PDA

Bekijk Volledige Versie : Veranderen jullie ook wel eens van mening?



Reina
21-09-05, 17:32
Of blijf je altijd stoer doen, ook al heeft die andere betere argumenten? :loens:


Zo ja, geef je dat dan toe?






:roker:

Prlwytzkofski
21-09-05, 17:38
Geplaatst door Reina
Of blijf je altijd stoer doen, ook al heeft die andere betere argumenten? :loens:


Zo ja, geef je dat dan toe?

:roker:

Racist !
Hypocriet kan ook.

Reina
21-09-05, 17:39
Geplaatst door Prlwytzkofski
Racist !

Waag het niet mijn topic te verkrachten! :mad:

waterfiets
21-09-05, 17:54
Geplaatst door Reina
Of blijf je altijd stoer doen, ook al heeft die andere betere argumenten? :loens:


Zo ja, geef je dat dan toe?


Ja euh nee euh jah wel eens euh nee nooit euh Ja euh nee euh jah wel eens euh nee nooit euh HOEWEL ja euh nee euh jah wel eens euh nee nooit euh ja euh nee euh jah wel eens euh nee nooit euh ja euh hoewel nee euh jah wel eens euh nee nooit euh ja euh nee euh jah wel eens euh nee nooit euhJa euh nee euh jah wel eens euh nee nooit euh ja euh hoewel nee euh jah wel eens euh nee nooit howel euh ja euh nee euh jah wel eens euh nee hoewel nooit euh ... Ja euh nee euh jah wel eens euh nee nooit euh Ja euh nee euh jah wel eens euh nee nooit euh ja euh nee euh jah wel eens euh nee nooit euh ja euh nee euh jah wel eens euh nee nooit euh ja euh hoewel nee euh jah wel eens euh nee nooit euh ja euh nee euh jah wel eens euh nee nooit euhJa euh nee euh jah wel eens euh nee nooit euh ja euh hoewel nee euh jah wel eens euh nee nooit howel euh ja euh nee euh jah wel eens euh nee hoewel nooit euh ...Ja euh nee euh jah wel eens euh HOEWEL nee nooit euh Ja euh nee euh jah wel eens euh nee nooit euh ja euh nee euh jah wel eens euh nee nooit euh ja euh nee euh jah wel eens euh nee nooit euh ja euh hoewel nee euh jah wel eens euh nee nooit euh ja euh nee euh jah wel eens euh nee nooit euhJa euh nee euh jah wel eens euh nee nooit euh ja euh hoewel nee euh jah wel eens euh nee nooit howel euh ja euh nee euh jah wel eens euh nee hoewel nooit euh ...Ja euh nee euh jah wel eens euh nee nooit euh Ja euh nee euh jah wel eens euh nee nooit euh ja euh nee euh jah wel eens euh nee nooit euh ja euh nee euh jah wel eens euh nee nooit euh ja euh hoewel nee euh jah wel eens euh nee nooit euh ja euh nee euh jah wel eens euh nee nooit euhJa euh nee euh jah wel eens euh nee nooit euh ja euh hoewel nee euh jah wel eens euh nee nooit howel euh ja euh nee euh jah wel eens euh nee hoewel nooit euh ...

Reina
21-09-05, 17:58
Geef eens normaal antwoord!








Krijg de mossenpokken, idioot. :mad:

Wortel
21-09-05, 18:00
Tuurlijk veranderen wij wel eens van mening. Als er tenminste betere argumenten geleverd worden.

Tomas
21-09-05, 18:00
Ik heb wat moeite met onthouden wat mijn mening gister was. Dus ik vind het moeilijk antwoord geven.

Reina
21-09-05, 18:02
Geplaatst door Tomas
Ik heb wat moeite met onthouden wat mijn mening gister was. Dus ik vind het moeilijk antwoord geven.

Reina
21-09-05, 18:02
Geplaatst door Wortel
Tuurlijk veranderen wij wel eens van mening. Als er tenminste betere argumenten geleverd worden.

Wij ?

Wortel
21-09-05, 18:02
Tomas heeft ook een punt. Ook met die weerbarstige werkelijkheid hebben we hier nogal eens te maken.

Wortel
21-09-05, 18:04
Wij ?

Je vraagt toch "jullie"? Ik tracht hier zo collectief invoelend mogelijk te doen. Heus!

Reina
21-09-05, 18:05
Geplaatst door Wortel
Tomas heeft ook een punt. Ook met die weerbarstige werkelijkheid hebben we hier nogal eens te maken.

Dus, het komt hier wel eens voor dat mensen zich zelf tegen gaan spreken?


Dat gebeurt bij ons dus nóóit. :hihi:

Reina
21-09-05, 18:06
Geplaatst door Wortel
Je vraagt toch "jullie"? Ik tracht hier zo collectief invoelend mogelijk te doen. Heus!

Jullie per persoon.



Je kan moeilijk voor een ander gaan spreken.

Wortel
21-09-05, 18:06
ons

...en wie zijn "ons"?

Reina
21-09-05, 18:07
Geplaatst door Wortel
...en wie zijn "ons"?

Ik heb het expres op die manier gebruikt. :rolleyes:

Wortel
21-09-05, 18:08
Jullie per persoon.

Ooooh. In dat geval verander ik van mening.
Ja, ik verander wel eens van mening. Als er tenminste betere argumenten geleverd worden.

Reina
21-09-05, 18:09
Geplaatst door Wortel
Ooooh. In dat geval verander ik van mening.
Ja, ik verander wel eens van mening. Als er tenminste betere argumenten geleverd worden.

Kun je een voorbeeld noemen? Bij welke onderwerp?

Julien
21-09-05, 18:11
ik wel soms, als iemand mij weet te overtuigen.

er zijn een aantal types op dit forum die al 5 jaar dezelfde meningen hebben en zich nooit maar dan ook nooit laten overtuigen en koppig hun oogklepjes blijven ophouden.. de mensen over wie ik het heb, weten wel wie ik bedoel.. :hihi:

Wortel
21-09-05, 18:13
Kun je een voorbeeld noemen? Bij welke onderwerp?

Mag ik eerst informeren waarom je dat zou willen weten?


de mensen over wie ik het heb, weten wel wie ik bedoel..

Of juist niet, vanwege de oogklepjes.

Reina
21-09-05, 18:16
Geplaatst door Wortel
Mag ik eerst informeren waarom je dat zou willen weten?

Ik probeer er achter te komen waarom ik nooit (een duidelijke) mening ergens over heb.







Welke onderwerp?

Ozer
21-09-05, 18:23
Theoretisch gezien zou ik wel van mening kunnen veranderen indien mijn opponent met betere argumenten komt, maar in de praktijk komt dat nooit voor. :mrt2:

Tomas
21-09-05, 18:26
En eigenlijk kom je ook maar bar zelden een argument tegen hier op nvdd. Het barst werkelijk uit de voegen van meningen. Vraag maar aan nl-x hoeveel extra servercapaciteit alleen al voor de meningen is gereserveerd. Maar argumenten...? Ik geloof dat dat nog op een ouderwetse floppy staat ergens. Ongezipt.

Reina
21-09-05, 18:27
Geplaatst door Ozer
Theoretisch gezien zou ik wel van mening kunnen veranderen indien mijn opponent met betere argumenten komt, maar in de praktijk komt dat nooit voor. :mrt2:

Je kan ook niet echt van mening veranderen als er een turks vlag voor je gezicht wappert. :p

Wide-O
21-09-05, 18:28
Ik ben gestopt meningen te hebben sinds Sonja Barend niet meer op TV komt :roken:

Reina
21-09-05, 18:28
Geplaatst door Tomas
En eigenlijk kom je ook maar bar zelden een argument tegen hier op nvdd. Het barst werkelijk uit de voegen van meningen. Vraag maar aan nl-x hoeveel extra servercapaciteit alleen al voor de meningen is gereserveerd. Maar argumenten...? Ik geloof dat dat nog op een ouderwetse floppy staat ergens. Ongezipt.

Ik dacht dat alleen wij, pubers, daar last van hadden. :alien:

Reina
21-09-05, 18:29
Geplaatst door Wide-O
Ik ben gestopt meningen te hebben sinds Sonja Barend niet meer op TV komt :roken:

Ik word niet echt geholpen door jullie. :p

~Panthera~
21-09-05, 18:30
Me, myself and I hebben gelukkig geen mening. :roker:

Wide-O
21-09-05, 18:30
Geplaatst door Tomas
En eigenlijk kom je ook maar bar zelden een argument tegen hier op nvdd. Het barst werkelijk uit de voegen van meningen. Vraag maar aan nl-x hoeveel extra servercapaciteit alleen al voor de meningen is gereserveerd. Maar argumenten...? Ik geloof dat dat nog op een ouderwetse floppy staat ergens. Ongezipt.

Geldt dat niet bij uitbreiding voor elk prikbord ?

Wide-O
21-09-05, 18:31
Geplaatst door Reina
Ik word niet echt geholpen door jullie. :p

Da's dan jouw mening :ego:

Wide-O
21-09-05, 18:34
Maar om toch een poging tot serieux te doen: dat is waarschijnlijk omdat we hier vaak over vage politieke, ideologische, sociale en religieuze topics palaveren.

Daarbij is er weinig plaats voor "doorleefde" argumenten, en ontaard het al gauw in een welles/nietes/vlaggezwaaien.

Als je een BBS hebt over hoe je best druiven kweekt (ik zeg maar wat) krijg je mensen die ervaringen hebben, en is het meer een kwestie van die levensechte ervaringen te duiden. Zo'n druif groeit en smaakt of doet dat niet.

Het BBS dat mij het meest deed denken dat er "argumenten" werden gebruikt was een BBS over vissen :staart:

Reina
21-09-05, 18:38
Geplaatst door Wide-O
Maar om toch een poging tot serieux te doen: dat is waarschijnlijk omdat we hier vaak over vage politieke, ideologische, sociale en religieuze topics palaveren.

Daarbij is er weinig plaats voor "doorleefde" argumenten, en ontaard het al gauw in een welles/nietes/vlaggezwaaien.

Als je een BBS hebt over hoe je best druiven kweekt (ik zeg maar wat) krijg je mensen die ervaringen hebben, en is het meer een kwestie van die levensechte ervaringen te duiden. Zo'n druif groeit en smaakt of doet dat niet.

Het BBS dat mij het meest deed denken dat er "argumenten" werden gebruikt was een BBS over vissen :staart:

Okay, ik moest het wel twee keer lezen om het te begrijpen. :p

Reina
21-09-05, 18:39
Wat is palaveren? :maf:

Tomas
21-09-05, 18:42
Geplaatst door Wide-O
Maar om toch een poging tot serieux te doen: dat is waarschijnlijk omdat we hier vaak over vage politieke, ideologische, sociale en religieuze topics palaveren.

Daarbij is er weinig plaats voor "doorleefde" argumenten, en ontaard het al gauw in een welles/nietes/vlaggezwaaien.

Als je een BBS hebt over hoe je best druiven kweekt (ik zeg maar wat) krijg je mensen die ervaringen hebben, en is het meer een kwestie van die levensechte ervaringen te duiden. Zo'n druif groeit en smaakt of doet dat niet.

Het BBS dat mij het meest deed denken dat er "argumenten" werden gebruikt was een BBS over vissen :staart:

Even dacht ik dat je een goed argument had hier.

Maar inmiddels weet ik alweer dat het slechts je mening is.

mark61
21-09-05, 18:42
Geplaatst door Reina
Ik dacht dat alleen wij, pubers, daar last van hadden. :alien:

Dr zitten hier ook alleen maar pubers. Overjarig of anderszins. :gniffel:

Van mening veranderen doe je alleen als er niemand bij is. Je gaat toch niet en plein public toegeven dat je het verkeerd had? Roddop. Dr gaan trouwens meestal jaren over heen, dat mening veranderen.

Reina
21-09-05, 18:45
Geplaatst door mark61
Dr zitten hier ook alleen maar pubers. Overjarig of anderszins. :gniffel:

Van mening veranderen doe je alleen als er niemand bij is. Je gaat toch niet en plein public toegeven dat je het verkeerd had? Roddop. Dr gaan trouwens meestal jaren over heen, dat mening veranderen.

Ik durf het gewoon toe te geven. Zo leer je toch wat van elkaar?





Zeg nou es wat palaveren is? :D

assassijn
21-09-05, 18:45
Ik vind dat ik geen mening heb. Maar eigenlijk is dat ook weer een mening, en heb ik dus wel een mening over mijn mening. Dat gezegd hebbende, kan ik zeggen dat het eigenlijk een subjectieve mening is, en geen objectieve. Nu het een subjectieve mening betreft, is het eigenlijk geen mening meer, maar meer een veronderstelling.

mark61
21-09-05, 18:46
Geplaatst door Reina
Wat is palaveren? :maf:

Das Vloms voor ouwehoeren.

Reina
21-09-05, 18:47
Geplaatst door mark61
Das Vloms voor ouwehoeren.

Thnx. :D



Assassijn: Jij had wel een mening. ;)

Ozer
21-09-05, 18:53
Geplaatst door Reina
Je kan ook niet echt van mening veranderen als er een turks vlag voor je gezicht wappert. :p Ik moet toegeven dat ik qua kwesties die direct of indirect Turkije treffen niet altijd even objectief ben, maar tijdens alle andere discussies ben ik de eerlijkheid zelve( :engel: ) en schroom ik niet mijn fouten toe te geven. ( tenzij mijn opponent zo'n arrogant lul is )

Assasijn:

Dat gezegd hebbende, kan ik zeggen dat het eigenlijk een subjectieve mening is, en geen objectieve. Zijn de kwalificaties "subjectief en objectief" niet altijd subjectief, en verschillend van persoon tot persoon ?

Reina
21-09-05, 18:57
Jullie praten echt 'geil' man. :argwaan:

assassijn
21-09-05, 19:01
Geplaatst door Reina
Thnx. :D



Assassijn: Jij had wel een mening. ;)

Niemand heeft een eigen mening :droef:
Als we een kloon zouden hebben die in een andere omgeving, en met andere ouders is grootgebracht, dan zou die kloon er een andere mening op na houden dan jijzelf, en kunnen we dus zeggen dat je geen eigen mening hebt.
Je kan dus nooit je eigen mening vormen, omdat gebeurtenissen in je leven dat al voor jou doen. Mijn mening is dus eigenlijk niet mijn mening, maar meer een herinnering van gebeurtenissen die hebben plaatsgevonden in mijn leven.

De nationale zwetsprijs is voor mij :roker:

assassijn
21-09-05, 19:05
Geplaatst door Ozer
Ik moet toegeven dat ik qua kwesties die direct of indirect Turkije treffen niet altijd even objectief ben, maar tijdens alle andere discussies ben ik de eerlijkheid zelve( :engel: ) en schroom ik niet mijn fouten toe te geven. ( tenzij mijn opponent zo'n arrogant lul is )

Assasijn:
Zijn de kwalificaties "subjectief en objectief" niet altijd subjectief, en verschillend van persoon tot persoon ?

Als we gaan redeneren vanuit de kwantummechanika dan is objectief in dit geval zeker subjectief.

Reina
21-09-05, 19:08
dkjhgfdsfjhg djhgs ddjhdsfgjd dfjghdfjh jnbmbe hfbvjnmebaslu jfhfdj dgdf nbvxvb uig.


:fpuh:

~Panthera~
21-09-05, 19:14
Geplaatst door assassijn
Als we gaan redeneren vanuit de kwantummechanika dan is objectief in dit geval zeker subjectief.


Ja, want dan BEN je er niet eens, vanuit mijn perspectief. :hihi:

Reina
21-09-05, 19:21
Blijf in mijn taal praten! :boeps:

assassijn
21-09-05, 19:23
Geplaatst door ~Panthera~
Ja, want dan BEN je er niet eens, vanuit mijn perspectief. :hihi:

Je BENT er dan alleen als iemand jou waarneemt. Maar dan is die waarneming van diegene ook een objectieve, en daarom dus geen feit :maf2:

~Panthera~
21-09-05, 19:26
Geplaatst door assassijn
Je BENT er dan alleen als iemand jou waarneemt. Maar dan is die waarneming van diegene ook een objectieve, en daarom dus geen feit :maf2:

Precies; dus het ZIJN van jou is ook maar subjectief, en daardoor KAN je geen mening hebben. :loens:
Conclusie: iedereen lult uit zijn nek. :hihi:


ik wordt niet goed. :maf3:

assassijn
21-09-05, 19:40
Geplaatst door ~Panthera~
Precies; dus het ZIJN van jou is ook maar subjectief, en daardoor KAN je geen mening hebben. :loens:
Conclusie: iedereen lult uit zijn nek. :hihi:

Ons denken bestaat eigenlijk uit niets anders dan een verzameling signalen, die onze hersenen verwerken tot voor ons begrijpelijke info. Alles wat wij zien,voelen,ruiken, proeven en horen is niets anders dan een verzameling elektrische signalen. Alles is dus niets anders dan een holografische wereld die deze signalen ons voorhouden.
We moeten ons unpluggen van de Matrix willen we een eigen mening hebben.

~Panthera~
21-09-05, 19:40
Geplaatst door assassijn
Ons denken bestaat eigenlijk uit niets anders dan een verzameling signalen, die onze hersenen verwerken tot voor ons begrijpelijke info. Alles wat wij zien,voelen,ruiken, proeven en horen is niets anders dan een verzameling elektrische signalen. Alles is dus niets anders dan een holografische wereld die deze signalen ons voorhouden.
We moeten ons unpluggen van de Matrix willen we een eigen mening hebben.


En hoe doen wij dat ? :stout: any suggestions ?

assassijn
21-09-05, 19:46
Geplaatst door ~Panthera~
En hoe doen wij dat ? :stout: any suggestions ?

We moeten allemaal in het riool gaan wonen om verdere manipilatie en hersenspoeling tegen te gaan.

delirious
21-09-05, 19:49
Geplaatst door assassijn
We moeten allemaal in het riool gaan wonen om verdere manipilatie en hersenspoeling tegen te gaan.

Damn assassijn, zo praat ik na een big ass Jamaican toeterT.

~Panthera~
21-09-05, 19:53
Geplaatst door assassijn
We moeten allemaal in het riool gaan wonen om verdere manipilatie en hersenspoeling tegen te gaan.

AHA...en WIE zei dat ? want ook die bron kan blijken vervuild te zijn.
Je weet het verdomme maar nooit. :maf2:

assassijn
21-09-05, 19:59
Geplaatst door delirious
Damn assassijn, zo praat ik na een big ass Jamaican toeterT.

Sommige mensen praten zo als ze nuchter zijn :maf3:
Zal mischien liggen aan de reserve's van bepaalde gebruikte kruiden die ik in m'n pubertijd had opgebouwd :hihi:

assassijn
21-09-05, 20:01
Geplaatst door ~Panthera~
AHA...en WIE zei dat ? want ook die bron kan blijken vervuild te zijn.
Je weet het verdomme maar nooit. :maf2:

Dat zag ik in een visioen. Maar je hebt gelijk, het kan ook een valstrik zijn.

~Panthera~
21-09-05, 20:08
Geplaatst door assassijn
Dat zag ik in een visioen. Maar je hebt gelijk, het kan ook een valstrik zijn.


Het klonk inderdaad goed...maarre....k moet ff weg... http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/d025.gif




psst..mensen http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/e040.gif

delirious
21-09-05, 20:31
Geplaatst door assassijn
Sommige mensen praten zo als ze nuchter zijn :maf3:
Zal mischien liggen aan de reserve's van bepaalde gebruikte kruiden die ik in m'n pubertijd had opgebouwd :hihi:

:haha:

:zegniets:

Marsipulami
21-09-05, 20:53
Geplaatst door Reina
Of blijf je altijd stoer doen, ook al heeft die andere betere argumenten? :loens:


Zo ja, geef je dat dan toe?






:roker:


Ik verander enkel van mening als anderen mij gelijk geven. Dan is prikken niet meer leuk. Gelukkig komt dat niet zo vaak voor. Hoe meer mensen het oneens zijn met mij hoe leuker ik prikken vind. Zodra ik rook uit de oren van mijn discussiepartner zie opstijgen, dan is mijn prikdag goed geweest. :fpiraat:

Ozer
21-09-05, 20:55
Geplaatst door Marsipulami
Ik verander enkel van mening als anderen mij gelijk geven. Dan is prikken niet meer leuk. Gelukkig komt dat niet zo vaak voor. Hoe meer mensen het oneens zijn met mij hoe leuker ik prikken vind. Zodra ik rook uit de oren van mijn discussiepartner zie opstijgen, dan is mijn prikdag goed geweest. :fpiraat: :melig2:

( en nu, heb ik je nu een slapeloze nacht bezorgd? )

Marsipulami
21-09-05, 21:00
Geplaatst door Ozer
:melig2:

( en nu, heb ik je nu een slapeloze nacht bezorgd? )


Ik had toch nachtdienst :wink:

Cherry Bo
21-09-05, 21:03
Geplaatst door mark61
Roddop.

Die's leuk. Vindingrijk vinnik.

Roddop.
Doet ja.
Jawel.
Jaaawel.

Cherry Bo
21-09-05, 21:05
.

Prlwytzkofski
21-09-05, 21:06
Geplaatst door Marsipulami
Ik verander enkel van mening als anderen mij gelijk geven. Dan is prikken niet meer leuk. Gelukkig komt dat niet zo vaak voor. Hoe meer mensen het oneens zijn met mij hoe leuker ik prikken vind. Zodra ik rook uit de oren van mijn discussiepartner zie opstijgen, dan is mijn prikdag goed geweest. :fpiraat:

Wat je zegt Mars. :vreemd:

TonH
21-09-05, 21:12
Mijn meningen zijn gebaseerd op feiten en staan dus zo vast als dat de feiten feitelijk zijn...

En menig maal blijkt dat niet zo te zijn... Dan is mijn mening een andere... :duivels:

Wortel
21-09-05, 21:51
Kortom, goede Reina, je stapt hier op het forum in een wereld die zichzelf zijn eigen kosmos en paradigma schept. Meningen zijn daarin zeker de dragende delen van het naakte existeren van deze cyberwerkelijkheid, ook al doet menigeen alsof hij of zij aan meningnietes zou lijden.
Om dit te kunnen doorgronden moet je daarbij een paar dingen niet uit het oog verliezen, daar ze een onlosmakelijk deel zijn van het zelfverstaan van de gemiddelde reguliere prikker op een forum als deze.
Laat me je als forumveteraan enigzins in dit arkanum inwijden. Bij het ventileren van eigen en het antagoneren tegen andermans meningen geldt een bepaalde cyberetiquette. Het is eigenlijk not done al te bloedserieus op de zaken in te gaan, maar tegelijkertijd ziet het gros van de prikkers zichzelf graag bloedserieus bejegend worden door anderen, zeker waar het themata kan betreffen waaraan een individuele prikker zichzelf meer dan gemiddeld emotioneel verbonden weet. In zijn geperverteerde vorm komen we dit laatste tegen in het zogeheten topic-jacking. Een voorbeeld hiervan is dat ik eens verwikkeld was in een stevige discussie over de twee-naturenleer van Christus, waarna een prikker met de naam "Kaasboer" informeerde of er nog iemand was die geinteresseerd was in kaas. Een ander voorbeeld is het te pas en te onpas opduiken van de Israelisch-Palestijnse kwestie in topics die bij voorkeur gaan over kopstukken uit de Nederlandse regering, topics over fraaie streken van macho's bij argeloze moslima's en topics over huisdieren.
Deze in zichzelf tegenstrijdige aktietendentie -neem wat ik schrijf vooral niet al te serieus, maar neem mij verdomde serieus- veruitwendigt zich in een voortdurend heen en weer in het polaire krachtenveld van meningsverkondiging en meningsdeconstructie. Vandaar dus dat er heel veel meningen rondgaan die, naar mijn bescheiden mening, er wel mogen zijn, maar liefst niet al te nadrukkelijk. Want wie al te nadrukkelijke meningen propageert schoffeert hiermee deze stilzwijgen cybercode. Neem dit, naar het woord van Wide-o, palaveren dan ook niet al te serieus, maar neem het zeker op een niet al te serieuze wijze wel bloedserieus.

Begrijp je? :tik:

MaRiaH
21-09-05, 21:52
Ligt het nou aan mij, of is dit nou zo n typisch WSDB topic..? :wat?!:

Orakel
21-09-05, 21:57
Geplaatst door Wide-O
Ik ben gestopt meningen te hebben sinds Sonja Barend niet meer op TV komt :roken:

Die trol was voor mij reden om een mening te ontwikkelen. Altijd maar die bevoogdende jaren-50- grijns op die geplamuurde harses van d'r.
Was dat een jeuk-tv zeg vroggah: Sonja Barend, Jos Brink, Andre van Duin, Rudi Carrel, hoe heet die andere die in Spanje het loodje heb gelegd, Fred Otter, Hans Kazan met ze Magic Show.........
Geen wonder dat we nu met een enorme zooi chronisch disfore laatste-kans-40ers opgescheept zitten, die plotseling gaan joggen in een latexbroekje, een elastiekje in hun haar en 'far out' ingewisseld hebben voor 'toppie', en geconfronteerd met verplichtingen met overslaande stem roepen "je moet helemaal niks", maar ondertussen wel obsessief bezig zijn met het ordenen van hun 'gevoelshuishouding' en heel martiaal proberen in "in touch with their feminin side" te komen, beschutting zoeken in de branding van het leven, een veilige haven zoeken waar ze voor anker kunnen gaan, niet neuken maar in elkaar verstrengeld raken, aaargghhhh......

Dat zijn van die tiepes diet niet gewoon zin hebben in iets, neehee, die vinden iets "een uitdaging", die "voelen pure energie die gefocussed moet worden op het juiste brandpunt", die "tot in hun tenen voelen dat ze een 'ietsiepietsie' van hun zenith verwijderd zijn", van die "on top of the world, mam"-tiepes.

Ik zeg: op een gammel vlot zetten die bukkers en dan mooi de woelige baren op. Gaat in de branding maar fijn de Jonas uithangen en dan lijen dat ze een enorm chagarijnige walvis tegenkomen die aan de sproeipoep is.
Far out, dude.

Oeroeboeroe
21-09-05, 22:28
:auw2: None of the above.

mark61
21-09-05, 22:41
Geplaatst door Marsipulami
Ik verander enkel van mening als anderen mij gelijk geven. Dan is prikken niet meer leuk. Gelukkig komt dat niet zo vaak voor. Hoe meer mensen het oneens zijn met mij hoe leuker ik prikken vind. Zodra ik rook uit de oren van mijn discussiepartner zie opstijgen, dan is mijn prikdag goed geweest. :fpiraat:

Maar jij hebt altijd gelijk.

mark61
21-09-05, 22:41
Geplaatst door Cherry Bo
Die's leuk. Vindingrijk vinnik.

Roddop.
Doet ja.
Jawel.
Jaaawel.

Nou dank u. Is gewoon foneties.

Oeroeboeroe
21-09-05, 22:48
Geplaatst door Tomas
Ik heb wat moeite met onthouden wat mijn mening gister was. Dus ik vind het moeilijk antwoord geven.


Logisch.

Oeroeboeroe
21-09-05, 22:51
Geplaatst door mark61
Dr gaan trouwens meestal jaren over heen, dat mening veranderen.

Effe on Topic: inderdaad. Jij zit te vissen naar een eervolle vermelding in mijn sig :dood: .

Oeroeboeroe
21-09-05, 22:53
Geplaatst door Reina
Wat is palaveren? :maf:

¡......................!



Mark61: wat is die code voor het eerste vraagteken ook alweer?

mark61
21-09-05, 22:56
Geplaatst door Oeroeboeroe
¡......................!



Mark61: wat is die code voor het eerste vraagteken ook alweer?

¿?










alt168

mark61
21-09-05, 22:57
Geplaatst door Oeroeboeroe
Effe on Topic: inderdaad. Jij zit te vissen naar een eervolle vermelding in mijn sig :dood: .

Ik blief geen mos. Wel peluwtjes van mollig.

Oeroeboeroe
21-09-05, 22:57
Geplaatst door Reina
Jullie praten echt 'geil' man. :argwaan:

http://img121.exs.cx/img121/5804/stormtrooper2.gif

Je doet het zelf hoor!








http://www.cosgan.de/images/smilie/figuren/e045.gif

Oeroeboeroe
21-09-05, 23:00
Geplaatst door Prlwytzkofski
Wat je zegt Mars. :vreemd:

Zeg, is dit nog wel off topic?

Reina
21-09-05, 23:32
Mijn topics doen wel he. :melig2:


Ik geef jullie tenminste een leven. :o

MaRiaH
21-09-05, 23:34
Yup, definitely WSDB :haha:

Reina
21-09-05, 23:35
Geplaatst door MaRiaH
Yup, definitely WSDB :haha:

:hihi:

Zeg nou maar: Reina, je bent een lolletje in ons leven. :o










:haha:

MaRiaH
21-09-05, 23:44
Geplaatst door Reina
:hihi:

Zeg nou maar: Reina, je bent een lolletje in ons leven. :o


:haha:

Reina, je bent een lolletje in ons leven. :lekpuh:

Reina
21-09-05, 23:46
Geplaatst door MaRiaH
Reina, je bent een lolletje in ons leven. :lekpuh:

Ben blij dat ik het je niet voor hoefde te zeggen. :p

MaRiaH
21-09-05, 23:48
Geplaatst door Reina
Ben blij dat ik het je niet voor hoefde te zeggen. :p

nee inderdaad, het kwam uit het diepst van mijn hart meis.. :melig2:

Reina
21-09-05, 23:50
Geplaatst door MaRiaH
nee inderdaad, het kwam uit het diepst van mijn hart meis.. :melig2:

:schok:


Wist je dat ik dat als eerst wou typen?

Ditte: Het kwam zeker diep vanuit je hart meid! :melig2:






Zoiets. :vreemd:

MaRiaH
21-09-05, 23:56
Geplaatst door Reina
:schok:


Wist je dat ik dat als eerst wou typen?

Ditte: Het kwam zeker diep vanuit je hart meid! :melig2:
Zoiets. :vreemd:

AAaaarch, misschien een telepathische vibe? :schok:

Reina
21-09-05, 23:58
Geplaatst door MaRiaH
AAaaarch, misschien een telepathische vibe? :schok:

Of een standaard zin. :melig2:




We zijn gewoon allebei erg orgineel. :hihi:

MaRiaH
22-09-05, 00:00
Geplaatst door Reina
Of een standaard zin. :melig2:




We zijn gewoon allebei erg orgineel. :hihi:

Ik ga voor dat laatste.. :haha:

weltrusten :zwaai:

Reina
22-09-05, 00:01
Geplaatst door MaRiaH
Ik ga voor dat laatste.. :haha:

weltrusten :zwaai:

SLaap ze! :zwaai:



[ mooie ogen heb je:love: ]

Julien
22-09-05, 00:05
Geplaatst door Reina
SLaap ze! :zwaai:



[ mooie ogen heb je:love: ]

mooie lippen heb je :love: mag ik ze zoenen? :hihi:

Bofko
22-09-05, 00:09
Ik verander regelmatig van mening.

Maar dat komt door eindeloze variaties in contekst en perspectief waarin die mening ingebed zit.

Reina
22-09-05, 00:09
Geplaatst door Julien
mooie lippen heb je :love: mag ik ze zoenen? :hihi:

Wil je wel een heroine hoer zoenen?











[als je die vent in je sig bent :hihi:]

Reina
22-09-05, 00:09
Geplaatst door Bofko
Ik verander regelmatig van mening.

Maar dat komt door eindeloze variaties in contekst en perspectief waarin die mening ingebed zit.

En nu in het Reina's. :slaap:

Bofko
22-09-05, 00:10
Geplaatst door Reina
En nu in het Reina's. :slaap:

Ok.


Ik verander regelmatig van mening. :fpetaf:

Julien
22-09-05, 00:12
Geplaatst door Reina
Wil je wel een heroine hoer zoenen?


:hihi: leg dit maar uit aan de nvdd-prikkers die niet op wsdb komen ;)

Reina
22-09-05, 00:14
Geplaatst door Julien
:hihi: leg dit maar uit aan de nvdd-prikkers die niet op wsdb komen ;)

Euh, je kwam daar aankakken.

En je zei beleefd: Reina doet me denken aan een heroine hoer.



SNAPPEN JULLIE?

HIJ!

NIET IK!


:o

Reina
22-09-05, 00:16
Geplaatst door Bofko
Ok.


Ik verander regelmatig van mening. :fpetaf:



Geil.




:roker:

Bofko
22-09-05, 00:21
Geplaatst door Reina
Geil.

:roker:

That´s it? :wtf:

Je hoeft niet te weten waarom ?

TonH
22-09-05, 00:26
Geplaatst door MaRiaH
Yup, definitely WSDB :haha:

Wat is dat? :confused:

Bofko
22-09-05, 00:28
Geplaatst door TonH
Wat is dat? :confused:

Wie Schrijft Die Blijft-forum. Ton toch.

MaRiaH
22-09-05, 00:36
Geplaatst door TonH
Wat is dat? :confused:

Ton toch.. :jammer:

:hihi:

Marsipulami
22-09-05, 00:36
Geplaatst door mark61
Maar jij hebt altijd gelijk.

De mening van atheïstische missionarissen interesseert me helemaal niet. Ik wil niks te maken hebben met pseudo-intellectuele ongelovige kuddedieren zoals jij. Ik veeg letterlijk mijn voeten aan jouw mening. Of je me gelijk geeft of niet maakt niet uit. Aan verzuurde negativisten heeft niemand een boodschap. Ik kan enkel respect opbrengen voor mensen die de moed hebben om zich ergens voor te engageren. ;)

TonH
22-09-05, 00:37
Geplaatst door Bofko
Wie Schrijft Die Blijft-forum. Ton toch.

Oh shoot ja... Ben ik daar ooit geweest? Dus dat is kleppen over 'gevoelens' en elkaar versieren? :strik:

MaRiaH
22-09-05, 00:38
Geplaatst door TonH
Oh shoot ja... Ben ik daar ooit geweest? Dus dat is kleppen over 'gevoelens' en elkaar versieren? :strik:

Echt? :verward:

MaRiaH
22-09-05, 00:39
En vergeet de roddels niet.. :hihi:

je moet er af en toe lezen anders loop je echt achter.. :denk:

TonH
22-09-05, 00:48
Geplaatst door MaRiaH
En vergeet de roddels niet.. :hihi:

je moet er af en toe lezen anders loop je echt achter.. :denk:

Ik hou me alleen met nuttige en serieuze zaken bezig... :ego:


:haha:

MaRiaH
22-09-05, 00:56
Geplaatst door TonH
Ik hou me alleen met nuttige en serieuze zaken bezig... :ego:


:haha:

Voor het slapen gaan is lezen op WSDB heel ontspannend.. :hihi:

:jumping:

Reina
22-09-05, 07:21
Geplaatst door Bofko
That´s it? :wtf:

Je hoeft niet te weten waarom ?

Wel hoor, vertel maar op zijn Reina's.

Reina
22-09-05, 07:23
Geplaatst door TonH
Ik hou me alleen met nuttige en serieuze zaken bezig... :ego:


:haha:

Als je deze hele topic hebt uitgelezen, zal je wellicht gezien hebben dat al jou nvdd collega's, mij verteld hebben dat hier poep gepraat wordt. :hihi:

Wide-O
22-09-05, 07:51
Geplaatst door Orakel
Die trol was voor mij reden om een mening te ontwikkelen. Altijd maar die bevoogdende jaren-50- grijns op die geplamuurde harses van d'r.
Was dat een jeuk-tv zeg vroggah: Sonja Barend, Jos Brink, Andre van Duin, Rudi Carrel, hoe heet die andere die in Spanje het loodje heb gelegd, Fred Otter, Hans Kazan met ze Magic Show.........
Geen wonder dat we nu met een enorme zooi chronisch disfore laatste-kans-40ers opgescheept zitten, die plotseling gaan joggen in een latexbroekje, een elastiekje in hun haar en 'far out' ingewisseld hebben voor 'toppie', en geconfronteerd met verplichtingen met overslaande stem roepen "je moet helemaal niks", maar ondertussen wel obsessief bezig zijn met het ordenen van hun 'gevoelshuishouding' en heel martiaal proberen in "in touch with their feminin side" te komen, beschutting zoeken in de branding van het leven, een veilige haven zoeken waar ze voor anker kunnen gaan, niet neuken maar in elkaar verstrengeld raken, aaargghhhh......

Dat zijn van die tiepes diet niet gewoon zin hebben in iets, neehee, die vinden iets "een uitdaging", die "voelen pure energie die gefocussed moet worden op het juiste brandpunt", die "tot in hun tenen voelen dat ze een 'ietsiepietsie' van hun zenith verwijderd zijn", van die "on top of the world, mam"-tiepes.

Ik zeg: op een gammel vlot zetten die bukkers en dan mooi de woelige baren op. Gaat in de branding maar fijn de Jonas uithangen en dan lijen dat ze een enorm chagarijnige walvis tegenkomen die aan de sproeipoep is.
Far out, dude.

:hihi:

Niet te filmen was dat. Had je plots een instant mening over iets waar je voordien nog nooooiiit van gehoord had. En die mening had zij dan weer van een kartonnen bordje, want ze kon nix onthouden :lachu:

Tsja, we zijn er dan ook niet onbeschadigd door gebleven ;)

Wide-O
22-09-05, 07:52
Geplaatst door mark61
Nou dank u. Is gewoon foneties.

Dénstoedeboegie, jah jah ! :boogie:

Reina
22-09-05, 07:55
Geplaatst door Wide-O
Dénstoedeboegie, jah jah ! :boogie:

Waar is je klein zoontje? :cheefbek:

Toch niet bij het fornuis? :hihi:

TonH
22-09-05, 10:09
Geplaatst door MaRiaH
Voor het slapen gaan is lezen op WSDB heel ontspannend.. :hihi:

:jumping:

Ik weet nu waar die 'lippen' vandaan komen... The mou, wat een forum... :duim:

Wide-O
22-09-05, 10:11
Geplaatst door Reina
Waar is je klein zoontje? :cheefbek:

Toch niet bij het fornuis? :hihi:

Die is me kleinzoon naar school brengen :fplet:

Tomas
22-09-05, 10:42
Ik heb wat moeite met onthouden wat mijn mening gister was. Dus ik vind het moeilijk antwoord geven.

Wide-O
22-09-05, 10:50
Geplaatst door Tomas
Ik heb wat moeite met onthouden wat mijn mening gister was. Dus ik vind het moeilijk antwoord geven.

Kun je je eigen mening niet teruggoegelen ?

Marsipulami
22-09-05, 11:26
Geplaatst door Tomas
Ik heb wat moeite met onthouden wat mijn mening gister was. Dus ik vind het moeilijk antwoord geven.

Gisteren had je dezelfde mening over het hebben van een mening als je mening van vandaag, met name dat je niet weet wat je mening van (eer-)gisteren was.