PDA

Bekijk Volledige Versie : Mohammed Rabbae: "de apartheid wordt weer stapje voor stapje ingevoerd in Nederland."



Zwarte Schaap
09-09-05, 15:12
Junks: Rotterdam voedt onveiligheid

ROTTERDAM - Het Rotterdamse veiligheidsbeleid voedt juist de onveiligheid. Deze waarschuwing geven ongeveer tweehonderd, overwegend in gele overalls gestoken vluchtelingen, daklozen en junks vrijdag af bij het stadhuis in Rotterdam. Ze houden een protestbijeenkomst tegen het veiligheidsbeleid van de gemeente.

Om de veiligheid te vergroten is het noodzakelijk dat er geïnvesteerd wordt in alle mensen, aldus de demonstranten, die voor de gelegenheid veelal gele overalls droegen. Door het sociaal zwakke beleid groeit volgens hen de onverdraagzaamheid. De demonstratie was georganiseerd door de Junkiebond van Nora Storm, de Pauluskerk van dominee Hans Visser, VluchtelingenWerk, bewonersorganisaties en moslimgroeperingen. Volgens hen houdt het Rotterdamse veiligheidsbeleid in dat armen en kanslozen moeten verhuizen naar elders, migranten niet welkom zijn, prostituees ondergronds moeten gaan en 'onuitzetbare' vluchtelingen op straat belanden. Zij stellen dat het uitsluiten van randgroepen leidt tot haat en rancune en dus tot onveiligheid.

Het oud-Tweede Kamerlid van GroenLinks, M. Rabbae, zei tegen de menigte dat " de apartheid weer stapje voor stapje wordt ingevoerd in Nederland." Rabbae is voorzitter van het Landelijk Comité 'Genoeg is genoeg' dat zaterdag 17 september in Amsterdam een manifestatie houdt tegen het integratiebeleid van het kabinet.

Dominee Visser gaf in zijn toespraak het stadsbestuur van Rotterdam er flink van langs. "De gemeente leeft zich uit op de zwakkeren en door het beleid worden de problemen alleen maar groter." Investeer in de mensen, hield hij zijn gehoor voor. "Als je geen compassie hebt, is het veiligheidsbeleid in deze stad een lachertje", aldus de dominee van de Pauluskerk.

Wethouder M. van den Anker (Veiligheid en Volksgezondheid) troostte een tippelaarster die tijdens de demonstratie in tranen uitbarstte. "Ik vind het niet eerlijk dat de Keileweg dicht gaat" zei de vrouw tegen Van den Anker. De tippelzone aan de Keileweg sluit komende week in de nacht van dinsdag op woensdag definitief.


Bron: De Telegraaf 09/09/05

~Panthera~
09-09-05, 15:16
Die Visser is in ieder geval iemand met BALLEN !! :duim:

jan1974
09-09-05, 16:06
Apartheid is het tegenovergestelde van assimilatie.

Zwarte Schaap
09-09-05, 16:38
Geplaatst door jan1974
Apartheid is het tegenovergestelde van assimilatie.

Apartheid = anderen niet toestaan omdat je ze zowel biologisch als cultureel verwerpelijk vindt

Assimilatiebeleid= anderen toestaan maar niet hun cultuur/geloof/normen en waarden, die moet vernietigd worden.

jan1974
09-09-05, 16:58
Geplaatst door jan1974
Apartheid is het tegenovergestelde van assimilatie.
Apartheid leidt tot een soort scheiding (denk aan de townships in Zuid-Afrika). Terwijl assimilatie juist de mensen "opneemt" in het groter geheel.

Zwarte Schaap
09-09-05, 17:03
Geplaatst door jan1974
Apartheid leidt tot een soort scheiding (denk aan de townships in Zuid-Afrika). Terwijl assimilatie juist de mensen "opneemt" in het groter geheel. Mensen opnemen doet de integratie en pluralisme ook. Bij het assimialtiebeleid is het meer cultureel racisme en bij apartheid is het meer biologisch racisme. Maar beiden hebben een racistische grondslag.

mark61
09-09-05, 17:32
Geplaatst door Alcibiades
Je kunt het bij jou ook nooit goed doen...

Nou nee, het zijn twee uitersten.

mark61
09-09-05, 17:36
Bien étonnés de se trouver ensemble. Wat heeft een vluchteling uit te staan met een dakloze of junkie? Ik vind dat junkies moeten worden 'opgeheven', gedwongen afkicken en net zo lang mee klooien tot ze een voor henzelf bevredigend bestaan hebben.

De hardcore vluchteling is meestal hoogopgeleid; die moeten nou eens eindelijk hun vak kunnen uitoefenen. Wat zag ik gisteren? Een Irakese bioloog die bij de gratie gods als laborant stage mag lopen, wat een belachelijk gedoe.

Daklozen moeten ook worden opgeheven; zoals ik het begrijp zijn ze zelf minstens 50% verantwoordelijk voor hun dakloosheid, dus africhten dat volk.

Al begrijp ik dat 'dakloze' eigenlijk een eufemisme is voor wegbezuinigde psychiatrisch patiënt.

Ow, en hoeren moeten bevrijd. Gemeentelijke bordelen, en elke pooier oppakken en opsluiten.

Wat is de wereld toch simpel met mark61 aan de macht.

jan1974
09-09-05, 21:19
Geplaatst door Zwarte Schaap
Apartheid = anderen niet toestaan omdat je ze zowel biologisch als cultureel verwerpelijk vindt
Je kunt apartheid ook zien als een manier van conflictvermijding. Iedereen krijgt zijn eigen gebied toegewezen, zodat partijen elkaar niet meer in de haren kunnen vliegen.

Eke
09-09-05, 21:30
Geplaatst door Zwarte Schaap
Junks: Rotterdam voedt onveiligheid

ROTTERDAM -Investeer in de mensen, hield hij zijn gehoor voor. "Als je geen compassie hebt, is het veiligheidsbeleid in deze stad een lachertje", aldus de dominee van de Pauluskerk.

Bron: De Telegraaf 09/09/05 :duim:

Eke
09-09-05, 21:34
Geplaatst door jan1974
Je kunt apartheid ook zien als een manier van conflictvermijding. Iedereen krijgt zijn eigen gebied toegewezen, zodat partijen elkaar niet meer in de haren kunnen vliegen.

Jan, mooie wooncomplexen met eigen zwembad, fitnessruimte, daktuin, speeltuin, vijver ,ommuurd en met concierge..

voor iedereen ????denk je dat echt ?

Zwarte Schaap
09-09-05, 21:34
Geplaatst door Eke
:duim:

Speciaal voor jou nog iets van Dominee Visser:


Rotterdams college overschrijdt de grens tussen kerk en staat

Door Hans Visser

Opnieuw heeft het college van burgemeester en wethouders van Rotterdam bezwaar gemaakt tegen de bouw van minaretten van een moskee, ditmaal de Turkse Koçatepe moskee in de Afrikaanderwijk. Ten onrechte wordt door het college gesuggereerd dat minaretten de integratie negatief beïnvloeden. Laat hierover volstrekte duidelijkheid bestaan: elk bestuur van een synagoge, kerk of een moskee bepaalt zelf hoe hun gebouw eruit ziet en wat er in het gebouw gaat gebeuren. De staat is niet geroepen om zich daarmee te bemoeien.

Uiteraard zijn er bestemmingsplannen waaraan een bestuur zich dient te houden. Reeds eerder, bij de eerste steenlegging van de Essalam moskee in Zuid overschreed onze burgemeester tot mijn verdriet de grens tussen kerk en staat, toen hij ook stil stond bij de minaretten. Ook hij sprak over het toegangsbeleid van verschillende ingangen voor mannen en vrouwen en stelde daarbij vraagtekens met het oog op de gewenste integratie.

Pauluskerk
Ik dacht een moment: als het hier om een synagoge zou zijn gegaan, dan waren de rapen gaar geweest. Maar moslims zwijgen en gedragen zich beleefd want ze weten dat velen denken dat ze een achterlijke religie aanhangen die slechts tot terrorisme leidt. In een multi-etnische samenleving dient een college zich juist in te spannen voor de bouw van gebedshuizen, vooral in wijken waar de meerderheid van de bevolking tot de islam behoort.

Ten aanzien van de Pauluskerk heb ik dezelfde ervaringen. Er zijn plannen voor nieuwbouw. Het is ongelofelijk hoeveel mensen zich daarmee gaan bemoeien. Veel ernstiger vind ik dat er overheidsambtenaren zijn die zich willen bezighouden met de activiteiten die binnen de nieuwbouw van de Pauluskerk zouden mogen plaatsvinden.

Ik heb ze duidelijk gemaakt dat dit de verantwoordelijkheid van de kerk is. Daar heeft de staat zich niet mee te bemoeien. Geloofsgemeenschappen zullen altijd uiterst deskundige architecten raadplegen die borg staan voor goede planning. Hoe een en ander gefinancierd wordt is ook geheel de verantwoordelijkheid van de synagoge, kerk en moskee. Sommige geloofsgemeenschappen zullen in staat zijn om het geld zelf bij elkaar te brengen. Anderen maken zich afhankelijk van steun van geloofsgenoten elders.

Uit de jaren dat ik zelf in de Derde Wereld heb gewerkt, in het kader van zending en missie, weet ik hoeveel geld er door kerken in West-Europa en Amerika besteed wordt aan de bouw van kerken in de Derde Wereld. Sommige Amerikaanse faith missions investeren in christenen in hun bestrijding van de islam. Buitengewoon kwalijk. In Nederland heb ik nog nooit vastgesteld dat islamieten steun krijgen van hun geloofsgenoten om hier andere geloven te bestrijden.

Angst
Onze stad kent nu ook een islamitische universiteit, die borg voor zal staan dat in de toekomst ook in Nederland een op westerse leest geschoeide islam zal ontstaan. Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat er kennelijk in het college van Rotterdam angst bestaat voor de islam. Het college zou er beter aan doen een islamexpert aan te trekken om zich te laten adviseren en zich zo te behoeden voor uitglijders.

Religies als jodendom, christendom en islam zijn geen broeinesten van geweld. Ongetwijfeld verdoezelen de heilige boeken de gewelddadigheid van mensen niet, maar het geweld waarvan sprake is in de heilige boeken van bijbel en koran zal altijd moeten worden verstaan in de context van hun tijd en hun plaats. Het is ongelofelijk gevaarlijk om met teksten uit heilige boeken tijdloos en ruimteloos om te gaan. God of Allah is geen brok graniet. God is compassie. Mensen worden aangespoord barmhartig en rechtvaardig te zijn. Maar mensen blijven mensen en zullen telkens weer vallen, opstaan en opnieuw vallen.

De kennis over de islam is in onze stad nog steeds ver beneden peil. Ook is de interesse voor de islam buitengewoon matig. Daarom wordt er vaak nog baarlijke nonsens verkondigd. Rotterdam kan veel leren van de Bulgaarse hoofdstad Sofia. In de binnenstad van deze stad vindt men de synagoge, de moskee en de kerk broederlijk en zusterlijk naast elkaar.

Bulgarije gehoorzaamde indertijd niet aan het Duitse bevel om de joden te laten deporteren naar de kampen, want de Bulgaren hielden vol dat de joden ook behoorden tot hun multi-etnische samenleving. Ze wilden niet dat er een groep werd verwijderd. Bulgarije is dan ook een van de weinige landen in Europa waar de joden minder geleden hebben onder de vernietiging.

Leefbaar Rotterdam
Een multi-etnische samenleving is een geweldige uitdaging. Gemakkelijk is het niet. Veel mensen moeten overtuigd raken, moeten met elkaar in gesprek zijn. Dialoog is onvermijdelijk. Met sommige aanhangers van Leefbaar Rotterdam, die liever uitzien op een park waar honden worden uitgelaten dan op een moskee, zal nog lang gedebatteerd moeten worden.

Wethouder Pastors meent dat het bestuur van de moskee zal moeten beseffen dat omstandigheden anders zijn dan zeven jaar geleden. Dat is inderdaad juist. De omstandigheden wijzigen zich. De islam zal in de komende decennia uitgroeien tot de grootste religie in deze stad. Zo simpel is het. Het zal toch niet zo zijn dat de bekrompenheid van mensen die niets van de islam verstaan hebben, doorslaggevend wordt.

Het wordt uiterst bedenkelijk wanneer wij een lokale overheid hebben die deze bekrompenheid voedt. De lokale overheid dient de grens tussen staat en kerk, synagoge en moskee te respecteren. Uiteraard mag de overheid vragen stellen, zoals ook kerk, synagoge en moskee hun vragen zullen stellen aan de overheid.

Dominee Hans Visser is verbonden aan de Stichting voor Kerkelijke Sociale Arbeid te Rotterdam en de Pauluskerk, beide in Rotterdam


Bron: Rotterdams Dagblad 02/12/03

~Panthera~
09-09-05, 21:35
Geplaatst door Eke
Jan, mooie wooncomplexen met eigen zwembad, fitnessruimte, daktuin, speeltuin, vijver ,ommuurd en met concierge..

voor iedereen ????denk je dat echt ?


Nee Eke, alleen als je poen hebt. :moe:
Zo werkt dat.

Zwarte Schaap
09-09-05, 21:36
Geplaatst door jan1974
Je kunt apartheid ook zien als een manier van conflictvermijding. Iedereen krijgt zijn eigen gebied toegewezen, zodat partijen elkaar niet meer in de haren kunnen vliegen.

Niemand houdt je tegen om je zelf af te zonderen van allochtonen om geen conflicten met ze te hebben.

~Panthera~
09-09-05, 21:37
Geplaatst door Zwarte Schaap
Speciaal voor jou nog iets van Dominee Visser:


Rotterdams college overschrijdt de grens tussen kerk en staat

Door Hans Visser

Opnieuw heeft het college van burgemeester en wethouders van Rotterdam bezwaar gemaakt tegen de bouw van minaretten van een moskee, ditmaal de Turkse Koçatepe moskee in de Afrikaanderwijk. Ten onrechte wordt door het college gesuggereerd dat minaretten de integratie negatief beïnvloeden. Laat hierover volstrekte duidelijkheid bestaan: elk bestuur van een synagoge, kerk of een moskee bepaalt zelf hoe hun gebouw eruit ziet en wat er in het gebouw gaat gebeuren. De staat is niet geroepen om zich daarmee te bemoeien.

Uiteraard zijn er bestemmingsplannen waaraan een bestuur zich dient te houden. Reeds eerder, bij de eerste steenlegging van de Essalam moskee in Zuid overschreed onze burgemeester tot mijn verdriet de grens tussen kerk en staat, toen hij ook stil stond bij de minaretten. Ook hij sprak over het toegangsbeleid van verschillende ingangen voor mannen en vrouwen en stelde daarbij vraagtekens met het oog op de gewenste integratie.

Pauluskerk
Ik dacht een moment: als het hier om een synagoge zou zijn gegaan, dan waren de rapen gaar geweest. Maar moslims zwijgen en gedragen zich beleefd want ze weten dat velen denken dat ze een achterlijke religie aanhangen die slechts tot terrorisme leidt. In een multi-etnische samenleving dient een college zich juist in te spannen voor de bouw van gebedshuizen, vooral in wijken waar de meerderheid van de bevolking tot de islam behoort.

Ten aanzien van de Pauluskerk heb ik dezelfde ervaringen. Er zijn plannen voor nieuwbouw. Het is ongelofelijk hoeveel mensen zich daarmee gaan bemoeien. Veel ernstiger vind ik dat er overheidsambtenaren zijn die zich willen bezighouden met de activiteiten die binnen de nieuwbouw van de Pauluskerk zouden mogen plaatsvinden.

Ik heb ze duidelijk gemaakt dat dit de verantwoordelijkheid van de kerk is. Daar heeft de staat zich niet mee te bemoeien. Geloofsgemeenschappen zullen altijd uiterst deskundige architecten raadplegen die borg staan voor goede planning. Hoe een en ander gefinancierd wordt is ook geheel de verantwoordelijkheid van de synagoge, kerk en moskee. Sommige geloofsgemeenschappen zullen in staat zijn om het geld zelf bij elkaar te brengen. Anderen maken zich afhankelijk van steun van geloofsgenoten elders.

Uit de jaren dat ik zelf in de Derde Wereld heb gewerkt, in het kader van zending en missie, weet ik hoeveel geld er door kerken in West-Europa en Amerika besteed wordt aan de bouw van kerken in de Derde Wereld. Sommige Amerikaanse faith missions investeren in christenen in hun bestrijding van de islam. Buitengewoon kwalijk. In Nederland heb ik nog nooit vastgesteld dat islamieten steun krijgen van hun geloofsgenoten om hier andere geloven te bestrijden.

Angst
Onze stad kent nu ook een islamitische universiteit, die borg voor zal staan dat in de toekomst ook in Nederland een op westerse leest geschoeide islam zal ontstaan. Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat er kennelijk in het college van Rotterdam angst bestaat voor de islam. Het college zou er beter aan doen een islamexpert aan te trekken om zich te laten adviseren en zich zo te behoeden voor uitglijders.

Religies als jodendom, christendom en islam zijn geen broeinesten van geweld. Ongetwijfeld verdoezelen de heilige boeken de gewelddadigheid van mensen niet, maar het geweld waarvan sprake is in de heilige boeken van bijbel en koran zal altijd moeten worden verstaan in de context van hun tijd en hun plaats. Het is ongelofelijk gevaarlijk om met teksten uit heilige boeken tijdloos en ruimteloos om te gaan. God of Allah is geen brok graniet. God is compassie. Mensen worden aangespoord barmhartig en rechtvaardig te zijn. Maar mensen blijven mensen en zullen telkens weer vallen, opstaan en opnieuw vallen.

De kennis over de islam is in onze stad nog steeds ver beneden peil. Ook is de interesse voor de islam buitengewoon matig. Daarom wordt er vaak nog baarlijke nonsens verkondigd. Rotterdam kan veel leren van de Bulgaarse hoofdstad Sofia. In de binnenstad van deze stad vindt men de synagoge, de moskee en de kerk broederlijk en zusterlijk naast elkaar.

Bulgarije gehoorzaamde indertijd niet aan het Duitse bevel om de joden te laten deporteren naar de kampen, want de Bulgaren hielden vol dat de joden ook behoorden tot hun multi-etnische samenleving. Ze wilden niet dat er een groep werd verwijderd. Bulgarije is dan ook een van de weinige landen in Europa waar de joden minder geleden hebben onder de vernietiging.

Leefbaar Rotterdam
Een multi-etnische samenleving is een geweldige uitdaging. Gemakkelijk is het niet. Veel mensen moeten overtuigd raken, moeten met elkaar in gesprek zijn. Dialoog is onvermijdelijk. Met sommige aanhangers van Leefbaar Rotterdam, die liever uitzien op een park waar honden worden uitgelaten dan op een moskee, zal nog lang gedebatteerd moeten worden.

Wethouder Pastors meent dat het bestuur van de moskee zal moeten beseffen dat omstandigheden anders zijn dan zeven jaar geleden. Dat is inderdaad juist. De omstandigheden wijzigen zich. De islam zal in de komende decennia uitgroeien tot de grootste religie in deze stad. Zo simpel is het. Het zal toch niet zo zijn dat de bekrompenheid van mensen die niets van de islam verstaan hebben, doorslaggevend wordt.

Het wordt uiterst bedenkelijk wanneer wij een lokale overheid hebben die deze bekrompenheid voedt. De lokale overheid dient de grens tussen staat en kerk, synagoge en moskee te respecteren. Uiteraard mag de overheid vragen stellen, zoals ook kerk, synagoge en moskee hun vragen zullen stellen aan de overheid.

Dominee Hans Visser is verbonden aan de Stichting voor Kerkelijke Sociale Arbeid te Rotterdam en de Pauluskerk, beide in Rotterdam


Bron: Rotterdams Dagblad 02/12/03



Hans Visser heeft tenminste ballen. :duim:

assassijn
09-09-05, 21:43
Geplaatst door ~Panthera~
Die Visser is in ieder geval iemand met BALLEN !! :duim:

Ik weet dat toch niet zo zeker met die Visser. Het is ook iemand die pleit voor de acceptatie van pedoseksuelen, en hij is ook nog eens lid van stichting Martijn.

~Panthera~
09-09-05, 21:48
Geplaatst door assassijn
Ik weet dat toch niet zo zeker met die Visser. Het is ook iemand die pleit voor de acceptatie van pedoseksuelen, en hij is ook nog eens lid van stichting Martijn.

Acceptatie betekend dat je accepteert dat er pedo's ZIJN.
Dat betekend niet dat je goed hoeft te keuren wat ze willen DOEN.
Subtiel verschil.

Tomas
09-09-05, 21:54
Geplaatst door assassijn
Ik weet dat toch niet zo zeker met die Visser. Het is ook iemand die pleit voor de acceptatie van pedoseksuelen, en hij is ook nog eens lid van stichting Martijn.

Nou ja, dan heeft ie dus ion ieder geval wel ballen. En ze werken ook nog, jammer genoeg.

Tomas
09-09-05, 21:55
Geplaatst door ~Panthera~
Acceptatie betekend dat je accepteert dat er pedo's ZIJN.
Dat betekend niet dat je goed hoeft te keuren wat ze willen DOEN.
Subtiel verschil.

Die stichting Maartijn gaat mij veel te ver.

Eke
09-09-05, 22:00
Geplaatst door Zwarte Schaap



Een multi-etnische samenleving is een geweldige uitdaging. Gemakkelijk is het niet. Veel mensen moeten overtuigd raken, moeten met elkaar in gesprek zijn. Dialoog is onvermijdelijk.


Bron: Rotterdams Dagblad 02/12/03


Goed stuk, en goed werk van Hans Visser :fpetaf:


Ook door kennis te vergaren over elkaars achtergronden maakt het dialoog makkelijker, begrip makkelijker.

Je kunt veel meer hebben van een buur waarmee je op ontspannen voet omgaat.

Iemand die als bestuurder wordt gekozen heeft m.i. zeker de plicht zich te verdiepen in zijn bevolking . Je moet een visie zien te ontwikkelen op de toekomst van je stad!!!

Niet mensen onderdrukken en afknijpen, maar opheffen. Dat 's echt mooi.

assassijn
09-09-05, 22:01
Geplaatst door ~Panthera~
Acceptatie betekend dat je accepteert dat er pedo's ZIJN.
Dat betekend niet dat je goed hoeft te keuren wat ze willen DOEN.
Subtiel verschil.

Het ligt ietsje anders. Hij vergelijkt pedoseksualiteit namelijk met de relatie tussen twee heteroseksuelen of homoseksuelen.

~Panthera~
09-09-05, 22:04
Geplaatst door assassijn
Het ligt ietsje anders. Hij vergelijkt pedoseksualiteit namelijk met de relatie tussen twee heteroseksuelen of homoseksuelen.

Dat klopt dan dus voor geen meter.
Pedo's houden van kinderen.
Op dat punt moet ie dus even zijn schoolgeld terughalen.

Maar goed, daar ging dit topic niet over.

jan1974
09-09-05, 22:05
Geplaatst door Zwarte Schaap
Niemand houdt je tegen om je zelf af te zonderen van allochtonen om geen conflicten met ze te hebben.
Je hebt makkelijk praten. Er is in Nederland bijna geen dorp meer te vinden waar geen allochtoon woont. Dat is dus een heilloze weg. Nee, ik zoek ze nu op (ook hier op maroc.nl) om op die manier tot een dialoog te komen en zo conflicten te vermijden.

jan1974
09-09-05, 22:07
Geplaatst door Eke
Jan, mooie wooncomplexen met eigen zwembad, fitnessruimte, daktuin, speeltuin, vijver ,ommuurd en met concierge..

voor iedereen ????denk je dat echt ?
Nee, op de manier zoals jij het presenteert is het onbetaalbaar.

Cherry Bo
09-09-05, 22:10
.

Zwarte Schaap
09-09-05, 22:11
Geplaatst door jan1974
Je hebt makkelijk praten. Er is in Nederland bijna geen dorp meer te vinden waar geen allochtoon woont. Dat is dus een heilloze weg. Nee, ik zoek ze nu op (ook hier op maroc.nl) om op die manier tot een dialoog te komen en zo conflicten te vermijden.

Als je standaard idee is dat een allochtoon een conflicterende situatie oplevert dan heb jij een grote probleem dan kun je nooit naast een allochtoon wonen. Dat probleem zit meer in de hoofd dan in de werkelijkheid. Kennelijk ben je echt goed bang gemaakt door de Nederlandse media en politici.

jan1974
09-09-05, 22:21
Geplaatst door Zwarte Schaap
1. Als je standaard idee is dat een allochtoon een conflicterende situatie oplevert dan heb jij een grote probleem dan kun je nooit naast een allochtoon wonen.

2. Dat probleem zit meer in de hoofd dan in de werkelijkheid. Kennelijk ben je echt goed bang gemaakt door de Nederlandse media en politici.

1. hohoho, het idee om me af te zonder van allochtonen kwam van jou.

2. Volgens mij moet jij banger zijn voor de Nederlandse media en politici. Ik ben niet eens zo bang, ik ben gewoon ongezond politiek incorrect.

Zwarte Schaap
09-09-05, 22:29
Geplaatst door jan1974
1. hohoho, het idee om me af te zonder van allochtonen kwam van jou.

Dat noemde ik als alternatief voor jouw apartheid beleid. Wie niet tevreden is mag zich lekker afzonderen.


2. Volgens mij moet jij banger zijn voor de Nederlandse media en politici. Ik ben niet eens zo bang, ik ben gewoon ongezond politiek incorrect. Ja ik heb alle reden om bang te zijn gezien de makke karakter van de mensen en de historische gebeurtenissen in Nederland.

Zwarte Schaap
09-09-05, 22:55
Geplaatst door assassijn
Ik weet dat toch niet zo zeker met die Visser. Het is ook iemand die pleit voor de acceptatie van pedoseksuelen, en hij is ook nog eens lid van stichting Martijn.

Dominee Hans Visser is een heel barmhartige man die het liefst niemand uitsluit, ook pedosexuelen niet. Ik denk dat hij mensen niet bij voorbaat opgeeft en het liefst met ze in contact blijft. Verlies je het contact dan kun je ze ook niet positief beinvloeden. De leus op de Pauluskerk is dan ook:''Overwin het kwade door het goede''.

~Panthera~
09-09-05, 23:02
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dominee Hans Visser is een heel barmhartige man die het liefst niemand uitsluit, ook pedosexuelen niet. Ik denk dat hij mensen niet bij voorbaat opgeeft en het liefst met ze in contact blijft. Verlies je het contact dan kun je ze ook niet positief beinvloeden. De leus op de Pauluskerk is dan ook:''Overwin het kwade door het goede''.

En daar heeft Visser ook weer gelijk in. :D

jan1974
09-09-05, 23:06
"Wie niet tevreden is mag zich lekker afzonderen." Veel allochtonen ogen niet erg tevreden. Daarom is afzondering misschien een goed idee. Of je dit nu apartheid noemt of iets anders, dat maakt mij niet zoveel uit.

"Ja ik heb alle reden om bang te zijn gezien de makke karakter van de mensen en de historische gebeurtenissen in Nederland."
Nederland is klein, de schapen moeten mak zijn anders passen ze er niet in. Je kunt beter makke schapen hebben dan die balkan toestanden.

Zwarte Schaap
09-09-05, 23:27
Geplaatst door jan1974
Veel allochtonen ogen niet erg tevreden. Daarom is afzondering misschien een goed idee. Of je dit nu apartheid noemt of iets anders, dat maakt mij niet zoveel uit. In casu ben jij diegene die ontevreden is en een oproep doet om maar meteen een apartheidsbeleid in te voeren. Dus beter kun je het over je zelf hebben en niet voor allochtonen praten die je toch apart wilt zetten. Je bent zo slachtoffer, dader, aanklager en rechter tegelijkertijd.


Nederland is klein, de schapen moeten mak zijn anders passen ze er niet in. Je kunt beter makke schapen hebben dan die balkan toestanden Je kunt je beter richten op de herders. Als de herders vals zijn worden de schapen er niet beter van. Pastoors lijkt mij een zeer gevaarlijke herder.