PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederland is fijn om in te wonen.



assassijn
23-09-05, 18:50
bron: De Stentor(Apeldoornse Courant)

Politieagenten hebben woensdag op hardhandige wijze een uitgeprocedeerde asielzoekster met baby op het station in Deventer gedumpt.

De getuige die zich woensdag omstreeks kwart voor twaalf op het Stationsplein om de Nigeriaanse moeder met baby bekommerde, was verbijsterd toen bleek dat het de politie was die de vrouw zo bruut uit de auto zette.

“Omdat het gewone auto’s waren en de mannen normale kleding droegen, toetste ik het kenteken van de voorste auto in mijn mobiele telefoon. Die auto reed snel weg.” Ze zag nog dat de vrouw die auto probeerde tot stoppen te dwingen door haar kind op de zijspiegel te zetten en zich vast te klemmen. Er volgde getrek, waarna de auto er vandoor ging. “De vrouw rende met de baby de straat op en ging midden op de weg liggen. Hysterisch als ze was rende ze weer terug met de baby. Toen liet ze haar kindje op de grond vallen", aldus de getuige.

Ze legde haar fiets neer, pakte de baby van negen maanden op en stapte op de vrouw af. Ondertussen belde ze de politie via 1-1-2. “Daar zeiden ze dat ze ervan wisten omdat de vrouw door de politie werd uitgezet. Het kwam er op neer dat het hen niet uitmaakte dat de baby daar op straat lag want het was toch bij haar moeder. Ik moest het me maar niet zo aantrekken", aldus de verbolgen Deventerse, die niet als enige te hulp schoot. Ook drie andere vrouwen kwamen erbij.

De Deventerse trok het zich wél aan. Ze nam de moeder met baby mee naar het Leger des Heils, waar ze niet terecht konden. Daarna ging ze naar de crisisopvang in de Polstraat. Ze noemt het voorval ongelooflijk, is verbolgen over de bruutheid waarmee de vrouw uit de auto werd gezet en verbijsterd over het feit dat de politie zelf erbij betrokken is.

Het verhaal wordt in delen bevestigd door derden. Taxichauffeur Martijn Meulenbrugge zag het eerste deel, tot aan het moment dat de vrouw op de weg ging liggen. Hij herkende de mannen als zijnde politie-agenten aan de wapens die ze bij zich hadden. “Dus ik dacht dat het wel goed was. Maar toen ik ze bezig zag, dacht ik: dit is niet normaal. Ze gingen er ook als een gek vandoor, nog net niet met gierende banden.”

En Dinande Aaftink, scholiere van Aventus, kwam net aanlopen bij de halte voor de bus naar Lochem. Ze hoorde gekrijs en zag opeens de baby op de grond liggen, pal voor de bussen. Een andere getuige, een van de vele buschauffeurs ter plaatse, zag hoe de vrouw de baby op de linkerspiegel zette en het omklemde. Hij heeft nog opmerkingen gemaakt tegen de agent die probeerde de vrouw los te rukken. “Schandalig", noemt hij het. “Straks valt dat kind dood op de grond. Het zal je maar gebeuren.”

Hoe durft ze, de K*t-asielzoekster. Iedereen weet natuurlijk dat dit gewoon leugens zijn om medelijden te wekken,om alsnog te mogen blijven. Nederland is tolerant, maar als asielzoeksters dit soort leugens gaan verspreiden, dan moeten we ze maar harder aanpakken.
En die zogenaamde getuigen zijn gewoon van die linkse allochtonen-knuffelaars die meehelpen om ons land naar de afgrond te helpen.

delirious
23-09-05, 18:54
SCHANDALIG!!

assassijn
23-09-05, 19:00
Geplaatst door delirious
SCHANDALIG!!

Dat dacht ik dus ook. Die k*t-asielzoekers van tegenwoordig.

delirious
23-09-05, 19:02
Geplaatst door assassijn
Dat dacht ik dus ook. Die k*t-asielzoekers van tegenwoordig.

Waar halen ze de leugens toch vandaan.
Broeder agent vals beschuldigen van shit.

assassijn
23-09-05, 19:06
Geplaatst door delirious
Waar hallen ze de leugens toch vandaan.
Broeder agent vals beschuldigen van shit.

Iedereen moet nu toch wel weten dat Nederland het tolerantste land van de wereld is. In Nederland kennen we geen racisme, discriminatie of bruut politiegeweld. Gezien het gedrag van andere k*t-asielzoekers, kan ik heel goed begrijpen waarom oom agent(en zijn werkgevers) zo handelde. De politie had gelijk!

Spoetnik
23-09-05, 19:31
De linkse media is weer bezig om politie agenten zwart te verven :jammer:

~Panthera~
23-09-05, 19:33
Als je zulke "beste vriend" als politie hebt, heb je geen vijanden meer nodig. :moe: