PDA

Bekijk Volledige Versie : Thuisstaat Bush gematst door God



Mill
24-09-05, 18:46
http://www.nu.nl/news/597680/22/Orkaan_Rita_afgezwakt_tot_categorie_1.html

Orkaan Rita afgezwakt tot categorie 1

Uitgegeven: 24 september 2005 07:14
Laatst gewijzigd: 24 september 2005 17:43
MIAMI/HOUSTON - De orkaan Rita, die de zuidkust van de Verenigde Staten teistert, is van categorie 3 op de schaal van Saffir-Simpson afgezwakt naar categorie 1. Dit heeft het National Hurricane Center in Miami meegedeeld. De storm zal de komende dagen echter wel voor heel veel neerslag zorgen in het oosten van Texas, het westen van Louisiana en het zuiden van Arkansas, aldus het NHC. Voor de orkaan aan land kwam, bereikte zij de hoogste score op de schaal: 5.

Op dit moment bedragen de windsnelheden in het orkaangebied 160 kilometer per uur, met uitschieters.

Het oog van de orkaan Rita kwam zaterdagochtend kort na half tien (onze tijd) boven land, ter hoogte van de grens tussen de staten Louisiana en Texas, bij Sabine Pass.
__________________________________


Als die straatarme zwartjes in New Orleans nou net zo rechtschapen waren geweest als Bush en z'n diepgelovige mede-Texanen, dan hadden ze hun straf misschien ook kunnen ontlopen.

barfly
24-09-05, 20:10
De God van de gristenfundamentalisten heeft de God van de terroristen een loer gedraaid! :duim:

Bofko
24-09-05, 20:12
Geplaatst door barfly
De God van de gristenfundamentalisten heeft de God van de terroristen een loer gedraaid! :duim:

Of : als het dezelfde is, heeft hij zich op het laatste moment bedacht en flink aan de rem getrokken.

barfly
24-09-05, 20:15
Geplaatst door Bofko
Of : als het dezelfde is, heeft hij zich op het laatste moment bedacht en flink aan de rem getrokken.

Hiermee impliceer je dat God vergissingen maakt.

Bofko
24-09-05, 20:39
Geplaatst door barfly
Hiermee impliceer je dat God vergissingen maakt.

:nerveus:

Natuurlijk. Je hebt gelijk, dat kan niet.

Shit, trap ik er toch weer in, om God een verlengde van mijn eigen gevoel te maken.

Prlwytzkofski
24-09-05, 21:45
Geplaatst door Bofko
:nerveus:

Natuurlijk. Je hebt gelijk, dat kan niet.

Shit, trap ik er toch weer in, om God een verlengde van mijn eigen gevoel te maken.

Komt voor:

Exodus 32:

11 Doch Mozes aanbad het aangezicht des HEEREN zijns Gods, en hij zeide: O HEERE! waarom zou Uw toorn ontsteken tegen Uw volk, hetwelk Gij met grote kracht, en met een sterke hand, uit Egypteland uitgevoerd hebt?

12 Waarom zouden de Egyptenaars spreken, zeggende: In kwaadheid heeft Hij hen uitgevoerd, opdat Hij hen doodde op de bergen, en opdat Hij hen vernielde van den aardbodem? Keer af van de hittigheid Uws toorns, en laat het U over het kwaad Uws volks berouwen.

13 Gedenk aan Abraham, aan Izak en aan Israël, Uw knechten, aan welke Gij bij Uzelven gezworen hebt, en hebt tot hen gesproken: Ik zal uw zaad vermenigvuldigen als de sterren des hemels; en dit gehele land, waarvan Ik gezegd heb, zal Ik aan ulieder zaad geven, dat zij het erfelijk bezitten in eeuwigheid.

14 Toen berouwde het den HEERE over het kwaad, hetwelk Hij gesproken had Zijn volk te zullen doen.

Wizdom
24-09-05, 21:48
Nog zo'n hurricane en de troepen in Irak zoeken het zelf maar uit hoe ze zich uit de nesten redden... Er is namelijk geen geld meer... geen materieel en geen USA meer...

Het kruistocht drama lijkt zich weer te gaan herhalen...

gh.wille
24-09-05, 22:24
Geplaatst door Wizdom
Nog zo'n hurricane en de troepen in Irak zoeken het zelf maar uit hoe ze zich uit de nesten redden... Er is namelijk geen geld meer... geen materieel en geen USA meer...

Het kruistocht drama lijkt zich weer te gaan herhalen...

Volgens de ,,weerberichten " zijn er nog twee onderweg , er is dus nog hoop voor je , en daarna komen er nog meer want dat kan ik zelfs voorspellen !
Veel genoegen ,en spanning toegewenst !
:maf2:

Wizdom
24-09-05, 22:27
Geplaatst door gh.wille
Volgens de ,,weerberichten " zijn er nog twee onderweg , er is dus nog hoop voor je , en daarna komen er nog meer want dat kan ik zelfs voorspellen !
Veel genoegen ,en spanning toegewenst !
:maf2:

De mensen roepen zelf de rampspoed over zich heen... Daar heb ik persoonlijk niets mee te maken... Ik sla alleen gade....

Wizdom
24-09-05, 22:30
Ik denk even hard op aan 2 stabiele kabinet perioden paars.... Komt er een opvliegende nicht en iedereen gaat de nicht naroepen dat het maar een regenteske bla bla bla is... Nu wil ik diezelfde mensen wel nog eens een keer horen wat ze van dit stelletje zakkenvullers en ongeregeld vinden...

Wizdom
24-09-05, 22:31
Geplaatst door gh.wille
Volgens de ,,weerberichten " zijn er nog twee onderweg , er is dus nog hoop voor je , en daarna komen er nog meer want dat kan ik zelfs voorspellen !
Veel genoegen ,en spanning toegewenst !
:maf2:

Weten ze ook eens hoe het is wanneer je huis vernield is en er geen hulp komt opdagen....

nard
24-09-05, 22:36
Geplaatst door Wizdom
Ik denk even hard op aan 2 stabiele kabinet perioden paars.... Komt er een opvliegende nicht en iedereen gaat de nicht naroepen dat het maar een regenteske bla bla bla is... Nu wil ik diezelfde mensen wel nog eens een keer horen wat ze van dit stelletje zakkenvullers en ongeregeld vinden...

Ik heb "die nicht" nooit nageroepen, ben alleen blij dat hij een aantal ongeschreven gedragscodes heeft doorbroken. Hoogste tijd.
En over dat stelletje zakkenvullers, ongeregeld en geldsmijters van twee keer paars denk ik nog steed eender. Ze hebben Nederland het laatste duwtje gegeven: de economische en morele recessie in, waarvan de laatste langer zal duren dan de eerste. Precies die dingen waarover het huidige kabinet nu wordt afgezeken.

gh.wille
24-09-05, 22:37
Geplaatst door Wizdom
Ik denk even hard op aan 2 stabiele kabinet perioden paars.... Komt er een opvliegende nicht en iedereen gaat de nicht naroepen dat het maar een regenteske bla bla bla is... Nu wil ik diezelfde mensen wel nog eens een keer horen wat ze van dit stelletje zakkenvullers en ongeregeld vinden...

Maakt niks uit , als je gaat stemmen beloven ze je een Kameel of Koe , na het stemmen , mag je blij zijn als je het stukje van het touw krijgt waar het dier aan vast gemaakt was.

:lachu: blijven en vooral door ademen .

Wizdom
24-09-05, 22:41
Geplaatst door nard
Ik heb "die nicht" nooit nageroepen, ben alleen blij dat hij een aantal ongeschreven gedragscodes heeft doorbroken. Hoogste tijd.
En over dat stelletje zakkenvullers, ongeregeld en geldsmijters van twee keer paars denk ik nog steed eender. Ze hebben Nederland het laatste duwtje gegeven: de economische en morele recessie in, waarvan de laatste langer zal duren dan de eerste. Precies die dingen waarover het huidige kabinet nu wordt afgezeken.

Deze zakkenvullers delen alleen minder met de burgers wou je zeggen... Dan maar de paarse zakkenvullers... daar zag je als burger tenminste nog substantieel wat terug van je belasting centen.... Deze zakkenvullers steken hun vriendjes wat toe en doen alsof ze moeten kotsen als ze kritiek horen.... Dat bedoel je zeker met de ongeschreven gedragscodes... Tel uit je winst...