PDA

Bekijk Volledige Versie : Indiase tennister bedreigd vanwege te frivole kleding



MO_NL
16-09-05, 13:18
Indiase tennister bedreigd vanwege te frivole kleding

http://www.krux.nl/uploadedImgs/NEWS/smirza42pz6mz[1].jpg

Het Indiase tennistalent Sania Mirza (18) neemt komende week onder speciale bewaking deel aan het toernooi in Kolkata in eigen land. Islamitische extremisten hebben gedreigd haar het spelen te beletten, omdat de tiener in hun ogen te frivool gekleed gaat op de tennisbaan. Daarmee zou ze de Islam-godsdienst beledigen.

Mirza speelt vaak in strakke jurkjes en fleurige, mouwloze hemdjes. ,,Als ze niet snel discrete kleding aantrekt, zullen we haar deelname aan tennistoernooien verhinderen'', sprak een woordvoerder van de Islamitische actiegroep Jamaat-e-Ulema-e-Hind.

Mirza is aan een uitstekend seizoen bezig. Ze klom naar de 34e plaats op de wereldranglijst. Ze is uitgegroeid tot een idool in eigen land, dat volledig in de ban is van cricket. Bedrijven staan in de rij om haar met lucratieve sponsorcontracten te binden.

,,We nemen geen enkel risico. We houden met alles rekening'', liet een woordvoerder van de politie in Kolkata weten. ,,We zullen speciale en strenge veiligheidsmaatregelen nemen rond Mirza.''

bron: Krux.nl

Cherry Bo
16-09-05, 13:45
Een djellabah tennist toch ook best lekker?

delirious
16-09-05, 13:49
Wtf is er aan de hand met de Fundi's?
They really, really lost it. :jammer:

sjaen
16-09-05, 13:57
Geplaatst door delirious
Wtf is er aan de hand met de Fundi's?
They really, really lost it. :jammer:


Ehh, je kunt niet iets kwijtraken wat je nooit hebt bezeten.

Oeroeboeroe
16-09-05, 14:19
Geplaatst door MO_NL
Indiase tennister bedreigd vanwege te frivole kleding

http://www.krux.nl/uploadedImgs/NEWS/smirza42pz6mz[1].jpg

Het vrijgezelle Indiase tennistalent Sania Mirza (18)
bron: Krux.nl :denk: :wow: :blauwkus: :love:

Bofko
16-09-05, 14:21
What is the problem in India ?

Ik heb op de WK-atletiek een paar maanden geleden toch ook atletes uit NoordAfrika en het MiddenOosten gezien die er qua kleding ongeveer hetzelfde uitzagen. No problemos, naar mijn weten.

Mark
16-09-05, 15:24
goede zaak dat dit meisje wordt beschermd tegen de kapitalistische consumptiecultuur die haar sexualiteit vercommersialiseert en uitbuit :duim:

Mill
16-09-05, 15:28
Geplaatst door Mark
goede zaak dat dit meisje wordt beschermd tegen de kapitalistische consumptiecultuur die haar sexualiteit vercommersialiseert en uitbuit :duim:

Ik dacht al dat jij dat zou vinden. :cool:

Mark
16-09-05, 15:45
Geplaatst door Mill
Ik dacht al dat jij dat zou vinden. :cool:

ik hou er gewoon niet van als uncle toms en bounties de boel verzieken en dit soort jonge meisjes onder invloed brengen van de hypocriete assimilatie cultuur van het kapitalistische imperialistische westen.

Oeroeboeroe
16-09-05, 16:16
Geplaatst door Mark
Diep in je hart weet je dat ik gelijk heb

:hihi:

nl-x
16-09-05, 19:28
Dit 'nieuwtje' is weken oud :)... Hoe was het afgelopen op de tournament?

rajkumar
26-09-05, 02:12
leuke sma
http://img343.imageshack.us/img343/9942/image1376xa.jpg