PDA

Bekijk Volledige Versie : Huid van geëxecuteerden en geaborteerde foetussen in antirimpelcrèmes



Marsipulami
13-09-05, 17:54
Huid van geëxecuteerden in antirimpelcrèmes


12:28:36

LONDEN - Een Chinees farmaceutisch bedrijf gebruikt huid, weggenomen van de lijken van terdoodveroordeelden. Dat staat vandaag te lezen in het Britse dagblad The Guardian. De krant vermeldt de naam van de firma niet.


Toen de krant undercover een onderzoek instelde naar de praktijken van het bedrijf, kreeg ze van vertegenwoordigers te horen dat de stukken huid worden gebruikt voor de aanmaak van middelen voor de lippen en antirimpelcrèmes. Het zou gaan om een 'traditionele praktijk' die geen 'schandaal waard' was.
Toen The Guardian de firma officieel benaderde, werd de praktijk ontkend. Om juridische redenen mocht de krant de naam van de firma niet vrijgeven.

Het blad kon niet achterhalen of de stukken huid al in de eigenlijke productiefase zitten of nog in het labostadium verkeren.

Het bedrijf exporteert een deel van zijn productie naar Groot-Brittannië en andere Europese landen, ook naar de VS. The Guardian wist niet of de Chinese producten in winkels te vinden zijn of via het internet te koop worden aangeboden.

Wel voegde de krant eraan toe dat de Chinese firma ook rimpelbestrijdingsmiddelen maakt aan de hand van weefsels van foetussen uit abortussen.

13/09/2005 - belga - kum

Cherry Bo
13-09-05, 17:56
Waar kan ik dat kopen? :strik:

Zwarte Schaap
13-09-05, 18:00
Kommerciele toekomstvisioen:

Om in de toekomst aan de vraag te kunnen voldoen wordt er een fabrieksmatige opstelling ontworpen om gekloonde mensen te kweken die louter en alleen dienen om de industrie te voorzien van de bruikbare menselijke grondstoffen/onderdelen.

Imperatrice
13-09-05, 18:07
tfoe, wat ben ik blij dat ik die zooi niet gebruik

Oeroeboeroe
13-09-05, 18:07
Geplaatst door Zwarte Schaap
Kommerciele toekomstvisioen:

Om in de toekomst aan de vraag te kunnen voldoen wordt er een fabrieksmatige opstelling ontworpen om gekloonde mensen te kweken die louter en alleen dienen om de industrie te voorzien van de bruikbare menselijke grondstoffen/onderdelen.

Gekloonde ZWARTE mensen, uiteraard, Schaap! Dat was je nog vergeten...

Zo zie je maar weer...het kan altijd NOG erger... :knipoog:

~Panthera~
13-09-05, 18:11
:kotsen:

Zwarte Schaap
13-09-05, 18:13
Geplaatst door Imperatrice
tfoe, wat ben ik blij dat ik die zooi niet gebruik

Tip:

De belangrijkste factor die ervoor zorgt dat de huid sneller veroudert is zonlicht en die zonnekannonen en zo. Vermijd dat en het scheelt aanzienlijk in het gebruik van cremes tegen rimpels.

~Panthera~
13-09-05, 18:15
Geplaatst door Zwarte Schaap
Tip:

De belangrijkste factor die ervoor zorgt dat de huid sneller veroudert is zonlicht en die zonnekannonen en zo. Vermijd dat en het scheelt aanzienlijk in het gebruik van cremes tegen rimpels.



Helemaal geen cremes gebruiken, maar olie, dat schijnt nog beter te zijn. :stout:

:engel:

delirious
13-09-05, 18:25
Geplaatst door ~Panthera~
Helemaal geen cremes gebruiken, maar olie, dat schijnt nog beter te zijn. :stout:

:engel:


Ja Hans van Wilgenburg :argwaan:


















We are friends Panthero. :D

~Panthera~
13-09-05, 18:37
Geplaatst door delirious
Ja Hans van Wilgenburg :argwaan:


















We are friends Panthero. :D



:fplet: Begint er al aardig AF te gaan. :droef:

:moe:




Mag jij zeggen, Delly. :D

Imperatrice
13-09-05, 18:37
Geplaatst door Zwarte Schaap
Tip:

De belangrijkste factor die ervoor zorgt dat de huid sneller veroudert is zonlicht en die zonnekannonen en zo. Vermijd dat en het scheelt aanzienlijk in het gebruik van cremes tegen rimpels.

ThnQ, ook al had ik het ooit eerder gelezen. :blij:
De enige zon waar ik van geniet, is als ik heerlijk in Marokko ben. Hier ga ik nauwelijks naar stranden. Paar keer per jaar maar naar scheveningen of hoek van holland. Afgelopen zomer zelfs maar 1 keer geweest :cheefbek:

delirious
13-09-05, 18:40
Geplaatst door ~Panthera~
:fplet: Begint er al aardig AF te gaan. :droef:

:moe:




Mag jij zeggen, Delly. :D




http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/n030.gif

~Panthera~
13-09-05, 18:43
Geplaatst door delirious
http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/n030.gif


http://www.my-smileys.de/smileys2/anbetung.gif :D

Wide-O
13-09-05, 18:57
Geplaatst door Zwarte Schaap
Kommerciele toekomstvisioen:

Om in de toekomst aan de vraag te kunnen voldoen wordt er een fabrieksmatige opstelling ontworpen om gekloonde mensen te kweken die louter en alleen dienen om de industrie te voorzien van de bruikbare menselijke grondstoffen/onderdelen.

:hihi:

Soylent Green...

http://www.imdb.com/title/tt0070723/

Wide-O
13-09-05, 19:00
Geplaatst door Zwarte Schaap
Tip:

De belangrijkste factor die ervoor zorgt dat de huid sneller veroudert is zonlicht en die zonnekannonen en zo. Vermijd dat en het scheelt aanzienlijk in het gebruik van cremes tegen rimpels.

UV stralen. Kijk maar naar de lak (of vernis) op de ramen. Het verkleuren van auto's.

UV-C en UV-A werkt prima tegen algen en bacteriën. Helaas kan onze huid er niet zo goed tegen.

~Panthera~
13-09-05, 19:01
Geplaatst door Wide-O
UV stralen. Kijk maar naar de lak (of vernis) op de ramen. Het verkleuren van auto's.

UV-C en UV-A werkt prima tegen algen en bacteriën. Helaas kan onze huid er niet zo goed tegen.

Ben volkomen algenvrij. :D

Wide-O
13-09-05, 19:02
Geplaatst door Cherry Bo
Waar kan ik dat kopen? :strik:

Overal, en het is nix nieuws. Placentas & stuff wordt al een tijdje gebruikt in de cosmetische industrie (of werd ?)

Wide-O
13-09-05, 19:03
Geplaatst door ~Panthera~
Ben volkomen algenvrij. :D

Nu wel ja :hihi:

~Panthera~
13-09-05, 19:04
Geplaatst door Wide-O
Overal, en het is nix nieuws. Placentas & stuff wordt al een tijdje gebruikt in de cosmetische industrie (of werd ?)

Yep. Biodermal bv.
Ontzettend duur ook nog eens. :moe:

~Panthera~
13-09-05, 19:05
Geplaatst door Wide-O
Nu wel ja :hihi:

compleet afgefikt. :hihi:

Zwarte Schaap
13-09-05, 19:46
Geplaatst door Wide-O
Overal, en het is nix nieuws. Placentas & stuff wordt al een tijdje gebruikt in de cosmetische industrie (of werd ?)

Ik heb een programma gezien waaruit bleek dat sommige westerse vrouwen hun eigen placenta bakken als een biefstuk en dan gaan opeten met het hele gezin. Sommigen sturen/brengen het ergens naar toe waar men met de moederkoek speciaal voor hen huidcreme of zoiets gemaakt werd.

Cherry Bo
13-09-05, 19:59
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb een programma gezien waaruit bleek dat sommige westerse vrouwen hun eigen placenta bakken als een biefstuk en dan gaan opeten met het hele gezin. Sommigen sturen/brengen het ergens naar toe waar men met de moederkoek speciaal speciaal voor hen huidcreme of zoiets gemaakt werd.

Of ze begraven hem in de tuin en planten er een boompje op.

mark61
13-09-05, 20:17
Geplaatst door Cherry Bo
Of ze begraven hem in de tuin en planten er een boompje op.

Of ze hangen m in de boom. Maar das met paarden geloof ik.

gh.wille
13-09-05, 20:42
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb een programma gezien waaruit bleek dat sommige westerse vrouwen hun eigen placenta bakken als een biefstuk en dan gaan opeten met het hele gezin. Sommigen sturen/brengen het ergens naar toe waar men met de moederkoek speciaal voor hen huidcreme of zoiets gemaakt werd.

Hoewel ik zelf dus een ,,westerling''ben , heb ik nog nooit de twijvelachtige eer genoten om deze blijkbare lekkernij (moederkoek ) voorgeschoteld te krijgen !
Voorzover mij bekend zou ik niet weten waar of wie dit wel eet .
Dat de placenta gebruikt word voor medische doeleinden wel , met name voor onvruchtbare vrouwen te helpen ,ook word daar urine voor gebruikt van zwangere vrouwen.
En ook werd de moederkoek wel begraven , hetgeen nu bijna niet meer voorkomt ( zou niet weten hoe als je op een flatje woont ) , afgezien daarvan is het uit hygienisch oogpunt ook beter, dat als regel de placenta ,of door arts /vroedvrouw word meegenomen of indien de bevalling in het ziekenhuis plaats vind ,daar achter blijft .
Ben zeer benieuwd hoe het er dan op z,n (oosterse ) wijze aan toe gaat ,
gewoon in de vuilnis bak of voor de gieren , ik heb geen idee .

:verward:

Cherry Bo
13-09-05, 20:51
Geplaatst door mark61
Of ze hangen m in de boom. Maar das met paarden geloof ik.

Ja, ze trainen die placenta, fokken hem, winnen er een wedstrijd mee, slachten hem ritueel en winnen dan de lotto.
Zo doen ze dat. Niemand weet dat bijna.

Zwarte Schaap
13-09-05, 20:52
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb een programma gezien waaruit bleek dat sommige westerse vrouwen hun eigen placenta bakken als een biefstuk en dan gaan opeten met het hele gezin. Sommigen sturen/brengen het ergens naar toe waar men met de moederkoek speciaal voor hen huidcreme of zoiets gemaakt werd.

Gatsiederie, kanibalen in de polder.

Cherry Bo
13-09-05, 20:58
Je eigen schrijfsels van commentaar voozien...

:moe:

jan1974
13-09-05, 20:59
Geplaatst door Zwarte Schaap
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb een programma gezien waaruit bleek dat sommige westerse vrouwen hun eigen placenta bakken als een biefstuk en dan gaan opeten met het hele gezin. Sommigen sturen/brengen het ergens naar toe waar men met de moederkoek speciaal voor hen huidcreme of zoiets gemaakt werd.
Hahaha, Een koekje van eigen deeg.

Oeroeboeroe
13-09-05, 23:11
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb een programma gezien waaruit bleek dat sommige westerse vrouwen hun eigen placenta bakken als een biefstuk en dan gaan opeten met het hele gezin. Sommigen sturen/brengen het ergens naar toe waar men met de moederkoek speciaal voor hen huidcreme of zoiets gemaakt werd.

Wij bewaren ze gewoon in de moederkoektrommel (typisch Hollands; als er bezoek komt mag iedereen een klein stukje) :stout:.

Zwarte Schaap
13-09-05, 23:20
Geplaatst door Cherry Bo
Je eigen schrijfsels van commentaar voozien...

:moe:

Je mag blij zijn dat ik er geen achterlijke cultuur bij gezet heb.

mark61
14-09-05, 04:47
Geplaatst door Cherry Bo
Ja, ze trainen die placenta, fokken hem, winnen er een wedstrijd mee, slachten hem ritueel en winnen dan de lotto.
Zo doen ze dat. Niemand weet dat bijna.

Oh nee, het was begraven onder:

"Een oude gewoonte is om de placenta na de geboorte te begraven onder een boom, liefst een linde. De linde is immers de boom van vruchtbaarheid en de liefde. "

Prlwytzkofski
14-09-05, 09:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je mag blij zijn dat ik er geen achterlijke cultuur bij gezet heb.

Je blijft een diplomaat.

Tomas
14-09-05, 09:50
Aan het bezoek wordt altijd een lekker glas vruchtwater met een moederkoekje d'rbij aangeboden.

Mill
14-09-05, 09:54
Dat de Blijf-van-mijn-koek-huizen vol westerlingen zitten werd in de politiek-correcte tijd nog onder het tapijt geveegd.