PDA

Bekijk Volledige Versie : Hind Laroussi en Brainpower hebben verkering



Mill
27-09-05, 10:51
http://frontpage.fok.nl/nieuws/58060

Hind en Brainpower hebben verkering

Geruchten waren er al langer, maar eindelijk is er dan ook de bekentenis. Zangeres Hind vertelde in het TMF-programma Play aan VJ Miljuschka dat ze al enkele maanden rapper Brainpower date. De beide tortelduifjes waren al herhaaldelijk samen gespot op feestjes, maar het management ontkende tot nu toe een relatie.

De 20-jarige Hind Laroussi, dochter van een Marokkaanse vader en een Nederlandse moeder, werd bekend door haar finaleplaats bij de eerste editie van Idols. De 30-jarige Brainpower, alias Gertjan Mulders, timmert als rapper al sinds 1998 aan de weg, toen hij bij de Grote Prijs van Nederland in de categorie R&B/hiphop zowel de jury- als de publieksprijs won. Het stel werd begin mei al samen gesignaleerd op een Bevrijdingsfestival in Limburg. Volgens een hardnekkig gerucht werden Hind en Brainpower begin deze maand door de politie betrapt tijdens een hevige vrijpartij in een auto op een bouwterrein.
______________________________________


:jammer:

delirious
27-09-05, 10:56
Zal Pa Hind lekker vinden, dans en sjans maar :argwaan:

Mill
27-09-05, 11:00
Geplaatst door delirious
Zal Pa Hind lekker vinden, dans en sjans maar :argwaan:

Hoe weet je dat? Zijn alle Marokkanen hetzelfde?

delirious
27-09-05, 11:09
Geplaatst door Mill
Hoe weet je dat? Zijn alle Marokkanen hetzelfde?

In de wandelgangen, blijkt dat Pa lief niet gecharmeerd is van Brain, omdat het een rapperT is.
Het is niet een Marokkanen kwestie Mill.
Dat maak jij er van.

Mill
27-09-05, 11:15
Geplaatst door delirious
In de wandelgangen, blijkt dat Pa lief niet gecharmeerd is van Brain, omdat het een rapperT is.
Het is niet een Marokkanen kwestie Mill.
Dat maak jij er van.

Ik geef die pa gelijk, want hij is een wacke nerdrappert.

Als ik een meisje was, wist ik het wel. Meteen groupie van Vieze Freddie worden.

delirious
27-09-05, 11:16
Geplaatst door Mill
Ik geef die pa gelijk, want hij is een wacke nerdrappert.

Als ik een meisje was, wist ik het wel. Meteen groupie van Vieze Freddie worden.

Kijk als Hindi-girl nu met Fifthy aan kwam zetten. :cheefbek:

Mill
27-09-05, 11:21
Geplaatst door delirious
Kijk als Hindi-girl nu met Fifthy aan kwam zetten. :cheefbek:

50 is een domme spierbundel met slappe bling'N'hoes videos.

Kanye, baby. Die is de man van het moment. :)

delirious
27-09-05, 11:23
Geplaatst door Mill
50 is een domme spierbundel met slappe bling'N'hoes videos.

Kanye, baby. Die is de man van het moment. :)

Die meiskes gaat het toch om de show.

Ik zie Hindo, niet met Chuck vande PE thuisjes komen.

Mill
27-09-05, 11:25
Geplaatst door delirious
Die meiskes gaat het toch om de show.

Ik zie Hindo, niet met Chuck vande PE thuisjes komen.

Zet haar broertje de stereo in de huiskamer uit, brult Chuck: "BRING THAT BEAT BACK!" :haha:

delirious
27-09-05, 11:26
Geplaatst door Mill
Zet haar broertje de stereo in de huiskamer uit, brult Chuck: "BRING THAT BEAT BACK!" :haha:

Fight Ze PowerT, rapt Brain er achter aan.

Wortel
27-09-05, 12:16
Voel de vibe, bro...

Bofko
27-09-05, 12:18
Geplaatst door Wortel
Voel de vibe, bro...


Ik zie dat je ze zachtjes in de gospelhoek probeert te duwen. :)

_h4T3D_sE7eN
27-09-05, 12:20
Geplaatst door Mill
Ik geef die pa gelijk, want hij is een wacke nerdrappert.


3la hater ben jij.

Vooralsnog is Brain degene geweest die het begrip 'flow' heeft geïntroduceerd bij de Nederhoppers. Daarvoor had je alleen 24K die er iets van wisten te maken en in die tussenliggende periode was er lange tijd Niets!

Brain is dope.


Wat betreft die relatie: moeten zij weten. Lekker boeiend aan wie Hind haar nappy dugg out verstrekt. :hihi:

Mill
27-09-05, 12:28
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
3la hater ben jij.

Vooralsnog is Brain degene geweest die het begrip 'flow' heeft geïntroduceerd bij de Nederhoppers. Daarvoor had je alleen 24K die er iets van wisten te maken en in die tussenliggende periode was er lange tijd Niets!

Brain is dope.


Wat betreft die relatie: moeten zij weten. Lekker boeiend aan wie Hind haar nappy dugg out verstrekt. :hihi:

Brain heeft de flow van een administratief medewerker die op de jaarlijkse personeelsavond Will Smith soundmixt.

Yukki B, MC Sranang, Kay-C, Extince, die konden in die "tussenliggende periode" natuurlijk nooit tippen aan die 'flow' van Gert-Jan-Jaap-Joris. :haha:

Mill
27-09-05, 12:30
dubbel

_h4T3D_sE7eN
27-09-05, 12:33
Geplaatst door Mill
Brain heeft de flow van een administratief medewerker die op de jaarlijkse personeelsavond Will Smith soundmixt.

Yukki B, MC Sranang, Kay-C, Extince, die konden in die "tussenliggende periode" natuurlijk nooit tippen aan die 'flow' van Gert-Jan-Jaap-Joris. :haha:

X-Tince en Gertjan begonnen gelijktijdig.

Yukkie was een 1dags-Turk. Heeft geen ene moer bewezen.

Kay-C dateert nog uit de tijd van Scorpio en 24-K. Nie meetellen dus. :ego:

En MC Sranang?? :haha:

Ik zeg maar niks.



Vooralsnog is die PE-shit wat 'm doet. Nederhoppers kunnen daar niet in de buurt komen. U can't touch, en zo. :hihi:

Mill
27-09-05, 12:47
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Vooralsnog is die PE-shit wat 'm doet. Nederhoppers kunnen daar niet in de buurt komen.

Tja, da's een koe als een waarheid.

Er is trouwens een nieuwe PE uit, waarop Paris in de meeste nummers meedoet. Wel geinig, maar nogal middle-of-the-road, muzikaal gezien. Het heilige vuur is weg.

_h4T3D_sE7eN
27-09-05, 12:50
Geplaatst door Mill
Tja, da's een koe als een waarheid.

Er is trouwens een nieuwe PE uit, waarop Paris in de meeste nummers meedoet. Wel geinig, maar nogal middle-of-the-road, muzikaal gezien. Het heilige vuur is weg.


Rebirth of a Nation. Die heb ik al sinds 24 augustus (dag van release :hihi: ).

Ik vind het anders een verrijking, vergeleken met de 50 Cent's, The Game's en de nieuwe Vanilla Ice's (jaja, die heeft ook een nieuwe) die nu uitkomen. Allemaal geblaat, waarbij de muziek ook niet eens meer is te pruimen.

Muzikaal is het 1 en al Paris. PE staat bij mij op 1 maar Paris al jaren op 2. EN dan dicht bij elkaar. Nummer 3 is ver weg.

Mill
27-09-05, 12:53
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Rebirth of a Nation. Die heb ik al sinds 24 augustus (dag van release :hihi: ).

Ik vind het anders een verrijking, vergeleken met de 50 Cent's, The Game's en de nieuwe Vanilla Ice's (jaja, die heeft ook een nieuwe) die nu uitkomen. Allemaal geblaat, waarbij de muziek ook niet eens meer is te pruimen.

Muzikaal is het 1 en al Paris. PE staat bij mij op 1 maar Paris al jaren op 2. EN dan dicht bij elkaar. Nummer 3 is ver weg.

Ik vind alleen The Devil Made Me Do It goed. De platen daarna is het allemaal van die zouteloze tweedehands G-funk basslijntjes en versleten black consciousness geouwehoer.

_h4T3D_sE7eN
27-09-05, 12:55
Geplaatst door Mill
Ik vind alleen The Devil Made Me Do It goed. De platen daarna is het allemaal van die zouteloze tweedehands G-funk basslijntjes en versleten black consciousness geouwehoer.


Sonic Jihad al gehoord ? Dikke shit, hoor! Niet te evenaren. En dan die cover ... :hihi:


http://www.blackcommentator.com/55/55_images/55_sonic_jihad.gif

DeStorthoop
27-09-05, 13:01
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN

Vooralsnog is Brain degene geweest die het begrip 'flow' heeft geïntroduceerd bij de Nederhoppers. Daarvoor had je alleen 24K die er iets van wisten te maken en in die tussenliggende periode was er lange tijd Niets!

Brain is dope.

Doet u mij de rauwe bastonen van de Osdorp Posse inclusief flow die net zomin gelikt was als die van PE of NWA in da good old days...

Ik sluit me aan bij het "Brain is boring" kamp. :handbang:

_h4T3D_sE7eN
27-09-05, 13:11
Geplaatst door DeStorthoop
Doet u mij de rauwe bastonen van de Osdorp Posse inclusief flow die net zomin gelikt was als die van PE of NWA in da good old days...

Ik sluit me aan bij het "Brain is boring" kamp. :handbang:


Die wanna-be Cypress Hill-geeks ?! :verward:

No thanks!

DeStorthoop
27-09-05, 13:25
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Die wanna-be Cypress Hill-geeks ?! :verward:

No thanks!

Die pioniers van het allereerste uur ja, die. :blowen:

Maar als Brainpower de door Mc-miker-G ingeslagen weg wil voortzetten moet ie dat vooral doen hoor, het TMF publiek moet immers ook voorzien worden. :cool:

_h4T3D_sE7eN
27-09-05, 13:31
Geplaatst door DeStorthoop
Die pioniers van het allereerste uur ja, die. :blowen:

Maar als Brainpower de door Mc-miker-G ingeslagen weg wil voortzetten moet ie dat vooral doen hoor, het TMF publiek moet immers ook voorzien worden. :cool:

Kijk, nu maak je een punt.

Hij's inderdaad een beetje teveel van dat TMF-ding in zich gaan krijgen. Dat gaat ten koste van je undergroundgehalte en al die nonsens.


Verder vind ik 'm wel ok.

Mark
27-09-05, 13:44
ik vind dat autochtonen zich tot metal en gabber moeten beperken.

ps. wat zullen hun kinderen een dikke kop krijgen :wink:

DeStorthoop
27-09-05, 13:47
Geplaatst door _h4T3D_sE7eN
Kijk, nu maak je een punt.

Hij's inderdaad een beetje teveel van dat TMF-ding in zich gaan krijgen. Dat gaat ten koste van je undergroundgehalte en al die nonsens.


Verder vind ik 'm wel ok.

Heb 'm een keer de vierde (derde, tweede, whatever) kaart live zien doen. Een kwartier lang! Sindsdien ben ik allergisch. :aanwal:

Maar ff wat anders, bij Nova was van de week een Marokkaans/Nederlandse rapper te zien die hier niet bekend is, maar in het buitenland met de Wu-Tang Clan toer(t)de. Weet iemand hier wie dat geweest is, ik ben zijn naam vergeten. :vreemd:

Mill
27-09-05, 13:48
Geplaatst door DeStorthoop
Heb 'm een keer de vierde (derde, tweede, whatever) kaart live zien doen. Een kwartier lang! Sindsdien ben ik allergisch. :aanwal:

Maar ff wat anders, bij Nova was van de week een Marokkaans/Nederlandse rapper te zien die hier niet bekend is, maar in het buitenland met de Wu-Tang Clan toer(t)de. Weet iemand hier wie dat geweest is, ik ben zijn naam vergeten. :vreemd:

Cilvarings.

_h4T3D_sE7eN
27-09-05, 13:49
Geplaatst door DeStorthoop
Heb 'm een keer de vierde (derde, tweede, whatever) kaart live zien doen. Een kwartier lang! Sindsdien ben ik allergisch. :aanwal:

Maar ff wat anders, bij Nova was van de week een Marokkaans/Nederlandse rapper te zien die hier niet bekend is, maar in het buitenland met de Wu-Tang Clan toer(t)de. Weet iemand hier wie dat geweest is, ik ben zijn naam vergeten. :vreemd:


Ja, da's een knul uit Den Bosch. Mooi verhaal, dat. Heeft spontaan een demo opgestuurd en werd toen na een paar sessies opgenomen als volwaardig Wu Tang-lid. Best een goeie rapperT.

Edit:

Cilvaringz, idd. :cheefbek:

DeStorthoop
27-09-05, 14:20
:duim:

http://www.wutangcorp.com/artist/getartist/artistid/42/

Vanavond eens kijken of ik wat muziek van 'm kan vinden. Ben benieuwd.