PDA

Bekijk Volledige Versie : iemand NIO gekeken?



freya
18-09-05, 14:20
En wat vond je ervan?

mark61
18-09-05, 14:32
TV is haraam. Ik keek per ongeluk naar OHM. :verward:

freya
18-09-05, 15:03
Geplaatst door mark61
TV is haraam. Ik keek per ongeluk naar OHM. :verward:

Je hebt niet veel gemist, alleen een oppervlakkige herhaling van een paar onderwerpen die al eerder veel diepgravender door de NMO waren behandeld en een propaganda praatje over de 'Turkse staatsgodsdient' door de ambasadeur himself, met vlag en Atatürk op de achtergrond.


En ze hadden in de eerste uitzending nog wel zo beloofd dat ze het helemaal anders dan de NMO zouden gaan doen :hihi:
Klopt ook wel eigenlijk, zij maken dezelfde programma's, maar dan zonder degelijk en kritisch onderzoek vooraf :moe:

mark61
18-09-05, 15:27
Geplaatst door freya
Je hebt niet veel gemist, alleen een oppervlakkige herhaling van een paar onderwerpen die al eerder veel diepgravender door de NMO waren behandeld en een propaganda praatje over de 'Turkse staatsgodsdient' door de ambasadeur himself, met vlag en Atatürk op de achtergrond.

:hihi: Zo gaat ie lekker. Die verdomde seculiere alcoholistische Atheïsten uit Ankara aan het woord. Onze moeslims kunnen tevreden zijn. :duim:


En ze hadden in de eerste uitzending nog wel zo beloofd dat ze het helemaal anders dan de NMO zouden gaan doen :hihi:
Klopt ook wel eigenlijk, zij maken dezelfde programma's, maar dan zonder degelijk en kritisch onderzoek vooraf :moe:

Zou het dan toch zijn dat een Moslimomroep niet door een Neger mag worden geleid? Bovendien Marokkaans noch Turks?

Ow sorry, heidense Ahmadi-kongsi. Was ik ff vergeten.

Kal-El B.V
18-09-05, 16:14
Het reisverslag van de nederlanders in Syrie was wel leuker om naar te kijken, vooral de muziek krijg ik gewoon de kriebels van. Ik blijf het zeggen tegen iedereen, een van de dingen die je in je leven een keer meegemaakt moet hebben is Arabische muziek Live voor je neus gespeeld door Arabieren die hun hele leven niks anders gedaan hebben. Supergaaf, dan gaan echt alle sappen in je lichaam stromen.

Prachtig ook de tekst van het lied wat die man aan het zingen was, "De appels in de boom die zich door de wind laten meevoeren", haha!!! vies oud mannetje, vette duim omhoog, jammer dat die nederlanders op dat moment zelf niet wisten waar het liedje over ging, ze dachten waarschijnlijk dat het een liedje was over god en hoe mooi de islam is.


I loves the arabian music.

freya
18-09-05, 16:33
Geplaatst door mark61
:hihi: Zo gaat ie lekker. Die verdomde seculiere alcoholistische Atheïsten uit Ankara aan het woord. Onze moeslims kunnen tevreden zijn. :duim:



Zou het dan toch zijn dat een Moslimomroep niet door een Neger mag worden geleid? Bovendien Marokkaans noch Turks?

Ow sorry, heidense Ahmadi-kongsi. Was ik ff vergeten.

Die Williams is geen Ahmadi, maar Soeni :argwaan:

freya
18-09-05, 16:37
Geplaatst door Kal-El B.V
Ik blijf het zeggen tegen iedereen, een van de dingen die je in je leven een keer meegemaakt moet hebben is Arabische muziek Live voor je neus gespeeld door Arabieren die hun hele leven niks anders gedaan hebben. Supergaaf, dan gaan echt alle sappen in je lichaam stromen.


:blij: hier heb ik geen enkel woord aan toe te voegen :duim:

Helaas zijn er veel te weinig mensen die deze mening delen :(




Prachtig ook de tekst van het lied wat die man aan het zingen was, "De appels in de boom die zich door de wind laten meevoeren", haha!!! vies oud mannetje, vette duim omhoog, jammer dat die nederlanders op dat moment zelf niet wisten waar het liedje over ging, ze dachten waarschijnlijk dat het een liedje was over god en hoe mooi de islam is.

"Oh Nacht, oh nachthemd, waarom bedek je haar boezem" was het toch? :hihi:


I loves the arabian music.

mark61
18-09-05, 17:08
Geplaatst door freya
Die Williams is geen Ahmadi, maar Soeni :argwaan:

RvBestuur. Mahawat Khan.