PDA

Bekijk Volledige Versie : Wij!! De Moslims van nu!



Hamas_C
06-10-05, 21:17
Salaam

Ik wou even op in hoe Nederlanders ons behandelen…

Het zijn namelijk altijd DIE moslims….Als Mohammed B wat doet, zijn de moslims het…doet bin laden wat..zijn het weer de moslims….gooit er ergens iemand met eieren..dan is dat ook al een moslim…en moslims…..

Weet je wat ik eigenlijk hier zie….ik zie dat moslims hier de groep zijn met de hersens…ik heb nooit een moslim horen zeggen….die bank overval waar medewerkers een trauma van over houden zijn Nederlanders…dus alle Nederlanders zijn zo….of dat de moordenaar van PIM ook een kaasje was, dus al die kaasjes zijn zo….of die ene serie verkrachter ook een Nederlander was…..en die kinderlokkers zijn ook bijna altijd een Nederlander…en de Nederlandse Antillen moeten we ook niet vergeten….

Nou, dat heb ik een moslim niet horen zeggen….daarom denk ik ook dat moslims in dit geval de slimmere zijn…

Maar nu even over de Christenen?!!!
Wat was Hitler?! Wat deed hij? Waarom deed hij dat?? Waren alleen de joden zijn slachtoffers?? Waren hier ook moslims bij betrokken?? Is er na de 2de wereld oorlog nog iets erg gebeurt waarmee we het kunnen vergelijken??

Nou??

Wat is de geschiedenis van de EU…kwa mensen handel? Hun waarden en normen?! Zijn homo’s echt geaccepteerd door de Europeaan?? Hebben minderheids groepen echt even veel rechten in dit land?!

Vertel mij eens…Hoe kan ik bv als een in Nederland geboren Marokkaan nou mee denken aan de toekomst van dit land…als ik niet eens als gelijke wordt behandeld?! Denk je niet dat we eerst elkaar evenwaardig moeten gaan vinden voor dat we door 1 deur kunnen?!

Nu Rita Verdonk een onderzoek commissie dwarsboomt! Mag dat in dit land?! Hun tegen werken om de feiten niet boven tafel te krijgen!
Of dat minister BOT eens zegt wat we willen horen, en daarna onder druk roept dat het zijn persoonlijke mening is….
Dat als je een allochtoon bent, en je doet aan import huwelijk en dan krijgt je vrouw wel een verblijfsvergunning en je kind in het land van herkomst niet….
Zijn dit mensen rechten…

Of worden we in de maling genomen onder de mom van democratie….
Denken we dat de media hier schuld bij heeft?!?!
Of ligt het echt aan ons zelf zoals veel GOED geïntegreerde allochtonen zeggen in de hoop een TROETEL allochtoon status te verwerven.

Nogmaals ik wil niet zeggen dat we aan de overkant van de medemens moeten gaan staan….JUIST NIET….we moeten kijken wat wij als moslim kunnen toevoegen aan onze maatschappij…Wij moslims hebben in de geschiedenis heel veel bij gedragen om te zijn waar we nu zijn….alleen deze leeuw valt in slaap, we voeden onze kinderen niet goed genoeg op…we leren ze niet wat de islam zegt over het leven…waar wij goed in zijn is veel kinderen maken en hopen dat het goed komt….Dat is niet wat de islam zegt…maak desnoods 3 en voed ze goed op…is beter dan 10 waarvan er 5 het slechte pad op gaan…
En nogmaals broeders en zuster…de mensen waarmee jullie mee omgaan zijn jullie probleem…Als je met goede mensen omgaat, dan wordt je goed…ga je met slechte mensen om…dat spreekt het voor zich he…

Ik ben nog nooit gevraagd door een vriend, van wat doe je vrijdag, zullen we SAMEN naar de moskee gaan?! Maar als ze naar Alkmaar gaan, dan bellen ze opeens wel!! Ja vrienden!!

Wat ik hiermee wil zeggen is dat wij moslims onze status en waarde normen hoog in het vandaal moeten hebben, en dat kun je alleen als je je in verdiept..koop een KORAN die vertaald is naar het Nederlands, kost maar 30 euro…en het is echt heel makkelijk te lezen…en zoals ze altijd al gezegd hebben…kennis is macht…En dat ik wat ons nog ontbreekt…
Ik hoop dat jullie deze antwoorden naar jullie mening kunnen beantwoorden..en hopelijk met de hulp van HEM zullen we allemaal de weg vinden die voor ons geschreven staat..

Ins Allah!

Groetjes van Hamas_C
Groetjes van Samm

Soldim
06-10-05, 22:09
Het zijn namelijk altijd DIE moslims….Als Mohammed B wat doet, zijn de moslims het…doet bin laden wat..zijn het weer de moslims…

Je hebt gedeeltjelijk gelijk, maar generaliseert nu net zo hard als het deel van de media dat de moslims generaliseert. Dat je kritiek hebt is niet meer dan logisch, dat je dezelfde fout begaat als een deel van degenen waarop je kritiek hebt niet.



Weet je wat ik eigenlijk hier zie….ik zie dat moslims hier de groep zijn met de hersens


Dat bedoel ik nu met generaliseren :D Volgens mij zijn er slimme moslims en minder slimme moslims, slimme Nederlanders en minder slimme Nederlanders (en omdat ik met die groep het meest bekend ben, moet ik bekennen dat die laatste groep soms de meerderheid lijkt te vormen ;) ).



…ik heb nooit een moslim horen zeggen….die bank overval waar medewerkers een trauma van over houden zijn Nederlanders…dus alle Nederlanders zijn zo….of dat de moordenaar van PIM ook een kaasje was, dus al die kaasjes zijn zo….of die ene serie verkrachter ook een Nederlander was…..en die kinderlokkers
zijn ook bijna altijd een Nederlander…


Dus Zwarte Schaap is definitief de moslim gemeenschap uitgestoten?




Maar nu even over de Christenen?!!!
Wat was Hitler?!


Leg het me eens uit? Vast staat dat hij in iedergeval geen Christen was :D



Wat deed hij? Waarom deed hij dat?? Waren alleen de joden zijn slachtoffers??


Wat hij deed is, naar ik hoop, algemeen bekend. En nee, niet alleen joden waren zijn slachtoffer, zigeuners, gehandicapten en homosexuelen werden op dezelfde manier behandeld.



Waren hier ook moslims bij betrokken??


Wat ik over de islamitische NAZI aanhangers in Albanie betreffende orthodoxe kerken gelezen heb klinkt niet erg fatsoenelijk.



Is er na de 2de wereld oorlog nog iets erg gebeurt waarmee we het kunnen vergelijken??


Niet dat ik weet, behalve dat elke groep/populatie die door een andere polulatie belaagd wordt datgene wat hen overkomt met de holocaust vergelijkt. Bepaalde excessen in oa Ruanda en Sudan zouden wel eens in de buurt kunnen komen.



Nou??


Ja?



Wat is de geschiedenis van de EU…kwa mensen handel?


Das een wel erg letterlijke opvatting van 'vrij verkeer voor mensen en goederen'.



Hun waarden en normen?!


Laat zeker te wensen over, maar of het erger is als in de rest van de wereld vraag ik me af.



Zijn homo’s echt geaccepteerd door de Europeaan??


Kan je daar zonder te generaliseren een antwoord op geven?



Hebben minderheids groepen echt even veel rechten in dit land?!


Volgens het overgrote merendeel van de heren en dames rechters wel.



Vertel mij eens…Hoe kan ik bv als een in Nederland geboren Marokkaan nou mee denken aan de toekomst van dit land…als ik niet eens als gelijke wordt behandeld?!


Je kan dan nog steeds mee denken, of je dat wilt is een tweede.



Denk je niet dat we eerst elkaar evenwaardig moeten gaan vinden voor dat we door 1 deur kunnen?!


Oh, ik kan ook prima met mijn baas door een deur, en gelijkwaardig zijn we allerminst. Maar ik ben het met je eens dat je het recht hebt om als gelijkwaardige behandeld te worden.



Nu Rita Verdonk een onderzoek commissie dwarsboomt! Mag dat in dit land?! Hun tegen werken om de feiten niet boven tafel te krijgen!


Verdonk trekt zich zelden wat van de rest van 't land aan. Wat denk je, enkele reis Marokko voor haar?




Of dat minister BOT eens zegt wat we willen horen, en daarna onder druk roept dat het zijn persoonlijke mening is…


NRC hoofdartikel gelezen?



Dat als je een allochtoon bent, en je doet aan import huwelijk en dan krijgt je vrouw wel een verblijfsvergunning en je kind in het land van herkomst niet….
Zijn dit mensen rechten…


Dat is hetzelfde voor Nederlanders! Kan ik uit eigen ervaring bevestigen.



Of worden we in de maling genomen onder de mom van democratie…


Niemand verbied je een eigen partij op te richten.



Denken we dat de media hier schuld bij heeft?!?!


Ze krijgen in iedergeval altijd de schuld, voor een deel hebben ze dat ook, maa altijd de schuld bij een ander leggen is wel erg makkelijk.



Of ligt het echt aan ons zelf zoals veel GOED geïntegreerde allochtonen zeggen in de hoop een TROETEL allochtoon status te verwerven.


Dat is een uitspraak die ik hier veel lees, en waar ik grote moeite mee heb. Er zijn Nederlanders met veel verschillende opinie's, en die worden kenbaar gemaakt. Maar zodra een allochtoon iets roept dat a. of niet door de meerderheid van de allochtonen gesteund wordt, of b. niet gesteund wordt door de meest luidruchtige minderheden van de allochtonen is het in een keer een troetel allochtoon waarna niet geluisterd mag/kanworden.



Nogmaals ik wil niet zeggen dat we aan de overkant van de medemens moeten gaan staan….JUIST NIET….we moeten kijken wat wij als moslim kunnen toevoegen aan onze maatschappij…


Is het niet beter wanneer ieder individu bekijkt wat hij of zij als mens kan toevoegen?



Wij moslims hebben in de geschiedenis heel veel bij gedragen om te zijn waar we nu zijn….alleen deze leeuw valt in slaap, we voeden onze kinderen niet goed genoeg op…we leren ze niet wat de islam zegt over het leven…


Denk je echt dat het nodig is om historische positieve punten te benadrukken om bij de dragen aan de huidige maatschappij?



waar wij goed in zijn is veel kinderen maken en hopen dat het goed komt….Dat is niet wat de islam zegt…maak desnoods 3 en voed ze goed op…is beter dan 10 waarvan er 5 het slechte pad op gaan…


Das een van de punten waarop vele allochtonen sneller en sneller integreren, zij krijgen zowat net zo weinig kinderen als de rest van Nederland ;)



En nogmaals broeders en zuster…de mensen waarmee jullie mee omgaan zijn jullie probleem…Als je met goede mensen omgaat, dan wordt je goed…ga je met slechte mensen om…dat spreekt het voor zich he…


Ah, maar wie is goed en wie is slecht. En wie bepaald dat, en hoe zie je dat van te voren...?



Ik ben nog nooit gevraagd door een vriend, van wat doe je vrijdag, zullen we SAMEN naar de moskee gaan?! Maar als ze naar Alkmaar gaan, dan bellen ze opeens wel!! Ja vrienden!!


Dus alleen vrienden die naar de moskee gaan zijn goede vrienden? Of kan iemand ook goed zijn zonder na de moskee te gaan? Zonder moslim te zijn?



Wat ik hiermee wil zeggen is dat wij moslims onze status en waarde normen hoog in het vandaal moeten hebben, en dat kun je alleen als je je in verdiept..koop een KORAN die vertaald is naar het Nederlands, kost maar 30 euro…en het is echt heel makkelijk te lezen…en zoals ze altijd al gezegd hebben…kennis is macht…En dat ik wat ons nog ontbreekt…


Is geloof echt nodig om je eigen plaats in de maatschappij te veroveren?

MaRiaH
06-10-05, 23:55
Maar nu even over de Christenen?!!!
Wat was Hitler?!


Soldim schreef:
Leg het me eens uit? Vast staat dat hij in iedergeval geen Christen was

Hitler was een niet praktizerend christen (ik dacht gereformeerd van geboorte) maar hij was zelf ook nog eens 1/4 joods.

tr_imparator
06-10-05, 23:56
Geplaatst door Hamas_C
…kennis is macht…En dat ik wat ons nog ontbreekt…


spreek aub voor jezelf, er ontbreekt niets aan mij... :fpuh:


:ego:

Onno26
07-10-05, 00:02
Tis natuurlijk een hartverwarmend pleidooi.
Maar afkomstig van een Marokkaan die zichzelf "Hamas" noemt.
En dus valt hij in ieder geval in mijn boek gelijk onder "die moslims"

Poesjkin
07-10-05, 00:26
Ik mis een optie. Ik had graag willen invullen:

"Ik ben geen moslim, maar ik zou graag meer over de Islam willen weten".

Ik weet weinig van de Islam. Ik ben belijdend christen en ik ben daar gelukkig mee. Wel ben ik heel erg geïnteresseerd in de Islam. Dit komt doordat de media vaak over de Islam berichten, maar ik heb de indruk dat er wel over moslims, maar niet met moslims wordt gepraat. Daarom heb ik me hier maar eens aangemeld. Ik praat liever met mensen dan over mensen...

Christenen en moslims zouden er goed aan doen eens te kijken welke schatten ze delen en eens wat minder te kijken naar wat hen uit elkaar haalt.

MaRiaH
07-10-05, 00:30
Geplaatst door Poesjkin
Ik mis een optie. Ik had graag willen invullen:

"Ik ben geen moslim, maar ik zou graag meer over de Islam willen weten".

Ik weet weinig van de Islam. Ik ben belijdend christen en ik ben daar gelukkig mee. Wel ben ik heel erg geïnteresseerd in de Islam. Dit komt doordat de media vaak over de Islam berichten, maar ik heb de indruk dat er wel over moslims, maar niet met moslims wordt gepraat. Daarom heb ik me hier maar eens aangemeld. Ik praat liever met mensen dan over mensen...

Welkom! maar eh.. je bent al vanaf nov. 2004 lid van maroc.nl?

Je zult zien.. 1000 mensen, 1000 meningen.. net als overal..
Er is een Islam forum, waar je mogelijk veel info kan vinden,
ook in discussies tussen Christenen en Moslims.
Maar dat heb je al gevonden zie ik..

:duim:

Poesjkin
07-10-05, 00:49
Ik ben kort na de moord op Van Gogh lid geworden van maroc.nl.
Waarom dan?
Nou eigenlijk heel simpel: er wonen in Nederland nogal wat mensen van Marokkaanse afkomst waarover in de media en op feestjes en partijen veel gepraat wordt, zonder dat iemand zich verdiept in die mensen.

Tja, ik ben van nature nogal nieuwsgierig. Ik wil eigenlijk wel eens weten wie die mensen zijn en dat zoek ik graag zelf uit. Daar heb ik geen Telegraaf voor nodig. Daarom heb ik me aangemeld. Dus geen genuffel ofzo, maar gewoon interesse in mensen om mij heen.

Overigens, mijn login naam is die van één van mijn katten:
http://img281.imageshack.us/img281/2307/poesjkin002a5iu.jpg

tr_imparator
07-10-05, 00:58
ik adviseer om die katten niet te misbruiken om reanimatietechnieken uit te proberen


( oranje kruis boekje?)

:D

Poesjkin
07-10-05, 01:05
Wees gerust, dat doe ik alleen op racistische lonsdalers ;)

Functioneel verlengen van lijden...

tr_imparator
07-10-05, 01:11
Geplaatst door Poesjkin
Wees gerust, dat doe ik alleen op racistische lonsdalers ;)

Functioneel verlengen van lijden...

wat was het ook alweer 2x effectief inblazen en daarna 14x borstmassage..? :D

Poesjkin
07-10-05, 01:13
Veel eenvoudiger: staphorstse kerkpsalmen en zwarte kousen... daar krijg je elk lijk mee overeind ;)

tr_imparator
07-10-05, 01:16
Geplaatst door Poesjkin
Veel eenvoudiger: staphorstse kerkpsalmen en zwarte kousen... daar krijg je elk lijk mee overeind ;)


exorcist-achtige praktijken bedoel je? :wow:

Poesjkin
07-10-05, 01:17
Nee hoor, gereformeerde kruistochten (maar dan zonder kruis). Als die net zo langzaam marcheren als ze zingen, zijn ze jaaaaren onderweg.

freya
07-10-05, 08:22
Geplaatst door Poesjkin
Veel eenvoudiger: staphorstse kerkpsalmen en zwarte kousen... daar krijg je elk lijk mee overeind ;)

:lol:



Weet jij ook iets over het gebruik van citroenen in dit verband? :maf2:

waterfiets
07-10-05, 08:40
Geplaatst door Hamas_C
Weet je wat ik eigenlijk hier zie….ik zie dat moslims hier de groep zijn met de hersens…ik heb nooit een moslim horen zeggen….(...) dus alle Nederlanders zijn zo….

Nou dan kom je hier nog niet zo lang? Je suggestie dat alleen maar nederlanders vooroordelen hebben is net zo belachelijk als de suggestie dat alleen maar moslims vooroordelen hebben.

reason
07-10-05, 08:44
Een groot deel van je verhaal vind ik sympathiek en verstandig.
Toch ben ik het op een paar punten helemaal niet met je eens.
Ik vind dat je op die punten niet genoeg doordenkt over hoe de situatie nu echt is, en waarom die zo is.


Geplaatst door Hamas_C
Salaam

Ik wou even op in hoe Nederlanders ons behandelen…

Het zijn namelijk altijd DIE moslims….Als Mohammed B wat doet, zijn de moslims het…doet bin laden wat..zijn het weer de moslims….gooit er ergens iemand met eieren..dan is dat ook al een moslim…en moslims…..

Weet je wat ik eigenlijk hier zie….ik zie dat moslims hier de groep zijn met de hersens…ik heb nooit een moslim horen zeggen….die bank overval waar medewerkers een trauma van over houden zijn Nederlanders…dus alle Nederlanders zijn zo….of dat de moordenaar van PIM ook een kaasje was, dus al die kaasjes zijn zo….of die ene serie verkrachter ook een Nederlander was…..en die kinderlokkers zijn ook bijna altijd een Nederlander…en de Nederlandse Antillen moeten we ook niet vergeten….

Nou, dat heb ik een moslim niet horen zeggen….daarom denk ik ook dat moslims in dit geval de slimmere zijn…


Je ziet een cruciaal feit over het hoofd!
Mohamed B en Bin Laden plegen hun misdaden uit naam van de (hun) islam!
Bankovervallers doen dat niet uit naam van hun Nederlander-zijn, of zoiets.
Trouwens, bankovervallers zijn bovengemiddeld vaak buitenlanders, of nederlanders van buitenlandse afkomst.

Daarom worden die misdaden van MB en OBL e.d. het ‘moslimterrorisme’ genoemd.
Dat wil niet zeggen dat alle moslims zo zijn.
En ontzettend vaak wordt door allerlei mensen er ook bij gezegd, dat het om een minderheid onder de moslims gaat. Dat de meeste moslims vreedzaam zijn en een afkeer hebben van dat geweld.

Dus als jij zegt “het zijn altijd de moslims die de schuld krijgen”, dan is dat gewoon niet waar.
Wel is het zo dat er aandacht wordt besteed aan een fenomeen dat nu eenmaal bestaat, en dat zijn wortels heeft in een bepaald deel van , een bepaalde opvatting van de islam.



[i]Maar nu even over de Christenen?!!!
Wat was Hitler?! Wat deed hij? Waarom deed hij dat?? Waren alleen de joden zijn slachtoffers?? Waren hier ook moslims bij betrokken?? Is er na de 2de wereld oorlog nog iets erg gebeurt waarmee we het kunnen vergelijken??

Nou??[/B]

Je suggestie over Hitler en de nazi’s klopt niet.
De nazi-ideologie was anti-christelijk.


[i]Wat is de geschiedenis van de EU…kwa mensen handel? [/B]

De geschiedenis van allerlei landen en volkeren kent veel zwarte bladzijden.
Zeker volkeren die op bepaalde momenten veel macht hadden.
De slavernij (dat bedoel je kennelijk) is al anderhalve eeuw geleden afgeschaft door de europese landen (of eigenlijk de slavenhandel. Slavernij bestond in euorpa al heel veel langer niet meer). In arabische landen heeft het langer bestaan.
Maar het gaat nu om een beoordeling van de huidige situatie. Niet om oordelen over het verleden.



[i]Hun waarden en normen?! Zijn homo’s echt geaccepteerd door de Europeaan?? Hebben minderheids groepen echt even veel rechten in dit land?![/B]

De wijze waarop in westerse landen de samenleving is ingericht, staat op een hoog niveau.
Zeker in vergelijking met bijna de hele rest van de wereld.
De democratie, de rechtsstaat, de liberale vrijheidsrechten (vrijheid van pers, meningsuiting, godsdienst e.d.).
De westerse landen hebben op dat punt iets bereikt waar ze trots op mogen zijn.
Ondanks alle gebreken die er ook nog in zitten.

Poesjkin
07-10-05, 10:06
Geplaatst door freya
:lol:



Weet jij ook iets over het gebruik van citroenen in dit verband? :maf2:

Citroenen komen uit de verderflijke katholieke landen, zoals de erfvijand Spanje! SCHANDE dat je ze zelfs durft te NOEMEN! :D

Echte refo's eten spruitjes en stamppot.

freya
07-10-05, 11:11
Geplaatst door Poesjkin
Citroenen komen uit de verderflijke katholieke landen, zoals de erfvijand Spanje! SCHANDE dat je ze zelfs durft te NOEMEN! :D

Echte refo's eten spruitjes en stamppot.

Ik zal er wel nooit achter komen hoe het nou zit met citroenen en zwarte magie :droef:

Hier (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=155236) krijg ik ook al geen antwoord :jammer:

mark61
07-10-05, 11:26
Geplaatst door freya
Ik zal er wel nooit achter komen hoe het nou zit met citroenen en zwarte magie :droef:

Hier (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=155236) krijg ik ook al geen antwoord :jammer:

Eent tipje van de sluier...

Of black magic and Black Tuesday

PUNE: Though administrative lapses may have precipitated the arson at the Mandhardevi-Kalubai temple near Wai on Tuesday, rampant superstition remains at the core of such events.

A majority of the nearly three lakh pilgrims who visit the fair every year, go there for animal sacrifices, associated feasting and drinking, and even black magic.

This is apparent in the Blair Witch Project kind of forest just behind the Kalubai temple campus. Dozens of nearlydenuded trees have been bedecked with nails, voodoo dolls, pierced lemons and similar things. Others have voodoo objects dangling from them. The local word for the practice is dev-devaski and its main idea is to invoke dark powers to inflict harm on enemies.

http://timesofindia.indiatimes.com/articleshow/1005147.cms

The barber was suspected of sorcery because "he was seen throwing lemons here and there," Satyanarayana said.

He gave no details, but many villagers in this part of India believe lemons are used in black magic.

http://cnews.canoe.ca/CNEWS/WeirdNews/2005/10/05/1250075-ap.html

http://images.amazon.com/images/P/0609803409.01._BO2,204,203,200_PIsitb-dp-500-arrow,TopRight,45,-64_AA240_SH20_SCLZZZZZZZ_.jpg

freya
07-10-05, 12:00
Geplaatst door mark61


A majority of the nearly three lakh pilgrims

Huh :confused: de meerderheid van 3 pelgrims of is 'nearly three lakh' een secte? :duizelig:


Dozens of nearlydenuded trees have been bedecked with nails, voodoo dolls,[B] pierced lemons and similar things.

Wat zou zo'n doorboorde citroen nou symboliseren, vraag ik me af :vreemd:




The barber was suspected of sorcery because "he was seen throwing lemons here and there," Satyanarayana said.

Hier en daar nog wel :argwaan:


http://images.amazon.com/images/P/0609803409.01._BO2,204,203,200_PIsitb-dp-500-arrow,TopRight,45,-64_AA240_SH20_SCLZZZZZZZ_.jpg

Dat lijkt me handig :strik:

David
07-10-05, 12:06
Geplaatst door MaRiaH
Hitler was een niet praktizerend christen (ik dacht gereformeerd van geboorte) maar hij was zelf ook nog eens 1/4 joods.


Het was 1/8e - een opa die half Joods zou zijn geweest - maar het is nooit bewezen.

David
07-10-05, 12:09
Geplaatst door Hamas_C
Zijn homo’s echt geaccepteerd door de Europeaan?? Hebben minderheids groepen echt even veel rechten in dit land?!


Ik kan je uit ervaring vertellen dat je als homo in West Europa nog het meest een normaal leven kunt leiden, met alle rechten die daar bij horen. We zijn er nog lang niet, ideaal is het zeker nog niet, maar vergeleken bij zo ongeveer de rest van de wereld, is het hier een paradijs.

mark61
07-10-05, 15:10
Geplaatst door freya
Huh :confused: de meerderheid van 3 pelgrims of is 'nearly three lakh' een secte? :duizelig:

lakh = 50.000. Sluipt zelfs door het Engels daar. 150.000 dus.


Wat zou zo'n doorboorde citroen nou symboliseren, vraag ik me af :vreemd:

Net als voodoo denk ik. Citroen is lichaam doelwit.


Hier en daar nog wel :argwaan:

Zeer verdacht inderdaad.

MaRiaH
07-10-05, 15:12
Geplaatst door David
Het was 1/8e - een opa die half Joods zou zijn geweest - maar het is nooit bewezen.

ja dat is correct, 1/8
snap niet waarom ik 1/4 heb getypt.. ws. omdat ik zat te slapen..
:D

freya
07-10-05, 15:39
Geplaatst door mark61


Net als voodoo denk ik. Citroen is lichaam doelwit.


Volgens mij moet een citroen of het symbool van een lichaamsdeel zijn, of van een zuurpruim.

Zwarte Schaap
08-10-05, 04:19
Geplaatst door David
Ik kan je uit ervaring vertellen dat je als homo in West Europa nog het meest een normaal leven kunt leiden, met alle rechten die daar bij horen. We zijn er nog lang niet, ideaal is het zeker nog niet, maar vergeleken bij zo ongeveer de rest van de wereld, is het hier een paradijs.

En de homoparadijsen in de derde wereldlanden? Homos gaan niet niets voor niets naar Marakkesh, Thailand etc..toe.