PDA

Bekijk Volledige Versie : Fiscus doet fokking stoer.



Ragazza
20-09-05, 11:06
Fiscus gijzelt vrouw na eigen misser
Uitgegeven: 20 september 2005 08:35

AMSTERDAM - De belastingdienst houdt een Amsterdamse vrouw al ruim twee maanden gevangen in een huis van bewaring in Groningen. Ze weigert de fiscus een half miljoen euro terug te betalen, dat twee jaar geleden per abuis op haar rekening werd gestort. Dat meldt De Telegraaf dinsdag.

Het bedrag was bijgeschreven door de Amsterdamse belastingdienst, omdat de vrouw haar aangifte niet goed had ingevuld. De fiscus vroeg haar het geld terug te storten, maar de Amsterdamse weigerde. Toen de Belastingdienst beslag legde op haar rekening was het te laat. De vrouw had het geld in contanten opgenomen, en weigert te vertellen waar het gebleven is.

De belastingdienst heeft de vrouw gegijzeld om haar aan de praat krijgen. Zij eiste gisteren voor de rechtbank dat de gijzeling werd opgeheven. Ze wil weer herenigd worden met haar kind, dat momenteel bij haar grootouders woont.

I'mNumber1
20-09-05, 11:08
Tering :haha:...


Don't fuck with the I.R.S!

Wassouf
20-09-05, 11:45
Lekker voor ze :p

delirious
20-09-05, 11:48
Geplaatst door Wassouf
Lekker voor ze :p

Zijn ook jou Euries Wassoufke :argwaan:

Bofko
20-09-05, 11:48
Ik zit te wachten op een bericht dat vermeldt dat de fiscus een half miljoen losgeld eist.

Ta3_zOL
20-09-05, 12:06
Oh my God, ik ken die vrouw. :hihi:

Gnosis
20-09-05, 12:45
geplaatst door Bofko
Ik zit te wachten op een bericht dat vermeldt dat de fiscus een half miljoen losgeld eist.

:lol: