PDA

Bekijk Volledige Versie : Politie Eindhoven en Marokkaanse jongeren



Spitsboef
08-09-05, 19:31
starttijd=00:00:00&speelduur=00:00:00

Nou...

Julien
08-09-05, 20:47
ik ken Vaartbroek, De politie rijdt daar te paard alsof er dagelijks ME nodig is :slapen: en ik moet die jongeren in het filmpje wel gelijk geven. het gebeurt maar als te vaak dat de politie daar meer geweld gebruikt dan nodig is. Onproportioneel!

sjaen
08-09-05, 21:27
Url werkt niet

Julien
08-09-05, 21:47
http://www.omroep.nl/nps/premtime/

kijk anders hier, en dan archief en dan aflevering 70.

ik hoorde trouwens laatst dat een maand geleden precies zoiets weer gebeurd is bij een marokkaan in eindhoven.. premtime heeft dus weer wat te doen volgend seizoen..

sjaen
08-09-05, 22:38
Thanx

Spitsboef
09-09-05, 22:06
Geplaatst door sjaen
Url werkt niet

Echt wel!
:argwaan:

MaRiaH
09-09-05, 22:26
tja.. geen lieverdjes, dacht ik zo.. :auw:

Spitsboef
09-09-05, 22:34
Geplaatst door MaRiaH
tja.. geen lieverdjes, dacht ik zo.. :auw:

:jammer:
Jij bent wel een lieverdje?

MaRiaH
09-09-05, 23:07
Geplaatst door Spitsboef
:jammer:
Jij bent wel een lieverdje?

ja hehe tuurlijk! :cheefbek:

Spitsboef
09-09-05, 23:43
Geplaatst door MaRiaH
ja hehe tuurlijk! :cheefbek:

Cool man.

:fplet:

De Denker
10-09-05, 11:41
De politie is toch ook gewoon de baas? Dan kunnen ze wel heel stoer gaan lopen doen dat ze de politie niet serieus nemen.. maar die mensen zijn toch door uiteindelijk door de burgers zelf aangesteld om de burgers te beschermen..

delirious
10-09-05, 11:43
Geplaatst door De Denker
De politie is toch ook gewoon de baas? Dan kunnen ze wel heel stoer gaan lopen doen dat ze de politie niet serieus nemen.. maar die mensen zijn toch door uiteindelijk door de burgers zelf aangesteld om de burgers te beschermen..

Zei Milosevic. :cheefbek:

Spitsboef
10-09-05, 13:34
Geplaatst door De Denker
De politie is toch ook gewoon de baas? Dan kunnen ze wel heel stoer gaan lopen doen dat ze de politie niet serieus nemen.. maar die mensen zijn toch door uiteindelijk door de burgers zelf aangesteld om de burgers te beschermen..

Zei DE Denker.
:rolleyes:

observer
11-09-05, 00:30
Geplaatst door Julien
ik ken Vaartbroek, De politie rijdt daar te paard alsof er dagelijks ME nodig is :slapen: en ik moet die jongeren in het filmpje wel gelijk geven. het gebeurt maar als te vaak dat de politie daar meer geweld gebruikt dan nodig is. Onproportioneel! integratie moet toch van 2 kanten komen

de politie heeft gewoon de stijl en taktiek van de marokkaanse politie overgenomen

of wou je zeggen dat knulletjes met een grote bek daar niet een zoencursus met een knuppel krijgen

Spitsboef
11-09-05, 09:32
Geplaatst door observer
integratie moet toch van 2 kanten komen

de politie heeft gewoon de stijl en taktiek van de marokkaanse politie overgenomen

of wou je zeggen dat knulletjes met een grote bek daar niet een zoencursus met een knuppel krijgen

De stijl van de Marokkaanse politie ,you must be kidding ,don't you?
:schrik:

Ja Maar Natuurlijk!