom moest zei deze pijn, verdragen? En waarom moet onze familie deze leed, verdriet verdragen?

Tevens is onze nicht hier ook lid. ( die dit is overkomen ) mochten er moderators zijn die willen weten om wie dit draait dan is een pm van harte welkom.

Zijn er vragen of heb je meer info. Dan kun je een mail sturen naar een van ons 2: [email protected] en / of [email protected] Of ons een pm zenden naar : Sanae_Sweety en / of Marouan_el_R. Reageren op deze topic mag ook!

Namens de ouders en wij beiden bedanken we jullie alvast dat jullie tijd hebben genomen om dit door te lezen. Hopelijk dat er getuigen boven water komen! ( deze tekst heb ik ook naar bijna alle moderators gezonden in de hoop dat jullie er wat van kunnen maken en dit onder de aandacht kunnen brengen en dit is geen grap maar serieus! )

m.v.g marouan & sanae ( neef & nicht )

MaRiaH
06-09-05, 22:13
zinloos geweld.. :schok:
ieder slachtoffer is er een te veel..

Hoop dat ze de daders snel vinden.

observer
06-09-05, 23:10
Onze vraag is waarom? Waarom moesten ze haar hebben? Een meisje die straigt to the point is. Met plezier naar haar werk ging! Haar studie op een perfecte manier volgde. Geen gekke dingen deed. helaas zijn dat vaak de slachtoffers

op de een of andere manier durven deze laffe honden dan wel

sterkte

gh.wille
07-09-05, 00:32
Geplaatst door observer
helaas zijn dat vaak de slachtoffers

op de een of andere manier durven deze laffe honden dan wel

sterkte

Helaas je hebt gelijk , vind het overigens goed dat er aandacht aan besteed word ,ik hoop dat ze daders wie het ook moge zijn pakken .

V.G.G.

Ron Haleber
07-09-05, 06:54
Het meisje moet tekeningen laten maken van de bende van drie. Zij heeft als Marokkaanse een beter geheugen dan anderen voor het gezicht van haar landgenoten. De tekeningen moeten bij HS opgehangen worden...

Dat is het enig effectieve wat men kan doen want die drie zullen niet voor het eerst of laatst tasjes roven...



Maar dit zal wel niet gebeuren want dit betekent de vuile was buiten hangen. En daar heerst een enorm groot taboe over bij Marokkanen. Je moet je eigen landgenoten altijd dekken en mag ze niet 'verraden', zal men ook op dit pb wel zeggen... De eer van de groep gaat boven alles, nietwaar Vgeld...?


Dus je zult dit soort laffe overvallen altijd houden. Niemand die er iets aan doet... Behalve die Surinaamse in A'dam dan met haar Marokkaanse tasjesrover Mo El B., die sloeg terug - maar die kreeg het hele land over zich heen...

observer
07-09-05, 08:04
Dus je zult dit soort laffe overvallen altijd houden. Niemand die er iets aan doet... Behalve die Surinaamse in A'dam dan met haar Marokkaanse tasjesrover Mo El B., die sloeg terug - maar die kreeg het hele land over zich heen...
nou alleen van die personen die er een racististische wraakmoord in zagen

enquetes lieten zien dat de meerderheid het minimaal niet strafbaar vond en deels zelfs een "goed gemikt" award waardig

waterfiets
07-09-05, 08:57
Veel sterkte aan het slachtoffer gewenst. Ik hoop dat ze er op de een of andere manier mee leert leven. Het is afschuwelijk dat mensen dit soort dingen doen voor wat euros. Ik hoop dat bewakingscamera's nog wat resultaat kunnen opleveren want de kans is groot dat ze daar enige tijd als groepje hebben rondgehangen. En misschien hangen ze daar nog steeds rond.

Overigens moest ik laatst i.v.m. met mijn werk nog vrij laat op station Rotterdam Centraal een trein nemen. Wat daar allemaal voor mensen rondhangt in de centrale hal op dat tijdstip die daar echt niet voor de trein komen daar voelde ik mij bepaald niet lekker bij.

gh.wille
07-09-05, 22:33
Geplaatst door Ron Haleber
Het meisje moet tekeningen laten maken van de bende van drie. Zij heeft als Marokkaanse een beter geheugen dan anderen voor het gezicht van haar landgenoten. De tekeningen moeten bij HS opgehangen worden...

Dat is het enig effectieve wat men kan doen want die drie zullen niet voor het eerst of laatst tasjes roven...



Maar dit zal wel niet gebeuren want dit betekent de vuile was buiten hangen. En daar heerst een enorm groot taboe over bij Marokkanen. Je moet je eigen landgenoten altijd dekken en mag ze niet 'verraden', zal men ook op dit pb wel zeggen... De eer van de groep gaat boven alles, nietwaar Vgeld...?


Dus je zult dit soort laffe overvallen altijd houden. Niemand die er iets aan doet... Behalve die Surinaamse in A'dam dan met haar Marokkaanse tasjesrover Mo El B., die sloeg terug - maar die kreeg het hele land over zich heen...

Ik ben het dit keer volkomen met je eens , en vooral wat je zei over het onthouden van gezichten ,het is indd zo dat de gemiddelde Nederlander
daar ,,geen oog ,, voor heeft , en al gauw een veelal gelijk luidende beschrijving geeft , het zelfde geld ook t.o.v Chinezen ,wij vinden ze
allemaal op elkaar lijken ,en omgekeerd is dat vaak net zo.
:duim:

MaRiaH
07-09-05, 22:36
ff voor de goede orde...
wie zegt dat de daders marokkanen zijn??
Het is nergens terug te lezen :loog: ..

gh.wille
07-09-05, 23:20
Geplaatst door MaRiaH
ff voor de goede orde...
wie zegt dat de daders marokkanen zijn??
Het is nergens terug te lezen :loog: ..

Dat vind ik ook , maar gezien de omschrijving en vermoeddelijke impressie van het slachtoffer duid dat er wel op , het is dan ook het enige foutje in R.Haleber zijn betoog dat ik eerlijk gezegd ook over het hoofd heb gezien .

V.G.G.

Ron Haleber
08-09-05, 08:30
Geplaatst door MaRiaH
ff voor de goede orde...
wie zegt dat de daders marokkanen zijn??
Het is nergens terug te lezen :loog: ..

Pardon, alles uit bericht van Vgeld wijst op Marokkanen/Algerijnen.

1. Het HS wordt zo vermeld.

2. "Meisje dat geen gekke dingen deed. De islam volgde. Zich niet stoorde aan aandacht van jongens, mannen! ( hun dus gewoon negeerde op straat)" . Dit had anders geheel overbodig geweest te vermelden...

3. Men richt zich tot de mods van Maroc.nl.

4. Vgeld zou als eerste de Marokkanen afwijzen/uitsluiten als de daders...

5. Vgeld ontkent het ook daarna hier nog steeds niet, ondanks dat ik hem daartoe uitdaag in m'n eerste posting.

6. Aangifte van de meid met details niet vermeld - ergo de schaamte-machinerie Etc... Etc...


Het is dus wel normaal dat de toegewijde fanclub van de mocro's op dit pb dit niet wil lezen. Maar dan moet men zich toch wel in erg veel bochten wringen. :stomp:

MaRiaH
08-09-05, 14:17
Geplaatst door Ron Haleber
Pardon, alles uit bericht van Vgeld wijst op Marokkanen/Algerijnen.

1. Het HS wordt zo vermeld.

2. "Meisje dat geen gekke dingen deed. De islam volgde. Zich niet stoorde aan aandacht van jongens, mannen! ( hun dus gewoon negeerde op straat)" . Dit had anders geheel overbodig geweest te vermelden...

3. Men richt zich tot de mods van Maroc.nl.

4. Vgeld zou als eerste de Marokkanen afwijzen/uitsluiten als de daders...

5. Vgeld ontkent het ook daarna hier nog steeds niet, ondanks dat ik hem daartoe uitdaag in m'n eerste posting.

6. Aangifte van de meid met details niet vermeld - ergo de schaamte-machinerie Etc... Etc...


Het is dus wel normaal dat de toegewijde fanclub van de mocro's op dit pb dit niet wil lezen. Maar dan moet men zich toch wel in erg veel bochten wringen. :stomp:

Ja maar het blijft invullen.
Feitelijk weet je niks. :wink:

Ron Haleber
08-09-05, 17:50
Geplaatst door MaRiaH
Ja maar het blijft invullen.
Feitelijk weet je niks. :wink:

Inderdaad:

1. Ik ben die Fatima niet.

2. Ik ben vgeld niet die zich graag in vaagheden hult.


Op die manier van mocro-eer handhaven weet de pliesie namelijk ook niets. En dan maar klagen, klagen, klagen...


In Marokko pakken ze dat soort zaken veel effectiever aan! Informeer je maar eens!

gh.wille
08-09-05, 22:54
Geplaatst door uwver
Ronnie boy,

Je kan ons een grote dienst bewijzen, als je OPROT.
Ga naar een homo-site, daar zal je je wel kunnen vermaken.
Bovendien zal je je daar wel thuis voelen..........................

Neem me niet kwalijk maar ik vind dit wel erg GROF !
Zelf ben ik het ook niet met iedereen eens ,en omgekeerd zal dat ook wel het geval zijn , maar R.H geeft alleen zijn visie weer , IK heb in mijn reactie ook duidelijk gezegd: Wie het ook moge zijn , maar alles duid er op dat het slachtoffer er zelf van overtuigd is dat het Marokkanen waren,vandaar dat ik het in dit geval Onterecht vind om je zo uit te laten ! Een topic is volgens mij een discussie en daar hoef je het echt niet altijd met elkaar eens voor te zijn !
V.G.G.

MaRiaH
08-09-05, 23:17
Geplaatst door Ron Haleber
Inderdaad:

1. Ik ben die Fatima niet.

2. Ik ben vgeld niet die zich graag in vaagheden hult.


Op die manier van mocro-eer handhaven weet de pliesie namelijk ook niets. En dan maar klagen, klagen, klagen...


In Marokko pakken ze dat soort zaken veel effectiever aan! Informeer je maar eens!

Punt 1+2 is correct.
ik ben ook punt 1+2 niet.
Maar Fatima zou kunnen getuigen of de daders van macro afkomst waren. Dat lezen we niet terug in het bericht.

Dus de waarheid is niet duidelijk.het zou kunnen dat het marokkanen waren, misschien ook niet.
maar doet het er wat toe? Voor mijn part zijn ze geel met een paars randje. daders dienen gestraft te worden.

Wie klaagt er eigenlijk?

Wat maakt het uit hoe ze het in Marokko doen? Eerlijk gezegd interesseert me dat ook niet.
we zijn in Nederland. De feiten zijn hier gepleegd, de daders zijn hier. soit!

Al met al weet je niks over de achtergrond van de daders, alleen van het slachtoffer.

Ik vind het onbelangrijk welke afkomst de dader heeft; Maar ik vind het ook belangrijk dat ALS dat uitgesproken wordt het op feiten is gebaseerd en niet op vermoedens. :droef:

gh.wille
09-09-05, 00:00
Geplaatst door MaRiaH
Punt 1+2 is correct.
ik ben ook punt 1+2 niet.
Maar Fatima zou kunnen getuigen of de daders van macro afkomst waren. Dat lezen we niet terug in het bericht.

Dus de waarheid is niet duidelijk.het zou kunnen dat het marokkanen waren, misschien ook niet.
maar doet het er wat toe? Voor mijn part zijn ze geel met een paars randje. daders dienen gestraft te worden.

Wie klaagt er eigenlijk?

Wat maakt het uit hoe ze het in Marokko doen? Eerlijk gezegd interesseert me dat ook niet.
we zijn in Nederland. De feiten zijn hier gepleegd, de daders zijn hier. soit!

Al met al weet je niks over de achtergrond van de daders, alleen van het slachtoffer.

Ik vind het onbelangrijk welke afkomst de dader heeft; Maar ik vind het ook belangrijk dat ALS dat uitgesproken wordt het op feiten is gebaseerd en niet op vermoedens. :droef:

Ook dat klopt ! neemt niet weg dat dit soort ,dadars " met alle middelen bestreden moeten worden en daar zou een beschrijving goed van pas kunnen komen ,het zou niet de eerste keer zijn dat er op die manier, resultaat geboekt werd .

V.G.G.

MaRiaH
09-09-05, 00:21
Geplaatst door gh.wille
Ook dat klopt ! neemt niet weg dat dit soort ,dadars " met alle middelen bestreden moeten worden en daar zou een beschrijving goed van pas kunnen komen ,het zou niet de eerste keer zijn dat er op die manier, resultaat geboekt werd .

V.G.G.

Oh ja dat zeker..
maar dan heb je heb het over het opsporingssignalement.

Ik bedoel meer in artikelen en postings zoals hier moet het een feit zijn voordat je het noemt..