PDA

Bekijk Volledige Versie : zelfs mo. b. was niet zo gestoord



observer
30-09-05, 10:16
LONDEN - Drie mannen en twee vrouwen zijn in de Britse regio Staffordshire aangehouden omdat zij het stoffelijk overschot van een 82-jarige vrouw uit haar graf hadden gestolen en de nabestaanden hebben afgeperst. Dat meldde de BBC vrijdag.

Het stoffelijk overschot was van de moeder van de Britse boer Hall, die cavia's fokte waarmee dierproeven werden gedaan. De boerenfamilie is de afgelopen zes jaar het doelwit geweest van een gewelddadige campagne van dierenactivisten. Afgelopen zomer besloot de familie het bedrijf te sluiten om een einde te maken aan de pesterijen en aanvallen.

De activisten richtten zich niet alleen op de boerderij en haar bewoners, maar ook op de werknemers en alle bedrijven waar Hall zaken mee deed. De plaatselijke kroeg, de benzinepomphouder en zelfs de huishoudelijke hulp kregen te maken met de gewelddadige benadering van de activisten van het Animal Liberation Front.

Het lichaam van de moeder, die acht jaar geleden is overleden, is een jaar geleden van een kerkhof in Yoxall gestolen. Haar stoffelijk overschot is nog niet teruggevonden. hoe diep kun je zinken

nl-x
30-09-05, 10:18
Wat een kuttitel.

Deze mensen van het ALF hebben iig niemand vermoord in jou krantenstukje. Dus je vergelijking slaat als kut op dirk.

delirious
30-09-05, 10:21
Geplaatst door nl-x
Wat een kuttitel.

Deze mensen van het ALF hebben iig niemand vermoord in jou krantenstukje. Dus je vergelijking slaat als kut op dirk.

Inderdaad nl-x, mob overal bij halen om de boel op te jutten.

David
30-09-05, 10:27
Geplaatst door delirious
Inderdaad nl-x, mob overal bij halen om de boel op te jutten.


:cheefbek: Pathetisch voorbeeld van "Ik wil lollig doen".

observer
30-09-05, 10:34
Geplaatst door nl-x
Wat een kuttitel.

Deze mensen van het ALF hebben iig niemand vermoord in jou krantenstukje. Dus je vergelijking slaat als kut op dirk. ach ik zieer wel ergere

maar ik kan nog (een heel klein) beetje respect opbrengen voor iemand die er voor kiest op basis van zijn overtuiging iemand wat aan te doen

maar het lijk van iemands moeder stelen sorry dat is toch wel van het laagste

reason
30-09-05, 11:06
Geplaatst door observer
ach ik zieer wel ergere

maar ik kan nog (een heel klein) beetje respect opbrengen voor iemand die er voor kiest op basis van zijn overtuiging iemand wat aan te doen

maar het lijk van iemands moeder stelen sorry dat is toch wel van het laagste

Ben je nou helemaal besodemieterd?
Mohamed B verdient zelfs niet een heel klein beetje respect.

Die gestoorde dierenactivisten evenmin.
Maar je zou net zo goed kunnen zeggen dat zij handelden op basis van hun overtuiging, en dus nog een heel klein beetje respect verdienen.
Allemaal bullshit.
De daad van MB was verachtelijk; hij schiet een weerloze man, vader van een minderjarig kind, overhoop, snijdt in zijn keel, en steekt een mes in hem. Vervolgens schiet hij op anderen met het doel die te doden.
Dat is een daad die ik in een rijtje van wandaden erger noem dan een lijk stelen. Ook erg, maar dat lijk was al dood.

nl-x
30-09-05, 11:06
Geplaatst door observer
ach ik zieer wel ergere

maar ik kan nog (een heel klein) beetje respect opbrengen voor iemand die er voor kiest op basis van zijn overtuiging iemand wat aan te doen

maar het lijk van iemands moeder stelen sorry dat is toch wel van het laagste
Nee, wat die cavia's wordt aangedaan is het ergste.

DeStorthoop
30-09-05, 11:35
Geplaatst door reason
Ben je nou helemaal besodemieterd?
Mohamed B verdient zelfs niet een heel klein beetje respect.

Hoezo? Hij heeft ons toch maar mooi de "Mo B constante" opgeleverd. Sinds de moord op van Gogh kunnen we immers iedere wandaad, waar ook ter wereld gepleegd toetsen aan die van Mo B en dan zeggen "Dit is 10 keer erger dan de daad van Mo B" of, "Dit valt allemaal wel mee, vergeleken met wat Mo B gedaan heeft". Zo hebben we een mooi objectief uitgangspunt van waaruit we een nuttige, inhoudelijke discussie kunnen voeren. Ere wie ere toekomt zeg ik dan.

:o

mark61
30-09-05, 11:48
Geplaatst door DeStorthoop
Hoezo? Hij heeft ons toch maar mooi de "Mo B constante" opgeleverd. Sinds de moord op van Gogh kunnen we immers iedere wandaad, waar ook ter wereld gepleegd toetsen aan die van Mo B en dan zeggen "Dit is 10 keer erger dan de daad van Mo B" of, "Dit valt allemaal wel mee, vergeleken met wat Mo B gedaan heeft". Zo hebben we een mooi objectief uitgangspunt van waaruit we een nuttige, inhoudelijke discussie kunnen voeren. Ere wie ere toekomt zeg ik dan.


:hihi:

Hij dreigt maar zo Nonkel Adolf van zijn voetstuk te stoten als yardstick van het Absolute Kwaad. Voor die verdomde allochtonen is ook niets meer heilig.

DeStorthoop
30-09-05, 12:01
Geplaatst door mark61
:hihi:

Hij dreigt maar zo Nonkel Adolf van zijn voetstuk te stoten als yardstick van het Absolute Kwaad. Voor die verdomde allochtonen is ook niets meer heilig.

:haha:

Voor mij blijft Nonkel Adolf een toppertje hoor!

mark61
30-09-05, 12:03
Geplaatst door DeStorthoop
:haha:

Voor mij blijft Nonkel Adolf een toppertje hoor!

Iesj goed hoor. Wel zo overzichtelijk.

freya
30-09-05, 12:23
Geplaatst door reason
dat lijk was al dood.

:lol:



Wat een dooddoener :haha:

RinC
30-09-05, 12:36
Geplaatst door DeStorthoop
Hoezo? Hij heeft ons toch maar mooi de "Mo B constante" opgeleverd. Sinds de moord op van Gogh kunnen we immers iedere wandaad, waar ook ter wereld gepleegd toetsen aan die van Mo B en dan zeggen "Dit is 10 keer erger dan de daad van Mo B" of, "Dit valt allemaal wel mee, vergeleken met wat Mo B gedaan heeft". Zo hebben we een mooi objectief uitgangspunt van waaruit we een nuttige, inhoudelijke discussie kunnen voeren. Ere wie ere toekomt zeg ik dan.

:o


Zoals deze daad is 1.2 op de schaal van Mo B :p

mark61
30-09-05, 12:44
Geplaatst door RinC
Zoals deze daad is 1.2 op de schaal van Mo B :p

Breken de dijken dan door? :vreemd:

~Panthera~
30-09-05, 12:58
Geplaatst door mark61
Breken de dijken dan door? :vreemd:

Nee, tsunami.

nl-x
30-09-05, 13:04
En niemand die aan de cavia's denkt...
zucht

MaRiaH
30-09-05, 13:09
Geplaatst door nl-x
En niemand die aan de cavia's denkt...
zucht

:haha:
:nijn:

mark61
30-09-05, 13:10
Geplaatst door nl-x
En niemand die aan de cavia's denkt...
zucht

Zouden ze te nassen zijn? Met uienringen en peterselie? Of is dat haram?

observer
30-09-05, 14:01
Geplaatst door nl-x
En niemand die aan de cavia's denkt...
zucht als ze mij zoiets geflikt hadden zou ik toch net heel hard in cavia's gaan knijpen totdat die dierendebielen die kist teruggaven

denk eens na

er wordt hier al gemopperd als er bv iemand gefouieerd zou worden omdat hij marokkaan is

in dit geval stelen ze een lichaam en bedreigen ze iedereen die ook maar contact hebt met die mensen, dat slaat toch alles

deze mensen zijn zo gefocust op dierenrechten dat ze mensenrechten vergeten

overigens heb ik een nieuwe kop "nog net niet zo gestoord als die sukkel die zijn moeder vilde"