PDA

Bekijk Volledige Versie : Help! Iemand hier verstand van........



Rabi'ah.
19-09-05, 10:16
..........dromen?

Ik heb namelijk al een tijdje dezelfde nachtmerrie: Dat iemand in mijn directe omgeving mij wurgt totdat ik bijna stik.

Het is overigens absoluut niet op werkelijkheid gebaseerd, maar het is iedere keer weer akelig realistisch. :verward:

Iemand een flauw idee wat het zou kunnen betekenen?

Wide-O
19-09-05, 10:23
Het zou slaap-apneu kunnen zijn. (waarbij je onregelmatig adem haalt en zelfs een tijd stopt met ademhalen).

Gerard074
19-09-05, 10:25
misschien dit:

Dromen dat je wordt gewurgd door handen voorspelt dat iemand in je omgeving probeert om je te beschadigen. (figuurlijk) Dromen dat je gewurgd wordt geeft aan dat je een benauwende relatie zult aangaan.

Wortel
19-09-05, 10:27
In het algemeen is het zo dat wanneer je over een jou bekend persoon droomt, deze droom gaat over je gevoelens met betrekking tot deze persoon en niet zozeer over de gedragingen van die persoon zelf.

Voor op een openbaar forum is dit misschien wat al te vertrouwelijk, en ik kan niet overzien wie deze persoon is en in welke relatie je tot hem of haar staat, maar het lijkt erop dat hij of zij zodanig dicht bij je staat of dat jij hem of haar zodanig dicht in de buurt van je gevoelens laat komen, dat het je gevoelsmatig de adem beneemt. Anders gezegd: het kost je moeite helemaal jezelf te kunnen zijn bij die ander.

Rabi'ah.
19-09-05, 10:28
Geplaatst door Wortel
In het algemeen is het zo dat wanneer je over een jou bekend persoon droomt, deze droom gaat over je gevoelens met betrekking tot deze persoon en niet zozeer over de gedragingen van die persoon zelf.

Voor op een openbaar forum is dit misschien wat al te vertrouwelijk, en ik kan niet overzien wie deze persoon is en in welke relatie je tot hem of haar staat, maar het lijkt erop dat hij of zij zodanig dicht bij je staat of dat jij hem of haar zodanig dicht in de buurt van je gevoelens laat komen, dat het je gevoelsmatig de adem beneemt. Anders gezegd: het kost je moeite helemaal jezelf te kunnen zijn bij die ander.

Ja ik wou het al weghalen maar toen was er al op gereageerd. :hihi:

delirious
19-09-05, 10:30
Geplaatst door Rabi'ah.
Ja ik wou het al weghalen maar toen was er al op gereageerd. :hihi:

Te laat :hihi:

Bij mij zijn de dromen juist het tegenovergstelde van de realiteit.

Wortel
19-09-05, 10:31
Sterkte en wijsheid, in ieder geval. :wink:

Wortel
19-09-05, 10:32
Bij mij zijn de dromen juist het tegenovergstelde van de realiteit.

Dat zijn meer dagdromen dan zeker. :D

Orakel
19-09-05, 20:20
Geplaatst door Rabi'ah.
..........dromen?

Ik heb namelijk al een tijdje dezelfde nachtmerrie: Dat iemand in mijn directe omgeving mij wurgt totdat ik bijna stik.

Het is overigens absoluut niet op werkelijkheid gebaseerd, maar het is iedere keer weer akelig realistisch. :verward:

Iemand een flauw idee wat het zou kunnen betekenen?

Over dromen wordt wel eens gesteld dat ieder personage dat in je droom voor komt, (iets van) jezelf symboliseert: spanningen, begeertes, demonen, angsten, etc.

De personages in je dromen heten dan een manifestatie te zijn van je (onder)bewustzijn. B.v. een te zware baan, verstikkende relatie (met partner, ouder, e.a.), morele druk, schuldgevoel, verkeerde keuzen, etc.
Met name die etc. is erg ongrijpbaar en hakt er behoorlijk in bij mensen.
Soms, als ze net denken deze etc bedwongen te hebben, sluipt ie als een dief in de nacht het onderbewustzijn weer binnen, maar dan verkleed als enz. In Duitsland kennen ze'm als usw. Echt, heel hardnekkig.

Mark
19-09-05, 20:23
Geplaatst door Rabi'ah.
..........dromen?

Ik heb namelijk al een tijdje dezelfde nachtmerrie: Dat iemand in mijn directe omgeving mij wurgt totdat ik bijna stik.

Het is overigens absoluut niet op werkelijkheid gebaseerd, maar het is iedere keer weer akelig realistisch. :verward:

Iemand een flauw idee wat het zou kunnen betekenen?

misschien lig je in bed te draaien en knelt je sjador?

Orakel
19-09-05, 20:28
Geplaatst door Mark
misschien lig je in bed te draaien en knelt je sjador?

Sjador? Wat een rare naam voor een vriendje. Kan nooit wat zijn, die gemengde huwelijken. Dat blijkt maar weer es.

sjaen
19-09-05, 20:28
Hyperventilatie

Mark
19-09-05, 20:32
Geplaatst door Orakel
Sjador? Wat een rare naam voor een vriendje. Kan nooit wat zijn, die gemengde huwelijken. Dat blijkt maar weer es.

kan ook zijn dat haar one night stand haar aanviel maar dat ze te dronken was om het te merken ;)

mark61
19-09-05, 20:37
Geplaatst door Mark
kan ook zijn dat haar one night stand haar aanviel maar dat ze te dronken was om het te merken ;)

Van breezers ga je sowieso raar dromen.

Tomas
19-09-05, 20:39
Wat zoekt ze ook in die kelders?

mark61
19-09-05, 20:40
Geplaatst door Tomas
Wat zoekt ze ook in die kelders?

Dr gestolen fiets.

Orakel
19-09-05, 20:55
Geplaatst door mark61
Dr gestolen fiets.

Ze wordt in haar kelder gewurgd door ene Sjador die haar fiets probeert te klauwen?
The plot thickens.....

"They call me the wild rose, but my name is Elisa Day".

Tomas
19-09-05, 21:33
Geplaatst door Orakel
Ze wordt in haar kelder gewurgd door ene Sjador die haar fiets probeert te klauwen?
The plot thickens.....

"They call me the wild rose, but my name is Elisa Day".

Maak er maar weer een grapje van.