PDA

Bekijk Volledige Versie : ,,Katrina deed Bush weer naar de fles grijpen''



Marsipulami
22-09-05, 16:46
,,Katrina deed Bush weer naar de fles grijpen''


BRUSSEL - De orkaan Katrina heeft de Amerikaanse president George Bush opnieuw naar de fles doen grijpen. Dat beweert het Amerikaanse boulevardblad National Enquirer op zijn website.


George Bush stopte op de ochtend na zijn veertigste verjaardag - de dag van de Born Again Christian-openbaring - met drinken. Al sinds zijn jeugd kampte hij met een drankprobleem.
Toen na de orkaan Katrina de dijken het begaven in New Orleans, heeft het Amerikaanse staatshoofd zich in zijn ranch Crawford een Texas-maat whisky ingeschonken en het binnengegoten, zegt een insider aan de krant. First lady Laura betrapte haar 59-jarige man en schreeuwde hem, dixit de bron, toe: ,,Stop, George!''

Volgens de krant waarschuwde Laura Bush haar man tegen hervallen en besliste zij voortaan meer met hem mee te reizen om een oogje in het zeil te houden. Laura Bush heeft luidens de anonieme bronnen van het blad haar man ook een ultimatum gesteld met de woorden ,,Het is Jim Beam, of mij''.

Een andere bron in Washington vertrouwde het blad toe dat Bush al een tijd naar de fles grijpt. Hij zou te sterk aangegrepen zijn door de oorlog in Irak.


22/09/2005

©Copyright De Standaard

Joesoef
22-09-05, 16:56
Jim Beam :kotsen: dat spul smaakt naar bloemenwater.

DeStorthoop
22-09-05, 19:23
Ik stel me even een Bush voor die stomdronken op handen en knieeën door de oval-office kruipt, de vezels uit de vloerbedekking rukt en roept: "What have I done, what the f* have I done!?". Heerlijk. :D

Marsipulami
22-09-05, 19:36
Geplaatst door DeStorthoop
Ik stel me even een Bush voor die stomdronken op handen en knieeën door de oval-office kruipt, de vezels uit de vloerbedekking rukt en roept: "What have I done, what the f* have I done!?". Heerlijk. :D

Tis de waarheid. Het is een oorlogsmisdadiger. Hij heeft tienduizenden mensen de dood ingejaagd in twee illegale zinloze oorlogen.

~Panthera~
22-09-05, 20:18
Tip: gewoon doorzuipen, George. :duim:

Just a matter of time then. :hihi: