PDA

Bekijk Volledige Versie : 150 Indische vrouwen vermoorden barbier omdat hij met citroenen gooide



Marsipulami
06-10-05, 19:08
150 Indische vrouwen vermoorden barbier omdat hij met citroenen gooide

De Indische politie heeft 67 vrouwen gearresteerd voor de moord op een barbier die verdacht werd van zwarte magie. Tientallen anderen staan nog op het verlanglijstje van de plaatselijke autoriteiten.

Ongeveer 150 vrouwen uit het Indische stadje Muddireddypalli zouden dinsdag de winkel van de herenkapper aangevallen hebben. Ze sloegen hem, sloten hem op en staken het gebouw in brand. Volgens de inwoners beoefende hij zwarte magie en was hij verantwoordelijk voor het grote aantal sterfgevallen in het dorp tijdens het voorbije jaar.

Citroen
De beschuldigingen kwamen er nadat enkele vrouwen hem met citroenen zien gooien hebben. De gele vrucht staat in dit deel van India synoniem voor zwarte magie.

De politie probeerde alle vrouwen die betrokken waren in de aanval te arresteren, maar de meesten waren intussen al naar hun huis gevlucht om een arrestatie te vermijden.

Gnosis
06-10-05, 20:22
Het eerste dat me opviel: die vent moet wel een grote kapperszaak hebben gehad als er 150 vrouwen naar binnen konden.

Het kan ook zo zijn dat dit niet het geval was en de rest gewoon buiten stond te wachten. Beetje bizar verhaal.

freya
06-10-05, 20:43
Geplaatst door Gnosis
Het eerste dat me opviel: die vent moet wel een grote kapperszaak hebben gehad als er 150 vrouwen naar binnen konden.

Het kan ook zo zijn dat dit niet het geval was en de rest gewoon buiten stond te wachten. Beetje bizar verhaal.

Ik zou wel eens willen weten wat ie nou allemaal met die citroenen deed :confused:

Gnosis
06-10-05, 21:07
geplaatst door freya
Ik zou wel eens willen weten wat ie nou allemaal met die citroenen deed

LOL, ik denk mensen doodgooien, waarom zouden ze hem anders verdenken van zwarte magie?

Ik weet niks van voodoo, behalve wat ik op t.v. heb gezien over poppetjes met haar of nagels van de mogelijke slachtoffers, naalden, zombies, de toekomst lezen in levers van dode dieren en dat soort dingen.

Oorspronkelijk was het geloof ik zo dat alleen hoofdmannen of sjamanen een manier hadden om doden tot ondoden te maken, het lichaam werd als een machine (zonder geest van de overledene) bestuurt door die hoofdman om wraak te nemen op iemand. Die hoofdman werd dan ingehuurd en betaald door één van de dorpelingen.

Enfin, het fijne weet ik er niet van, maar vind het altijd wel leuk om zombiefilms te kijken.

Bofko
06-10-05, 23:45
Barbier ?

Hebben we die in Nederland nog ?

MaRiaH
07-10-05, 00:06
Geplaatst door Bofko
Barbier ?

Hebben we die in Nederland nog ?

Genoeg!

ze noemen zich alleen "kapper" tegenwoordig.. :hihi:

Bofko
07-10-05, 00:15
Geplaatst door MaRiaH
Genoeg!

ze noemen zich alleen "kapper" tegenwoordig.. :hihi:

Kapper is ook alweer ouderwets. Hairstylist is het nu. :ego:

MaRiaH
07-10-05, 00:19
Geplaatst door Bofko
Kapper is ook alweer ouderwets. Hairstylist is het nu. :ego:

:haha: de mijne is gewoon kapster..
en ze heeft een knipshop.. :wtf:


:hihi:

Bofko
07-10-05, 00:20
Geplaatst door MaRiaH
:haha: de mijne is gewoon kapster..
en ze heeft een knipshop.. :wtf:


:hihi:

Knipperette..... :handbang:

MaRiaH
07-10-05, 00:26
Geplaatst door Bofko
Knipperette..... :handbang:


:lol:

Wat zeggen ze eigenlijk in Belgique, Mars? :knipoog:

Bofko
07-10-05, 00:31
Geplaatst door MaRiaH
:lol:

Wat zeggen ze eigenlijk in Belgique, Mars? :knipoog:

Ze zeggen kwaffeur en en ze schrijven coiffeur. :rambo:

Sorry Mars :)

~Panthera~
07-10-05, 00:33
Geplaatst door Bofko
Knipperette..... :handbang:


Haar-O-theek ? :schok:

mark61
07-10-05, 00:37
kuaför a.k.a. berber :turkije:

~Panthera~
07-10-05, 00:38
Geplaatst door mark61
kuaför

:lachu:

MaRiaH
07-10-05, 00:38
plat engels: berber-shop

:haha:

freya
07-10-05, 08:16
Geplaatst door Gnosis
LOL, ik denk mensen doodgooien, waarom zouden ze hem anders verdenken van zwarte magie?

Ik weet niks van voodoo, behalve wat ik op t.v. heb gezien over poppetjes met haar of nagels van de mogelijke slachtoffers, naalden, zombies, de toekomst lezen in levers van dode dieren en dat soort dingen.

Oorspronkelijk was het geloof ik zo dat alleen hoofdmannen of sjamanen een manier hadden om doden tot ondoden te maken, het lichaam werd als een machine (zonder geest van de overledene) bestuurt door die hoofdman om wraak te nemen op iemand. Die hoofdman werd dan ingehuurd en betaald door één van de dorpelingen.

Enfin, het fijne weet ik er niet van, maar vind het altijd wel leuk om zombiefilms te kijken.

Zwarte magie omvat veel meer dan het creeren van ondoden. ( waarvan ik het nut echt niet inzie btw :cheefbek: )

En deze man zou juist mensen hebben gedood, een klassieke beschuldiging waar sjamanen, heksen enz regelmatig mee lastiggevallen worden.

Ik vraag me af of deze man bekend stond als (slechte) genezer/tovenaar oid of dat het voldoende was dat men hem zag citroenwerpen :verward:

En hoe zit het dan met citroenen en zwarte magie???
Worden er geen citroenen gegeten daar? Of wordt het pas gevaarlijk als je er mee gooit? En hoe ver moet je dan gooien? En moet je dan ook wat raken of is het werpen op zich al voldoende?

Dat zou ik allemaal wel graag willen weten :strik:

:maf: