PDA

Bekijk Volledige Versie : Veel expats balen van Nederland



Mark
23-09-05, 12:29
Veel expats balen van Nederland
Gepost door Rob (R@b) - Bron: ANP
Gepubliceerd: vrijdag 23 september 2005 @ 10:07
Zeer veel expats die in Den Haag verblijven willen weg uit Nederland. Zo'n 77% heeft het hier niet naar zijn zin, zo blijkt uit een uitgelekte interne opiniepeiling van IOSA-NL, het samenwerkingsverband van de personeelsverenigingen van het Joegoslavië-Tribunaal, Internationaal Gerechtshof, Europol en andere internationale organisaties rond Den Haag.

De expats zijn ontevreden over de lange wachtlijsten in de gezondheidszorg, de belastingdruk, de taal, het eten, de dure kinderopvang, de moeilijkheden om een passende woning te vinden, het groeiende wantrouwen van Nederlanders jegens vreemdelingen en het slechte weer.

-
Expats zijn werknemers die door een internationaal opererende organisatie in het buitenland zijn gestationeerd.







goedzo, opgerot met dat buitenlandse expat tuig :boer:

Mark
23-09-05, 13:08
Kijk in principe ben ik het eens met al deze kritiek punten.

Maar in tegenstelling tot deze zeikwijven doe ik er dan ook wat aan en vertrek naar een ander land.

Mensen die echt balen zitten niet te zeuren in onderzoeken maar zijn al weg, dit zijn de mensen die geen keuze hebben en wel achter moeten blijven. Jammer dat nederland met de tweede garnituur overblijft maar het zij zo.

succes ermee daar :zwaai:

wytze
23-09-05, 13:10
Geplaatst door Mark
Kijk in principe ben ik het eens met al deze kritiek punten.





ik niet. dat gezeik over het eten moet nou es een keer afgelopen zijn. :roker:

Mark
23-09-05, 14:06
Geplaatst door wytze
ik niet. dat gezeik over het eten moet nou es een keer afgelopen zijn. :roker:

ja, ik moet zeggen dat die hommes me hier onderhand ook wat gaat tegenstaan en elke dag kip met rijst en lam.

ik lust wel weer eens lekker een uitsmijter, boerekool met unox worst en een lekker toetje :)

als ze hier nou een albert heijn hadden zou ik nooit meer naar nl terug komen :p

delirious
23-09-05, 14:08
Geplaatst door Mark



goedzo, opgerot met dat buitenlandse expat tuig :boer:

:hihi:
Zei: Abdul-Mark-Qatari.

Mark
23-09-05, 14:15
Geplaatst door delirious
:hihi:
Zei: Abdul-Mark-Qatari.

Ik weet wat voor verwend decadent koloniaal tuig wij zijn dus dat zal in nederland niet veel beter zijn :hihi:

DeStorthoop
23-09-05, 14:27
Ter informatie:

Het weer is uitstekend op dit moment. :cool:

wytze
23-09-05, 14:34
Geplaatst door DeStorthoop
Ter informatie:

Het weer is uitstekend op dit moment. :cool:



ik vond je vorige avatar toch mooier :bril:

Zwarte Schaap
23-09-05, 14:40
Geplaatst door wytze
ik vond je vorige avatar toch mooier :bril:

Vind ik ook, lijkt net een poot zo. :hihi:

Een paar dames hebben hem bewerkt en zijn ego is meteen gevallen voor de oppervlakkige uiterlijke schijn die de dames wensten. Zwakkeling, looooooser.

wytze
23-09-05, 14:58
Geplaatst door Zwarte Schaap
Vind ik ook, lijkt net een poot zo. :hihi:

Een paar dames hebben hem bewerkt en zijn ego is meteen gevallen voor de oppervlakkige uiterlijke schijn die de dames wensten. Zwakkeling, looooooser.



:haha:




hee maar ik heb ook lang haar hoor. dat lijk ik wel, die avatar van storthoop. :cheefbek:

Mark
23-09-05, 15:05
Geplaatst door Zwarte Schaap
Vind ik ook, lijkt net een poot zo. :hihi:

Een paar dames hebben hem bewerkt en zijn ego is meteen gevallen voor de oppervlakkige uiterlijke schijn die de dames wensten. Zwakkeling, looooooser.

De foto is nog niet het ergste, jezelf "bradman" noemen :verrassin

DeStorthoop
23-09-05, 15:17
Geplaatst door wytze
ik vond je vorige avatar toch mooier :bril:

Het is hier ook nooit goed....

DeStorthoop
23-09-05, 15:20
Geplaatst door Zwarte Schaap
Vind ik ook, lijkt net een poot zo. :hihi:


Jammer dat je zuigt over poten.



Een paar dames hebben hem bewerkt en zijn ego is meteen gevallen voor de oppervlakkige uiterlijke schijn die de dames wensten. Zwakkeling, looooooser.

:engel: Waarom, vroeg ik mij af, zou mijn avatar lelijk moeten zijn? Nog nooit zo goedkoop gescoord. :D

wytze
23-09-05, 15:21
Geplaatst door DeStorthoop
Het is hier ook nooit goed....



:engel:


waar heb je die foto vanmij eigenlijk gevonden? :roker:

DeStorthoop
23-09-05, 15:21
Geplaatst door Mark
De foto is nog niet het ergste, jezelf "bradman" noemen :verrassin

Heel af en toe lezen er hier mensen mee de me persoonlijk kennen. (niet de a.i.v.d.) Als ik die foto niet een beetje relativeer kan ik niet meer zonder hoongelach over straat. :)

Zwarte Schaap
23-09-05, 15:21
Geplaatst door wytze
:haha:
hee maar ik heb ook lang haar hoor. dat lijk ik wel, die avatar van storthoop. :cheefbek:

Ik heb het meer over zijn pseudo-zwoele blik en half ontblote borst.

Zwarte Schaap
23-09-05, 15:23
Geplaatst door Mark
De foto is nog niet het ergste, jezelf "bradman" noemen :verrassin

Wat is dat bradman?

Ik vond alleen dit:

Sir Donald 'Don' George Bradman, KBE, AC (August 27, 1908 – February 25, 2001) was an Australian cricket player who is universally regarded as the greatest batsman of all time, and one of Australia's greatest popular heroes. He has the highest Test match batting average of all time, at 99.94.

Zwarte Schaap
23-09-05, 15:25
Geplaatst door DeStorthoop
Het is hier ook nooit goed....

Dacht je dat je dan zomaar even binnen kon huppelen en zomaar de popi jopi kon uithangen?

DeStorthoop
23-09-05, 15:26
Geplaatst door wytze
:engel:


waar heb je die foto vanmij eigenlijk gevonden? :roker:

Dus ik heb een dubbelganger? Geinig. :D

Zwarte Schaap
23-09-05, 15:27
Geplaatst door DeStorthoop
Jammer dat je zuigt over poten.

:engel: Waarom, vroeg ik mij af, zou mijn avatar lelijk moeten zijn? Nog nooit zo goedkoop gescoord. :D

Tralalaa...

DeStorthoop
23-09-05, 15:28
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dacht je dat je dan zomaar even binnen kon huppelen en zomaar de popi jopi kon uithangen?

Niet zeuren, de meesten denken hier zomaar even binnen te lopen en je van je geloof af te lullen. Wees blij.

:roker:

wytze
23-09-05, 15:37
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat is dat bradman?

Ik vond alleen dit:

Sir Donald 'Don' George Bradman, KBE, AC (August 27, 1908 � February 25, 2001) was an Australian cricket player who is universally regarded as the greatest batsman of all time, and one of Australia's greatest popular heroes. He has the highest Test match batting average of all time, at 99.94.



volgens mij bedoelt ie dat ie een fan is van Brad Pitt

wytze
23-09-05, 15:38
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb het meer over zijn pseudo-zwoele blik en half ontblote borst.




je moest es weten hoeveel vrouwen daarvan in katzwijm vallen. :roker:

Zwarte Schaap
23-09-05, 15:41
Geplaatst door DeStorthoop
Niet zeuren, de meesten denken hier zomaar even binnen te lopen en je van je geloof af te lullen. Wees blij.

:roker:

Dat is waar.

Maar ff serieus, je vorige avatar deed me in combinatie met je naam denken aan de drek in de riolering. Elke keer als ik het zag kreeg ik gemengde gevoelens van walgen en lachen tegelijkertijd.

Zwarte Schaap
23-09-05, 15:45
Geplaatst door wytze
volgens mij bedoelt ie dat ie een fan is van Brad Pitt

Oow is dat de foto van brad pit dus??


je moest es weten hoeveel vrouwen daarvan in katzwijm vallen. Heel veel waarschijnlijk, de (zwakke) mens is vaak een oppervlakkig wezen.

DeStorthoop
23-09-05, 15:48
Geplaatst door wytze
volgens mij bedoelt ie dat ie een fan is van Brad Pitt

Ik vond hem alleen goed in 12 monkeys eigenlijk. Doe mij maar Johnny Depp, als we het toch over nichterig hebben. Zwarte Schaap heeft gelijk, t'is puur om de dames te plezieren. :D

DeStorthoop
23-09-05, 15:52
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat is waar.

Maar ff serieus, je vorige avatar deed me in combinatie met je naam denken aan de drek in de riolering. Elke keer als ik het zag kreeg ik gemengde gevoelens van walgen en lachen tegelijkertijd.

Serieus? :D

Ik had nooit verwacht zoveel emotie bij je los te maken. En dat ik dan ook nog een glimlach op je gezicht heb weten te toveren...

Heeft dan niemand de Freggels gekend? :vreemd:

Zwarte Schaap
23-09-05, 16:03
Geplaatst door DeStorthoop
Serieus? :D

Ik had nooit verwacht zoveel emotie bij je los te maken. En dat ik dan ook nog een glimlach op je gezicht heb weten te toveren...

Heeft dan niemand de Freggels gekend? :vreemd: Niet overschatten die emoties.

Ergens in een ver verleden kan ik me ze wel herrineren maar alleen nadat ik op die ene link van jou geklikt had.

wytze
23-09-05, 16:05
Geplaatst door Zwarte Schaap
Oow is dat de foto van brad pit dus??

Heel veel waarschijnlijk, de (zwakke) mens is vaak een oppervlakkig wezen.



kweenie of dat brad pitt is eerlijk gezegd.

kdacht dat ik t was.



en ik ben niet oppervlakkig hoor :ego:

wytze
23-09-05, 16:05
Geplaatst door DeStorthoop


Heeft dan niemand de Freggels gekend? :vreemd:



nooit van gehoord nee.

wytze
24-09-05, 09:15
Geplaatst door wytze

en ik ben niet oppervlakkig hoor :ego:



dit was een beetje blonde opmerking van me dus hier moet ik nog even op terug komen.

Het klopt idd dat verreweg de meeste vrouwen puur op het uiterlijk afgaan en de man slechts als lustobject benaderen, is mijn ervaring.


:droef:

~Panthera~
24-09-05, 12:44
Geplaatst door wytze

Het klopt idd dat verreweg de meeste vrouwen puur op het uiterlijk afgaan en de man slechts als lustobject benaderen, is mijn ervaring.


:droef:


En, hoe voelt dat ?

MaRiaH
24-09-05, 12:56
Geplaatst door wytze
dit was een beetje blonde opmerking van me dus hier moet ik nog even op terug komen.

Het klopt idd dat verreweg de meeste vrouwen puur op het uiterlijk afgaan en de man slechts als lustobject benaderen, is mijn ervaring.


:droef:

ach gossie en je hebt zo n goed karakter.. :stout:
vervelend voor je..

:haha:

wytze
24-09-05, 15:59
Geplaatst door MaRiaH
ach gossie en je hebt zo n goed karakter.. :stout:
vervelend voor je..

:haha:

dank je . ja ik heb inderdaad een heel goed karakter....kuch.... maar daar zijn m'n exen nooit achter gekomen...kuch.. interesseerde ze ook niet.
Die wilden alleen maar sex. :roker:

en ik hoefde het niet te wagen om een keer hoofdpijn te hebben ofzo. dan waren de rapen pas echt gaar. :roker:

MaRiaH
24-09-05, 21:46
Geplaatst door wytze
dank je . ja ik heb inderdaad een heel goed karakter....kuch.... maar daar zijn m'n exen nooit achter gekomen...kuch.. interesseerde ze ook niet.
Die wilden alleen maar sex. :roker:

en ik hoefde het niet te wagen om een keer hoofdpijn te hebben ofzo. dan waren de rapen pas echt gaar. :roker:

Ja logisch!

Niets ergers dan een man die nee zegt..
dat kan natuurlijk niet. :wtf: