PDA

Bekijk Volledige Versie : Soort zoekt soort

Haris
11-09-05, 22:41
Hallo,

Laat ik het ook maar s proberen hier want hoe kom je anders in contact met een Marokkaanse vrouw die vrijheid hoog in het vaandel heeft staan.

Ik ben een man van 36 goed geschoold en liberaal, open en nuchter, houd niet van bekrompenheid en materialisme. Ben gevoelig en weet wat liefde geven betekent en weet ook liefde te ontvangen. Sta stevig in m'n schoenen, ben ambitieus en toekomstgericht. Heb een leuke (Nederlandse) vriendenkring en haal alles uit het leven wat er te halen valt. Heb alles wat m'n hartje begeert maar wil dit ook delen met iemand die m'n hartje deelt.

Jij bent een (Arabische) Marokkaanse meid die ouder dan 27 is, hier geboren of opgegroeid is, de nodige opleiding heeft gehad, niet gebonden aan culturele of familiale eisen, op zichzelf woont, een eigen vriendenkring heeft, haar eigen dingen heeft en haar eigen weg kan vinden in het leven, geen flirter of aandachtzoeker is en haar leven wil leven met een man die haar alle vrijheid gunt.
Schrik je niet terug van een diep ge´ntegreerde man en niet bang bent voor huisdieren dan moet je zeker even reageren.

Pusher
15-09-05, 09:59
Hallo,
Ik ben een marokkaanse vrouw die ook open is in de omgang met mensen. Dat alles wat je zegt is te mooi om waar te zijn. Ik ben bijna 2 jaar vrijgezel omdat het moeilijk is om een marokkaanse man te vinden die mij begrijpt. Eigenlijk had ik de hoop al opgegeven.

Haris
15-09-05, 11:00

Pusher
24-09-05, 22:18
Hoi Haris,
Je hebt me niet goed begrepen. Ik voel helemaal geen wantouwen jegens diegene die dit oproepje heeft geplaatst, maar ik kan niet geloven dat er zo een man bestaat. Ik ben vernederlandst tot op bepaalde hoogte. Ik vind het heel belangrijk dat er wederzijdse vertouwen is. Ben heel gesteld op mijn vrijheid.

Ps heb geen internet(nog niet) af en toe ben ik online.

tijgerin1996
28-09-05, 14:30
:lole: :lole: WAAR BLIJ JE MET PRAATJES

tijgerin1996
28-09-05, 14:40
:blij: IK WACHT OP JULLI ANTWOORD JE KRIJG GEEN SPIJT IK BEN EEN MARROKKAANSE VROUW EERLIJK BEHULPZAAM :regie: :zozo:

Haris
28-09-05, 15:17
Waar heb jij het in godsnaam over?
En probeer s normaal (foutloos) Nederlands te schrijven!

fine
08-10-05, 01:19
hoi hoi,heb net je berichtje gelezen,en eigenlijk geloof ik niet wat je schrijft,want terwijl ik het las,voelde het meteen verkeerd aan.Ik ben nogal iemand die op haar gevoel afgaat en tot nu toe zit ik nog niet mis.Ps;neem het mij niet kwalijk.groetjes....

Haris
09-10-05, 15:39
Hoi,

Weet niet welke kant jouw gevoel jou wijst, maar als dat negatief is vraag ik me toch af waarom je dan reageert.
Mijn oproep is bedoeld voor een eventuele geschikte partner die met mij een leven kan delen op basis van mijn eigenschappen zoals ik heb beschreven.
Twijfel je daar aan? Reageer dan alsjeblieft niet en bespaar ons beiden de moeite!

Groet
H

fine
26-10-05, 22:21
Hoi hoi,ik heb net gezien dat ik een verkeerd berichtje naar jou heb gezonden.Mijn excuses hiervoor,het was namelijk voor iemand anders bedoeld.groetjes.....

girl d'anvers
17-11-05, 10:44
Geplaatst door Haris
Hoi,

Weet niet welke kant jouw gevoel jou wijst, maar als dat negatief is vraag ik me toch af waarom je dan reageert.
Mijn oproep is bedoeld voor een eventuele geschikte partner die met mij een leven kan delen op basis van mijn eigenschappen zoals ik heb beschreven.
Twijfel je daar aan? Reageer dan alsjeblieft niet en bespaar ons beiden de moeite!

Groet
H

Ik begrijp waarom je op zoek bent naar een vrouw langs deze weg.

Je bent een eenzame ouwe knorpot daarom!

nayad
18-11-05, 21:22
ik vind het maar raar om verzoekjes op het net te schrijven om uw toekomstige te vinden wat is er met op de man af aan een meisje te vragen i.p.v hier op het net ik vind u oud en zielig anders ben je echt een loser dit is mijn mening dus....... :rotpc:
dus veel succes met je zoektocht naar een vrouw :kwaad:

Gelukspoppetje
05-12-05, 11:58
Hoi Haris,

Ik las je advertentie. Klint heel interessant. Maar het roept tegelijk vragen op. Je hebt het over vrijheid, liberaal, bekrompenheid materialisme en diep geintegreerd. Wat mij betreft zijn het containerbegrippen die in het algemeen te pas en te onpas worden gebruikt. Ik ben wel benieuwd wat het voor jou allemaal betekent; wat zeggen deze begrippen over jou als persoon?

Ik hoor graag van je.

Gelukspoppetje

Bloema
13-10-06, 21:23
Hallo Haris

Kan je mij je mail adres sturen?

gr. Bloema