PDA

Bekijk Volledige Versie : Meisje vanwege lesbische ouders van school gestuurd



Couscousje
25-09-05, 12:24
Meisje vanwege lesbische ouders van school gestuurd

Bron: ANP / Washington Post

Gepubliceerd: zondag 25 september 2005 @ 00:36

Een 14-jarige Californische is van school gestuurd omdat ze wordt opgevoed door een lesbisch stel. Volgens de leiding van de Ontario Christian School voldoet Shay Clark hiermee niet aan de toelatingscriteria. Deze stelt dat minimaal een van de ouders een levensstijl moet hebben die de christelijke beginselen in ere houdt.

Samenleven zonder getrouwd te zijn of een homoseksuele relatie onderhouden gaat lijnrecht tegen de christelijke beginselen in, stelt de school in een schrijven aan de biologische moeder van Shay. Tina Clark en haar partner zijn al 22 jaar samen, en voeden behalve Shay nog twee dochters op. De school kwam er onlangs pas achter dat de leerlinge twee moeders heeft. Shay en haar ouders zullen de beslissing niet aanvechten.

De school stelt op haar website dat de regels onlangs zijn aangescherpt, om veilig te stellen dat de leerlingen 'als christelijke leiders de cultuur en de samenleving veranderen'.

:duim: Zo doen we dat!

Cc

prikkerd
25-09-05, 12:33
wat een onzin....
Wat kan dat kind er nou aan doen dat haar moeder lesbisch is?







ps. Lesbische ouders klopt niet :knife_hea

Sofhie
25-09-05, 12:34
Arm kind zit midden in de pubertijd.

Sofhie
25-09-05, 12:35
Geplaatst door prikkerd
wat een onzin....
Wat kan dat kind er nou aan doen dat haar moeder lesbisch is?







ps. Lesbische ouders klopt niet :knife_hea



Offtopic:
Bij het lezen van jouw berichten, hoor ik meteen de zware stem van dat tekenfiguurtje.:p

MaRiaH
25-09-05, 12:46
wat een onzin zeg..

:droef:

prikkerd
25-09-05, 12:47
Geplaatst door Sofhie


Offtopic:
Bij het lezen van jouw berichten, hoor ik meteen de zware stem van dat tekenfiguurtje.:p

Ik voel me gevleit...Stewie Griffin is mijn idool....the Shakespearian Wonderbaby :nerveus:

Sofhie
25-09-05, 12:55
Geplaatst door prikkerd
Ik voel me gevleit...Stewie Griffin is mijn idool....the Shakespearian Wonderbaby :nerveus:

Hij is sweet, klein, slim en dominant! :p

prikkerd
25-09-05, 12:59
Geplaatst door Sofhie
Hij is sweet, klein, slim en dominant! :p

Talking to me :D


http://images.amazon.com/images/P/B00011FN1Y.01-A3R3WUQM78HQ9G._SCLZZZZZZZ_.jpg

Sofhie
25-09-05, 13:06
Geplaatst door prikkerd
Talking to me :D


http://images.amazon.com/images/P/B00011FN1Y.01-A3R3WUQM78HQ9G._SCLZZZZZZZ_.jpg

:p!

~Panthera~
25-09-05, 13:17
Geplaatst door Couscousje
Meisje vanwege lesbische ouders van school gestuurd

Bron: ANP / Washington Post

Gepubliceerd: zondag 25 september 2005 @ 00:36

Een 14-jarige Californische is van school gestuurd omdat ze wordt opgevoed door een lesbisch stel. Volgens de leiding van de Ontario Christian School voldoet Shay Clark hiermee niet aan de toelatingscriteria. Deze stelt dat minimaal een van de ouders een levensstijl moet hebben die de christelijke beginselen in ere houdt.

Samenleven zonder getrouwd te zijn of een homoseksuele relatie onderhouden gaat lijnrecht tegen de christelijke beginselen in, stelt de school in een schrijven aan de biologische moeder van Shay. Tina Clark en haar partner zijn al 22 jaar samen, en voeden behalve Shay nog twee dochters op. De school kwam er onlangs pas achter dat de leerlinge twee moeders heeft. Shay en haar ouders zullen de beslissing niet aanvechten.

De school stelt op haar website dat de regels onlangs zijn aangescherpt, om veilig te stellen dat de leerlingen 'als christelijke leiders de cultuur en de samenleving veranderen'.

:duim: Zo doen we dat!

Cc



Kerk en Staat gescheiden ? my ass. :moe:

Jammer dat ze het niet aanvechten: zouden ze het gewonnen hebben, dan hadden ze de school een vette middelvinger kunnen geven en hun kind er alsnog vrijwillig vanaf kunnen halen, en kunnen zeggen "Shove it, met jullie Gristelijke beginselen" :fuckit2: