PDA

Bekijk Volledige Versie : 12 jarige rachel werd door haar ouders (sexueel) aangeboden aan Andre Hazes.



Zwarte Schaap
10-09-05, 13:18
HUISVRIEND: RACHEL HAD SEKS MET ANDRE HAZES TOE ZIJ 12 WAS!

Verbijsterend! Volgens voormalig huisvriend van Andre Hazes, Henk Volkers, werd Andre in de tijd dat die nog met zijn tweede vrouw Ellen getrouwd was, verleid door de toen pas 12-jaar Rachel. Henk Volkers (75) zegt dat hij en Ellen Hazes destijds met eigen ogen hebben gezien hoe de 12-jarige Rachel met het geslachtsdeel van Hazes 'speelde'...

Volkers zegt ook dat dat Rachel van Galen en haar vader en moeder destijds maar een doel voor ogen hadden: Rachel te koppelen aan Andre Hazes. Volgens de toenmalige huisvriend wilde Ellen, die vorige week overleed aan borstkanker en het verdriet om haar grote liefde Andre, daarom ook niet meer leven...

Henk Volkers doet zijn verbijsterende verhaal deze week in het weekblad Prive en hij neemt bepaald geen blad voor de mond. Keihard zegt hij dat Rachel en haar ouders deels verantwoordelijk zijn voor het verdriet van Ellen in de afgelopen jaren. Verdriet dat werd veroorzaakt omdat Rachel al als 12-jarig pubermeisje Andre Hazes wist in te palmen.

Het kwam allemaal door Rachel, weet Henk Prive te vertellen. "De familie Van Galen was Hazes-gek. Ze hadden een slagerij in Rotterdam, zelfs op het vleeswaren papier stond zijn foto. Ze hebben zich in het huwelijk van André gewerkt. Dat moest kapot, voor dochter Rachel. Moeder Frida had ervoor gezorgd dat haar dochter, hoewel toen pas twaalf jaar oud, op de kleine Melvin mocht passen. Ellen was toen nog een evenwichtige meid. Ze runde Melvin Productions aan de Willemsparkweg en was veel op kantoor.

Op een dag belde ze me op. Of ik met haar naar een bankstel wilde gaan kijken. Gezellig met zijn tweetjes en André ging toch nooit mee. Maar Ellen vergat iets en wij liepen terug naar huis. Ik had hun huis verbouwd en er zo'n boerendeur in gemaakt. Het bovenste deurtje stond open en wat zagen we? Ik kan het niet zeggen. Ellen kreeg een nekslag. Ze keek me aan, ik kon haar nog nét opvangen... Ik heb haar uit huis gehaald, we zijn een stukje gaan rijden. Je hebt het niet goed gezien, suste ik.

De verhouding van haar Andre met pubermeisje Rachel maakte dat Ellen overspannern raakte volgens Volkers. "Ellen raakte geestelijk helemaal in de war. Ze ging wartaal praten en hoorde vliegtuigen en treinen. Ik heb Melvin naar mensen gebracht om op te passen. Toen ik terugkwam hadden kennissen Ellen met een ziekenwagen laten ophalen. Ze was psychiatrisch patiënt geworden en werd opgesloten in een ziekenhuis in Amersfoort."

Toen Henk dat hoorde, zo vertelt hij in het weekblad, reed met een 'bloedgang' naar Amersfoort. "Ellen vloog steeds tegen de tralies aan. Ze gilde: 'Henk, help me toch!' Toen brak mijn hart. Ze had zó veel verdriet en ik ben goed van de tongriem gesneden en zei tegen die dokter: Wat is dat voor flauwekul? Ik dacht dat alleen de wettige echtgenoot hierover kon beslissen. De mensen die dit hebben gedaan zijn aangewaaide kennissen... Ik neem Ellen meteen weer mee.

Dat kon natuurlijk niet, meneer Hazes moest maar komen. Ik bellen naar de familie Van Galen. Nee, André kwam niet aan de telefoon. Ik zei: Als ik hem niet binnen één seconde te spreken krijg, ga ik naar een drukkerij waar ik vijfhonderd pamfletten laat maken over André en jullie dochter en die hang ik door heel Rotterdam. Jullie verkopen nooit meer één ons worst."

"lk kreeg André meteen aan de lijn. Wat er aan de hand was. Ik zeg: Waar ben je nou mee bezig man? Je vrouw ligt achter de tralies. Je hebt haar echt gek gekregen. Je hebt een uur de tijd om te komen. Het greep André wel aan. We hebben drie uur met de doktoren gesproken, met als gevolg dat we Ellen de volgende dag konden ophalen. Maar nog diezelfde avond kwam dat wijf Van Galen thuis in Baarn. Wat denk je dat ze zegt, je raadt het nooit: 'Zo, die Ellen is opgeruimd. En ik wil in dit huis die naam nóóit meer horen!' Toen kreeg ik een vlaag. Ik pakte dat mens beet en gooide haar dwars door de boerendeur heen en inde tuin kreeg ze nog een paar schoppen. Ik was zó laaiend, dat niemand me dorst te benaderen.De volgende dag kreeg André Ellen dus weer mee naar huis, maar hij ging gewoon door met die Rachel. De hele week zat hij in Rotterdam. Uiteindelijk is Ellen toen tóch weer door gedraaid."

Heb probeerde nog te redden wat er te redden viel. 'Ik zei tegen André dat ik hem dood zou schieten als hij er niet een einde maakt aan. dat gedoe met dat mokkel uit Rotterdam. Hij antwoordde: 'Dat durf je nooit. 'Ik: Let maar op! Toch niet gedaan natuurlijk, maar wél Rachel gebeld. Waar hij bijzat pakte ik de telefoon: Jij klein geraffineerd loeder...André zit hier naast me, maar heeft niet de moéd het je te zeggen, dus doe ik het maar. Het is over en uit tussen jullie! Hij kiest voor Ellen. Weet je wat ze antwoordde? 'Ik had ook nooit aan een oudere man moeten beginnen! Maar ze zijn gewoon doorgegaan die twee. Alsof er geen Ellen bestond.'

De scheiding was volgens Volkers onafwendbaar. 'Maar het leven interesseerde haar eigenlijk niet meer. Ze is later hertrouwd met Job, een heel lieve man, maar ze is nooit meer echt gelukkig geweest."

Toen André, oktober 1991 met Rachel trouwde huilde Ellen tranen met tuiten."


Bron: http://zijonline.nl/ecNews.asp?ID=5688&page2=zij_gossip

waterfiets
10-09-05, 14:19
Snif snif ... je krijg er trane van in je oge , ik zweer het je ...

Cherry Bo
10-09-05, 14:45
De Zij online... :hihi:

waterfiets
10-09-05, 16:20
Henk Volkers zal trouwens ook wel een 'kinderliefhebber' zijn om dit zo naar buiten te brengen indachtig de kinderen van Hazes die dit volgende week op school van medeleerlingen mogen aanhoren ... "Je moeder is een ..., je vader is een ... " etc. Wat een hufter !

Zwarte Schaap
10-09-05, 17:33
Die arme Rachel is gewoon slachtoffer van de sociale druk.

Cherry Bo
10-09-05, 17:45
Geplaatst door Zwarte Schaap
Die arme Rachel is gewoon slachtoffer van de sociale druk.

Is dit de nieuwe insteek? Ik vinnem wel leuk. :hihi:

Over sociale druk gesproken:
Ze hadden met Rachel naar Iran moeten gaan. Daar hadden ze haar op haar 9e al met André kunnen laten trouwen. Daar weten ze tenminste hoe je sex met kinderen legaliseert.
En had-ie Ellen d'r gewoon bij mogen houden.

waterfiets
10-09-05, 19:02
Ach voorlopig gaat het om een verhaal via via dat iemand verteld zou hebben die "toevallig" net dood is dus die het nooit meer kan bevestigen ...

Wide-O
10-09-05, 19:12
Geplaatst door Zwarte Schaap
Die arme Rachel is gewoon slachtoffer van de sociale druk.

Je vergeet de plestiek tieten ! :fplet:

assassijn
10-09-05, 19:49
Het is een Joods complot geweest. Rachel is een Joodse naam.

Imperatrice
10-09-05, 20:22
nee joh, tis de schuld van de Marokkanen

Zwarte Schaap
10-09-05, 20:26
Geplaatst door Cherry Bo
Is dit de nieuwe insteek? Ik vinnem wel leuk. :hihi:

Over sociale druk gesproken:
Ze hadden met Rachel naar Iran moeten gaan. Daar hadden ze haar op haar 9e al met André kunnen laten trouwen. Daar weten ze tenminste hoe je sex met kinderen legaliseert.
En had-ie Ellen d'r gewoon bij mogen houden.

Ik denk niet dat ie zijn biertje voor een vrouw opgeeft.

gh.wille
10-09-05, 20:47
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik denk niet dat ie zijn biertje voor een vrouw opgeeft.

Ik weet niet wat er van dat verhaal waar is , maar het is al zoveelste
verhaal van (beroemdheden ) en ik heb Hazes persoonlijk meerdere malen meegemaakt ,en als je dan zag wat voor moeite dat sommige vrouwen en meisjes deden om met deze (toch echt niet als een ADONIS
uitziende ) man in kontakt te komen ,was bij het belachelijke af.
De verleiding is voor dit soort mensen (die ook nog een biertje ) lusten dan ook vaak erg groot .
Maar er zijn legio bekenden op te noemen die ook zo hun verleden hebben , het is in en in triest voor degenen die er onder leiden , met name de vrouwen en evt kinderen ! hoewel ze financieel meestal niks te kort komen , blijft toch altijd de confrontatie al is het maar op T.V met je (bekende ex) een rol spelen !

:droef:

Cherry Bo
10-09-05, 23:28
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik denk niet dat ie zijn biertje voor een vrouw opgeeft.

In Iran had-ie zijn biertje niet nodig gehad.

Cherry Bo
10-09-05, 23:46
Geplaatst door Wide-O
Je vergeet de plestiek tieten ! :fplet:

:haha:

mark61
10-09-05, 23:55
Geplaatst door Wide-O
Je vergeet de plestiek tieten ! :fplet:

Op dr twaalfde al met die uiers over de grond slepen? Tis tog wat.

mark61
10-09-05, 23:56
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik denk niet dat ie zijn biertje voor een vrouw opgeeft.

Dat hoeft ook helemaal niet in Iran.

Zwarte Schaap
10-09-05, 23:59
Geplaatst door Cherry Bo
In Iran had-ie zijn biertje niet nodig gehad.

Hoe bedoel je ?

Zwarte Schaap
11-09-05, 00:00
Geplaatst door mark61
Dat hoeft ook helemaal niet in Iran.

Is bier vrij verkrijgbaar dan in Iran?

mark61
11-09-05, 00:02
Geplaatst door Zwarte Schaap
Is bier vrij verkrijgbaar dan in Iran?

Niet vrij, maar wel vrij gemakkelijk. Voor een Hazes geen probleem denk ik. Die zou in Noord-Teheran wonen. Daar kan geloof ik alles.

Zwarte Schaap
11-09-05, 00:06
Geplaatst door mark61
Niet vrij, maar wel vrij gemakkelijk. Voor een Hazes geen probleem denk ik. Die zou in Noord-Teheran wonen. Daar kan geloof ik alles.

Ik denk niet dat de smokkelaars de vraag aan kunnen om andre's noden te ledigen.

mark61
11-09-05, 00:16
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik denk niet dat de smokkelaars de vraag aan kunnen om andre's noden te ledigen.

Ze zijn vast inventief genoeg om een brouwerij in zijn kelder in te bouwen.

MaRiaH
11-09-05, 00:49
In de hemel is geen bier,
daarom dronk hij het hier..

leuk zo n roddelrubriek..
Who's next? :jumping:

mark61
11-09-05, 00:52
Geplaatst door MaRiaH
In de hemel is geen bier,
daarom dronk hij het hier..

leuk zo n roddelrubriek..
Who's next? :jumping:

Jij. Vertel s.

Cherry Bo
11-09-05, 00:58
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hoe bedoel je ?

Zijn grote verdriet zou opgelost zijn, in Iran.
Sex met minderjarige Rachel en gewoon getrouwd blijven met Ellen.
Dat doet voor koffie op de hoek. En een koekje derbij.

mark61
11-09-05, 01:00
Geplaatst door Cherry Bo
Zijn grote verdriet zou opgelost zijn, in Iran.
Sex met minderjarige Rachel en gewoon getrouwd blijven met Ellen.
Dat doet voor koffie op de hoek. En een koekje derbij.

Iets zegt me dat zijn verdriet met geen hectoliters bier of harems vol vrouwen te stelpen was.

Cherry Bo
11-09-05, 01:04
Geplaatst door mark61
Iets zegt me dat zijn verdriet met geen hectoliters bier of harems vol vrouwen te stelpen was.

Hij kende mij natuurlijk niet :ego:

en ik hield dat zo.

mark61
11-09-05, 01:05
Geplaatst door Cherry Bo
Hij kende mij natuurlijk niet :ego:

en ik hield dat zo.

Je gaat me toch niet vertellen dat jij op je 9de al plastieken borsten had?

Zwarte Schaap
11-09-05, 01:08
Geplaatst door Cherry Bo
Hij kende mij natuurlijk niet :ego:

en ik hield dat zo.

Is dit de sociale druk die je dat laat zeggen?

Zwarte Schaap
11-09-05, 01:11
Geplaatst door Cherry Bo
Zijn grote verdriet zou opgelost zijn, in Iran.
Sex met minderjarige Rachel en gewoon getrouwd blijven met Ellen.
Dat doet voor koffie op de hoek. En een koekje derbij.

Het huwelijk zou mijns inziens handiger voor rachel zijn. Hier blijven biedt hem meer voordelen. Hij kon hier toch met rachel rommelen, waarom nog trouwen?

Cherry Bo
11-09-05, 01:15
Geplaatst door Zwarte Schaap
Is dit de sociale druk die je dat laat zeggen?

Yep. En de plastieke borsten van Dr. Schumacher natuurlijk.
Sinds hij blijft weigeren ze te voorzien van mondjes moet ik het praten helaas nog steeds zélf doen.

MaRiaH
11-09-05, 01:15
Geplaatst door mark61
Jij. Vertel s.

Ik ben geen bekende Nederlander..
en ik ben geen alcoholist..
niet echt een interessant object van roddel
het topic zou een eenzame dood sterven.. :hihi:

Laten we het maar bij het smartlapperige leven van de volkszangers houden..

Cherry Bo
11-09-05, 01:18
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het huwelijk zou mijns inziens handiger voor rachel zijn. Hier blijven biedt hem meer voordelen. Hij kon hier toch met rachel rommelen, waarom nog trouwen?

Om een "12 jarige rachel werd door haar ouders (sexueel) aangeboden aan Andre Hazes." topic, geopend door Schaap, op Maroc.nl te voorkomen, denk.

Nu is het te laat en doe je het alsnog.

Mark
11-09-05, 05:01
Geplaatst door Zwarte Schaap
Die arme Rachel is gewoon slachtoffer van de sociale druk.

je bedoelt sociale druk die leidt tot een monogaam huwelijk? ik vind dat je de vinger op de zere plek legt, zwarte schaap... heel goed dat je door deze spiegel nu ook inziet waarom gedwongen huwelijken (door sociale druk) verkeerd zijn. Langzaam maar zeker begin je normale denkbeelden aan te nemen.

Cherry Bo
11-09-05, 13:49
Geplaatst door BORN_2_B_MUSLIM
heel normaal binnen de nederlandse pedo cultuur

Goh, wat ben je op de hoogte.

Zwarte Schaap
11-09-05, 17:53
Geplaatst door Mark
je bedoelt sociale druk die leidt tot een monogaam huwelijk? ik vind dat je de vinger op de zere plek legt, zwarte schaap... heel goed dat je door deze spiegel nu ook inziet waarom gedwongen huwelijken (door sociale druk) verkeerd zijn. Langzaam maar zeker begin je normale denkbeelden aan te nemen.

Je insteek rammelt aan alle kanten gozer, te waardeloos om errop in te gaan.

Het enige (on)zinvolle wat eruit te halen valt dat jij een tegenstander bent van de monogame huwelijk. Vraag ik me af waarom jij er tegenstander van bent? Gaat je tegenstand zo ver dat je mensen zou willen bekeren om ook tegen een monogame huwelijk te zijn?

Cherry Bo
11-09-05, 21:18
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je insteek rammelt aan alle kanten gozer, te waardeloos om errop in te gaan.

Het enige (on)zinvolle wat eruit te halen valt dat jij een tegenstander bent van de monogame huwelijk. Vraag ik me af waarom jij er tegenstander van bent? Gaat je tegenstand zo ver dat je mensen zou willen bekeren om ook tegen een monogame huwelijk te zijn?

Hij bedoelt iets heel anders.
Probeer eens een kijkgat te boren door die verbetenheid van je.

Joesoef
11-09-05, 21:45
Geplaatst door Zwarte Schaap
"De familie Van Galen was Hazes-gek. Ze hadden een slagerij in Rotterdam, zelfs op het vleeswaren papier stond zijn foto"

:maf: