PDA

Bekijk Volledige Versie : Bush vreest islamitisch wereldrijk



Marsipulami
07-10-05, 08:51
Bush vreest islamitisch wereldrijk


Een radicaal islamitisch wereldrijk van Spanje tot Indonesië. Dat is de vrees van VS-president Georges Bush als de terroristen het in Irak halen.


De Irakezen spreken zich op 15 oktober in een referendum uit over een nieuwe grondwet. Een belangrijke datum in het tijdschema dat uiteindelijk naar de terugtrekking van Amerika uit Irak moet leiden. Ondertussen spreekt Bush stoere taal, want in eigen land daalt de steun voor de oorlog. In Irak sneuvelden al bijna 2.000 Amerikaanse militairen. Bush redeneert dat, als de radicale islamisten het in Irak halen, de gematigde regimes in de andere moslimlanden als dominostenen zullen vallen. ,,De terroristen zien Irak als het eerste front in de oorlog tegen de menselijkheid. Wij moeten Irak zien als het eerste front in de oorlog tegen terreur.'' De Verenigde Staten vielen Irak binnen aan het hoofd van een coalitie, omdat het land volgens Washington massavernietigingswapens had. Van die wapens is geen spoor teruggevonden.

(ap, bvp)

freya
07-10-05, 08:53
:moe:

Prlwytzkofski
07-10-05, 09:33
Never mind Mars. Het gebeurt gelukkig allemaal op spirituele basis.

Thus spoke the Lord (http://news.yahoo.com/s/afp/20051006/ts_alt_afp/mideastbritainusiraq_051006214432)





'God would tell me, 'George, go and fight those terrorists in Afghanistan'.'
"And I did, and then God would tell me, 'George, go and end the tyranny in Iraq...' And I did.

"'And now, again, I feel God's words coming to me, 'Go get the Palestinians their state and get the Israelis their security, and get peace in the Middle East.' And by God I'm gonna do it'," said Shaath.

Bofko
07-10-05, 09:40
Kijk eens aan , de Truman-doctrine en de dominotheorie waarmee in het koude-oorlog tijdperk de strijd tegen het communisme gelegitimeerd werd, wordt opnieuw van stal gehaald.

Prlwytzkofski
07-10-05, 09:50
Geplaatst door Bofko
Kijk eens aan , de Truman-doctrine en de dominotheorie waarmee in het koude-oorlog tijdperk de strijd tegen het communisme gelegitimeerd werd, wordt opnieuw van stal gehaald.

Dat was ook griezelig maar de Sovjet-Unie bestond tenminste..

Bofko
07-10-05, 10:01
Geplaatst door Prlwytzkofski
Dat was ook griezelig maar de Sovjet-Unie bestond tenminste..

Bush heeft kennelijk de Niet meer zo Geheime Brief van Al Qaeda (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=155298) gelezen.
Maar bestond die ook echt ?

Juliette
07-10-05, 11:04
Geplaatst door Bofko
Kijk eens aan , de Truman-doctrine en de dominotheorie waarmee in het koude-oorlog tijdperk de strijd tegen het communisme gelegitimeerd werd, wordt opnieuw van stal gehaald.

Met de westerse moslims als vijfde kolonne zeker? :corcky: Iets over een hond en een stok komt in me op.

MaRiaH
07-10-05, 11:32
Angst blijkt altijd weer een slechte raadgever..

dat blijkt wel..

~Panthera~
07-10-05, 11:37
Bush moet eens van die fles afblijven. :moe:

MaRiaH
07-10-05, 11:41
Geplaatst door ~Panthera~
Bush moet eens van die fles afblijven. :moe:

Bij een delirium zie je altijd dingen die er niet zijn toch?
Het verklaart een hoop :haha:

Al Sawt
07-10-05, 11:41
Geplaatst door ~Panthera~
Bush moet eens van die fles afblijven. :moe: Fles?

Hij moet afblijven van de Zionistische lobby in zijn omgeving.

Inval in Irak had een legitieme reden en dat was het creatie van een militaire uitvalbasis ten bate van Israel.

Islamitisch wereldrijk is niets anders dan een spookbeeld om angst aan te wakkeren bij beinvloedbare Amerikanen.

MaRiaH
07-10-05, 11:45
Ieder nadeel heb zijn voordeel.. :)

Prlwytzkofski
07-10-05, 12:18
Geplaatst door Bofko
Bush heeft kennelijk de Niet meer zo Geheime Brief van Al Qaeda (http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=155298) gelezen.
Maar bestond die ook echt ?

Maakt dat wat uit ? Bij een imperium stel ik mij iets meer voor dan een briefwisseling tussen twee ambteloze heren, waarin van een imperium sprake is.