PDA

Bekijk Volledige Versie : Bommelding in het Rembrandtpark.



Cherry Bo
14-09-05, 18:43
Nu! Nu nu.

Politie, brandweer, ambulances, het leger en de explosieven opruimingsdienst.

Ok, wie?

Beken maar. :D

Cherry Bo
14-09-05, 18:45
.

nl-x
14-09-05, 18:48
Jah klote. Ze lieten me er niet langs, dus reed ik een stukje verder op de hoofdweg en maakte daarna in de kleine straatje een rondje... Kon ik er alsnog niet langs :/ ... Moest ik daarna eerst langs Mercatorplein, Jan Tooropstraat. En dat allemaal om een shoarmaschoteltje bij Avenida te scoren. Bleh.

Wel een tactische zet voor terroristen trouwens... Een terreuraanslag in een leeg park :/

delirious
14-09-05, 18:57
Vreemde shit allemaal.

- De terreur oefeningen.
- Minister die Moslims het een en ander verwijt omtrent radicalisme.
- Weirdo gepakt ,spelend met granaten op militair terrein
- Die zelfde Minister roept dat NL niet klaar is voor een ter.aanval.
- Explosieven Rembrandtpark.

Terrorweek. :argwaan:

Cherry Bo
14-09-05, 19:01
Geplaatst door nl-x
Jah klote. Ze lieten me er niet langs, dus reed ik een stukje verder op de hoofdweg en maakte daarna in de kleine straatje een rondje... Kon ik er alsnog niet langs :/ ... Moest ik daarna eerst langs Mercatorplein, Jan Tooropstraat. En dat allemaal om een shoarmaschoteltje bij Avenida te scoren. Bleh.

Wel een tactische zet voor terroristen trouwens... Een terreuraanslag in een leeg park :/

Precies. Daar had ik het ook nog over met zo'n "tante Annie" buurvrouw achter de rood-witte linten. "Nouhauw..." zei ze, :watte?: "....d'r komme nauw heel feel fietsers door het parrek uit hunnie werrek hoor...." :watte?:

(Zijn ze trouwens lekker, die shoarmaschoteltjes bij Avenida? Moet wel hè, je trotseert er bommen voor :lekpuh: )
Heb een sluipweggetje naar huis genomen. De straat ná de videotheek meteen rechts, dan eerste links en dan alsnóg het park in. :fpiraat:
(Wel heel hard gefiets, stel je voor die bom gaat af...)

nl-x
14-09-05, 19:04
Geplaatst door Cherry Bo

(Wel heel hard gefiets, stel je voor die bom gaat af...)
Jah. Dan wil je er wel als de kippe bij zijn.

Onbek_01
14-09-05, 19:07
Terrorweek :lol:

Cherry Bo
14-09-05, 19:09
Geplaatst door nl-x
Jah. Dan wil je er wel als de kippe bij zijn.

:haha:

Ik speel op safe. Heb het verteld aan de buurjongens, zij er naartoe op hun fietsies. Ze hebben mijn 06 voor als het spannend wordt. :rambo:

Joesoef
14-09-05, 19:32
Geplaatst door delirious
Terrorweek. :argwaan:

Vorige week, 4 dagen lang, op 11 km Amsterdam op het zelfde traject 3 zeer selectieve controlle's.

RinC
14-09-05, 19:39
Geplaatst door Cherry Bo
:haha:

Ik speel op safe. Heb het verteld aan de buurjongens, zij er naartoe op hun fietsies. Ze hebben mijn 06 voor als het spannend wordt. :rambo:


:haha: !!

Ik las Ut net op at5 teletekst:

Voorwerp uit voorzorg opgeblazen

Op de Postjesweg, ter hoogte van het Rembrandtpark, is woensdag aan het eind van de middag iets gevonden wat op een bom leek. Rond 19.00 uur heeft de Explosievenopruimingsdienst (EOD) het object uit voorzorg gecontroleerd tot ontploffing gebracht.
Een wandelaar zag iets verdachts liggen in de bosjes en waarschuwde de politie. Die nam geen enkel risico. De wijde omgeving werd direct afgezet. Rond 19. 30 uur gaf de politie de Postjesweg en omgeving weer vrij voor het verkeer.
De 'bom' was gemaakt van een expansievat van een cv-ketel.

Cherry Bo
14-09-05, 20:33
Geplaatst door RinC

Een wandelaar zag iets verdachts liggen in de bosjes en waarschuwde de politie. Die nam geen enkel risico. De wijde omgeving werd direct afgezet. Rond 19. 30 uur gaf de politie de Postjesweg en omgeving weer vrij voor het verkeer.
De 'bom' was gemaakt van een expansievat van een cv-ketel.

De fietsenjongens waren erbij toen "de wandelaar" geïntervieuwd werd door AT5 / Noord Holland TV.
Hij was best heel erg geschrokken dat zijn belletje zo'n impact gehad had. Ah gossie.
't Was een Marokkaanse man, die wandelaar. ;)

freya
14-09-05, 20:45
Geplaatst door Cherry Bo
De fietsenjongens waren erbij toen "de wandelaar" geïntervieuwd werd door AT5 / Noord Holland TV.
Hij was best heel erg geschrokken dat zijn belletje zo'n impact gehad had. Ah gossie.
't Was een Marokkaanse man, die wandelaar. ;)

:duim: eindelijk dan toch de eerste Marokkaanse gebruiker van de terrorisme kliklijn! :haha:

waterfiets
14-09-05, 22:30
Geplaatst door RinC
Voorwerp uit voorzorg opgeblazen


De EOD moet beter nadenken. Straks gaan terroristen ook nog dingen uit voorzorg opblazen !

~Panthera~
14-09-05, 22:34
Geplaatst door waterfiets
De EOD moet beter nadenken. Straks gaan terroristen ook nog dingen uit voorzorg opblazen !


preventief terrorisme dus ? :roker:

:hihi:

waterfiets
14-09-05, 22:42
Geplaatst door ~Panthera~
preventief terrorisme dus ? :roker:

:hihi:

ja zoiets ... in ieder geval moet je altijd het goede voorbeeld geven en niet zo maar dingen op gaan blazen ! Dan kan je wel bezig blijven ! Mijn buurt hangt vol met prullebakken.

~Panthera~
14-09-05, 22:45
Geplaatst door waterfiets
ja zoiets ... in ieder geval moet je altijd het goede voorbeeld geven en niet zo maar dingen op gaan blazen ! Dan kan je wel bezig blijven ! Mijn buurt hangt vol met prullebakken.


Precies, dat wordt dan nachtwerk. :hihi:

Beetje selectief te werk gaan, kan geen kwaad. :roker:

waterfiets
14-09-05, 22:51
Ik heb overigens nog nooit wat opgeblazen. Ik heb alleen ervaring met rookbommen en raketten. Die maakte mijn broer vroeger zelf. En daar maakten we dan de buurt mee onveilig.

~Panthera~
14-09-05, 23:04
Geplaatst door waterfiets
Ik heb overigens nog nooit wat opgeblazen. Ik heb alleen ervaring met rookbommen en raketten. Die maakte mijn broer vroeger zelf. En daar maakten we dan de buurt mee onveilig.


Noteer even folks : Waterfiets bekende terrorist. :roker:
Dan weten we dat.


:hihi:


PS. Lijm je prullenbak anpassant ook even vast.

waterfiets
14-09-05, 23:17
Geplaatst door ~Panthera~
Noteer even folks : Waterfiets bekende terrorist. :roker:
Dan weten we dat.

Het laboratorium dat mijn broer had zou een terrorist niet misstaan. Alleen heeft mijn broer er nooit iemand mee verwond. Alleen zichzelf toen een pot buskruit de lucht invloog.

Al Sawt
14-09-05, 23:24
Geplaatst door RinC
:haha: !!

Ik las Ut net op at5 teletekst:

Voorwerp uit voorzorg opgeblazen

Op de Postjesweg, ter hoogte van het Rembrandtpark, is woensdag aan het eind van de middag iets gevonden wat op een bom leek. Rond 19.00 uur heeft de Explosievenopruimingsdienst (EOD) het object uit voorzorg gecontroleerd tot ontploffing gebracht.
Een wandelaar zag iets verdachts liggen in de bosjes en waarschuwde de politie. Die nam geen enkel risico. De wijde omgeving werd direct afgezet. Rond 19. 30 uur gaf de politie de Postjesweg en omgeving weer vrij voor het verkeer.
De 'bom' was gemaakt van een expansievat van een cv-ketel. Vlakbij mij!

~Panthera~
14-09-05, 23:38
Geplaatst door waterfiets
Het laboratorium dat mijn broer had zou een terrorist niet misstaan. Alleen heeft mijn broer er nooit iemand mee verwond. Alleen zichzelf toen een pot buskruit de lucht invloog.


wannabee terroristje dus. :hihi:


AIVD: schrappen maar. :lachu:

TonH
14-09-05, 23:54
Geplaatst door RinC
Een wandelaar zag iets verdachts liggen in de bosjes en waarschuwde de politie.

*mental note* Eerste tijd niet meer flikflooien in de bosjes... :roker:

Cherry Bo
15-09-05, 08:12
http://www.thuisje.nl/school/nask/samenvatting/imageh3/expansievat.png

't Is inderdaad pre-cies een bom. Echt pre-cies. :watte?: :jeweetog:

nl-x
15-09-05, 08:23
Geplaatst door freya
:duim: eindelijk dan toch de eerste Marokkaanse gebruiker van de terrorisme kliklijn! :haha:

Hoezo? Hebben ze hem expliciet naar zn achtergrond/geloof gevraagd?

Volgens mij staat de teller gewoon nog steeds netjes op 0... Over een halfjaar precies hetzelfde persbericht :moe:

freya
15-09-05, 08:59
Weet je wat ik mij afvraag.

Zou er ook zo op een CV-onderdeel in de bosjes gereageerd zijn als er niet door iemand met een Marokkaans accent was gebeld, maar door een plat Amsterdams sprekende trien?

(of ben ik nu besmet met het complottheorievirus)

~Panthera~
15-09-05, 09:25
Geplaatst door freya
Weet je wat ik mij afvraag.

Zou er ook zo op een CV-onderdeel in de bosjes gereageerd zijn als er niet door iemand met een Marokkaans accent was gebeld, maar door een plat Amsterdams sprekende trien?

(of ben ik nu besmet met het complottheorievirus)


Telefoon: "Zeg eikels, er lig hier een halve cv ketel in de bossies, zit ik nu al 3 dagen tegenan te loeren, kannie effe opmieteren, denkie, of ontpoft ie eerdaags ?"


Hadden ze gewoon de gemeente reiniging gestuurd. :moe:

delirious
15-09-05, 09:37
Geplaatst door ~Panthera~
Telefoon: "Zeg eikels, er lig hier een halve cv ketel in de bossies, zit ik nu al 3 dagen tegenan te loeren, kannie effe opmieteren, denkie, of ontpoft ie eerdaags ?"


Hadden ze gewoon de gemeente reiniging gestuurd. :moe:

:hihi:

Heer boem liggah, ashtebleft oeprawme die fiesj.

~Panthera~
15-09-05, 09:42
Geplaatst door delirious
:hihi:

Heer boem liggah, ashtebleft oeprawme die fiesj.


amannagot.......fiesje bossies...jullie pakken weg he ?

:hihi:

freya
15-09-05, 10:59
@ Panthera en Delirious

Ik bedoel maar :cheefbek:








:haha: