PDA

Bekijk Volledige Versie : Fatima Moreira de Melo niet naakt in Playboy



NIS
08-09-05, 16:25
Fatima Moreira de Melo niet naakt in Playboy
Uitgegeven op 08 september 2005 om 12:54 uur
(Novum) - Hockeybabe, zangeres en Talpa-presentatrice Fatima Moreira de Melo gaat niet uit de kleren voor Playboy. Robert Jensen meldde woensdag in zijn talkshow dat Fatima naakt voor het blad gaat poseren, maar daarvan is volgens een woordvoerder van het tijdschrift geen sprake.


Jensen had woensdag het complete gouden hockeyelftal in zijn show dat in Dublin eind augustus Europees kampioen werd. Als reden voor de afwezigheid van Moreira de Melo gaf Jensen dat ze bezig was met een fotoshoot voor Playboy. De woordvoerder van het mannenblad zegt niet verbaasd te zijn over de valse onthulling in de talkshow. "Dat kan je verwachten bij Jensen."

De strijd om de kijkcijfers tussen Jensen en Barend & Van Dorp lijkt in het voordeel uit te vallen van Robert Jensen. Woensdagavond trok hij met 295.000 kijkers op RTL5 bijna honderdduizend kijkers meer dan het voormalige RTL4-duo op Talpa.

Imperatrice
08-09-05, 16:31
Ik haat hockey :moe:

Commeilfaut
08-09-05, 16:33
Geplaatst door NIS
Woensdagavond trok hij met 295.000 kijkers op RTL5 bijna honderdduizend kijkers meer dan het voormalige RTL4-duo op Talpa.

Bijna 300.000 mensen kijken naar een imbeciel die (ik zapte toevallig langs dat programma, ik zweer het) zo'n smakeloze grap over de bomaanslagen in de Londense metro's maakte, dat ik een minuut verbijsterd naar het tv scherm staarde.