PDA

Bekijk Volledige Versie : Neonazipartij richt zich op kinderen



Marsipulami
15-09-05, 11:40
Neonazipartij richt zich op kinderen

BERLIJN - De Duitse neonazipartij NPD richt zich in haar verkiezingscampagne op schoolkinderen. ,,Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst", zullen de strategen van de omstreden partij gedacht hebben.



Tijdens de zogeheten ,,Aktion Schulhof"' deelde de NPD deze week in heel Duitsland al 200.000 cd's uit. Op 200 schoolpleinen kregen duizenden kinderen extreem-rechtse rock, marsmuziek en ,,nationale ballades". Dit is de nieuwe doelgroep van de neonazipartij. Het is een novum dat een partij in de Bondsrepubliek zo agressief potentieel electoraat opzoekt.

Bij vrijwel elke school waar de Nationaldemokratische Partei Deutschlands cd's aan jongeren verdeelde die voor het eerst mogen stemmen, werd de politie geroepen. Die kan juridisch niets uitrichten tegen de schijfjes met de titels ,,Schnauze voll? Wahltag ist Zahltag!" en ,,Deutschland zuerst". Tandenknarsend moeten de autoriteiten aanzien hoe de NPD de jeugd wil winnen.

Nadat de partij begin dit jaar in de Oost-Duitse deelstaat Saksen met bijna tien procent in het parlement kwam, reageerde de Berlijnse politiek gealarmeerd. De NPD wil nu samenwerken met de extreem-rechtse splinterpartij DVU. Maar door de vervroegde verkiezingen werden ze verrast. Zo snel komt er geen gemeenschappelijke lijst.

Maar het monsterverbond wordt nog groter. Na de dood van een NPD-kandidate in Dresden treedt de chef van de uiterst rechtse Republikaner, Franz Schönhuber, nu aan in het NPD-kiesdistrict in Saksen. Toch zal de omstreden partij zondag waarschijnlijk niet over de kiesdrempel van vijf procent heenkomen. Overigens heeft het Grondwettelijk Hof beslist dat de uitslag van de verkiezingen niet twee weken geheim moet worden gehouden. Een kleine groep mensen had dat gevraagd opdat die uitslag de uitgestelde verkiezingen in Dresden niet zou beïnvloeden.

Ondertussen groeien de neonazipartijen op regionaal niveau snel verder. Vanuit de luwte van de Oost-Duitse provincie richten ,,freie Kameradschaften" - kleine groepjes los opererende neonazi's - ,,National Befreite Zonen" op. Daar kunnen buitenlanders en andersdenkenden hun gezicht beter niet laten zien.

(rs)

www.npd.net


15/09/2005

~Panthera~
15-09-05, 11:41
Ach, begint dat geetter ook weer ? :moe:

Wide-O
15-09-05, 11:46
Griezels :boos:

Maggoed, is ook alweer een tijdje bezig daar. Zie ook de aanslagen tegen buitenlanders in Rostock e.d.

freya
15-09-05, 12:05
Geplaatst door Marsipulami
[Bij vrijwel elke school waar de Nationaldemokratische Partei Deutschlands cd's aan jongeren verdeelde die voor het eerst mogen stemmen, werd de politie geroepen. Die kan juridisch niets uitrichten tegen de schijfjes met de titels ,,Schnauze voll? Wahltag ist Zahltag!" en ,,Deutschland zuerst". Tandenknarsend moeten de autoriteiten aanzien hoe de NPD de jeugd wil winnen.



Ach dat die CDtjes worden uitgedeeld zou je je niet druk over hoeven maken. Dat die kinderen gevoelig zijn voor extreen-rechts gedachtengoed is iets waar maatregelen tegen genomen moeten worden. Zoals eens ophouden met achter elke boom een moslimterrorist aan te wijzen.


Mijn zoon luistert ook wel eens naar een CDtje van Nieuw Rechts met teksten als:

"Ojee, o jee, alweer een moskee" en "Spreek Nederlands, spreek Nederlands, kom doe mij een lol"


Maar wij liggen dan in een deuk :gniffel: vooral al ene M Smit begint te rappen :haha:

Cherry Bo
15-09-05, 13:03
Geplaatst door freya

Mijn zoon luistert ook wel eens naar een CDtje van Nieuw Rechts met teksten als:

"Ojee, o jee, alweer een moskee" en "Spreek Nederlands, spreek Nederlands, kom doe mij een lol"


Maar wij liggen dan in een deuk :gniffel: vooral al ene M Smit begint te rappen :haha:

Dat zijn nog vrij onschuldige teksten vergeleken bij raps van -bij kinderen- veel populairdere groepen.

Wel eens een rap van bv. DHC gehoord?

Daar word je echt niet vrolijk van hoor. :gechoquee :zegniets: :(

delirious
15-09-05, 13:06
Geplaatst door Cherry Bo
Dat zijn nog vrij onschuldige teksten vergeleken bij raps van -bij kinderen- veel populairdere groepen.

Wel eens een rap van bv. DHC gehoord?

Daar word je echt niet vrolijk van hoor. :gechoquee :zegniets: :(

Heb jij wel eens een nummer van screwdriver gehoord?


Daar word je echt niet vrolijk van hoor. :gechoquee :zegniets: :(

Cherry Bo
15-09-05, 13:09
Geplaatst door delirious
Heb jij wel eens een nummer van screwdriver gehoord?



Wat is er? Mag ik dat niet zeggen?

delirious
15-09-05, 13:14
Geplaatst door Cherry Bo
Wat is er? Mag ik dat niet zeggen?

Jij mag alles zeggen Cherry.

Ik wilde alleen aantonen dat er meer is dan DHC. :wink:

DeStorthoop
15-09-05, 13:26
Ik mag mijn vakanties graag in oost-Berlijn/Duitsland doorbrengen en spreek zodoende nog wel eens een oost-Duitse jongere. Ik denk dat je wel mag stellen dat daar in politiek opzicht wat meer de extremen worden opgezocht dan hier. Extreem links kom je daar ook veel tegen. Onderliggende oorzaak is denk ik de economische malaise die ze daar ondervinden, mensen zoeken daar zowel een oorzaak als een oplossing voor. In zo'n klimaat krijgen extremisten nu eenmaal meer gehoor voor hun gedachtengoed, dat heeft de geschiedenis wel uitgewezen. Daarnaast hebben deze jongeren zelf ook onder discriminatie van hun west-Duitse landgenoten te leiden. "Mauer im kopf" noemen ze dat.
Ik kan alleen maar hopen dat het de Duitsers lukt om de neo-liberalen buiten de regering te houden bij de komende verkiezingen, anders zou een verdere versobering en verharding van de verzorgingsstaat er wel eens voor kunnen zorgen dat extreem rechts de volgende keer wel boven de kiesdrempel uitkomen.

DeStorthoop
15-09-05, 13:30
Geplaatst door delirious
Heb jij wel eens een nummer van screwdriver gehoord?


Daar word je echt niet vrolijk van hoor. :gechoquee :zegniets: :(

DHC is in mijn ogen een nogal puberaal groepje wannabe gangsta's. Screwdriver daarentegen zijn keiharde en levensechte fascisten. Om te :kotsen:

Rabi'ah.
15-09-05, 13:33
Geplaatst door freya



vooral al ene M Smit begint te rappen :haha:

http://www.cosgan.de/images/midi/frech/e010.gif

mark61
15-09-05, 15:05
Geplaatst door delirious
Heb jij wel eens een nummer van screwdriver gehoord?


Daar word je echt niet vrolijk van hoor. :gechoquee :zegniets: :(

Skrewdriver, das fantastische muziek. Helaas op een gegeven moment totaal afgezakt. 28 jaar geleden ging het nog goed. Jezus das lang geleje. Maar ze bestaan dus nog steeds? Wat een drama.

delirious
15-09-05, 15:15
Geplaatst door mark61
Skrewdriver, das fantastische muziek. Helaas op een gegeven moment totaal afgezakt. 28 jaar geleden ging het nog goed. Jezus das lang geleje. Maar ze bestaan dus nog steeds? Wat een drama.

Ieder zijn ding, Markus.

mark61
15-09-05, 15:19
Geplaatst door delirious
Ieder zijn ding, Markus.

Ik weet het, het zijn beesten geworden.

Tomas
15-09-05, 15:20
Was laatst ergens in oost-europa en vond de duitse vakantiegangers daar, vooral de jongeren voor 't eerst in mijn leven echt niet leuk. Ze overtroffen mijn vooroordelen ruim. Dit is wat mij betreft een hele verontrustende ontwikkeling.

Cherry Bo
15-09-05, 15:36
Geplaatst door delirious
Jij mag alles zeggen Cherry.

Ik wilde alleen aantonen dat er meer is dan DHC. :wink:

Ja, ik hoorde ook zoiets.;)

DHC is zo'n beetje dé populairste groep onder de Nederlandse jeugd en zelfs heel jonge kinderen. Screwdriver is hier niet populair bij jeugd/kinderen. Die kleintjes hier verstaan nog geen Engels.
DHC daarentegen wordt heel goed begrepen en verstaan.


Geplaatst door DeStorthoop
DHC is in mijn ogen een nogal puberaal groepje wannabe gangsta's. Screwdriver daarentegen zijn keiharde en levensechte fascisten. Omte :kotsen:

Ja, óók om te kotsen. Nou?
Het éne nóg erger, maakt dat andere ook best errege natuurlijk nog niet minder. :moe:

Tuurlijk is DHC puberaal, het zíjn ook pubers.
Als dat straks volwassenen zijn is het natuurlijk niet opeens gedaan met de joden- homo- en westerse vrouwenhaat. Met een beetje mazzel worden ze misschien wel net zo "volwassen" als Screwdriver. De fans zijn al binnen.

DeStorthoop
15-09-05, 16:01
Geplaatst door Cherry Bo
Ja, ik hoorde ook zoiets.;)

DHC is zo'n beetje dé populairste groep onder de Nederlandse jeugd en zelfs heel jonge kinderen. Screwdriver is hier niet populair bij jeugd/kinderen. Die kleintjes hier verstaan nog geen Engels.
DHC daarentegen wordt heel goed begrepen en verstaan.



Ja, óók om te kotsen. Nou?
Het éne nóg erger, maakt dat andere ook best errege natuurlijk nog niet minder. :moe:

Tuurlijk is DHC puberaal, het zíjn ook pubers.
Als dat straks volwassenen zijn is het natuurlijk niet opeens gedaan met de joden- homo- en westerse vrouwenhaat. Met een beetje mazzel worden ze misschien wel net zo "volwassen" als Screwdriver. De fans zijn al binnen.

Ben je gek joh, in mijn tijd luisterden we naar de 2live-crew, min of meer van hetzelfde kaliber. De reden dat ik daar nu nog halve coupletten van kan opdreunen is omdat onze ouders zo geschokt waren dat ze het verboden en wij het dus stiekem draaiden. Zo vaak als we maar konden. (rebels without a clue?) Ik heb het laatst nog eens teruggehoord, wat een bagger. En nooit meer wat van gehoord, van heel die 2live-crew niet. :)

Hoe "fouter" hoe leuker, zo is het nou eenmaal vaak bij jonge (meestal) jongens. Als ze diep in hun opstandige hartje maar weten dat het fout is komt het wel goed hoor. ;)

Cherry Bo
15-09-05, 16:25
Da's precies de reden dat ik die muziek hier thuis dus niet verbied.

Betrap mezelf er regelmatig op dat ik vrolijk de was in de wasmachine sta te proppen: "Tralala, het zijn de joooden, de kanker joooden..."
Echt. :moe:

Cherry Bo
15-09-05, 16:45
Maar goed, ik vraag me nu af:

Stel, de rapgroep bestaat uit joden of Nederlanders (ehm..Gordon, Joling en Marco, K3, Lange Frans en Baas B of zo...) en de haatdragende teksten gaan dan voornamelijk over Marokkanen en Marokkaanse vrouwen... Groot kaliber haat.

En stel, dit werd een van de populairste groepen onder jongeren en jonge kinderen.

Zou er hier dan ook zo bagatelliserend gereageerd worden? "Ah joh, Screwdriver is pas errug" (wie?) etc.
Kan ik dan óók mijn kinderen maar beter toestaan naar die "puberale" Marokkanenhaat te luisteren?
Of zie ik nu iets over het hoofd? Zeg het maar.

Oeroeboeroe
15-09-05, 18:30
:boer: We moeten de rol van de kinderen zelf in dezen ook niet onderschatten.

Toen ik mijn driejarige dochter vertelde over de SP en haar het idee van een kinderlidmaatschap ter overweging mee gaf, was ze laaiend enthousiast.

Nadat ik had uitgelegd dat daar geen uniformpjes en speciale, geheime clubgroeten bij kwamen kijken, haakte ze af.

mark61
15-09-05, 18:42
Geplaatst door Cherry Bo
Da's precies de reden dat ik die muziek hier thuis dus niet verbied.

Betrap mezelf er regelmatig op dat ik vrolijk de was in de wasmachine sta te proppen: "Tralala, het zijn de joooden, de kanker joooden..."
Echt. :moe:

:hihi: Je past wel op met de wasverzachter, toch?

Cherry Bo
15-09-05, 19:35
Geplaatst door mark61
:hihi: Je past wel op met de wasverzachter, toch?

:hihi: Ja, ik schiet daar inderdaad, compleet meegesleept en pirouetten draaiend, nogal eens mee uit.

't Is natuurlijk wél scoren, als moeder. Dat doen de DHC moeders mij niet na. :engel:

Maar goed, aan de andere kant, die van mij willen maar niet over kankerjoden, kankerhomo's en blonde sletten rappen, wat doe ik verkeerd? Toch maar eens de DHC-moms vragen.

Cherry Bo
15-09-05, 20:09
Oh en zélfs niet over kankermarokkanen, ze zijn zélf half.

Nou, kom nog eens met zo'n bagatelliserende p-correcte opmerking.
Of zullen we het maar weer over bruidsjurken, onbereikbare liefdes, de kruistochten, geile laptops, Ayaan, pedo's, Staphorst, complotten, de media etc. etc. gaan hebben?

mark61
15-09-05, 20:52
Geplaatst door Cherry Bo
Oh en zélfs niet over kankermarokkanen, ze zijn zélf half.

Nou, kom nog eens met zo'n bagatelliserende p-correcte opmerking.
Of zullen we het maar weer over bruidsjurken, onbereikbare liefdes, de kruistochten, geile laptops, Ayaan, pedo's, Staphorst, complotten, de media etc. etc. gaan hebben?

Ik maak me momenteel meer zorgen over je bonte was.

Cherry Bo
15-09-05, 21:10
Geplaatst door mark61
Ik maak me momenteel meer zorgen over je bonte was.

:haha:!!

DeStorthoop
15-09-05, 22:22
Geplaatst door Oeroeboeroe
:boer: We moeten de rol van de kinderen zelf in dezen ook niet onderschatten.

Toen ik mijn driejarige dochter vertelde over de SP en haar het idee van een kinderlidmaatschap ter overweging mee gaf, was ze laaiend enthousiast.

Nadat ik had uitgelegd dat daar geen uniformpjes en speciale, geheime clubgroeten bij kwamen kijken, haakte ze af.

Het idee van een Marijnissen-jugend ligt niet zo lekker bij de achterban. Ik wist trouwens helemaal niet dat er zoiets is als een kinderlidmaatschap.

Zwarte Schaap
15-09-05, 22:24
Geplaatst door Cherry Bo
Maar goed, ik vraag me nu af:

Stel, de rapgroep bestaat uit joden of Nederlanders (ehm..Gordon, Joling en Marco, K3, Lange Frans en Baas B of zo...) en de haatdragende teksten gaan dan voornamelijk over Marokkanen en Marokkaanse vrouwen... Groot kaliber haat.

En stel, dit werd een van de populairste groepen onder jongeren en jonge kinderen.

Zou er hier dan ook zo bagatelliserend gereageerd worden? "Ah joh, Screwdriver is pas errug" (wie?) etc.
Kan ik dan óók mijn kinderen maar beter toestaan naar die "puberale" Marokkanenhaat te luisteren?
Of zie ik nu iets over het hoofd? Zeg het maar.

1 van de eerste kinderliedjes die ik op straat in Rotterdam leerde was : Turkie turkie met je vuile onderjurkie

Later had je ook zo een liedje dat razend populair was bij Nederlandse jongeren, het paste bij de gekweekte sfeer,was dat nou Theo Maasen of Hans Teeuwen? Iets met: ikkie benne geile Turk, ikke benne geile Turk.

Tegenwoordig heb je ook een speciaal kabouter kleuterliedje over hoe je Marokkanen Turken moet terroriseren.

Cherry Bo
15-09-05, 22:29
Geplaatst door Zwarte Schaap
1 van de eerste kinderliedjes die ik op straat in Rotterdam leerde was : Turkie turkie met je vuile onderjurkie

Later had je ook zo een liedje dat razend populair was bij Nederlandse jongeren, het paste bij de gekweekte sfeer,was dat nou Theo Maasen of Hans Teeuwen? Iets met: ikkie benne geile Turk, ikke benne geile Turk.

Tegenwoordig heb je ook een speciaal kabouter kleuterliedje over hoe je Marokkanen Turken moet terroriseren.

Ah ok!
Niets aan de hand dus. Fwieuw.
Jij bent uiteindelijk ook normaal en niet haatdragend de strijd uit gekomen?

mark61
15-09-05, 22:32
Geplaatst door Cherry Bo
Maar goed, ik vraag me nu af:

Stel, de rapgroep bestaat uit joden of Nederlanders (ehm..Gordon, Joling en Marco, K3, Lange Frans en Baas B of zo...) en de haatdragende teksten gaan dan voornamelijk over Marokkanen en Marokkaanse vrouwen... Groot kaliber haat.

En stel, dit werd een van de populairste groepen onder jongeren en jonge kinderen.

Zou er hier dan ook zo bagatelliserend gereageerd worden? "Ah joh, Screwdriver is pas errug" (wie?) etc.
Kan ik dan óók mijn kinderen maar beter toestaan naar die "puberale" Marokkanenhaat te luisteren?
Of zie ik nu iets over het hoofd? Zeg het maar.

Is dit het antwoord op je vraag?


Maar goed, aan de andere kant, die van mij willen maar niet over kankerjoden, kankerhomo's en blonde sletten rappen, wat doe ik verkeerd? Toch maar eens de DHC-moms vragen.

Cherry Bo
15-09-05, 22:48
Geplaatst door mark61
Is dit het antwoord op je vraag?

Wat is dat met jou zeg :moe:

mark61
15-09-05, 22:52
Geplaatst door Cherry Bo
Wat is dat met jou zeg :moe:

Hoezo? Ik ontferm me over je was.

Ik bedoelde eigenlijk, dat ik de vrome illusie heb dat ouders nog altijd heel veel invloed hebben op hun kinderen. De eerste 5 jaar dan. Volgens Tomas is het niet veel. En ik ben geen ouder. Maar ik dacht dan dat jij blijkbaar positieve ervaringen hebt met je kinderen. En ik dan hopen dat dat aan jou lag. ¿Comprende Usted?

Oeroeboeroe
15-09-05, 23:14
Geplaatst door DeStorthoop
Het idee van een Marijnissen-jugend ligt niet zo lekker bij de achterban. Ik wist trouwens helemaal niet dat er zoiets is als een kinderlidmaatschap.

Is er ook niet volgens mij. Maar je moet je priks ergens vandaan halen, nietwaar?

:roker: Wel waar is overigens dat mijn driejarige dochter thans reeds iets heeft met uniformpjes.

mark61
15-09-05, 23:21
Geplaatst door Oeroeboeroe
Is er ook niet volgens mij. Maar je moet je priks ergens vandaan halen, nietwaar?

:roker: Wel waar is overigens dat mijn driejarige dochter thans reeds iets heeft met uniformpjes.

Als het over 10 jaar maar weer afgelopen is. Jeugdzonde.

Oeroeboeroe
15-09-05, 23:39
Geplaatst door mark61
Als het over 10 jaar maar weer afgelopen is. Jeugdzonde.

Ik help het je hopen. Voorlopig bereid ik me voor op het ergste: één van deze drie.


http://politiekincorrect.com/text/images/SmitDiamantbuurt.jpg

Cherry Bo
16-09-05, 11:29
Geplaatst door Cherry Bo
Wat is dat met jou zeg :moe:

Zei ik dat echt? :rolleyes: 't Was te laat denk ik.


Geplaatst door mark61
Hoezo? Ik ontferm me over je was.

Ik bedoelde eigenlijk, dat ik de vrome illusie heb dat ouders nog altijd heel veel invloed hebben op hun kinderen. De eerste 5 jaar dan. Volgens Tomas is het niet veel. En ik ben geen ouder. Maar ik dacht dan dat jij blijkbaar positieve ervaringen hebt met je kinderen. En ik dan hopen dat dat aan jou lag. ¿Comprende Usted?

Ja, eindelijk. :nerd:

(Leuk, dat omgekeerde vraagteken, heb ik die ook? :strik: )

Nee hoor, dat is geen vrome illusie is mijn ervaring. Ouders hebben hele grote invloed. En wel wat langer dan 5 jaar. :o

Mijn kinderen groeien hier in hun omgeving en met hun vrienden op met een flinke dagelijkse dosis joden- en homohaat. Die is gelukkig van geen enkele invloed op ze. Ze koesteren zelf geen anti-gevoelens tegenover wie dan ook.
(Krijg natuurlijk wel vragen over de aanwezige anti-gevoelens bij hun vriendjes.)

Maar goed, omdat DHC dus geen invloed heeft op het gedachtengoed van míjn kinderen, kan het niet zo zijn dat ik opgelucht mijn ogen moet sluiten voor het feit dat er hier en elders een hoop kinderen rondlopen voor wie de teksten van hun idolen een extra stevige, supercoole bevestiging betekenen van wat ze tóch al vonden/meekrijgen van thuis.

En stel, je hebt een dochterje (van een ultrarechtse moeder, een neonazi-ënne :fpuh: ) Zou je die dan ook vaderlijk glimlachend laten luisteren naar K3 als die het in ieder liedje 8.8475 x hadden over kanker-Marokkanen?
En ook geen zorgen maken maar als meer dan de helft van haar vriendenkring het hartgrondig eens is met deze haat? Ogen en oren dicht dan maar?

Cherry Bo
16-09-05, 11:43
.

RinC
16-09-05, 12:00
DHC is allang niet meer de trend. Tegenwoordig zijn Ut de Fouradi's. Die zijn veel populairder + ze komen ook uit jouw buurt Cherry :p

25 september in Bos en Lommer treden ze op :boogie:

mark61
16-09-05, 12:01
Geplaatst door Cherry Bo
(Leuk, dat omgekeerde vraagteken, heb ik die ook? :strik: )

¡Si! Alt 168.


Nee hoor, dat is geen vrome illusie is mijn ervaring. Ouders hebben hele grote invloed. En wel wat langer dan 5 jaar. :o

Maar goed, omdat DHC dus geen invloed heeft op het gedachtengoed van míjn kinderen, kan het niet zo zijn dat ik opgelucht mijn ogen moet sluiten voor het feit dat er hier en elders een hoop kinderen rondlopen voor wie de teksten van hun idolen een stevige, supercoole bevestiging betekenen van wat ze tóch al vonden/meekrijgen van thuis.

En stel, je hebt een dochterje (van een ultrarechtse moeder, een neonazi-ënne :fpuh: ) Zou je die dan ook vaderlijk glimlachend laten luisteren naar K3 als die het in ieder liedje 8.8475 x hadden over kanker-Marokkanen?
En ook geen zorgen maken maar als meer dan de helft van haar vriendenkring het hartgrondig eens is met deze haat? Ogen en oren dicht dan maar?

Nee dus. Maar de conclusie van jouw verhaal is dus dat het probleem bij de ouders zit, niet bij de kinderen (weten die veel, aanvankelijk) of 'de media'.

Ik denk dan, door mijn eigen ervaring als kind, en door wat ik wel s om me heen zie, en jouw ervaringen, dat de meeste ouders hun kinderen zullen kunnen immuniseren. Doen ze dat niet, dan zijn zij to blame. Al zullen er altijd 'gevallen' zijn waar ouders 'niets aan kunnen doen.'

Cherry Bo
16-09-05, 12:12
Geplaatst door RinC
DHC is allang niet meer de trend. Tegenwoordig zijn Ut de Fouradi's. Die zijn veel populairder + ze komen ook uit jouw buurt Cherry :p

25 september in Bos en Lommer treden ze op :boogie:

"jij weet dat, dat ik van je hou, van je hou me schat
met jou aan me zij kan ik alles aan
dus vat je dat, dat ik jou niet meer laat gaan me schat
met jou kan ik de hele wereld aan"

't zijn watjes :ego:

RinC
16-09-05, 12:26
Geplaatst door Cherry Bo
"jij weet dat, dat ik van je hou, van je hou me schat
met jou aan me zij kan ik alles aan
dus vat je dat, dat ik jou niet meer laat gaan me schat
met jou kan ik de hele wereld aan"

't zijn watjes :ego:


Ken je ook "Marokkaanse Schoonheid"? :hihi:

mark61
16-09-05, 12:27
Geplaatst door Cherry Bo
"jij weet dat, dat ik van je hou, van je hou me schat
met jou aan me zij kan ik alles aan
dus vat je dat, dat ik jou niet meer laat gaan me schat
met jou kan ik de hele wereld aan"

't zijn watjes :ego:

Wel beter voor uw kostbare wasgoed.

Rabi'ah.
16-09-05, 12:29
Geplaatst door RinC
DHC is allang niet meer de trend. Tegenwoordig zijn Ut de Fouradi's. Die zijn veel populairder + ze komen ook uit jouw buurt Cherry :p

25 september in Bos en Lommer treden ze op :boogie:

:wtf:

En ik maar denken dat het tegenwoordig THC was. :verward:

Damn, je kunt wel merken dat ik te veel op internet en in de boeken hang. :jammer:

wytze
16-09-05, 12:49
Geplaatst door Oeroeboeroe
Ik help het je hopen. Voorlopig bereid ik me voor op het ergste: één van deze drie.


http://politiekincorrect.com/text/images/SmitDiamantbuurt.jpg


en als je moest kiezen? wie van de 2 zou het dan worden?

Cherry Bo
16-09-05, 13:02
Geplaatst door mark61
¡Si! Alt 168.

Eh..nix? :nerveus:


Geplaatst door mark61

Nee dus. Maar de conclusie van jouw verhaal is dus dat het probleem bij de ouders zit, niet bij de kinderen (weten die veel, aanvankelijk) of 'de media'.

Ja, wat wij "het probleem" noemen, ligt m.i. bij de ouders. Die het weer van hun ouders hebben etc.
Maar joden- en homohaat wordt in die kringen niet als "probleem" ervaren. Da's nu juist het probleem. ehm...:rolleyes:
't is Meer een eh....traditie, kun je stellen.


Geplaatst door mark61

Ik denk dan, door mijn eigen ervaring als kind, en door wat ik wel s om me heen zie, en jouw ervaringen, dat de meeste ouders hun kinderen zullen kunnen immuniseren. Doen ze dat niet, dan zijn zij to blame. Al zullen er altijd 'gevallen' zijn waar ouders 'niets aan kunnen doen.'

Da's het enige dat je doen kunt, ja. Onkruid wieden in je eigen tuintje.
De ideeën tieren welig voort, dat dan weer wel.
Degenen die hun mond het volst hebben van stigmatisering etc., doen er zélf keihard aan mee. Da's verwarrend, heb ik gemerkt.
Dit is de realiteit in de vriendenkring:
Dit is done: Op homo's en joden schelden. Nederlanders zijn kaas. De blondine heeft krediet als ze je aardig vindt. Mot ze je niet, dan is 't een k-hoer. Dat dan weer wel.
Dit is not-done: Op Turken en Marokkanen schelden. Als zij zélf schelden is het echter weer done. (En "racist" tegen elkaar...dat vink de leukste, tot nog toe. :hihi: )

De realiteit thuis is:
Er wordt op niemand gescholden. En uitleggen waarom anderen dat wél doen/mogen.
Iedereen is gelijk. En uitleggen waarom voor een nét zo gelijke andere, niet iedereen gelijk hoeft te zijn. :maf3:
Ach :roken:

Cherry Bo
16-09-05, 13:11
Geplaatst door RinC
Ken je ook "Marokkaanse Schoonheid"? :hihi:

Dit is het allerstoutste stukje uit die tekst:

"die mooie ogen en die mooie lijf
ik zweer het deze chick maakt me lijp(2x)" ......(jaja, 2x nog wel :hihi: )

En ze zijn halverwege het liedje ook nog keurig getrouwd.

Watjes!:ego:

Cherry Bo
16-09-05, 13:19
Geplaatst door mark61
Wel beter voor uw kostbare wasgoed.

:hihi: Zijdezacht, met kleurbescherming.

mark61
16-09-05, 23:14
Geplaatst door Cherry Bo
Eh..nix? :nerveus:

¿¿¿¿¿


't is Meer een eh....traditie, kun je stellen.

Tradities zijn heilig.


De realiteit thuis is:
Er wordt op niemand gescholden. En uitleggen waarom anderen dat wél doen/mogen.
Iedereen is gelijk. En uitleggen waarom voor een nét zo gelijke andere, niet iedereen gelijk hoeft te zijn. :maf3:
Ach :roken:

Zo. Een dagtaak. Misschien kan je er een instructiekaart van maken. Geplastificeerd.

Cherry Bo
17-09-05, 11:50
Geplaatst door mark61
¿¿¿¿¿

http://www.xs4all.nl/~wjsn/JPG/georgia.gif :ego:


Geplaatst door mark61

Zo. Een dagtaak. Misschien kan je er een instructiekaart van maken. Geplastificeerd.

Niks d'r van!

Reciteren !!

mark61
17-09-05, 23:45
Geplaatst door Cherry Bo
http://www.xs4all.nl/~wjsn/JPG/georgia.gif :ego:



Niks d'r van!

Reciteren !!

Ik wou net vragen of het Armeens was. Maar ik zie van niet.

Oeroeboeroe
18-09-05, 03:02
Geplaatst door mark61
Ik wou net vragen of het Armeens was. Maar ik zie van niet.

:boer: Aramees wellicht?

Cherry Bo
18-09-05, 10:01
Georgisch! :strik:

:blowen: