PDA

Bekijk Volledige Versie : sla je zus, gewoon voor de lol



David
02-10-05, 00:32
:handbang:

gh.wille
02-10-05, 00:48
Geplaatst door David
:handbang:

Koun je beter vliegen gaan meppen .
:hihi:

Bofko
02-10-05, 00:49
Yep. En je ramt er al preventief de onkuisheid uit. :boogie:

mark61
02-10-05, 01:02
Sla je broer, maar dan harder.

MaRiaH
02-10-05, 01:06
:haha: grappenmakers..

:stomp:

Couscousje
02-10-05, 01:21
Sla jezelf voor de kop, omdat je je tekst die je net zo fanatiek in Word hebt zitten tikken niet hebt opgeslagen vlak voordat Word vastliep...

Gooooooooooooooooooodverdomme!















































Maar daar gaat het hier vast niej over, he.

Cc

MaRiaH
02-10-05, 01:47
Jezelf slaan telt ook..

hoe harder, hoe beter.. :hihi:

Zwarte Schaap
02-10-05, 02:34
Alternatief:

Homos meppen.

Oeroeboeroe
02-10-05, 02:57
Geplaatst door Zwarte Schaap
Alternatief:

Homos meppen.

Ook leuk: kakkertjeklap :D.

Soldim
02-10-05, 04:33
sla je zus

Homos meppen

kakkertjeklap


Heeft er iemand een homosexuele zus, die in 't Gooi woont en geaffecteerd spreekt? Das namelijk wel zo efficient ;)

David
02-10-05, 08:51
Geplaatst door Zwarte Schaap
Alternatief:

Homos meppen.


Of Schapen scheren!

Pallas Athene
02-10-05, 10:12
Geplaatst door David
:handbang:


Waar is de humor gebleven op dit forum? :o

~Panthera~
02-10-05, 10:42
Pigmee slingeren.

Zwarte Kat
02-10-05, 12:20
Geplaatst door ~Panthera~
Pigmee slingeren.

:eek:
Racist!



























































:engel: ik wil meedoen

~Panthera~
02-10-05, 12:21
Geplaatst door Zwarte Kat
:eek:
Racist!



























































:engel: ik wil meedoen



Masai koppen ? :stout:

Zwarte Kat
02-10-05, 12:34
Geplaatst door ~Panthera~
Masai koppen ? :stout:

:hihi: Je bent er creatief in......


Weet je ook iets te doen met Aboiginals, indianen, en eskomo's?

~Panthera~
02-10-05, 12:37
Geplaatst door Zwarte Kat
:hihi: Je bent er creatief in......


Weet je ook iets te doen met Aboiginals, indianen, en eskomo's?


uitroeien ? :stout:

kwam het eerste in me op. :moe:
gek he ?

Zwarte Kat
02-10-05, 12:57
Geplaatst door ~Panthera~
uitroeien ? :stout:

kwam het eerste in me op. :moe:
gek he ?

:boeps: Uitroeien?????????

Dit is zwaaaar ziek......
































:gniffel:

~Panthera~
02-10-05, 13:04
Geplaatst door Zwarte Kat
:boeps: Uitroeien?????????

Dit is zwaaaar ziek......
:gniffel:


I know. :D

Zwarte Kat
02-10-05, 13:14
Geplaatst door ~Panthera~
I know. :D

:wohaa: Ik speel vaak leuke spelletjes met honden

De bal in een mijnenveld gooien.
De hondenbrokken vergiftigen
Hond slingeren
Aan zn staart trekken
'Per ongeluk' op zn poten gaan staan

~Panthera~
02-10-05, 13:25
Geplaatst door Zwarte Kat
:wohaa: Ik speel vaak leuke spelletjes met honden

De bal in een mijnenveld gooien.
De hondenbrokken vergiftigen
Hond slingeren
Aan zn staart trekken
'Per ongeluk' op zn poten gaan staan


Ik speel alleen "negeer the dog" :D

Zwarte Kat
02-10-05, 13:33
Geplaatst door ~Panthera~
Ik speel alleen "negeer the dog" :D

:aanwal: Dat lukt me nooit. Die beesten zijn zo lelijk dat ik die griezels al op 500 meter zie aankomen.

~Panthera~
02-10-05, 13:37
Geplaatst door Zwarte Kat
:aanwal: Dat lukt me nooit. Die beesten zijn zo lelijk dat ik die griezels al op 500 meter zie aankomen.


Welnee, ze zijn best lief. :D















































Bij een ander. :gniffel:

Zwarte Kat
02-10-05, 13:43
Geplaatst door ~Panthera~
Welnee, ze zijn best lief. :D

Bij een ander. :gniffel:

:melig:












En als ze dood zijn

~Panthera~
02-10-05, 13:53
Geplaatst door Zwarte Kat
:melig:
En als ze dood zijn

Nee, dat gaat te ver. :zweep:

Is dat trouwens een nieuwe kat, op je site ? :stout:

Zwarte Kat
02-10-05, 14:11
Geplaatst door ~Panthera~
Nee, dat gaat te ver. :zweep:

Is dat trouwens een nieuwe kat, op je site ? :stout:

:jeweetog: Met honden gaat het nooit te ver.



:huil2: De bovenste foto is van mijn kat die overleden is.

:D En de andere fotos zijn mijn 3 zwarte kittens die sinds een paar weken in mijn huis wonen. :D 3 super tijgertjes.
(:maf3: en die zo'n beetje alles in woning afbreken wat ze tegenkomen )

~Panthera~
02-10-05, 14:19
Geplaatst door Zwarte Kat
:jeweetog: Met honden gaat het nooit te ver.



:huil2: De bovenste foto is van mijn kat die overleden is.

:D En de andere fotos zijn mijn 3 zwarte kittens die sinds een paar weken in mijn huis wonen. :D 3 super tijgertjes.
(:maf3: en die zo'n beetje alles in woning afbreken wat ze tegenkomen )


Prachtige kat, de bovenste, mooie ogen had ze.


Leuk grut, die 3, lekkere slopers dus. :hihi:
Alle 3 uit 1 nest ?

Zwarte Kat
02-10-05, 14:43
Geplaatst door ~Panthera~
Prachtige kat, de bovenste, mooie ogen had ze.


Leuk grut, die 3, lekkere slopers dus. :hihi:
Alle 3 uit 1 nest ?

Ja het was een hele mooi kat. Prachtige vacht en mooie ogen. Het was een heel lief beesie.
Zo mooi zullen mijn 3 tijgertjes denk ik niet worden.

Ja 3 broertjes zij het. Ik wilde persé dat ze uithetzelfde nest kwamen zodat ze vanaf hun geboorte meteen goed met elkaar kunnen opschieten.
En ze zijn ongeloofelijk druk. Ze rennen uren door de kamer. Constant met elkaar aan het stoeien. En met hun klimijzers klimmen ze in alles wat ook maar een beetje verticaal staat.


:wink: Ik dacht, als Panthera 3 katten heeft dan moet ik er ook 3 hebben

:argwaan: Hoeveel kattenbkken gebruik jij eigenlijk?
Ik ben nogal lui en heb maar 1 bak. Ik moet dat ding wel 2 a 3x per dag legen maar ben te lui om 3 bakken neer te zetten.

~Panthera~
02-10-05, 14:50
Geplaatst door Zwarte Kat
Ja het was een hele mooi kat. Prachtige vacht en mooie ogen. Het was een heel lief beesie.
Zo mooi zullen mijn 3 tijgertjes denk ik niet worden.

Ja 3 broertjes zij het. Ik wilde persé dat ze uithetzelfde nest kwamen zodat ze vanaf hun geboorte meteen goed met elkaar kunnen opschieten.
En ze zijn ongeloofelijk druk. Ze rennen uren door de kamer. Constant met elkaar aan het stoeien. En met hun klimijzers klimmen ze in alles wat ook maar een beetje verticaal staat.


:wink: Ik dacht, als Panthera 3 katten heeft dan moet ik er ook 3 hebben

:argwaan: Hoeveel kattenbkken gebruik jij eigenlijk?
Ik ben nogal lui en heb maar 1 bak. Ik moet dat ding wel 2 a 3x per dag legen maar ben te lui om 3 bakken neer te zetten.


O jawel hoor, over een tijdje zijn ze net zo mooi. ;)
En ben je er weer net zo gek mee.

Heerlijk ! ik weet nog toen ik dit nest had, ze met zijn vijfen in de kerstboom hingen, ik heb vlak gelegen, de hele boom schudde. :haha:
Je werd helemaal gestoord van ze, maar leuk was het zeker !
Wellicht dat ik er binnenkort ook weer een bij neem.
Ik had er ooit 9 tegelijk, was ontzettend gezellig. :duim:

Heb nu ook 1 kattenbak en dat gaat prima, ligt een beetje aan de kattenbakvulling die je gebruikt.
TIP: van Gimpet, de gele zakken die extra klonteren, ruikt heerlijk naar gras en je hoeft alleen bij te vullen.
Kost 9.95 maar je doet er praktisch een hele maand mee, dus ik vind het meevallen, en je ruikt echt helemaal niks.
Puik spul ! :duim:

Zwarte Kat
02-10-05, 15:11
Geplaatst door ~Panthera~
O jawel hoor, over een tijdje zijn ze net zo mooi. ;)
En ben je er weer net zo gek mee.

Heerlijk ! ik weet nog toen ik dit nest had, ze met zijn vijfen in de kerstboom hingen, ik heb vlak gelegen, de hele boom schudde. :haha:
Je werd helemaal gestoord van ze, maar leuk was het zeker !
Wellicht dat ik er binnenkort ook weer een bij neem.
Ik had er ooit 9 tegelijk, was ontzettend gezellig. :duim:

Heb nu ook 1 kattenbak en dat gaat prima, ligt een beetje aan de kattenbakvulling die je gebruikt.
TIP: van Gimpet, de gele zakken die extra klonteren, ruikt heerlijk naar gras en je hoeft alleen bij te vullen.
Kost 9.95 maar je doet er praktisch een hele maand mee, dus ik vind het meevallen, en je ruikt echt helemaal niks.
Puik spul ! :duim:

Hun moeder is een mooie zwarte dame. Ik hoop dan ook dat ze op hun moeder gaan lijken.

:lachu: Die kerstboom lag zeker ook vlak na een tijdje?
Zo'n boom is het klimparadijs voor die beesies.
Zijn er 2 doodgegaan van het nest?
:eek: 9 katten???????????????
Tjeezus woon je in een paleis ofzo?
Ja 9 katten is wel gezellig maar daar is je huis toch veel te klein voor?
Had je niet steeds last van dat sommigen naast de bak gingen poepen en pissen?
Ik zou opzich ook wel meer katten willen maar mn etagewoning is er niet groot genoeg voor. verveeld

Is dat echt zuinig om Gimpet te gebruiken?
Ik gebruik nu Bio-Kat op aanraden van iemand want die zei ook dat het erg zuinig was omdat het zo goed klontert maar ik gebruik een 20 kilo zak per week (!!!!!)

Het vliegt er bij mij doorheen. Steeds weer die bolletjes eruit scheppen en dan bijvullen met nieuw grit en hup de zak is na een week leeg.
:confused:

~Panthera~
02-10-05, 15:22
Geplaatst door Zwarte Kat
Hun moeder is een mooie zwarte dame. Ik hoop dan ook dat ze op hun moeder gaan lijken.

:lachu: Die kerstboom lag zeker ook vlak na een tijdje?
Zo'n boom is het klimparadijs voor die beesies.
Zijn er 2 doodgegaan van het nest?
:eek: 9 katten???????????????
Tjeezus woon je in een paleis ofzo?
Ja 9 katten is wel gezellig maar daar is je huis toch veel te klein voor?
Had je niet steeds last van dat sommigen naast de bak gingen poepen en pissen?
Ik zou opzich ook wel meer katten willen maar mn etagewoning is er niet groot genoeg voor. verveeld

Is dat echt zuinig om Gimpet te gebruiken?
Ik gebruik nu Bio-Kat op aanraden van iemand want die zei ook dat het erg zuinig was omdat het zo goed klontert maar ik gebruik een 20 kilo zak per week (!!!!!)

Het vliegt er bij mij doorheen. Steeds weer die bolletjes eruit scheppen en dan bijvullen met nieuw grit en hup de zak is na een week leeg.
:confused:


Je wilt niet weten hoe die kerstboom eruit zag. :fplet:
Maar wel vreselijk gelachen !

Ja, er zijn er 2 doodgegaan, 1 aan een hartaanval en 1 heb ik er in laten slapen.
Nou, 9 is niet zo gek, als je er 4 hebt, en er komt een nestje bij van 5.
Dan heb je er dus zo 9. :D
Ik woon behoorlijk, een 4 kamer woning is niet zo klein hoor. ;)
Alle ruimte voor die duckdalfen. :D
Nee, alleen de alleroudste pieste naast de bak, en de twee mannetjes gingen op een gegeven moment sprietsen tegen van alles, toen hebben we wel het een en ander moeten doen om het te laten stoppen.
Het lullige was, dat 1 van de 2 aan een hartaanval is gegeaan, maar daarna is de ander gestopt, dat was dus weer een stupide geluk bij een shitzooi. :moe:

Ja, het is Biokat Fresh, jij hebt Classic ? die Fresh gaat nog langer mee, ik doe er echt bijna een maand mee met 3 katten.
Moet je toch eens proberen, die classic was hier er ook zo doorheen.

Zwarte Kat
02-10-05, 15:46
Geplaatst door ~Panthera~
Je wilt niet weten hoe die kerstboom eruit zag. :fplet:
Maar wel vreselijk gelachen !

Ja, er zijn er 2 doodgegaan, 1 aan een hartaanval en 1 heb ik er in laten slapen.
Nou, 9 is niet zo gek, als je er 4 hebt, en er komt een nestje bij van 5.
Dan heb je er dus zo 9. :D
Ik woon behoorlijk, een 4 kamer woning is niet zo klein hoor. ;)
Alle ruimte voor die duckdalfen. :D
Nee, alleen de alleroudste pieste naast de bak, en de twee mannetjes gingen op een gegeven moment sprietsen tegen van alles, toen hebben we wel het een en ander moeten doen om het te laten stoppen.
Het lullige was, dat 1 van de 2 aan een hartaanval is gegeaan, maar daarna is de ander gestopt, dat was dus weer een stupide geluk bij een shitzooi. :moe:

Ja, het is Biokat Fresh, jij hebt Classic ? die Fresh gaat nog langer mee, ik doe er echt bijna een maand mee met 3 katten.
Moet je toch eens proberen, die classic was hier er ook zo doorheen.



Klote dat er 2 zijn doodgegaan! :huil:
Dat kan heel hard aankomen.
Maar wat is er met de resterende 4 gebeurt? Ook gestorven of weggegeven aan anderen?

:student: Ik heb gelezen dat oa. sproeien en ontlasting naast de bak nogal eens wil voorkomen als ze problemen hebben met hun territorium.
Lijkt me een hoop geklooi als je metdit soort kattengedrag te maken hebt in je huis.
Ik laat mijn tijgertjs dan ook castreren zodra ze 8 maanden zijn om te voorkomen dat ze bij mij ook de boel gaan ondersproeien.
Het zijn binnenkatten en kunnen dus toch geen wijfjes krijgen om mee te paren.

Ja ik heb classic.
Is dat Bio-kat fresh grit minder zwaar?
Want ik heb gemerkt dat het classic spul zwaar is in vergelijking met bv. Euro-grit (dat klontert niet) waardoor er in een 20 kilo zak Euro-grit een stuk meer in kan.
Ik heb nog 2 zakken classic. Ik zal daarna eens dat Fresh gaan proberen.


Nu we toch bezig zijn,.....wat gebruik jij voor voer?
Ik had eerst Royal Canin kitten voer maar dat is erg duur en ze eten het nauwelijks. Ik ben daarna over gestapt op Whiskas kittenvoer en dat eten ze wel veel. (plus het is 3x zo goedkoop!)
Ik heb al eens aan mn dierenarts gevraagd naar de verschillen in soorten voer maar kreeg geen duidelijk antwoord. Hij zei dat het dure voer beter is maar wat er beter aan is wist ie niet te vertellen. Ook op het net kan ik er weinig over vinden.

~Panthera~
02-10-05, 15:53
Geplaatst door Zwarte Kat
Klote dat er 2 zijn doodgegaan! :huil:
Dat kan heel hard aankomen.
Maar wat is er met de resterende 4 gebeurt? Ook gestorven of weggegeven aan anderen?

:student: Ik heb gelezen dat oa. sproeien en ontlasting naast de bak nogal eens wil voorkomen als ze problemen hebben met hun territorium.
Lijkt me een hoop geklooi als je metdit soort kattengedrag te maken hebt in je huis.
Ik laat mijn tijgertjs dan ook castreren zodra ze 8 maanden zijn om te voorkomen dat ze bij mij ook de boel gaan ondersproeien.
Het zijn binnenkatten en kunnen dus toch geen wijfjes krijgen om mee te paren.

Ja ik heb classic.
Is dat Bio-kat fresh grit minder zwaar?
Want ik heb gemerkt dat het classic spul zwaar is in vergelijking met bv. Euro-grit (dat klontert niet) waardoor er in een 20 kilo zak Euro-grit een stuk meer in kan.
Ik heb nog 2 zakken classic. Ik zal daarna eens dat Fresh gaan proberen.


Nu we toch bezig zijn,.....wat gebruik jij voor voer?
Ik had eerst Royal Canin kitten voer maar dat is erg duur en ze eten het nauwelijks. Ik ben daarna over gestapt op Whiskas kittenvoer en dat eten ze wel veel. (plus het is 3x zo goedkoop!)
Ik heb al eens aan mn dierenarts gevraagd naar de verschillen in soorten voer maar kreeg geen duidelijk antwoord. Hij zei dat het dure voer beter is maar wat er beter aan is wist ie niet te vertellen. Ook op het net kan ik er weinig over vinden.

Ik antwoord straks even, ok ? ik ga nu even eten. :D

:zwaai:

Zwarte Kat
02-10-05, 16:01
Geplaatst door ~Panthera~
Ik antwoord straks even, ok ? ik ga nu even eten. :D

:zwaai:


:ego: Ja zeg, ik heb niet de hele dag...........











http://www.planet-smilies.de/essen/essen_023.gif Eetse.....

~Panthera~
02-10-05, 17:30
Geplaatst door Zwarte Kat
Klote dat er 2 zijn doodgegaan! :huil:
Dat kan heel hard aankomen.
Maar wat is er met de resterende 4 gebeurt? Ook gestorven of weggegeven aan anderen?

:student: Ik heb gelezen dat oa. sproeien en ontlasting naast de bak nogal eens wil voorkomen als ze problemen hebben met hun territorium.
Lijkt me een hoop geklooi als je metdit soort kattengedrag te maken hebt in je huis.
Ik laat mijn tijgertjs dan ook castreren zodra ze 8 maanden zijn om te voorkomen dat ze bij mij ook de boel gaan ondersproeien.
Het zijn binnenkatten en kunnen dus toch geen wijfjes krijgen om mee te paren.

Ja ik heb classic.
Is dat Bio-kat fresh grit minder zwaar?
Want ik heb gemerkt dat het classic spul zwaar is in vergelijking met bv. Euro-grit (dat klontert niet) waardoor er in een 20 kilo zak Euro-grit een stuk meer in kan.
Ik heb nog 2 zakken classic. Ik zal daarna eens dat Fresh gaan proberen.


Nu we toch bezig zijn,.....wat gebruik jij voor voer?
Ik had eerst Royal Canin kitten voer maar dat is erg duur en ze eten het nauwelijks. Ik ben daarna over gestapt op Whiskas kittenvoer en dat eten ze wel veel. (plus het is 3x zo goedkoop!)
Ik heb al eens aan mn dierenarts gevraagd naar de verschillen in soorten voer maar kreeg geen duidelijk antwoord. Hij zei dat het dure voer beter is maar wat er beter aan is wist ie niet te vertellen. Ook op het net kan ik er weinig over vinden.


Het was een nest van 5, dus min 2 is 3, en die heb ik dus nog. :D
De anderen zijn allen hemelen, maar die waren al heel oud.
En vergis je niet, ook al zijn ze gecastreert, ze kunnen nog steeds gaan sproeien.
Althans, bij Siamezen is dat vaak het geval, zal wel in de genen zitten.
Dat Fresh is inderdaad een stuk lichter en hanteerbaarder, ik vind het superspul.
De allernieuwste is nog lichter en schijnt nog beter te zijn, maar die heb ik nog niet geprobeert.


Deze dus ---> Biokat's eXtreme Premium

Enorm absorptievermogen: 14 kg absorbeert meer dan 42 liter vloeistof
Bijzonder duurzaam door extreme klontvorming
Optimale geurbinding
Aangename babypoeder-geur
Uit 100% natuurklei


Ik weet ook niet precies hoe duur dat is, maar de bekende fokkers zijn er helemaal wild van. :D
Wil het toch ook wel eens proberen, dus ik wacht wel even tot de bekende tuincentra het gaan verkopen.
Ondertussen zou ik zeker, als ik jou was, die Fresh proberen, scheelt enorm in gewicht en troep. :fpetaf:

Net even opgezocht : die Extreme kost 11 euro voor 14 kilo. :D

Wide-O
02-10-05, 17:49
Hondehaterds ! :ego:

~Panthera~
02-10-05, 17:52
Geplaatst door Wide-O
Hondehaterds ! :ego:


was gewoon slap gelul. :droef:

Wide-O
02-10-05, 17:58
Geplaatst door ~Panthera~
was gewoon slap gelul. :droef:

Fin je van onze jongste ?

http://www.wide-o.net/cats/benjamin.jpg

Jaartje oud nu, en al groter dan z'n moeder. Toen ie geboren werd woog ie 120 gram, en een dag later 90 gram :eek:

Ook al is ie gehandicapt (zijn achterpootjes werken maar een beetje), hij terroriseert alle anderen nu. En hij kan, gek genoeg, in bomen klimmen als de beste. Rare jongens, die katten.

~Panthera~
02-10-05, 18:02
Geplaatst door Wide-O
Fin je van onze jongste ?

http://www.wide-o.net/cats/benjamin.jpg

Jaartje oud nu, en al groter dan z'n moeder. Toen ie geboren werd woog ie 120 gram, en een dag later 90 gram :eek:

Ook al is ie gehandicapt (zijn achterpootjes werken maar een beetje), hij terroriseert alle anderen nu. En hij kan, gek genoeg, in bomen klimmen als de beste. Rare jongens, die katten.


:jumping: Ook een Coontje ? :D

Wat een mooie aparte kleur, of ben ik gek ?
Agossie, aandoenlijk om te zien zeker ?

Wide-O
02-10-05, 18:13
Geplaatst door ~Panthera~
:jumping: Ook een Coontje ? :D

Wat een mooie aparte kleur, of ben ik gek ?
Agossie, aandoenlijk om te zien zeker ?

Moeder Coon, vader straatkat(ten) van de buren. Coon genen blijken te overheersen in ons geval (bij alle 9 jonkies die ze heeft gehad).

De kleur is inderdaad exceptioneel, heb het zelf nooit ergens gezien. Soort koperkleur.

Was heel aandoenlijk eerst, hij bewoog zich voort met z'n voorpoten, en liet de rest gewoon schuiven. Daarmee haalde ie enorme snelheden, niet te filleme :hihi:

Daarna ging het steeds beter, en hij kan alles wat de andere katten kunnen, alleen zie j'm steeds wankelen & hobbelen. Hij speelt zelfs met de hond (die dan voornamelijk kijkt van: "wat heb ik nou aan me fiets hange" :stout: )

Zwarte Schaap
02-10-05, 18:18
Geplaatst door Zwarte Kat
Ik laat mijn tijgertjs dan ook castreren zodra ze 8 maanden zijn om te voorkomen dat ze bij mij ook de boel gaan ondersproeien.


En meneer is zogenaamd tegen de besnijdenis van jongens, maar dieren castreren voor zijn huiselijke gemak is niets mis mee. Dierenbeul.

~Panthera~
02-10-05, 18:18
Geplaatst door Wide-O
Moeder Coon, vader straatkat(ten) van de buren. Coon genen blijken te overheersen in ons geval (bij alle 9 jonkies die ze heeft gehad).

De kleur is inderdaad exceptioneel, heb het zelf nooit ergens gezien. Soort koperkleur.

Was heel aandoenlijk eerst, hij bewoog zich voort met z'n voorpoten, en liet te rest gewoon schuiven. Daarmee haalde ie enorme snelheden, niet te filleme :hihi:

Daarna ging het steeds beter, en hij kan alles wat de andere katten kunnen, alleen zie j'm steeds wankelen & hobbelen. Hij speelt zelfs met de hond (die dan voornamelijk kijkt van: "wat heb ik nou aan me fiets hange" :stout: )


Ja, die kleur zie je niet vaak bij Coons, heel apart, heel mooi.

LOL@filmen Zeker behoorlijk onder de troep af en toe, van het schuiven ? :hihi: ach, toch aandoenlijk hoor.
Doet de hond nou ook extra voorzichtig met hem, of vind ie het alleen maar "vreemd" ?

Wide-O
02-10-05, 18:24
Geplaatst door ~Panthera~
Ja, die kleur zie je niet vaak bij Coons, heel apart, heel mooi.

LOL@filmen Zeker behoorlijk onder de troep af en toe, van het schuiven ? :hihi: ach, toch aandoenlijk hoor.
Doet de hond nou ook extra voorzichtig met hem, of vind ie het alleen maar "vreemd" ?

Das nou het vreemde... er klopte nix van die kat. Krijsen toen ie geboren werd. Kon de tepel niet vinden. Moeder duwde hem heel de tijd geduldig naar de juiste plaats, maar hij vondt het toch niet.

"Vogel voor de kat" zou je zeggen. Viel af. Dierenarts had 'm al opgegeven.

Zelf dan maar bijgevoerd met speciaal spul. Een vreemd soort hardnekkigheid krijg je dan. En een jaar later heb je dus 4 kilo kat & growing...

De hond is heel voorzichtig met 'm, hij mag ook mee uit haar bak eten :blowen: (dat gebeurt dus echt... 1 brokje doet ie, maar hij vind het niet lekker uiteraard. De hond vindt het prima :lachu: )

Edit: vergeten te zeggen: hij is dus altijd volledig schoon, al van toen ie klein was. Ook al is zijn staart volledig lam ... Dat soort overlevingsdrang kun je alleen maar respect voor opbrengen hoor.

Wide-O
02-10-05, 18:30
Hier was ie 3 weken oud... hoe kleuren veranderen:

http://www.wide-o.net/edina%5Fnest2%5F3weeks/PICT0005.jpg

Karin.N
02-10-05, 18:30
Heerlijk al die kattenverhalen :D

Zo hebben wij een aantal jaar geleden een nestje gehad, waarvan moeders er al vrij snel geen zin meer in had er steeds bij te zijn. Onze hond vond het nestje echter geweldig en was ook constant met de kleintjes in de weer.

Hond kreeg het alleen verschrikkelijk moeilijk toen de kleintjes begonnen te klimmen. Ze wist niet hoe snel ze ze iedere keer weer op de grond moest krijgen. Helemaal hyper werd ze ervan. :hihi:

Karin.N
02-10-05, 18:33
Geplaatst door Wide-O
Hier was ie 3 weken oud... hoe kleuren veranderen:

http://www.wide-o.net/edina%5Fnest2%5F3weeks/PICT0005.jpg

Een droppie :Iluvu:

Grappig hoe die kleuren kunnen veranderen. M'n zus heeft er twee, een zwarte (inmiddels een enorm gevaarte) en een koper met creme en een paar zwarte streepjes.

~Panthera~
02-10-05, 18:36
Geplaatst door Wide-O
Das nou het vreemde... er klopte nix van die kat. Krijsen toen ie geboren werd. Kon de tepel niet vinden. Moeder duwde hem heel de tijd geduldig naar de juiste plaats, maar hij vondt het toch niet.

"Vogel voor de kat" zou je zeggen. Viel af. Dierenarts had 'm al opgegeven.

Zelf dan maar bijgevoerd met speciaal spul. Een vreemd soort hardnekkigheid krijg je dan. En een jaar later heb je dus 4 kilo kat & growing...

De hond is heel voorzichtig met 'm, hij mag ook mee uit haar bak eten :blowen: (dat gebeurt dus echt... 1 brokje doet ie, maar hij vind het niet lekker uiteraard. De hond vindt het prima :lachu: )

Edit: vergeten te zeggen: hij is dus altijd volledig schoon, al van toen ie klein was. Ook al is zijn staart volledig lam ... Dat soort overlevingsdrang kun je alleen maar respect voor opbrengen hoor.


Ja, precies, respect ja.
Ongelofelijk. :D

leuk he: Toch even dat ene brokje moeten eten. :hihi: gewoon puur om de heb. :D terwijl de hond denkt: je doet je best maar, mij doet het niks.

Knap, zichzelf helemaal schoon houden zeg ! :duim:

Moet je bij bv een Devon Rex niet om komen. :moe: dat zijn me een stel smeerlappen; we hadden er 1, maar de Siamezen wasten hem, hij deed echt geen ene ruk.
Je moest zelfs zijn kont soms met een doek Dreft schoonrossen. :lachu:
Maar een karakter: echt zo zonnig. :D

Het blijven schitterende dieren. :verliefd:

Wat een liefie op de foto, zeg !:verliefd:

Zwarte Kat
02-10-05, 18:51
Geplaatst door ~Panthera~
Het was een nest van 5, dus min 2 is 3, en die heb ik dus nog. :D
De anderen zijn allen hemelen, maar die waren al heel oud.
En vergis je niet, ook al zijn ze gecastreert, ze kunnen nog steeds gaan sproeien.
Althans, bij Siamezen is dat vaak het geval, zal wel in de genen zitten.
Dat Fresh is inderdaad een stuk lichter en hanteerbaarder, ik vind het superspul.
De allernieuwste is nog lichter en schijnt nog beter te zijn, maar die heb ik nog niet geprobeert.


Deze dus ---> Biokat's eXtreme Premium

Enorm absorptievermogen: 14 kg absorbeert meer dan 42 liter vloeistof
Bijzonder duurzaam door extreme klontvorming
Optimale geurbinding
Aangename babypoeder-geur
Uit 100% natuurklei


Ik weet ook niet precies hoe duur dat is, maar de bekende fokkers zijn er helemaal wild van. :D
Wil het toch ook wel eens proberen, dus ik wacht wel even tot de bekende tuincentra het gaan verkopen.
Ondertussen zou ik zeker, als ik jou was, die Fresh proberen, scheelt enorm in gewicht en troep. :fpetaf:

Net even opgezocht : die Extreme kost 11 euro voor 14 kilo. :D

Poeh, je bent dus 6 poezen kwijtgeraakt in loop der jaren. Dat moet toch littekens achterlaten?
Ik heb van mn ene kat al een diep litteken overgehouden.

Mij benieuwen of die Preminum beter is dan classis. Tis wel duur spul maar als het echt zo zuinig is dan is het geld snel terug verdiend.
Waarom wachten tot de tuincentra het verkoopt?
je kan toch gewoon bij de dierenwinkel bestellen en het thuis laten bezorgen......

Ik geloof dat de territirium-drift bij Siamezen idd groter is dan bij andere kattenrassen.
Ik heb meerdere keren verhalen gelezen over het dubbele gedrag van sommige Siamezen. Enerzijds hele lieve aanhankelijke gezelligheids dieren en anderzijds vreselijke despoten die de buurt kunnen terroriseren en het leven van andere katten vergallen.

Zwarte Kat
02-10-05, 18:56
Geplaatst door Wide-O
Ook al is ie gehandicapt (zijn achterpootjes werken maar een beetje), hij terroriseert alle anderen nu.

:roker: Wacht maar tot ie in aanraking komt met 1 van mijn kittens. Slechts 9 weken jong maar nu al een echte killer:

http://www.zwartekat.org/katgapen.jpg

Karin.N
02-10-05, 18:59
Geplaatst door Zwarte Kat
:roker: Wacht maar tot ie in aanraking komt met 1 van mijn kittens. Slechts 9 weken jong maar nu al een echte killer:

http://www.zwartekat.org/katgapen.jpg

Da's een kopie van mijn kleine van vorig jaar. De mijne heb alleen 3 witte borsthaartjes.

~Panthera~
02-10-05, 19:02
Geplaatst door Zwarte Kat
Poeh, je bent dus 6 poezen kwijtgeraakt in loop der jaren. Dat moet toch littekens achterlaten?
Ik heb van mn ene kat al een diep litteken overgehouden.

Mij benieuwen of die Preminum beter is dan classis. Tis wel duur spul maar als het echt zo zuinig is dan is het geld snel terug verdiend.
Waarom wachten tot de tuincentra het verkoopt?
je kan toch gewoon bij de dierenwinkel bestellen en het thuis laten bezorgen......

Ik geloof dat de territirium-drift bij Siamezen idd groter is dan bij andere kattenrassen.
Ik heb meerdere keren verhalen gelezen over het dubbele gedrag van sommige Siamezen. Enerzijds hele lieve aanhankelijke gezelligheids dieren en anderzijds vreselijke despoten die de buurt kunnen terroriseren en het leven van andere katten vergallen.


Nee hoor, geen zes, wel 9 in de loop der jaren.
Natuurlijk is dat ontzettend kut, maar toch weegt het niet op tegen het plezier en liefde die ik van ze heb mogen krijgen. :)
Je weet tenslotte, dat als alles goed gaat, je ze zult overleven.
Hard, maar het is zo.
Maar voor mij geen reden om er niet morgen, als ik zou willen, er meteen weer 10 bij te nemen. ;)
Zou niet zonder katten kunnen leven. :fpetaf:
En je houdt altijd de mooie herinneringen.

Dierenwinkels zijn vaak duurder dan tuincentra, vandaar.
Maar ik ben ook nieuwsgierig, ja.

Siamezen zijn inderdaad heel aanhankelijk, tot het idiote aan toe.
Je kunt soms niet eens pissen, zonder dat ze mee moeten :rolleyes: en daar moet je tegen kunnen, of goed de hand in houden.
Ontzettend eenkennig ook, maar dat is soms ook heel handig, ze worden niet zo gauw uit je tuin geplukt. :D
En dat sproeien is inderdaad terretoriumdrang, die ze dus al hebben als je 2 katers tegelijkertijd in huis hebt.
Dat is dus soms heel naar.
De buurt vergallen weet ik niet, de meeste Siamezen zitten meestal binnen en in de tuin, op straat zie ik ze zelden.
Maar ze ZIJN LEUK !! :lachu:

Zwarte Kat
02-10-05, 19:09
Geplaatst door Karin.N
Da's een kopie van mijn kleine van vorig jaar. De mijne heb alleen 3 witte borsthaartjes.

:student: Gewoon met een pincet eruit trekken of zwart verven die paar witte haartjes.
Een zwarte kat hoort pikzwart te zijn. :engel:

Zwarte Kat
02-10-05, 19:23
Geplaatst door ~Panthera~
Nee hoor, geen zes, wel 9 in de loop der jaren.
Natuurlijk is dat ontzettend kut, maar toch weegt het niet op tegen het plezier en liefde die ik van ze heb mogen krijgen. :)
Je weet tenslotte, dat als alles goed gaat, je ze zult overleven.
Hard, maar het is zo.
Maar voor mij geen reden om er niet morgen, als ik zou willen, er meteen weer 10 bij te nemen. ;)
Zou niet zonder katten kunnen leven. :fpetaf:
En je houdt altijd de mooie herinneringen.

Dierenwinkels zijn vaak duurder dan tuincentra, vandaar.
Maar ik ben ook nieuwsgierig, ja.

Siamezen zijn inderdaad heel aanhankelijk, tot het idiote aan toe.
Je kunt soms niet eens pissen, zonder dat ze mee moeten :rolleyes: en daar moet je tegen kunnen, of goed de hand in houden.
Ontzettend eenkennig ook, maar dat is soms ook heel handig, ze worden niet zo gauw uit je tuin geplukt. :D
En dat sproeien is inderdaad terretoriumdrang, die ze dus al hebben als je 2 katers tegelijkertijd in huis hebt.
Dat is dus soms heel naar.
De buurt vergallen weet ik niet, de meeste Siamezen zitten meestal binnen en in de tuin, op straat zie ik ze zelden.
Maar ze ZIJN LEUK !! :lachu:

Je doet er vrij nuchter over dat je katten in loop der jaren zijn overleden. Het zal ook wel komen denk ik doordat de meeste een natuurlijke dood zijn gestorven heh?

Ik zou zeggen, neem 1 of 2 nieuwe kitens in huis als je zo graag weer nieuwe katten erbij wilt hebben.

Ooh ik wist niet eens dat tuincentra grit verkochten. Laat staan dat ze goedkoper zijn.

Komen jouw katten niet verder dan de tuin? Dat is uitzonderlijk voor een buitenkat.
Ja die aanhankelijkheid herken ik wel. Dat had ik ook bij Ratje, mn vorige kat. Hoewel het bij hem meer nieuwsgierigheid was dan aanhankelijkheid. Die kat was zoooooo vreselijk nieuwsgierig. Ik heb daar vaak om moeten lachen. Ik pakte dan een doos of liep naar de zolder of ging naar de wc en dan wist ik al dat die eraan zou komen. En ja hoor, 2 tellen later komt die kat aandribbelen. Even nieuwsgierig meekijken naar wat er gebeurde. :lekpuh: Ik kon mn klok er op gelijk zetten.

~Panthera~
02-10-05, 19:39
Geplaatst door Zwarte Kat
Je doet er vrij nuchter over dat je katten in loop der jaren zijn overleden. Het zal ook wel komen denk ik doordat de meeste een natuurlijke dood zijn gestorven heh?

Ik zou zeggen, neem 1 of 2 nieuwe kitens in huis als je zo graag weer nieuwe katten erbij wilt hebben.

Ooh ik wist niet eens dat tuincentra grit verkochten. Laat staan dat ze goedkoper zijn.

Komen jouw katten niet verder dan de tuin? Dat is uitzonderlijk voor een buitenkat.
Ja die aanhankelijkheid herken ik wel. Dat had ik ook bij Ratje, mn vorige kat. Hoewel het bij hem meer nieuwsgierigheid was dan aanhankelijkheid. Die kat was zoooooo vreselijk nieuwsgierig. Ik heb daar vaak om moeten lachen. Ik pakte dan een doos of liep naar de zolder of ging naar de wc en dan wist ik al dat die eraan zou komen. En ja hoor, 2 tellen later komt die kat aandribbelen. Even nieuwsgierig meekijken naar wat er gebeurde. :lekpuh: Ik kon mn klok er op gelijk zetten.


Nee, 2 zijn er een dood gestorven, waar ik niet de hand in had.
1 hartaanval en 1 gaatje in de longen.
De andere 7 heb ik zelf laten inslapen.
Je hebt de verantwoordelijkheid voor ze, dus als ze TE ziek worden, of pijn gaan lijden, vind ik het tijd om in te grijpen.
Ik vind, dat ik ze dat verplicht ben.
Mag iedereen anders over denken, intresseert me geen ruk.
En ik heb er in alle gevallen niet makkelijk over gedacht; elke keer was het weer een loodzware beslissing.
Maar in mijn gevoel dan wel de beste.

Kittens komen er echt wel, dat laat ik maar gewoon aan het lot over, er komt altijd wel iets. ;)

Yep, ik weet niet of er een tuincentrum Bos bij je in de buurt zit, maar die is toch, geloof ik 2 euro per zak goedkoper dan de dierenwinkel, en voor iets, wat je uiteindelijk toch wegpleurt, vind ik het een aardig verschil. :D

Nee, mijn katten zitten zelfs in een tuin, die maar met 1 meter gaas omheint is, en ze gaan er nooit uit.
Kwestie van soort en opvoeding, denk ik. :)
Moet ik wel zeggen, dat de buurt hier het ook schitterend vind hoor. :lachu: ze snappen er geen hout van. :haha:
Nieuwsgierig zijn ze allemaal wel, denk ik.
We hadden 11 jaar een Devon Rex, die zat ook overal met zijn kop bij en in, zo nieuwsgierig als een aap.
Wat die ook allemaal niet verzon, om ergens met zijn hoofd in te zitten, wil je niet weten. :haha: gestoord werd je van hem, maar wel een ontzettend leuk ras ook, ik zou er zo weer een willen.
Je bent nou eenmaal gek van ze, of niet he ? ;)

Zwarte Kat
03-10-05, 16:35
Geplaatst door ~Panthera~
Nee, 2 zijn er een dood gestorven, waar ik niet de hand in had.
1 hartaanval en 1 gaatje in de longen.
De andere 7 heb ik zelf laten inslapen.
Je hebt de verantwoordelijkheid voor ze, dus als ze TE ziek worden, of pijn gaan lijden, vind ik het tijd om in te grijpen.
Ik vind, dat ik ze dat verplicht ben.
Mag iedereen anders over denken, intresseert me geen ruk.
En ik heb er in alle gevallen niet makkelijk over gedacht; elke keer was het weer een loodzware beslissing.
Maar in mijn gevoel dan wel de beste.

Kittens komen er echt wel, dat laat ik maar gewoon aan het lot over, er komt altijd wel iets. ;)

Yep, ik weet niet of er een tuincentrum Bos bij je in de buurt zit, maar die is toch, geloof ik 2 euro per zak goedkoper dan de dierenwinkel, en voor iets, wat je uiteindelijk toch wegpleurt, vind ik het een aardig verschil. :D

Nee, mijn katten zitten zelfs in een tuin, die maar met 1 meter gaas omheint is, en ze gaan er nooit uit.
Kwestie van soort en opvoeding, denk ik. :)
Moet ik wel zeggen, dat de buurt hier het ook schitterend vind hoor. :lachu: ze snappen er geen hout van. :haha:
Nieuwsgierig zijn ze allemaal wel, denk ik.
We hadden 11 jaar een Devon Rex, die zat ook overal met zijn kop bij en in, zo nieuwsgierig als een aap.
Wat die ook allemaal niet verzon, om ergens met zijn hoofd in te zitten, wil je niet weten. :haha: gestoord werd je van hem, maar wel een ontzettend leuk ras ook, ik zou er zo weer een willen.
Je bent nou eenmaal gek van ze, of niet he ? ;)

God, het blijft een hele trits aan katten die je hebt heen zien gaan.
Niet mals. Ik weet niet of ik er tegen zou kunnen om er zoveel te verliezen.
Ja als het echt niet anders kan en het is uitzichtloos dan is inslapen de meest zachte methode.
Ik heb ook mn kat laten inslapen. Heb het thuis laten doen want ik wilde niet dat het arme beest zn laatste adem in een steriele dierenkliniek zou uitblazen.


Hmm, 1 meter hekwerk is niks voor een kat. Dat moet geen enkele belemmering zijn. Weird dat die beesten van jouw dan toch niet verder komen dan de tuin.
Ja dat is een mazzeltje voor de buurt. De katten in de omgeving kunnen gerust ademhalen. Ze krijgen geen Siameze territorium-driftkikkers op hun nek. :p
Eh, een Devon Rex, is dat zo'n haarloze griezel? :zegniets: Ik vind dat zulke enge beesten.
Ik hou het meest van de Europese Korthaar. Maar er is ook zo'n Amerikaans ras die ik graag zou willen. Ik weet de naam niet meer maar die lijken op een mengeling van de Europese Korthaar en de Britse Korthaar. En dat ras heeft een prachtige vacht. Heel korte haren en dicht op elkaar. Super zacht en mooi. Je ziet ze hier in Nederland zelden.

Wide-O
03-10-05, 16:52
Geplaatst door Zwarte Kat
:roker: Wacht maar tot ie in aanraking komt met 1 van mijn kittens. Slechts 9 weken jong maar nu al een echte killer:

http://www.zwartekat.org/katgapen.jpg

:D

Pas maar op dat ie niet verkleurt !

Het zusje van Benjamin hierboven was pikzwart totdat ze 9 maanden oud was.

Nu krijgt ze sierlijke grijze manen en een zilveren buik.

Nog geen goeie footoows van, zwarte katten zijn heel moeilijk te fotograferen vinnik.

Wide-O
03-10-05, 17:03
Geplaatst door Zwarte Kat
God, het blijft een hele trits aan katten die je hebt heen zien gaan.
Niet mals. Ik weet niet of ik er tegen zou kunnen om er zoveel te verliezen.


Kan niet voor Panth spreken, maar ik heb er ook al wel een paar zien gaan. Moest even tellen: 6 in de laatste 15 jaar...

Ergste geval was begin dit jaar: en perfect "gezonde" & schitterende kat moeten laten inslapen :droef:

http://www.wide-o.net/cats/raf/raph_last.jpg

Dat gaf wel een dreun, eerlijk gezegd.

Zwarte Kat
03-10-05, 17:24
Geplaatst door Wide-O
:D

Pas maar op dat ie niet verkleurt !

Het zusje van Benjamin hierboven was pikzwart totdat ze 9 maanden oud was.

Nu krijgt ze sierlijke grijze manen en een zilveren buik.

Nog geen goeie footoows van, zwarte katten zijn heel moeilijk te fotograferen vinnik.


:loog: :gechoquee :verrassin :huil2: :schok: :( :watte?: :boeps: What?!?!?!?! Verkleuren????????????????????
Kunnen mijn zwarte tijgertjes verkleuren???????

Maar Benjamin heeft zelf ook een zilveren buik en heeft mengkleuren. Ik denk dat de kans dat de kleuren dan anders worden groter is dan bij een nest vol met alleen maar zwarte kitten.
Teminste ik hoop het wel. Ik ben niet voor niets het halve land doorgereden om 3 zwarte kittens te nemen.
Je wordt bedankt, ik zit me nu zorgen te maken :p
Hun moeder is helemaal zwart maar hun vader is rood. Als ze maar niet op hun vader gaan lijken. :wtf:

Ja tis niet makkelijk om zwarte katten op de lens te nemen. Zowiezo zijn katten lastig te fotograferen.
Maar ja, met zon zwarte vacht zijn details moeilijk te zien.
Maar dat is tegelijk ook weer de schoonheid ervan.

Zwarte Kat
03-10-05, 17:28
Geplaatst door Wide-O
Kan niet voor Panth spreken, maar ik heb er ook al wel een paar zien gaan. Moest even tellen: 6 in de laatste 15 jaar...

Ergste geval was begin dit jaar: en perfect "gezonde" & schitterende kat moeten laten inslapen :droef:


Dat is zwaar klote zeg! verveeld
Was het een jonge kat?
En waarom moest ie ingeslapen worden?

Wide-O
03-10-05, 17:57
Geplaatst door Zwarte Kat
Je wordt bedankt, ik zit me nu zorgen te maken :p


:hihi:

Zal zo'n vaart wel niet lopen :D

Dit was ze een paar weken geleden:

http://www.wide-o.net/cats/florence.jpg

Ik heb zowiezo de indruk (totaal onwetenschappelijk) dat de genen van moeders er wat sterker doorkomen.

Wide-O
03-10-05, 18:03
Geplaatst door Zwarte Kat
Dat is zwaar klote zeg! verveeld
Was het een jonge kat?
En waarom moest ie ingeslapen worden?

Anderhalf jaar.

De enige die we niet "geholpen" hebben, omdat we wilden dat ie een nestje zou kunnen kweken.

Tot we de verplichte tests lieten doen, en hij FIV positief bleek (van het vechten met katten in de buurt). Na een maand nog een test, en nog steeds positief. (je kunt false positives hebben)

En ja, de kat had alle inentingen, maar voor FIV (niet te verwarren met FeLV) bestaan er buiten de US geen intentingen.

Het niet castreren is z'n dood geworden (lees je mee ZS ?) Niet gecastreerde katten vechten tot bloedens toe ...

Ze kunnen potentieel nog jaren leven, maar kunnen evengoed alle andere katten besmetten. Na veel tests bleek de rest (inclusief de kittens :jammer: ) niet besmet, hij wel.

Salomon's oordeel, en laten inslapen. Ikzelf heb die week bijzonder slecht geslapen.

~Panthera~
03-10-05, 18:21
Geplaatst door Zwarte Kat
God, het blijft een hele trits aan katten die je hebt heen zien gaan.
Niet mals. Ik weet niet of ik er tegen zou kunnen om er zoveel te verliezen.
Ja als het echt niet anders kan en het is uitzichtloos dan is inslapen de meest zachte methode.
Ik heb ook mn kat laten inslapen. Heb het thuis laten doen want ik wilde niet dat het arme beest zn laatste adem in een steriele dierenkliniek zou uitblazen.


Hmm, 1 meter hekwerk is niks voor een kat. Dat moet geen enkele belemmering zijn. Weird dat die beesten van jouw dan toch niet verder komen dan de tuin.
Ja dat is een mazzeltje voor de buurt. De katten in de omgeving kunnen gerust ademhalen. Ze krijgen geen Siameze territorium-driftkikkers op hun nek. :p
Eh, een Devon Rex, is dat zo'n haarloze griezel? :zegniets: Ik vind dat zulke enge beesten.
Ik hou het meest van de Europese Korthaar. Maar er is ook zo'n Amerikaans ras die ik graag zou willen. Ik weet de naam niet meer maar die lijken op een mengeling van de Europese Korthaar en de Britse Korthaar. En dat ras heeft een prachtige vacht. Heel korte haren en dicht op elkaar. Super zacht en mooi. Je ziet ze hier in Nederland zelden.


Das toch mooi geweest, thuis inslapen ? lijkt me geen onaardige manier om te gaan voor de kat. ;)
Uiteindelijk gaat alles wat leeft een keer dood, toch ?

Nee, een meter is niks. :D
Maar ze blijven mooi binnen, zoals je ziet.:D

http://members.ams.chello.nl/b.lameris/K1.jpg

En een Devon is geen naaktkat, nee, hij heeft nog een ondervacht, maar wel dezelfde grote oren. :D

http://members.ams.chello.nl/b.lameris/dur.jpg

Hoe die Amerikaanse heet, weet ik echt niet, zal eens kijken.

~Panthera~
03-10-05, 18:42
Deze is al heel oud, zo'n 15 jaar geleden genomen, en gescanned.
Maar this is the "Love of My Life", Een Tonkanees.

http://members.ams.chello.nl/b.lameris/KWOLA.gif :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: Deze vergeet ik nooit meer, de rat. :Iluvu:

Zwarte Kat
03-10-05, 18:50
Geplaatst door Wide-O
:hihi:

Zal zo'n vaart wel niet lopen :D

Dit was ze een paar weken geleden:

http://www.wide-o.net/cats/florence.jpg

Ik heb zowiezo de indruk (totaal onwetenschappelijk) dat de genen van moeders er wat sterker doorkomen.

Zo wat een mooi koppie zeg.
Mooi zwart met van die gele ogen. :)
Ze is idd zilverkleurig aan de onderkant. Wel raar dat het pas na 9 maanden tevoorschijn kwam.
:schok: Straks wordt ze helemaal zilverkleurig.

1 van mijn kittens heeft een paar witte haartjes op zn borst en op zn pootjes maar dat had ie gelijk al vanaf de geboorte.

Zwarte Kat
03-10-05, 18:59
Geplaatst door Wide-O
Anderhalf jaar.

De enige die we niet "geholpen" hebben, omdat we wilden dat ie een nestje zou kunnen kweken.

Tot we de verplichte tests lieten doen, en hij FIV positief bleek (van het vechten met katten in de buurt). Na een maand nog een test, en nog steeds positief. (je kunt false positives hebben)

En ja, de kat had alle inentingen, maar voor FIV (niet te verwarren met FeLV) bestaan er buiten de US geen intentingen.

Het niet castreren is z'n dood geworden (lees je mee ZS ?) Niet gecastreerde katten vechten tot bloedens toe ...

Ze kunnen potentieel nog jaren leven, maar kunnen evengoed alle andere katten besmetten. Na veel tests bleek de rest (inclusief de kittens :jammer: ) niet besmet, hij wel.

Salomon's oordeel, en laten inslapen. Ikzelf heb die week bijzonder slecht geslapen.

Wat erg man dat ie zo jong al gestorven is! Anderhalf is jaar is niks. Hij zou nog een heel leven voor zich moeten hebben. :( :(
Veel te vroeg voor zo'n tijger!
Nog een geluk dat hij niet de rest besmet heeft. T zou wat wezen als er meerdere besmet zouden zijn. 1 is al teveel.

Zwarte Kat
03-10-05, 19:08
Geplaatst door ~Panthera~
Das toch mooi geweest, thuis inslapen ? lijkt me geen onaardige manier om te gaan voor de kat. ;)
Uiteindelijk gaat alles wat leeft een keer dood, toch ?

Nee, een meter is niks. :D
Maar ze blijven mooi binnen, zoals je ziet.:D

http://members.ams.chello.nl/b.lameris/K1.jpg

En een Devon is geen naaktkat, nee, hij heeft nog een ondervacht, maar wel dezelfde grote oren. :D

http://members.ams.chello.nl/b.lameris/dur.jpg

Hoe die Amerikaanse heet, weet ik echt niet, zal eens kijken.

Ah gelukkig. Ik was al bang dat je zo'n kale alien bedoelde. Over smaak valt niet te twisten maar dat kale kattenras gaat me te ver. :o

Het is moeilijk te zien op de foto maar ik zie er wat Siamees achtigs uitsteken tussen het struikgewas.
:stout: Idd hij blijft netjes voor het hek. Wat een mazzel met zulke poezen.
Maar zie ik op de achtergond een onbewoonde vlakte? Je zou toch denken dat die katten daar meteen heen zouden rennen om te jagen enzo.

Het koppie is wel mooi van die Devon. Maar hij lijkt wel verkouden met die zwarte neus (:melig2: flauwe opmerking)
Je houdt zeker ook van Burmese katten?

Zwarte Kat
03-10-05, 19:15
Geplaatst door ~Panthera~
Deze is al heel oud, zo'n 15 jaar geleden genomen, en gescanned.
Maar this is the "Love of My Life", Een Tonkanees.

http://members.ams.chello.nl/b.lameris/KWOLA.gif :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: Deze vergeet ik nooit meer, de rat. :Iluvu:

Een watte?? Is een tonkanees een kattenras? Zit je me in de maling te nemen?
Ik heb nog nooit van Tonka katten gehoord.
15 jaar is alweer een tijd geleden maar ja, je favoriete kat blijft in je hart zitten heh......
Ik zal mn kat waarschijnlijk ook wel nooit meer vergeten.....

~Panthera~
03-10-05, 19:33
Geplaatst door Zwarte Kat
Een watte?? Is een tonkanees een kattenras? Zit je me in de maling te nemen?
Ik heb nog nooit van Tonka katten gehoord.
15 jaar is alweer een tijd geleden maar ja, je favoriete kat blijft in je hart zitten heh......
Ik zal mn kat waarschijnlijk ook wel nooit meer vergeten.....


:haha: Yep, een Tonkanees is een kruizing tussen een Burmees en een Siamees. ;)
En ik neem je niet in de maling.
Yep, sommige katten blijven voor altijd in je hart, en dat is maar goed ook. :duim:

~Panthera~
03-10-05, 19:38
Geplaatst door Zwarte Kat
Ah gelukkig. Ik was al bang dat je zo'n kale alien bedoelde. Over smaak valt niet te twisten maar dat kale kattenras gaat me te ver. :o

Het is moeilijk te zien op de foto maar ik zie er wat Siamees achtigs uitsteken tussen het struikgewas.
:stout: Idd hij blijft netjes voor het hek. Wat een mazzel met zulke poezen.
Maar zie ik op de achtergond een onbewoonde vlakte? Je zou toch denken dat die katten daar meteen heen zouden rennen om te jagen enzo.

Het koppie is wel mooi van die Devon. Maar hij lijkt wel verkouden met die zwarte neus (:melig2: flauwe opmerking)
Je houdt zeker ook van Burmese katten?


Die kale (Sphynx katten) vind ik ook helemaal te gek. :D
Maar net wat je zegt, ieder zijn smaak gelukkig.
Nou, onbewoond: er staan koeien zomers. :hihi:
Maar inderdaad, ze talen er niet naar, ze zijn liever bij mij, het stelletje breezers. LOL
Devons hebben een heel leuk karakter, bijna net zoals naaktkatten: oftewel je wordt helemaal gestoord van ze. :haha:
De naaktkat is net nog even erger: gooi je een Devon 10x van je aanrecht, dan doe je dat met een Sphynx 50x, dus dat kan je net zo goed laten. :moe:
Maar ook heel aanhankelijk. echt heel leuk.

gh.wille
03-10-05, 21:19
Geplaatst door MuMu
Mijn hond en kat liggen knus tegen elkaar aan op de bank te slapen. :Iluvu:

Geen uitzondering , ik heb zelfs nog een foto van kat ,hond zamen met een aantal hamstertjes bij elkaar op de bank , geen enkel probleem , de kat liet ze zelfs bij hem in de mand slapen .

Wat dat betreft kunnen sommige mensen wel een voorbeeld aan de dieren nemen .
:hihi:

gh.wille
04-10-05, 20:52
Geplaatst door Soldim
Heeft er iemand een homosexuele zus, die in 't Gooi woont en geaffecteerd spreekt? Das namelijk wel zo efficient ;)

Nei , kin wel uh NICHT uit de V.S , das nog effe kleffer he .
vin je ook niet ?
:lol:

gh.wille
04-10-05, 21:38
Geplaatst door Zwarte Kat
:wohaa: Ik speel vaak leuke spelletjes met honden

De bal in een mijnenveld gooien.
De hondenbrokken vergiftigen
Hond slingeren
Aan zn staart trekken
'Per ongeluk' op zn poten gaan staan

Ik ken een duivenhouder , die doet aan katten spiesen ,
nog voor dat jij honden vergiftigde , en kat slingeren gaat beter ,want die kan zich niet om draaien ,een hond wel ,wist je nog niet he , bijt ie alsnog in je jatten! het zelfde geld voor staart trekken ( mag je proberen bij de Pitbull,s )leuk joh kan je nog wat verdienen ook .
En als je dat hebt gedaan ,en je leeft nog dan mag je ook nog ff op z,n poten gaan staan ,dan ligt je strot er DEFINITIEF AF !
Ik weet wel via ,via aan een adres voor dit evenement te komen .
Zodat je contact op kan nemen . d.iv.m de ,weddenschappen !
en het vast stellen van de datum ,en evt voorkeur voor het ziekenhuis te regelen , voor het geval dat je het overleefd.
Bij overlijden zit je al goed het is altijd vlak bij een vuilnis belt , waarvan akte !



Hier volgen de spelregels : normale kleding , zgn werkhandschoenen mag , normale schoenen zonder uistekende scherpe randen ( dat is bij hanen gevechten ) geen helm ,petje met je logo is toegestaan !
Absoluut verboden zijn wapens ( de hond mag dat ook niet ) .
Verder is alles toegestaan .
Je cote is 1 tegen 250 (minium inzet 50 euro )
Je kat mag het ook proberen cote 1 tegen 20.000 ( minium inzet 10 euro ) tenzij je toestaat dat ie achterblijft als hondenvoer bij deelname van 5 katten gratis ( mogen allemaal tergelijk in de ,,arena " ) deze is afgesloten , ook van boven is n.l een oude veewagen snappie ?

In afwachting van je mailt,je .
o. ja voor de goede orde ik ben ook katten liefhebber ,en mijn hondjes ook .

:rolleyes:

gh.wille
05-10-05, 19:04
Geplaatst door gh.wille
Ik ken een duivenhouder , die doet aan katten spiesen ,
nog voor dat jij honden vergiftigde , en kat slingeren gaat beter ,want die kan zich niet om draaien ,een hond wel ,wist je nog niet he , bijt ie alsnog in je jatten! het zelfde geld voor staart trekken ( mag je proberen bij de Pitbull,s )leuk joh kan je nog wat verdienen ook .
En als je dat hebt gedaan ,en je leeft nog dan mag je ook nog ff op z,n poten gaan staan ,dan ligt je strot er DEFINITIEF AF !
Ik weet wel via ,via aan een adres voor dit evenement te komen .
Zodat je contact op kan nemen . d.iv.m de ,weddenschappen !
en het vast stellen van de datum ,en evt voorkeur voor het ziekenhuis te regelen , voor het geval dat je het overleefd.
Bij overlijden zit je al goed het is altijd vlak bij een vuilnis belt , waarvan akte !



Hier volgen de spelregels : normale kleding , zgn werkhandschoenen mag , normale schoenen zonder uistekende scherpe randen ( dat is bij hanen gevechten ) geen helm ,petje met je logo is toegestaan !
Absoluut verboden zijn wapens ( de hond mag dat ook niet ) .
Verder is alles toegestaan .
Je cote is 1 tegen 250 (minium inzet 50 euro )
Je kat mag het ook proberen cote 1 tegen 20.000 ( minium inzet 10 euro ) tenzij je toestaat dat ie achterblijft als hondenvoer bij deelname van 5 katten gratis ( mogen allemaal tergelijk in de ,,arena " ) deze is afgesloten , ook van boven is n.l een oude veewagen snappie ?

In afwachting van je mailt,je .
o. ja voor de goede orde ik ben ook katten liefhebber ,en mijn hondjes ook .

:rolleyes:

Geen trek zeker ! :hihi:

gh.wille
06-10-05, 21:01
Geplaatst door ibrahimmm
Vetkleppen verbouwen.

Nooit van gehoort maar het lijkt me wel een ,,smeuige "aangelegenheid.

:denk: ik.