PDA

Bekijk Volledige Versie : Man uit Bangladesh veroordeeld voor seks met kameel



Marsipulami
07-10-05, 15:32
Man uit Bangladesh veroordeeld voor seks met kameel

Een man uit Bangladesh is tot drie maand celstraf veroordeeld omdat hij bestialiteiten pleegde met een kameel. Het dier is volgens de richtlijnen van de islamitische wetgeving afgeslacht.

De beschuldigde kwam aan de kost als chauffeur bij een zakenman uit de Verenigde Arabische Emiraten. Zijn werkgever begon onraad te ruiken omdat de man zich vaak om onduidelijke redenen naar zijn schuur begaf. Op een dag volgde hij zijn werknemer en zag hij hoe die seks had met een vrouwelijke kameel. De eigenaar kon zijn woede niet langer intomen en gaf de "dierenliefhebber" een fikse rammeling. Vervolgens nam hij hem mee naar het politiebureau en diende hij klacht tegen de pervert in.

Voor de rechtbank verklaarde de man dat hij altijd met één welbepaalde kameel aan de gang was omdat hij er verliefd op geworden was. De rechter kon niet leven met die uitleg en veroordeelde hem tot drie maand gevangenisstraf. De kameel was een nog treuriger lot beschoren. Vermits haar vlees na de mishandelingen niets meer waard was, werd ze naar het slachthuis afgevoerd.

magden_david
07-10-05, 16:00
tsssss belachelijk; iedereen weet dat die kamelen elke kans benutten om een knappe jongeman te verleiden met hun sensuele wimpers en koket gedrag.

Zwarte Schaap
07-10-05, 22:16
Geplaatst door magden_david
tsssss belachelijk; iedereen weet dat die kamelen elke kans benutten om een knappe jongeman te verleiden met hun sensuele wimpers en koket gedrag.

Spreek je uit ervaring? Ben je dan wel eens genomen door een kameel?

MaRiaH
07-10-05, 22:18
Voor de rechtbank verklaarde de man dat hij altijd met één welbepaalde kameel aan de gang was omdat hij er verliefd op geworden was.


http://www.tessenx.com/smileyredcard.gif

Prlwytzkofski
08-10-05, 10:09
Geplaatst door MaRiaH
http://www.tessenx.com/smileyredcard.gif

Tis maar hoe je het neemt.

Vrouwen zijn de kamelen, die man door de woestijn de levens voeren.

Tomas
08-10-05, 11:28
bangaldesh is toch een en al delta? Wat doet zo'n keurige kameel daar dan ook?

Zwarte Schaap
08-10-05, 11:31
Geplaatst door Tomas
bangaldesh is toch een en al delta? Wat doet zo'n keurige kameel daar dan ook?

Effe je leesbril opzetten ouwe.

observer
09-10-05, 16:39
ik heb enige moeite me het voor te stellen kamelen zijn nogal groot en hoog euh trapleer?

mark61
09-10-05, 17:01
Geplaatst door observer
ik heb enige moeite me het voor te stellen kamelen zijn nogal groot en hoog euh trapleer?

Jah juist in Bangladesh had ik het me kunnen voorstellen. Dan plemp je m in een moeras. Staat ie meteen goed stil ook.

Zwarte Schaap
09-10-05, 17:13
Geplaatst door mark61
Jah juist in Bangladesh had ik het me kunnen voorstellen. Dan plemp je m in een moeras. Staat ie meteen goed stil ook.

Nieuwe natuurkunde: Kameel zakt in moeras, verkrachter niet.

oorlam
09-10-05, 17:41
De helft van de tijd liggen die kamelen toch neer nadat ze heel de dag hebben moeten stappen?

Eerst erop en dan erin zal die gast gedacht hebben zeker.

En trouwens, het mocht toch van Kohmeiny?

mark61
09-10-05, 17:49
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nieuwe natuurkunde: Kameel zakt in moeras, verkrachter niet.

Kilo/cm2

Zwarte Schaap
09-10-05, 20:45
Geplaatst door mark61
Kilo/cm2

Maakt toch niets uit de mens zakt ook door de moeras, tenzij de mens over de moerassen kan lopen. Overigens heb je wel eens een poot van een kameel bekeken? Gezien de kg/cm2 zul jij volgens mij sneller door het zand/moeras zakken dan een kameel.

mark61
09-10-05, 21:13
Geplaatst door Zwarte Schaap
Maakt toch niets uit de mens zakt ook door de moeras, tenzij de mens over de moerassen kan lopen. Overigens heb je wel eens een poot van een kameel bekeken? Gezien de kg/cm2 zul jij volgens mij sneller door het zand/moeras zakken dan een kameel.

Ik weeg niks.

Ik ging er overigens van uit dat de kameel ietwat de grond in geheid zou worden en de man een vlondertje had meegenomen.

Boeiende discussie maar weer.

~Panthera~
09-10-05, 21:15
Ondertussen loopt die dierenbeul straks na 3 maanden weer rond, en is die kameel dood. :moe:

mark61
09-10-05, 21:32
Geplaatst door ~Panthera~
Ondertussen loopt die dierenbeul straks na 3 maanden weer rond, en is die kameel dood. :moe:

Je weet, het is altijd de schuld van de vrouw. Ze keek naar me met die lange wimpers. Of je nou kamelin bent of mens, dat dondert niet.

Rabi'ah.
09-10-05, 21:35
Geplaatst door mark61
Je weet, het is altijd de schuld van de vrouw. Ze keek naar me met die lange wimpers. Of je nou kamelin bent of mens, dat dondert niet.

Ach, ze discrimineren tenminste niet. :lachu:































:moe:

Rabi'ah.
09-10-05, 21:40
Geplaatst door MuMu
En daarmee is de kous af?

Dat jij jezelf gelijkstelt met een kameel geeft te denken... :rolleyes:

:wtf:

Huh? Alles goed verder?

mark61
09-10-05, 21:46
Geplaatst door Rabi'ah.
Ach, ze discrimineren tenminste niet. :lachu:

:moe:

Da weet ik niet. Van zo'n duur renpaard zullen ze wel niet meteen biefstuk maken.

~Panthera~
09-10-05, 21:47
Geplaatst door mark61
Je weet, het is altijd de schuld van de vrouw. Ze keek naar me met die lange wimpers. Of je nou kamelin bent of mens, dat dondert niet.


Oh my goodness dot com. :rolleyes: ja, het zal niet he ?

Toch blijf ik erbij dat er iets mis is met dat plaatje. :moe:

Rabi'ah.
09-10-05, 21:49
Geplaatst door ~Panthera~
Oh my goodness dot com. :rolleyes:

My goodness dot com! :haha:

mark61
09-10-05, 21:55
Geplaatst door Rabi'ah.
My goodness dot com! :haha:

migudupoentjesr

Rabi'ah.
09-10-05, 22:01
Geplaatst door mark61
migudupoentjesr

Dat bekt niet lekker. :ego: