PDA

Bekijk Volledige Versie : Laat mij niet zomaar voorbij gaan.

MR.XXX
29-09-05, 09:26
Ondanks alle slechte ervaringen blijf ik op je wachten. Ergens loop je rond en ben je ook op zoek naar ware liefde en genegenheid. Ook jij wilt niet gekwetst worden. Je bent gescheiden of nooit getrouwd, het maakt niet uit. Je wilt graag aandacht en respect maar ook jezelf mogen zijn. Je moet niet bang zijn om te zeggen wat je wilt. Je bent gewoon jezelf en houd van rust en natuur. Je discrimineert niet en wordt ook niet graag in een hokje geplaatst. Je bent eerlijk en een goed mens.
Als je ogen de zuiverheid van helder rivierwaren uitstralen en je hart de warmte weerspiegelt van zonnestralen, wees dan vrij te reageren.

Mag ik vragen om alleen serieuze reacties te sturen en alle andere onzin voor jezelf te bewaren

:love2:

Jamila1
03-10-05, 19:13
Salam gelukzoeker,

Omdat ik jou niet zomaar voorbij wil laten gaan en graag wil uitvinden of jou puzzelstuk bij de mijne pas reageer ik hierop. Een lange zoektoch ben ik ooit begonnen, zoeken naar het geluk net als jij....................en hopend op een gelukkig samenzijn met liefde en warmte. Die gedachte geven mij de kracht om te geloven, dat jij mij zoekt net zoals ik jou en dat onze wegen op een dag elkaar zullen kruisen.....inshallah

Blackrose
08-10-05, 12:16
Jou grote liefde komt nog wel ergens opduiken, heb geduld..

Succes verder met je grote zoektocht

riffies
21-11-09, 22:39
Wie Welk Meisje Zoek Je Dan

MaThoEli
24-02-10, 00:27
...Zo mooi berichtje stuur je...

missdior
25-02-10, 10:22
wat een prachtig gedicht
ik hoop dat je snel de ware verdient
je lijkt me een gevoelige jongeman...

sara 5
12-03-10, 21:12
Als jij Mister xxx bent zoals ze in de boekjes schrijven dan weet ik zeker en vast dat jij Miss xxx very soon gaat vinden inscha'allah. Je weet wat ze zeggen wie zoekt die vindt!

xxx

achie_mocro45
13-03-10, 16:00
he kijk jou naam met zegma xxx ga ga eh rare ga trouwen en neem een goede moslima dan ben je van al die hoofdpijn af ik heb ook relaties gehad allemaal onzin trouwen is beste en gwn de islam praktiseren en klaar met zegma geluk weet je wat echte geluk is als je alles doet volgens de islam dus dames en heren er zijn genoeg goeie moslims en moslimas die wllen trouwen dus mensen inshallah vinden jullie een goede persoon die bij je past

Mededogen
14-03-10, 00:37
Het pad van ware liefde was nooit effen:hihi: