PDA

Bekijk Volledige Versie : Het Schnitzelparadijs komt binnen op één



Commeilfaut
13-09-05, 10:38
Het Schnitzelparadijs komt binnen op één

(Novum) - De komedie 'Het schnitzelparadijs' komt deze week binnen op de eerste plaats van de Nederlandse box office. De film bracht het eerste weekend ruim 350 duizend euro op. Hiermee stoot de Nederlandse 'multicultikomedie' van regisseur Martin Koolhoven 'Wedding crashers' van de eerste plaats. De derde plaats in de Nederlandse box office wordt ingenomen door 'Mr. & Mrs. Smith', die in ons land inmiddels meer dan drie miljoen euro heeft opgebracht.

Ook de Amerikaanse box office heeft een nieuwe nummer één. De thriller 'The exorcism of Emily Rose' is met een opbrengst van dertig miljoen dollar (24 miljoen euro) een van de meest succesvolle septemberreleases in de Verenigde Staten in de geschiedenis. De film met in de hoofdrollen Tom Wilkinson en Laura Linney is gebaseerd op ware gebeurtenissen, en gaat over een priester die wordt aangeklaagd na een mislukte duivelsuitdrijving. 'The exorcism of Emily Rose' is voor minder dan 20 miljoen dollar (16 miljoen euro) gemaakt.

'Transporter 2', die vorige week nog de eerste plek bekleedde, staat deze week op de derde plaats van de Amerikaanse box office met een weekopbrengst van zeven miljoen dollar (5,6 miljoen euro). In totaal heeft de film met de Britse acteur Jason Statham nu dertig miljoen dollar (24 miljoen euro) opgebracht. De tweede plek is voor 'The 40-year old virgin', die in vier weken meer dan tachtig miljoen dollar (64 miljoen euro) heeft opgehaald. In de top-vijf van de Amerikaanse box office staan verder 'The constant gardener' en 'Red eye', die deze week beide rond de vijf miljoen dollar (vier miljoen euro) opbrachten.


[Copyright 2005, Novum]




Eerlijk zeggen. Wie is er naar deze shitfilm geweest?


In dat geval, may you die and rot in hell!

TonH
13-09-05, 11:29
Geplaatst door Commeilfaut
In dat geval, may you die and rot in hell!

U bedoelt: moge u branden in De Vuur...

Commeilfaut
13-09-05, 11:35
Geplaatst door TonH
U bedoelt: moge u branden in De Vuur...


Exactement.

Goodnight
13-09-05, 12:50
Geplaatst door Commeilfaut
Het Schnitzelparadijs komt binnen op één

(Novum) - De komedie 'Het schnitzelparadijs' komt deze week binnen op de eerste plaats van de Nederlandse box office. De film bracht het eerste weekend ruim 350 duizend euro op. Hiermee stoot de Nederlandse 'multicultikomedie' van regisseur Martin Koolhoven 'Wedding crashers' van de eerste plaats. De derde plaats in de Nederlandse box office wordt ingenomen door 'Mr. & Mrs. Smith', die in ons land inmiddels meer dan drie miljoen euro heeft opgebracht.

Ook de Amerikaanse box office heeft een nieuwe nummer één. De thriller 'The exorcism of Emily Rose' is met een opbrengst van dertig miljoen dollar (24 miljoen euro) een van de meest succesvolle septemberreleases in de Verenigde Staten in de geschiedenis. De film met in de hoofdrollen Tom Wilkinson en Laura Linney is gebaseerd op ware gebeurtenissen, en gaat over een priester die wordt aangeklaagd na een mislukte duivelsuitdrijving. 'The exorcism of Emily Rose' is voor minder dan 20 miljoen dollar (16 miljoen euro) gemaakt.

'Transporter 2', die vorige week nog de eerste plek bekleedde, staat deze week op de derde plaats van de Amerikaanse box office met een weekopbrengst van zeven miljoen dollar (5,6 miljoen euro). In totaal heeft de film met de Britse acteur Jason Statham nu dertig miljoen dollar (24 miljoen euro) opgebracht. De tweede plek is voor 'The 40-year old virgin', die in vier weken meer dan tachtig miljoen dollar (64 miljoen euro) heeft opgehaald. In de top-vijf van de Amerikaanse box office staan verder 'The constant gardener' en 'Red eye', die deze week beide rond de vijf miljoen dollar (vier miljoen euro) opbrachten.


[Copyright 2005, Novum]




Eerlijk zeggen. Wie is er naar deze shitfilm geweest?


In dat geval, may you die and rot in hell!

:hihi:

iemand wilde gisteren heeeeeeeeeel graag naar die film.

sienia
13-09-05, 12:59
En waarom zouden we niet mogen gaan?

Commeilfaut
13-09-05, 13:19
Geplaatst door sienia
En waarom zouden we niet mogen gaan?


Natuurlijk mag je gaan. Maar weet wel dat je er voor in de vuur zult branden.

sienia
13-09-05, 13:27
Geplaatst door Commeilfaut
Natuurlijk mag je gaan. Maar weet wel dat je er voor in de vuur zult branden.

:D

Bij ons geloof brand je zowiezo als je naar de film/bioscoop gaat. Helemaal als vrouw.

delirious
13-09-05, 13:30
Geplaatst door sienia
:D

Bij ons geloof brand je zowiezo als je naar de film/bioscoop gaat. Helemaal als vrouw.


Na of tijdens de film?

Bofko
13-09-05, 13:31
Geplaatst door delirious
Na of tijdens de film?

Ik denk zelfs dat je in het begin al afbrandt.

IbnRushd
13-09-05, 13:32
Geplaatst door sienia
:D

Bij ons geloof brand je zowiezo als je naar de film/bioscoop gaat. Helemaal als vrouw.

Je bedoeld 'jouw' geloof.

delirious
13-09-05, 13:34
Geplaatst door IbnRushd
Je bedoeld 'jouw' geloof.

Wat voor geloof zou het zijn? :argwaan:

IbnRushd
13-09-05, 13:36
Geplaatst door delirious
Wat voor geloof zou het zijn? :argwaan:

anti-bioscoop/films geloof

Commeilfaut
13-09-05, 13:40
Geplaatst door sienia
:D

Bij ons geloof brand je zowiezo als je naar de film/bioscoop gaat. Helemaal als vrouw.

Kun je je voorstellen hoe erg je moet branden als je naar een waardeloze komedie gaat.

sienia
13-09-05, 13:41
Geplaatst door IbnRushd
Je bedoeld 'jouw' geloof.

Die van jou is zeker weer anders, waren er niet iets van meer dan 70 stromingen?
En de jouwe is natuurlijk de enige juiste?

Nou die van mij is dus weer anders, maar de overwegend Marokkaanse islam (laat ik hem zo noemen voor het gemak, al weet natuurlijk iedereen al waar ik op doel) is vrij hypocriet. Niks nieuws onder de zon.

Commeilfaut
13-09-05, 13:43
Geplaatst door sienia


Nou die van mij is dus weer anders, maar de overwegend Marokkaanse islam (laat ik hem zo noemen voor het gemak, al weet natuurlijk iedereen al waar ik op doel) is vrij hypocriet. Niks nieuws onder de zon.

Oei... Je bent hard op weg om te branden nog voordat je een bioscoop hebt bezocht.

sienia
13-09-05, 13:43
Geplaatst door Commeilfaut
Kun je je voorstellen hoe erg je moet branden als je naar een waardeloze komedie gaat.

Zouden dat niet juist verzachtende omstandigheden zijn? :p

Zo'n waardeloze comedie trekt wel veel publiek, waardeloos publiek natuurlijk.

Commeilfaut
13-09-05, 13:45
Geplaatst door sienia


Zo'n waardeloze comedie trekt wel veel publiek, waardeloos publiek natuurlijk.

Nu je het zo stelt... Inderdaad. Hoe meer mensen er naar Schnitzeshel gaan, hoe beter.

delirious
13-09-05, 13:45
Geplaatst door sienia
Die van jou is zeker weer anders, waren er niet iets van meer dan 70 stromingen?
En de jouwe is natuurlijk de enige juiste?

Nou die van mij is dus weer anders, maar de overwegend Marokkaanse islam (laat ik hem zo noemen voor het gemak, al weet natuurlijk iedereen al waar ik op doel) is vrij hypocriet. Niks nieuws onder de zon.

Dus van die van jou, mag je niet naar de bioscoop?

sienia
13-09-05, 13:49
Geplaatst door delirious
Dus van die jouw, mag je niet naar de bioscoop?


Uhm ja....fijn weer, al is het best wel frisjes.
Vergeleken met de afgelopen dagen dan he.

delirious
13-09-05, 13:51
Geplaatst door sienia







Uhm ja....fijn weer, al is het best wel frisjes.
Vergeleken met de afgelopen dagen dan he.



Duidelijk.. :moe:

Ron Haleber
13-09-05, 14:08
Zoals men hier weet, lees ik boeken.

Ik vond "Het Schnitzelparadijs" een amusant boek - leuk verhaal over een werkzoekende Marokkaan.

Aan te bevelen voor de gematigde moslim! :roker:

Commeilfaut
13-09-05, 14:14
Geplaatst door Ron Haleber
Zoals men hier weet, lees ik boeken.



Nee, dat wist ik niet. Maar fijn dat je het met mij wilt delen. Smokkel je ook Chinezen?

IbnRushd
13-09-05, 14:16
Geplaatst door sienia
Die van jou is zeker weer anders, waren er niet iets van meer dan 70 stromingen?
En de jouwe is natuurlijk de enige juiste?

Nou die van mij is dus weer anders, maar de overwegend Marokkaanse islam (laat ik hem zo noemen voor het gemak, al weet natuurlijk iedereen al waar ik op doel) is vrij hypocriet. Niks nieuws onder de zon.

Alleen het soefisme kent al meer dan 172 stromingen, maar dit terzijde.

Je hoeft niet te hard van stappel te lopen, beste zusterke. Met 'ons' bedoel je vast die hardcore-liners die zich bij de takfiris hebben aangesloten. Vast cynisch bedoeld. Dat begreep ik wel, maar wilde graag ook een grapje maken. Als dat ten minste van U mag. :D

delirious
13-09-05, 14:16
Geplaatst door Commeilfaut
Nee, dat wist ik niet. Maar fijn dat je het met mij wilt delen. Smokkel je ook Chinezen?

:hihi:

Bofko
13-09-05, 14:18
Geplaatst door IbnRushd
Alleen het soefisme kent al meer dan 172 stromingen, :D

:vreemd: Wat is dat toch met dat getal 72.....

Ron Haleber
13-09-05, 14:21
Geplaatst door Commeilfaut
Nee, dat wist ik niet. Maar fijn dat je het met mij wilt delen. Smokkel je ook Chinezen?

Nee, wel haaievinnen voor de soep. Erg lekker!

Commeilfaut
13-09-05, 14:25
Geplaatst door Ron Haleber
Nee, wel haaievinnen voor de soep. Erg lekker!

Yeah? Cool. Niet dat het mij wat kan bommen ofzo.

Joesoef
13-09-05, 14:57
Geplaatst door Ron Haleber
Zoals men hier weet, lees ik boeken.


http://www.aximsite.com/boards/images/smilies/uglyhammer.gif

Julien
14-09-05, 15:31
erg leuke en komische film. een aanrader!

maar shouf shouf habibi was leuker.