PDA

Bekijk Volledige Versie : Time Magazine noemt Job Cohen Europese Held



NIS
03-10-05, 09:06
Time Magazine noemt Job Cohen Europese Held

http://krux.nl/uploadedImgs/NEWS/time_cohen.jpg

De Amsterdamse burgemeester Job Cohen is door het Amerikaanse blad Time Magazine uitgeroepen tot een van de Europese helden van 2005. Cohen is de enige Nederlander op de lijst van 37 vooraanstaande Europeanen.

Time prijst Cohen voor zijn optreden na de moord op Theo van Gogh. Volgens Time waren er ondanks de oplopende spanning tussen de bevolkingsgroepen nauwelijks aanvallen op moslims en was dat voor een groot deel aan Cohen te danken.


bron: ANP/Planet.nl

--> NIS is het helemaal eens met Time Magazine! :duim: Cohen is het beste wat Nederland ooit is overkomen.

Mark
03-10-05, 09:08
nog een paar jaar cohen en de sociale spanningen kunnen weer lekker oplopen tot ze ontploffen in een ruime zege voor een lpf achtige partij.

Marsipulami
03-10-05, 09:10
Geplaatst door NIS
De Amsterdamse burgemeester Job Cohen is door het Amerikaanse blad Time Magazine uitgeroepen tot een van de Europese helden van 2005. Cohen is de enige Nederlander op de lijst van 37 vooraanstaande Europeanen.

Time prijst Cohen voor zijn optreden na de moord op Theo van Gogh. Volgens Time waren er ondanks de oplopende spanning tussen de bevolkingsgroepen nauwelijks aanvallen op moslims en was dat voor een groot deel aan Cohen te danken.

--> NIS is het helemaal eens met Time Magazine! :duim: Cohen is het beste wat Nederland ooit is overkomen.

Helemaal mee eens Cohen for president ! :duim:

Mark
03-10-05, 09:13
Laat hem zijn "kwaliteiten" aub alleen in amsterdam gebruiken

Marsipulami
03-10-05, 10:17
Geplaatst door Mark
Laat hem zijn "kwaliteiten" aub alleen in amsterdam gebruiken

President van de Europese Unie. Dan hoef je je geen zorgen te maken. Nederland heeft zichzelf toch al uit de Europese Unie gestemd bij het referendum laatstleden.

Tomas
03-10-05, 10:31
Geplaatst door NIS
Volgens Time waren er ondanks de oplopende spanning tussen de bevolkingsgroepen nauwelijks aanvallen op moslims en was dat voor een groot deel aan Cohen te danken.


Nou NIS, volgens een behoorlijk aantal prikkers hier heeft nl juist buitengewoon hysterisch gereageerd. Veel erger en extremer dan b.v. de uk of spanje. Dat terwijl Theo er gewoon zelf om gevraagd had. Dus waarom dit nu opeens weer als waarheid gezien wordt snap ik niks van.

Wizdom
03-10-05, 10:35
Je kunt zeggen wat je wilt maar ik vond Cohen gepaster en geloofwaardiger reageren dan bijvoorbeeld Verdonk... Als de regering op dezelfde wijze had gereageerd hadden we ook niet die hysterische toestanden gehad...

Nederland is het slechte voorbeeld in Europa op dit moment wat betreft multicultiralisme...

Tomas
03-10-05, 10:38
Geplaatst door Wizdom
Je kunt zeggen wat je wilt maar ik vond Cohen gepaster en geloofwaardiger reageren dan bijvoorbeeld Verdonk... Als de regering op dezelfde wijze had gereageerd hadden we ook niet die hysterische toestanden gehad...

Nederland is het slechte voorbeeld in Europa op dit moment wat betreft multicultiralisme...

Precies. Dat bedoel ik. Volgens Wiz b.v. is er helemaal geen sprake van een opvallend rustige reactie. Hysterische toestanden enzo. Dus hoe kan Cohen daarvoor geprezen worden?

Wizdom
03-10-05, 10:40
Geplaatst door Tomas
Precies. Dat bedoel ik. Volgens Wiz b.v. is er helemaal geen sprake van een opvallend rustige reactie. Hysterische toestanden enzo. Dus hoe kan Cohen daarvoor geprezen worden?

Cohen was in Nederland in het midden van de hysterie de enige die wat rust uitstraalde...

Tomas
03-10-05, 10:45
Geplaatst door Wizdom
Cohen was in Nederland in het midden van de hysterie de enige die wat rust uitstraalde...

Nou ik vond 'm toen nogal zenuwachtig overkomen. Magoed. Ieder z'n perceptie. Maar je vind denk ik wel dat time uit z'n nek kletst over de situatie in nl?

Julien
03-10-05, 11:01
Geplaatst door Wizdom
Je kunt zeggen wat je wilt maar ik vond Cohen gepaster en geloofwaardiger reageren dan bijvoorbeeld Verdonk... Als de regering op dezelfde wijze had gereageerd hadden we ook niet die hysterische toestanden gehad...


ben ik met je eens.

Maar tóch stond Cohen ook op die dodenlijst van Mohammed B. Heb je daar een verklaring voor? Ik niet..

waterfiets
03-10-05, 11:13
Geplaatst door Julien
ben ik met je eens.

Maar tóch stond Cohen ook op die dodenlijst van Mohammed B. Heb je daar een verklaring voor? Ik niet..

Ik heb geen verkaring voor wie dan ook die in nederland op een doden lijst komt dus ook niet voor Cohen.

RinC
03-10-05, 12:37
Geplaatst door Julien
ben ik met je eens.

Maar tóch stond Cohen ook op die dodenlijst van Mohammed B. Heb je daar een verklaring voor? Ik niet..

Hoe moet hij dat verklaren? Mohammed B is/was gewoon een idioot!


Job Cohen is :duim:
Alle burgervaders die ik meegemaakt heb in Amsterdam waren top!

freya
03-10-05, 13:19
Geplaatst door NIS
Time Magazine noemt Job Cohen Europese Held

http://krux.nl/uploadedImgs/NEWS/time_cohen.jpg

De Amsterdamse burgemeester Job Cohen is door het Amerikaanse blad Time Magazine uitgeroepen tot een van de Europese helden van 2005. Cohen is de enige Nederlander op de lijst van 37 vooraanstaande Europeanen.

Time prijst Cohen voor zijn optreden na de moord op Theo van Gogh. Volgens Time waren er ondanks de oplopende spanning tussen de bevolkingsgroepen nauwelijks aanvallen op moslims en was dat voor een groot deel aan Cohen te danken.


bron: ANP/Planet.nl

--> NIS is het helemaal eens met Time Magazine! :duim: Cohen is het beste wat Nederland ooit is overkomen.

Cohen heeft het idd uitstekend aangepakt. De boel stond op ontploffen in Amsterdam, na de moord op v Gogh (ik stond ertussen op de Dam) en Cohen heeft al die agressie heel goed weten te kanaliseren :duim:

Dat het in de rest van het land uit de hand gelopen is is te danken aan onze fantastische landelijke leiders :moe:

Als Cohen MP was geweest ..............

waterfiets
03-10-05, 13:26
Over helden gesproken ... ik dacht dat dit de cover was van deze week ... Ik kan op de site van Time Magazine niks over Job Cohen vinden. Ja toch één artikeltje Sunday, Nov. 14, 2004


http://img.timeinc.net/time/magazine/archive/covers/2005/1101051010_400.jpg

Gerard074
03-10-05, 15:24
Geplaatst door freya
Cohen heeft het idd uitstekend aangepakt. De boel stond op ontploffen in Amsterdam, na de moord op v Gogh (ik stond ertussen op de Dam) en Cohen heeft al die agressie heel goed weten te kanaliseren :duim:

Dat het in de rest van het land uit de hand gelopen is is te danken aan onze fantastische landelijke leiders :moe:

Als Cohen MP was geweest ..............

Vertel eens waar is het in Nederland echt uit de hand gelopen na de moord op van Gogh?? Behoudens de aanslag in Uden vind ik de reactie in Nederland uitermate gematigd en is het nergens tot grote schermutselingen gekomen.

freya
03-10-05, 15:36
Geplaatst door Gerard074
Vertel eens waar is het in Nederland echt uit de hand gelopen na de moord op van Gogh?? Behoudens de aanslag in Uden vind ik de reactie in Nederland uitermate gematigd en is het nergens tot grote schermutselingen gekomen.

Nee zo'n aanslag is natuurlijk niet hetzelfde als uit de hand lopen :moe:

Meerdere minder goied gelukte aanslagen, zijn ook geen voorbeeld van uit de hand lopen :moe:


Vertel eens wanneer kunnen we wat jou betreft spreken over een uit de hand gelopen situatie? :moe:

Max Stirner
03-10-05, 15:38
Geplaatst door RinC
Alle burgervaders die ik meegemaakt heb in Amsterdam waren top!



Hmmm.....Ed van Thijn was in mijn ogen een fundamentalistische politiek-correcte idioot, die de situatie in Zuid-Afrika interessanter vond dan dat wat zich in zijn eigen stad afspeelde.

Patijn en Cohen zijn/waren inderdaad wel OK.

Max Stirner
03-10-05, 15:40
Geplaatst door freya

Vertel eens wanneer kunnen we wat jou betreft spreken over een uit de hand gelopen situatie? :moe:


Zoals bijv. in Ruanda.

Gerard074
03-10-05, 15:54
Geplaatst door freya
Nee zo'n aanslag is natuurlijk niet hetzelfde als uit de hand lopen :moe:

Meerdere minder goied gelukte aanslagen, zijn ook geen voorbeeld van uit de hand lopen :moe:


Vertel eens wanneer kunnen we wat jou betreft spreken over een uit de hand gelopen situatie? :moe:


Wat wil je nou horen Freya? ik vind een aanslag in Uden, hoe erg ook, niet uit de hand lopen.
En ik denk dat jij wel weet wat echt uit de hand lopen is en wat ik daar van vind?? Ik vind rellen op grote schaal uit de hand lopen, voortdurend geweld tegen personen vanwege etniciteit vind ik uit de hand lopen en daar was, gelukkig geen sprake van.

En Cohen vind ik een slapjanus.

freya
03-10-05, 15:55
Geplaatst door Max Stirner
Zoals bijv. in Ruanda.

Interessant. Dus zolang we elkaar niet systematisch uitmoorden hoeven we ons nergens druk over te maken? :duim:


Persoonlijk vind ik een uit vreemdelingenhaat voortkomende aanslag met brandbommen ook al iets om je ernstig zorgen over te maken.

Maar wie ben ik? :strik:

freya
03-10-05, 16:00
Geplaatst door Gerard074
Wat wil je nou horen Freya? ik vind een aanslag in Uden, hoe erg ook, niet uit de hand lopen.

Nee joh, alles onder controle :duim:


Ik vraag mij ineens af wat jij van de gebeurtenissen in de Diamant buurt van afgelopen jaar zou vinden :zozo:



voortdurend geweld tegen personen vanwege etniciteit vind ik uit de hand lopen en daar was, gelukkig geen sprake van.

Geen sprake van :zozo: Jij leest duidelijke andere kranten dan ik


En Cohen vind ik een slapjanus.

Ik vind jou een slapluller :strik:

RinC
03-10-05, 17:58
Geplaatst door Max Stirner
Hmmm.....Ed van Thijn was in mijn ogen een fundamentalistische politiek-correcte idioot, die de situatie in Zuid-Afrika interessanter vond dan dat wat zich in zijn eigen stad afspeelde.

Patijn en Cohen zijn/waren inderdaad wel OK.

Beter een politiek-correcte idioot dan een populistische relnicht! :)

Gerard074
03-10-05, 18:22
Geplaatst door freya
Nee joh, alles onder controle :duim:


Ik vraag mij ineens af wat jij van de gebeurtenissen in de Diamant buurt van afgelopen jaar zou vinden :zozo:




Geen sprake van :zozo: Jij leest duidelijke andere kranten dan ik



Ik vind jou een slapluller :strik:

Is allemaal leuk en aardig dat je incidenten beschrijft, maar in Nederland, en Nederland is meer dan Amsterdam, is het zo dat de reacties, met name na de moord op v Gogh en de granaat in het Laakkwartier uitermate gematigd waren van alle partijen.

En nogmaals voor je weer iets anders leest, incidenten zoals in Uden, de Diamantbuurt en ook de moord op v Gogh zijn er niet minder erg om.

Marsipulami
03-10-05, 18:26
Geplaatst door RinC
Beter een politiek-correcte idioot dan een populistische relnicht! :)

Aaaaarrrrggghhhh, je beledigt toch niet de "grootste" Nederlander "van alle tijden".

NIS
03-10-05, 21:21
Cohen krijgt gelukkig toch wat ie verdiend. Erkenning voor zijn goede daden. Mensen, die hem een slapjanus vinden weten niet wat ze zeggen. Nederland mag blij zijn met mensen zoals Cohen en zijn voorgangers Ed van Tijn etc.). Cohen is een rationalist! Kan absoluut niet begrijpen, dat sommige lieden anti-Cohen zijn. Misschien zijn dat ramptoeristen. Mensen, die graag alles uit de hand zien lopen. Geilen op geweld en ga zo maar door. Voor de tv met de broek naar beneden wanneer meneer Wielders verschijnt. Zielig vind ik dat. Cohen is de rust zelfe.

Cohen is the best! Kan je van de politiek in Den Haag niet zeggen. Stelletje populisten! :fuckit2:

jochie
03-10-05, 21:55
Geplaatst door Wizdom
Nederland is het slechte voorbeeld in Europa op dit moment wat betreft multicultiralisme...

Sommige Marokkanen zijn het slechte voorbeeld in de wereld op dit moment wat betreft moslimterrorisme...