PDA

Bekijk Volledige Versie : Egyptische islampredikant mag Zwitserland niet binnen



Marsipulami
24-09-05, 22:58
Egyptische islampredikant mag Zwitserland niet binnen


Geplaatst op 24/9 '05 om 20:15u
Door Theo Borgermans (Bron: AFP)


GENEVE (RKnieuws.net) - De Egyptische islampredikant Wagdy Ghoneim, die uitgenodigd werd door de Zwitserse liga van de moslims om deel te nemen aan een congres in Fribourg is de toegang tot het land ontzegd. Volgens een politiewoordvoerder kaderde de beslissing in de preventieve maatregelen die werden uitgevaardigd tegen personen die de veiligheid van het land in het gedrang kunnen brengen.

Volgens een Zwitserse krant werd Ghoneim eerder al uitgewezen uit Amerika wegens het innemen van extremistische stellingen. Onlangs zou hij ook het woord gevoerd hebben in Italië, wat tot opschudding leidde. (tb)

Wizdom
25-09-05, 00:18
Het lijkt wel China of Rusland.... 'K dacht dat er enige vrijheid van expressie was...

Al Sawt
25-09-05, 03:01
Geplaatst door Wizdom
Het lijkt wel China of Rusland.... 'K dacht dat er enige vrijheid van expressie was... Bestaat alleen voor leden van Likoed, Modelet en andere racistische partijen in de Knesset, als ze naar Europa komen om hun verdorven gedachtegoed rond te bazuinen.

peyote
25-09-05, 07:39
Geplaatst door Wizdom
'K dacht dat er enige vrijheid van expressie was...
"There is a struggle between us [the Muslims] and the Jews and it will continue and we will kill them and be victorieus over them"
"No to the Jews, Descendants of the Apes"

Deze 'meneer' zijn mening valt onder opruiend gepraat en daar kunnen we in Europe (net als de VS & Canada) heel goed zonder.

prikkerd
25-09-05, 12:41
Ik ben een fan van Wagdy Ghoneim en heb bijna al zijn lessen beluisterd hij komt ook op de zender Iqra. Meest sympathieke en gematigde islamgeleerde die ik ken die ook heel dicht bij de jeugd is.

peyote... Bron van je quote graag

ps in AMerika is hij niet geweerd wegens zijn extremistische uitlatingen maar het was een verblijfsdocument kwestie


Op het internet zijn er genoeg lessen van hem te beluisteren en op schotelzenders dus zwitserland . italie of wie dan ook mogen hun koppen heel hard tegen de muur slaan.........islamhaters :stomp:

ronald
25-09-05, 15:01
Geplaatst door peyote
"There is a struggle between us [the Muslims] and the Jews and it will continue and we will kill them and be victorieus over them"
"No to the Jews, Descendants of the Apes"

Deze 'meneer' zijn mening valt onder opruiend gepraat en daar kunnen we in Europe (net als de VS & Canada) heel goed zonder.


....oh.... moet Al Sawtr toch weten dat leden van de Likoed of Moledet nooit zoiets zullen zeggen of insinueren....maar je, Al Sawt gelooft hier echt in. Wat dat betreft is hij een goede leerling.

ronald
25-09-05, 15:11
Geplaatst door prikkerd
Ik ben een fan van Wagdy Ghoneim en heb bijna al zijn lessen beluisterd hij komt ook op de zender Iqra. Meest sympathieke en gematigde islamgeleerde die ik ken die ook heel dicht bij de jeugd is.

peyote... Bron van je quote graag

ps in AMerika is hij niet geweerd wegens zijn extremistische uitlatingen maar het was een verblijfsdocument kwestie


Op het internet zijn er genoeg lessen van hem te beluisteren en op schotelzenders dus zwitserland . italie of wie dan ook mogen hun koppen heel hard tegen de muur slaan.........islamhaters :stomp:


1.Heeft hij het bovenstaande niet gezegd?
2.Zo nee, vind je dat dat zou kunnen?
3.Vind je het logisch dat hij daarom ongewenst (in jouw vrije vertaling "gehaat" of beter de hele Isrlam gehaat) wordt verklaard?
4.Of zat je tijdens sommige lessen gewoon te slapen?

Al Sawt
26-09-05, 00:47
Geplaatst door ronald
....oh.... moet Al Sawtr toch weten dat leden van de Likoed of Moledet nooit zoiets zullen zeggen of insinueren....maar je, Al Sawt gelooft hier echt in. Wat dat betreft is hij een goede leerling. Zolang ik niet geloof dat Chaim afstamt van Oud Israel, ben ik helder van geest.

ronald
26-09-05, 05:33
Geplaatst door Al Sawt
Zolang ik niet geloof dat Chaim afstamt van Oud Israel, ben ik helder van geest.


Hoeft ook niet...als jij maar weet dat je een nep Marokkaan ben dus eigenlijk een germaanse boer op klompen.

_h4T3D_sE7eN
26-09-05, 10:08
:wtf:

Sinds wanneer verspreidt Goneim haatzaaiende prediken ?! :cheefbek:

Die man is juist zeer gematigd. Men moet maar eens zijn dingen beluisteren op internet, en anders de engelse ondertiteling op Iqraa goed volgen.

Beetje krom om die man niet toe te laten. Is het motto nu: 'Alles wat een baard heeft, Arabisch spreekt en het over de Islam heeft, laten we niet toe' ?

peyote
26-09-05, 13:23
Geplaatst door prikkerd
peyote... Bron van je quote graag

ps in AMerika is hij niet geweerd wegens zijn extremistische uitlatingen maar het was een verblijfsdocument kwestie

Ik las wat over hem in deze pdf file (http://discardedlies.com/1998%20Wagdy%20Ghoneim%20Article%20-%20Journal%20of%20Counterterrorism.pdf). Maar ik ken deze man verder niet, laat staan zijn visies.

Chatoloog
26-09-05, 18:40
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
:wtf:

Sinds wanneer verspreidt Goneim haatzaaiende prediken ?! :cheefbek:

Die man is juist zeer gematigd. Men moet maar eens zijn dingen beluisteren op internet, en anders de engelse ondertiteling op Iqraa goed volgen.

Beetje krom om die man niet toe te laten. Is het motto nu: 'Alles wat een baard heeft, Arabisch spreekt en het over de Islam heeft, laten we niet toe' ?

Couldn't agree more

observer
26-09-05, 23:33
nu is zwitserland berucht om zijn toegangsbeleid zelfs hoe heet die kleine kale

phil collins kreeg pas een status toen hij een lekere zwitserse trouwde