PDA

Bekijk Volledige Versie : Bush haalt Mohammed B. aan



Joesoef
06-10-05, 21:25
Bush haalt Mohammed B. aan

Uitgegeven: 6 oktober 2005 20:01
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2005 20:14

DEN HAAG - President Bush heeft donderdag in een toespraak over terrorisme Mohammed B., de moordenaar van Theo van Gogh aangehaald.

"In een rechtszaal in Nederland, wendde de moordenaar van Theo van Gogh zich naar de rouwende moeder van het slachtoffer en zei: "Ik voel uw pijn niet, omdat ik geloof dat u een ongelovige bent", aldus Bush.




De Amerikaanse president verwees eerder naar de moord op Van Gogh in een speech voor de NAVO in februari van dit jaar. Toen leidden zijn opmerkingen tot onbegrip bij minister Bot van Buitenlandse Zaken, maar het misverstand werd snel uit de wereld geholpen.

Joesoef
06-10-05, 21:26
:confused:

Couscousje
06-10-05, 21:27
Huh?

Cc

delirious
06-10-05, 21:36
Dit is wat mobster zei:


"Ik voel uw pijn niet. Dat kan ik niet. Ik weet niet hoe het is om een kind te verliezen dat met zo veel pijn en tranen op de wereld is gebracht. Wat ik wel wil dat u weet is dat ik uit overtuiging heb gehandeld, niet omdat ik hem haat."

En niet dat Boesj:


"In een rechtszaal in Nederland, wendde de moordenaar van Theo van Gogh zich naar de rouwende moeder van het slachtoffer en zei: "Ik voel uw pijn niet, omdat ik geloof dat u een ongelovige bent", aldus Bush

Joesoef
06-10-05, 21:40
Een rasleugenaar...........

Amenzu
06-10-05, 21:50
Volgens mij mag het hondje van Amerika BOt niet meer zeggen wat hij wil. Hij is de mond gesnoerd. Wat iedereen al lang wist, wil een minderheid in Den Haag nog steeds niet horen. Dat is de vrijheid van menigsuiting waarover dictatuurtje Verdonk het over heeft.

Of mag ik dit niet zeggen in Nederland???


Deze reactie is Ironisch bedoeld ( Je weet maar nooit in dit landje dat tegen de wil van het volk haar baasje gevolgd heeft in de oorlog tegen Irak)


Geplaatst door Joesoef
Bush haalt Mohammed B. aan

Uitgegeven: 6 oktober 2005 20:01
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2005 20:14

DEN HAAG - President Bush heeft donderdag in een toespraak over terrorisme Mohammed B., de moordenaar van Theo van Gogh aangehaald.

"In een rechtszaal in Nederland, wendde de moordenaar van Theo van Gogh zich naar de rouwende moeder van het slachtoffer en zei: "Ik voel uw pijn niet, omdat ik geloof dat u een ongelovige bent", aldus Bush.




De Amerikaanse president verwees eerder naar de moord op Van Gogh in een speech voor de NAVO in februari van dit jaar. Toen leidden zijn opmerkingen tot onbegrip bij minister Bot van Buitenlandse Zaken, maar het misverstand werd snel uit de wereld geholpen.

Poesjkin
07-10-05, 01:20
Toch aardig om te zien dat Bush een vaag idee heeft dat Nederland bestaat... Bekijk het van de zonnige kant: hij (of zijn voorlichters) kunnen lezen :)

waterfiets
07-10-05, 16:06
Het zal Mohammed B. een glimlach bezorgd hebben in zijn cel. Niet naar het paradijs maar wel fout geciteerd door de president van de VS.

elbasque
07-10-05, 16:22
Geplaatst door Joesoef
Bush haalt Mohammed B. aan

Uitgegeven: 6 oktober 2005 20:01
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2005 20:14

DEN HAAG - President Bush heeft donderdag in een toespraak over terrorisme Mohammed B., de moordenaar van Theo van Gogh aangehaald.

"In een rechtszaal in Nederland, wendde de moordenaar van Theo van Gogh zich naar de rouwende moeder van het slachtoffer en zei: "Ik voel uw pijn niet, omdat ik geloof dat u een ongelovige bent", aldus Bush.




De Amerikaanse president verwees eerder naar de moord op Van Gogh in een speech voor de NAVO in februari van dit jaar. Toen leidden zijn opmerkingen tot onbegrip bij minister Bot van Buitenlandse Zaken, maar het misverstand werd snel uit de wereld geholpen. ja,en als je Bush vraagt om Nederland op de kaart aan te wijzen,dan weet ie het niet.

delirious
07-10-05, 16:38
Geplaatst door elbasque
ja,en als je Bush vraagt om Nederland op de kaart aan te wijzen,dan weet ie het niet.

NeverNetherlands..

elbasque
07-10-05, 16:42
Geplaatst door delirious
NeverNetherlands.. hij zal denken dat Nederland een provincie is van Duitsland...

Tomas
07-10-05, 16:54
Wie kan Ohio zo op een blinde kaart aanwijzen?

elbasque
07-10-05, 17:25
Geplaatst door Tomas
Wie kan Ohio zo op een blinde kaart aanwijzen? ik kan Texas blind op een blinde kaart aanwijzen http://img206.imageshack.us/img206/3287/smiley133dc.gif (http://imageshack.us)

Soldim
07-10-05, 17:31
Geplaatst door Tomas
Wie kan Ohio zo op een blinde kaart aanwijzen?

Is dat niet de hoed van de man op de kaart? Of is blind zelfs zonder lijntjes die de staten aangeven (ipv zonder de namen zoals ik veronderstel)?

elbasque
07-10-05, 17:44
amerikanen zijn de domste wezens op aarde:

http://media.putfile.com/On-The-Streets-Of-America-3

je lacht je de pleuris :haha:

elbasque
08-10-05, 11:36
en toen was het stil...

Flying Dutch
08-10-05, 14:19
Geplaatst door Joesoef
Bush haalt Mohammed B. aan

Uitgegeven: 6 oktober 2005 20:01
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2005 20:14

DEN HAAG - President Bush heeft donderdag in een toespraak over terrorisme Mohammed B., de moordenaar van Theo van Gogh aangehaald.

"In een rechtszaal in Nederland, wendde de moordenaar van Theo van Gogh zich naar de rouwende moeder van het slachtoffer en zei: "Ik voel uw pijn niet, omdat ik geloof dat u een ongelovige bent", aldus Bush.




De Amerikaanse president verwees eerder naar de moord op Van Gogh in een speech voor de NAVO in februari van dit jaar. Toen leidden zijn opmerkingen tot onbegrip bij minister Bot van Buitenlandse Zaken, maar het misverstand werd snel uit de wereld geholpen.

Bush zijn speech schrijver is volgens mij nog steeds de fel anti Arabische, neoconservatieve Jood genaamd David Frum.

http://www.den-svenske.com/upload/david_frum.jpg

elbasque
09-10-05, 02:23
Geplaatst door MuMu
Dat fotootje dat je gebruikt met die twee mislukte Ku Klux Klan leden met alpinopet en op de achtergrond een onvervalst Vrijmetselaarssymbool (de esculaap) laat wel weer duidelijk zien wie de touwtjes in handen hebben bij die ETA. :stout: http://img6.imageshack.us/img6/9907/smiley86tl.gif (http://imageshack.us)