PDA

Bekijk Volledige Versie : Aan nabil en co.

Joesoef
18-05-02, 23:42
Geplaatst door Ridouan
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst door Ridouan

Ga jij maar weer ***** penetreren.......viezerik
--------------------------------------------------------------------------------

Is dit soms een diep gewortelde frustratie van jou Ridouan ???

Ja, dat jullie hebben gezegd dat dat niet verboden is vind ik vulgair....

>>>Iets wat niet verboden is hoef je nog niet te doen. Asbakken leegeten is ook niet verboden en veeeeeel viezer.

Je hebt het altijd maar over ene Mizra nogwat en anale sex.......

Ik heb een topic geopend, alle beschrijvingen van Joussef passen perfect in zijn denkwijze......Anale sex was volgens jullie toegestaan... Jullie pakken toch steeds hadieths om zonder te willen discusseren

>>>>Ik wil best discussieren, sterker nog er is volop gediscussierd over dit onderwerp! De tegenargumenten van de voorstanders van hadiths zijn niet heel sterk, maar ja....

er de draak mee te willen steken...Trouwens wat is jouw visie op zijn manier van praktizeren ? Jij durfde zelfs te stellen dat je niet meer dan 5 keer mocht bidden...Toen viel jij ons daarop aan. Jussef zegt 3 keer ( uit mn hoofdd )

>>>>Dat is MIJN interpretatie. Als een ander denkt dat het 5x moet, hij gaat zijn gang maar. Het gaat erom hoe hij het onderbouwd.

moet je je geloof nu niet beschermen ? Of is jouw intentie altijd al anders geweest...

ben jij soms ooit door ene Mizra huppelepup "in je lichamelijk integriteit" aangetast ???? Zo nee...haal deze 2 zaken dan niet meer naar boven tenzij het onderwerp hierover gaat.

Hahaha, gelukkig is hij al lang dood en weet je hoe ? Op de w.c......Hij doet wel zeker ter zake...Aangezien jullie een forum willen verpesten.

>>>>Ik wil mensen wakker maken. Waarschuwen voor idioten die sektes volgen zoals die van Bucharie, Muslim en ja ook de Aymediabeweging. Allemaal een pot nat.

..Jullie argument dat de Koran genoeg is geeft jullie ( volgens jullie ) een vrijbrief om alleen maar aan te vallen...Terwijl bij Joussef er nog heel veel mis is....dat stel ik aan de kaak !!!!

>>>>Wat is er allemaal mis met mij? Wat zijn jouw frustraties? Waarom wil jij mij veroordelen, spelen voor God?

Jou intentie is duidelijk niet zuiver; dat is nu iedereen wel duidelijk.....

>>>>Je weet wat er gezegd wordt he over het veroordelen van mensen. Hoe kan jij mij intenties beoordelen?

la3ouwn

Wat mij verbaasd mijn beste Ridouan is dat je mij als een volgeling van de Aymehidia of zo iets beschouwd. Dit terwijl ik mij altijd heb opgesteld tegen dit soort groeperingen. Netzoals ik tegen de volgelingen van Bouchari en Muslim ben. En zeg nu zelf, jouw argument van "de sharia geld hier niet dus hoeft het niet" dat slaat nergens op. Je bent of er voor of er tegen.

En nee ik heb geen hekel aan je. Ik heb ook niets tegen je. Waar ik wel een hekel aan heb zijn de lieden die mijn geloof vervuilen. Ahemidia, bucharie, muslim.....

De Mazzel,
Yousef

Maarten
19-05-02, 11:41
Tsja Yousef... op zich is er niks tegen, dat ze hun eigen geloof hebben, maar het is die ontzettend agressieve manier waarop ze de totale waarheid over de islam claimen, en propageren. Dat gepanserde-forten werk, dat is toch eigenlijk echt middeleeuwen.

Maar waar ik geen enkele tolerantie voor heb, dat zijn de slechte methoden waarmee waarheid benaderd wordt, op welk vlak dan ook. Allah's gesel is vooral de grote spiegel der waarheid.

De grootste fout van gelovigen is dat ze denken dat de waarheid vooral uit de godsdienstbronnen komt, terwijl het omgekeerde het geval is: godsdienst zou alle waarheid moeten omvatten. En waarheid komt in talloze vormen tot ons: via kinderen, de buurvrouw, de psychologie, de kafir, gebroken kopjes, goede kranten, en duizend andere dingen. Daarom is het uitfilteren van alle waarheid, die je slecht uit komt, in feite een grote zonde, net als het verdraaien en manipuleren er van.

Waarheid is een voortdurende puzzel en een uitdaging, en geen instrument voor propaganda. Het "ontzag voor Allah" is vooral ontzag voor de vormen waarin hij zich aandient. Waarheid is een van de belangrijkste, in wlke vorm dan ook, en uit wlke hoek deze ook komt!
Snij daar in, en je snijdt jezelf in de vingers.
Sluit dingen uit, en je beperkt en isoleert jezelf alleen maar.
Polariseer enkel, en je komt automatisch in een halve waarheid terecht.
Claim de waarheid, en je ontneemt jezelf de kans om te leren en te groeien.
Wie enkel oog heeft voor de wapens van zijn eigen waarheid, maar niet voor waar hij nou eigenlijk tegen strijdt, die zal in zijn onwetendheid vooral veel rotzooi in de waarheid maken.

Imam Maarten.
(zoekt nog een snelcursus Profeet.)